Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

!!!naaaaaaav geleM

Tune-chan 2009.07.16. 20:05

Nos, aki nem tud tükörolvasni, azzal közlöm, hogy: MELEG VAAAAAAAN! Rohadt kibaszott meleg, amitől Tune most tiszta zombi, mert nem tudott az éjjel aluuuuudni!!! Wáhhhhááááááááááá, már most látom, hogy ma sem fogok, yatta! -.-"

Na de lássuk, mi volt tegnap. Később is ráérek agonizálni a meleg miatt. xD
Igazából nem történt semmi különösebb dolog. Végigvittem az Amnéziát, és hát khm. Spoiler? SPOILER! Minden jel Darenhez vezetett ugye, és... hm, Daren volt a titokzatos őrült ténylegesen - látszólag. Aztán Ron hiperokosan levezette a dolgokat, és kiderült, hogy a tribal nem más, mint... Stella! Na nagyon meglepődtem, rá sosem gyanakodtam, mert hát megdöglik látszólag a második nap. Jah, vagy nem. xD Még jó, hogy olvasgattam könyvet a kórházban... Mondjuk, ez megmagyarázza az elejétől tartó ellenszenvet a csajjal kapcsolatban. xD Őt nem is fejlesztettem fel, bíbíbíbíííííí! xD Darent bezzeg... na mindegy. xD A Lélekőr mondjuk elég kemény diónak indult, elsőre bele is tört a bicskám, mert Stark helyett Lance-drágát választottam csapatban, de aztán lehadzsiméztem Stellát, a Ron-Tif-Alen-Stark négyessel! x3 Aztán megbotránkoztam... mert ugye szaladtak kifelé, és... Ron bent ragadt! O.o Aszittem ott dobok hátast. Már-már a sírás határán álltam, a stáblista végénél, mikor Tif megy fel a szirtre... és ott üldögél... pontosabban álldogál... Bár érdekelne, hogy Ron hol a picsában volt... xD /Spoiler danger off.
Na de jó kis game volt, és azért kiált, hogy újra elővegyem majd valamikor, hogy megidézzem azt a démonnagyurat... xD

Aztán tegnap csak úgy nézegettem az RPG mappámat, ahova régebben sok-sok játékot szedtem le, de alig játszottam valamelyikkel. xD Na de, tegnap rábukkantam csak így véletlenül a "Nyulak bosszúja beteljesül"-re, s el is kezdtem vele játszani, s szinte már-már röhögőgörcsöm volt, annyira beteeeeeeeeg. xD Bár, végigvinni nem sikerült, egyszerűen leakadtam azután, hogy bementem a konyhára. Nem tudok átjutni az ebédlőn, annyi a nyúl, a karakter nem akar átmenni, nem lehet rávenni. xD Deeeee, tényleg, haláli. xD A Star Wars zenék meg feldobják. xD Bár először nem tetszett a módszer, ahogy lövöldözni kell (avagy nem lőhetek mindig, nem olyan normális harcok vannak, hanem így elő-elő kell venni a gépfegyvert, s a mozgó nyulakra lőni... nagyon gáz, főleg, ha sokan vannak - ha lősz, lemerevedik picit a karakter. De ha egy sorban több célpont van, akkor egyszerre öli meg őket... x3), mostanra már belejöttem, csak két-három nyúllal teli szoba kellett hozzá. xD Na majd asszem holnap is nekiveselkedek a kivivéséhez.
Amúgy, poén, megyek be a konyhánál lévő hűtőházba, két katonaforma alak jégkapszulába fagyasztva: odamegyek, s kiderül, hogy Tribalok - egyenesen az Amnéziából. xD Beteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg. xD

Tegnap néztem Honey & Clovert, újra, annak örömére, hogy kivittem az Amnéziát. xD Egyre jobban kedvelem Nomiya-kunt... Tök jóóóó fej! És helyes is. xD De Mayama rulz! Meg Morita... xD Lassan véget ér az első évad... Hát-hát. Van még hála az égnek egy egész évad (bár csak tizenkét rész), és két OVA. Lesz még mit néznem decemberben is... Mert talán még a héten befejezem ezt az évadot, aztán japán tábor, majd Szepezd... Egyikhez sincs jelen pillanatban semmi kedvem. Mint kiderült, Demikém nem is tud jönni japóra... =( Nem tudok már semmit sem japánul, elszállt ahogy jött ez a dögmeleg, Szepezd meg... tuti akkor fog esni az eső. Ezt már egy hónappal ezelőtt is megmondtam. Ne legyen igazam.
De komolyan, hét vagy mennyi nap... Nem is, nyolc! Péntektől péntekig. Az osztállyal. Tuti be leszünk osztva megint csoportokra (de legalább nem lesz a nagy arcú Susy... mondjuk, még így is kikaphatok valaki olyat, akivel nem lesz leányálom a munkálkodás), és csinálhatjuk majd a rohadt feladatokat. Miért nem lehet csak kimenni, strandolni, tunyulni?! Hjaj... mindegy, majd viszek plusz füzetet, s majd lefirkantom estelente a véleményemet a napról, meg hasonlók, és majd begépelem, hogy minden itt legyen... Remélem japó mellett meg még lesz időm ideülni, akarok  majd napokat vesézni, mert rájöttem, hogy ez jó. xD

Az éjjelem borzalmas volt. Lefeküdtem tizenegy fele, aztán csak forgolódtam. Úgy érzékeltem, mintha lett volna egy feketelyuk, de aztán ránéztem az órára, ami tudatta velem, max agyleállás volt, de nem aludtam egy percet sem: éjfél múlt kerek negyven perccel. Basszuuuuus... Tovább forgolódtam mocorogtam takaróztam be-ki-keresztbe, de semmi se volt jó. Aztán az álom leütött pár pillanatra, de sajna hamar magamhoz tértem hajnali fél háromkor. Remek... akkor rájöttem, hogy porzik a torkom, meg is ittam az összes bentlevő vizemet, (a másfél literes üveg a harmadáig tele volt... xD) persze, darabokban, majd ismét jött a forgolódás. Szenvedtem, mert úgy akartam aludni, mint eddig: derekamon takaró, miközben ölelem azt a puha ágyneműt. De nem volt jó, veszettül melegítette a karomat, a mellkasomat, ahogy hozzá bújtam, illetve a lábamat. Na akkor szépen lerugdostam az ágy végére, jött a plédem. Igen ám, de hogy az nem olyan puha, és nem tetszett a felülete, ahogy hozzábújtam...! Hadakoztam kicsit, és ittam, iszogattam, majd valahogy csak elnyomott az álom. Az tudom, hogy előtte órát néztem: négy óra. Hrrrrm... Végül felébredtem végérvényesen öt óra negyvenkilenc perckor, és ennyi volt az alvás. Már most látom, hogy holnapra még zombibb leszek, mert az idő olyan, hogy szenvedni fogok. Ventilátor, az kéne! De nincs. Nem is... egy JÉGKORSZAK kéne, legalább nem lenne melegem... -.-"
Amúgy, nulla óra negyven perckor hallottam a fülem körül döngicsélni egy szúnyogot. Legyezgettem párat, elhallgatott. Hat óra elteltével megtaláltam a lábfejem lévő szúnyogcsípést, sz'al lehet, hogy ma még vadászatot is tartok. xD Hála az égnek, a szobám flóratartalma kimerül a big-bambuszból, és a short-bambuszból, illetve egy leveles izében, na meg egy élő kaktuszban (a másik öt-hat konyec...) szóval, csak meg lesz, talán a falamon lévő bishiteam nem paktált le az ellenséggel, s nem bújtatja azt a szemetet. xD

Amúgy szúnyogról eszembe jutott Tadeshi, és az ő újdonat (na jó, már annyira nem új) története, ami egyelőre névtelen, de van már benne egy szerelmem, Nate. x3 De Josh se rossz. Beleszerettem Tade-chan stílusába, bár először fura volt... Akit érdekel, klikk. (Tadeshi, remélem nem gond a reklám. xD) Ha véletlen olvassátok, légyszí, dobjátok már meg egy kis kritikával, tudom, hogy örülne neki, ki nem örül annak,ha elmondják mi a jó, s mi a rossz egy történetében? Én legalább is imádom, ha kritikát kapok, akár hideget, akár meleget (hideget miért nem ad soha senki? Én akarok tanulni a hibáimból, tessék már észrevenni őket! xD), mert örülök annak, ha visszajeleznek, hogy milyennek találták az adott művet. És Tadeshi is szeretheti - nem örülne amúgy olyannyira, mikor írok neki. xD

Hm, mit is akartam még... Jah igen, tegnap, meg félálomban az éjjel eszembe jutott pár történet, de már csak egyre emlékszem, na meg arra, hogy AtA-t terveztem, amit együtt írogatunk Tadeshivel... Biztos meséltem már, de most azért meg kellett említenem. xD Mondjuk, hála az égnek, már szerintem gyökeresen eltérünk az eredeti FMAtól, aminek szívből örülök, bár, hát... hm. Az első két-három fejezet még lehet elég koppintás gyanús. Na de a többi! A hetediket írjuk, asszem. Tade-chan jön mostan, hiszen tegnap adtam oda neki a részem...
Téééényleg, mailt kéne néznem! Panaszkodtam az én Ed-fanatista törpikémnek, hogy ritkásan szerepezünk, mert vagy elkerüljük egymást, vagy csak mert nagyon leköt minket más, ezért javasolt a mailben történő szerepezgetést. Ahola  párbeszédek neccesek lesznek, de így be tudjuk mutatni szereplőink világát, baráti körét, családját, what ever, ami tök jóóóó! Meg képet is mellékelhetünk, meg hasonlók. Wordbe írnánk, és... talán Tadesi elküldte az ötletét (mert tegnap lusta voltam bármit is kitalálni, így rábíztam mindent.xD)... Nna... tölts be... Wáhh, nincsen! Egy Tadeshi meg lesz lincselve, asszem. xD Mondjuk, tegnap dobálgatta le őt a gép, de... Na mindegy.

Mit is akartam én még? Jah, hát persze! Ma reggel elkészülgettem kilenc óra magasságában, és leléptem, mert nem tudtam kibírni anyut. Tegnap jól kikészítette őt apám, kicsit elvetette a súlykot, s ma reggel is látszott rajta minden, meg hát ő se aludt sokat, és... és nem bírtam, szóval kilőttem, pedig volt még egy órám. Kilenckor szálltam fel a kilences buszra, és nagyjából kilenc másodperc múlva megszólalt a mobilom. Nika volt az, aszonta, jöjjek az Örsre, hozza az ajándékomat. Na nem én lettem megajándékozva, nem, az az volt, amit én adtam neki múltkor a bulin. Csak ugye Évivel taliztunk, aki nem tudott a múlthetiről, és... és. Szóval, megszólalt a mobilom, Nika az, mondja, mi az ábra, közben jön hozzám egy ellenőr csajszi. Rögvest elkezdek kutakodni kicsit telitömött övtáskámban, persze, hogy megakad a cipzár, a tavalyi nemzeti vágtás legyezőm (K&H-s asszem, rá van írva, hogy "Nem csak szép vagyok, de okos is". Asszem Petrától vagy Szanditól csórtam nyolcadik évvégén...) a gravitáció következtében kiesik a kezemből, és a busz ráadásul veszettül ráz. Ellenőr már rázkódik a nevetéstől, szemben ülő férfi már leplezetlenül röhög. Frankó... xD Majd végül letettem Annát, és végre előástam a bérletemet, ellenőr lelépett... Én meg szúrósan nézegettem a férfit előttem. xD

Aztán Liget téren leszálltam, hogy hármas vilire átszállok. A csávó is leszállt, ő a velem ellentétes irányba indult meg. Ez azért fontos, mert én ugye a Szent László téri megállóban szállok fel a villamosra, na és kit látnak szemeim? Azt a pasekot, aki kiröhögött! xD Mondjuk, örülök, hogy van, akinek egy "kis" mosolyt csaltam az arcára a bénázásommal. xD Ma pozitív a felfogásom (és betegek, morbidak a poénjaim), mert: ZOMBI VAGYOOOOOK. Alig aludtam, mondtam már? xD A fejem is dübörög, de ezt betudom a zenének. "...ellátok simán... Rád nézek néha némán, s az otthon visszanéz rám..." (Roy és Ádám, Az otthon itt van Magyar Vándor. Tényleg, Timiéknek elvileg lejött múltkor a film! Amit akkor kezdtem el letölteni, mikor Kishi velem volt ott, a macsos napoknál. Lehet számolni. xD)
Mindegy, aztán Árkádnál leszálltam, oda bementem, mert Nika köbö 20 percre volt az Örstől... Na mindegy. Intersparba be, ott csokikeresés (jól körbementem, s el is tévedtem, frankón... xD), vettem neki waffelinit (aminek olyan íze van, mint a konkurens tehén napolinijének... xD), utó-szülinapi ajándéknak -meg magamnak is-, s nem hiszem el, vannak még csodák! Nekem szokásom elengedni az olyan egyedeket (na jó, akkor nem, ha nekem is csak két-három cuccom van), akik alig vesznek valamit. Mamika nagy megpakolt kocsival beáll előttem, rakosgat a szalagra... én meg utánarakok két csokit. Ott szugeráltam, hogy vegye már észre, s engedjen előre, bár úgy hittem, úgyse fog, de... de megtette! "Jaj, kedveském, csak ennyit vesz?" "Öööö... Igen." "Akkor menjen csak előre!" -kedves mosoly. "Köszönöm szépen!" - visszamosolyog. Komolyan léteznek még csodák. xD Amúgy a mamika eléggé morcnak tűnt, azért nem fűztem túl sok reményt a dologhoz, de kiderült, hogy nem is!
Aztán Anna is befutott, mentünk a gimi elé, a megbeszélt talihelyre. Tíz körül lehetett, Évi hívja Nikát... ő mondja, hogy mindjárt ott lesz. Jó, lerakják, fél perc se telik el, szól az én mobilom. Nézem... Évi az... Aszittem felröhögök. De azért felvettem, s gyorsan lerendeztem "Szia, Annával vagyok. Na szia!". Vagy valami ilyesmi értelmes szöveggel. xD Aztán röhögtem...
Annyira aztán nem is volt rossz. Meghívtak fagyira, ami nem gombóc volt, hanem nagyon és ilyen lapáttal rakta a tölcsérre a csaj. xD Meggyes joghurtosat ettem, vagy mit. Spanyol meggyeset, ráadásul. xD Finom volt... x3 De megint előjött a csóróságérzetem... Na de sebaj. Közben én voltam a fagyitartó, amíg Anna nézte az ajándékát. És meglepődött az enyémtől. xD Aztán sétálgattunk, lóherét kerestünk (én sosem találok négylevelűt... Évi bezzeg rögtön, szinte. Na de, elterveztem, hogy jövőbeli pasasom kiskacsóját megragadom majd, s elcipelem egy rétre -amit addig keresek-, ami tele van lóherével, emg van domb is, és ráparancsolok, hogy keresünk. xD És amit talál, azt nekem ad! Mert én sose találok... xD), aztán boltokat jártunk, egeret láttunk (és fogtam, hogy visszarakjam szerencsétlen párát a bokros kiszögellésre, mert nem tudott visszamászni... De olyan cukkancs volt... x3 Évi meg rohangált utána, mintha meg akarná fogni. xD Már értem a mondást a mérgezett egérrel. Milyen mérget adtunk be neki? xD), kagylót törtünk, majd elváltunk a jóslatom szerint délkor (előtte megjósoltam, hogy tuti akkor megy haza Évi, nem is kellett csalódnom xD) szétváltunk... Annát visszakísértem az Örsre, megvártam vele a buszt, majd indultam haza.

Itthon csak döglöttem, a melegtől... kiolvastam az Edótól tegnap kapott könyvet (mentek le ugye Kismarosra, és reggel, tíz környékén taliztunk, s adott egy könyvet, mondván nekem tuti tetszeni fog... a könyvtárból hozta, egy este alatt végzett vele a könyvtár augusztusban nyit. Öööö... xD), ami nem volt rossz, de... de nekem rögvest a Kő fiai jutott az eszembe róla, s... enyhén befejezetlennek tűnhet, pedig. Akár lehet is ez a vége. Annyira nem volt rossz, csak valahogy a stílus nem jött be , a szereplőket nem lehetett igazán megismerni, s nem tűntek annyira emberi karakternek azok a karik. Legalább is elég ingadozó nem túl életszagú viselkedésük volt. Amúgy Ram Azdor bejött... xD Meglesem majd, hátha van folytatása... Amúgy a könyv: Laslie Sillage Metamorfózisa. Akinek van rá egy-másfél órácskája (na jó, lehet picit többje), az olvassa el nyugodtan, aztán olvassa el LLL-től a Kő fiait is, meg annak a folytatását. xD Hjaj, tényleg, azok is fent vannak a megszerzendő könyvek listáján oly sok már mellett. xD Na majd listát írok...Ha már a másik cucclistám nagyjából kész. (majd felrakom, lekódolva. -:P:P:P:P:P- Saját, paraszt-kód, szóval, program nem fejti meg! Kód nélkül felkerül majd a helyek listája, amit látni akarok, s lehet, hogy a könyveket nem kódolom le, lehessen nekem ajándékot venni. xD Bár, minek nekem ajándék, ugye?) Csak a kódolás, na az még rémálom lesz... xD

Ma amúgy, véletlen megtaláltam a naplómat, amire már én se nagyon emlékeztem, hogy hova raktam, és hogy hogyan álcáztam... xD Na mindegy, olvasgattam, és kiderült belőle, hogy az a harmadik felület, naplószerűség, amit írok. (igen, volt eredetileg egy naplóm, csak... mikor nagymamám meghalt azt úgy félbehagytam. Aztán jött a benti gépen, amit elvileg hetente írtam volna - nos, igen, egy hét van csak. Illetve van a naplócskám, az utolsó, aki szintén nem ért meg sok bejegyzést, de amikor volt, akkor nagyon hasznos volt. Az állt legközelebb a bloghoz, komolyan...) És különös mód, még nem adtam fel! Aminek örülök, mert így később is emlékezni fogok a napok mozzanataira, mégha csak olvasás alapján is. (olyan... melankólikus, és kissé szentimentális visszaolvasni a dolgokat... Ha rám jön, a  régieket is olvasgatom - már ha tudnám, hogy az első generációs naplóm merre van... -.-") Fentebb mondtam, hogy csóróságérzetem van, megint. Nos, a megint azért kell, mert a Naplócskámban is épp az volt, mikor azt írtam, s ugye ma olvastam. xD Hajaj... Lottóötöst, öröklést, vagy ilyesmit, most!!! Mert Tune Conra is akar menni, három nap! xD (és csak 4200 Ft a jegy. Mondjuk, éppen hogy van annyim, ha Timi odaadja azt az ötezrest, csak hát... Venni nem tudok majd semmit. xD Pedig még a DN 4-es sincs meg, meg a Grimmesék 2... És tuti, hogy megint jönnek a folytatások... Hajaj...)

Na jó, asszem ennyi volt a mondandóm mostan. Holnap délután nővérkémmel megyünk vásárolni, Ázsiába, aztán lehet, hogy átesz majd hozzájuk a fene. xD Szóval, késő délután ne keressetek, olyan fél négy után! Majd max csak hét fele, itten. :)

Címkék: game könyv történet anime amnézia ata tune honey&clover

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr41250087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zelgadis 2009.07.16. 21:07:41

XDDDD az a nyulak bosszúja az tényleg valami frenetikus lehetett

XDDDDDDDDDD hát igen a buszon bénázó emberen mindenki röhög (pedig szegény éppen bénázó ember éppen nem veszi azt jónéven... éppen :D) mennyire jellemző, hogy minden egyszerre kell, hogy történjen, hogy az ember ilyeneket bénázhasson XDDDDD

WOW, léteznek még jófej mamiiik!!! Jó hatással vagy az emberekre ! ^__^

óh hát bénázó egér, az ULTRA KAWAIII lehetett *___* XDDDD

Nyeh heh heh, hát ki eresztene kódtörő programot a kódodra? XD Abban semmi izgi nincs, ha nem az ember csinálja, kézzel :D
A helyekre meg amiket látni szeretnél különösen kíváncsi vagyok, mert érdekel milyen helyeket szeretsz ^^""

Hát így jár, aki ennyi mindent akar CONon, és nem fogadja el a japántanár állásajánlatomat :PPP XDDD

Na jó ázsiázást holnap, majd ha lesz mit, írj róla ^^"
(miért húzol alá MINDENT pirossal??? na jó a mindent azért elég nagy túlzás.. de komolyan.. nem tudod pl mi az hogy CON? pffff... béééna bloghu XD)

Tune-chan 2009.07.17. 10:50:12

@Zelgadis: Ha gondolod, majd elküldöm a játékot. xD

De hallod... azért az Élet, vagy Sors pajtás tud, hogy mindent egyszerre időzítsen be... xD Amúgy, ott rohadtul nem volt vicces, de már röhögök rajta. xD Annyira kééééész, milyen béna tudok lenni. xD

Én jó hatással? Véletlen volt (amikben nem hiszünk xD), hogy egy olyan mamit fogtam ki, aki nem a totálmorcos, s nem a "bezzegazénidőmbennemezvolt"-ot ismételgeti folyton. xD

Túllicitálom: ÜBER KAWAII volt! x3

Kinéztem volna belőled a kódtörőt... xD
Nem az van, hogy szeretem azokat a helyeket, csak egyszerűen látnom kell azokat, mert... mert kell. Majd ott úgy is megjegyzéseket fűzök mindegyikhez. xD

Mert basszus, jobban tudsz japánul, mint én! :P Így felesleges tanárkodnom... :PPP

Neked is mindig mindent aláhúz a szemétje? xD Nekem is! Így szoktam ellenőrizni az elgépeléseket, de így is marad benne... Bejegyzésnél bezzeg csak a forráskódnál húzza alá a dolgokat, és ha sokat pofázik az ember a végére persze, hogy nem teszi már meg... -.-" (néha átnézem miket gépelgettem, s esetenként javítom is... xD)
süti beállítások módosítása