Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Tai chi love!

Tune-chan 2009.07.22. 20:25

Na ma remélem be tudom fejezni azt a fránya tegnapot, s a mai napomat is lejegyezhetem. Ha nem... Akkor gáz, mert az azt jelenti, hogy nem tudok feltölteni olyasmiket sem, amik akkor szórakoztatják a népet, mikor én Szepezden leledzek.

Hol is hagytam én tegnap abba? Jah, megvan! Szóval, kajaszünet volt. Na de azért bemásolom az előző mondatot, s folytatom, mert elvágtam. xD Ebédszünet következett, ennek elején Mihállyal és Tamással beszélgettünk, (a kis 14 éves Tamással, aki nem tudom hogy lett egyik napról a másikra 14, de...) majd a kis Tomival szépen mentünk egy grillcsirkéshez, ami nincs is messze a tábortól. Ott lehet gyrost is kapni, hát a kissrác kipróbálta - grillcsirkét raknak bele a... nem is tudom milyen állat helyett. Azt mondta, az íze nem hasonlít gyrosra, de finom. Igaza volt - ma azt ebédeltem és valami kyaaa!!! x3 Aztán vele beszélgettünk a hintáknál, kiderült, hogy őúrfija már nem is szűz, sőt, mindig van nála gumi... O.o Ez volt a második döbbenet tegnap. xD
Aztán origamiztunk, ez volt a délutáni program, előadást is kaptunk, aztán jött az a rongydarabos technika, hogy a japánok valami "fu"-val kezdődő rongyba csomagolnak sokmindent... na ott jött majdnem egy hisztiroham, de lenyeltem. Mert... Hiába mutatják, én ezt így egy mutatásra nem tudom megcsinálni, főleg, ha az illető, aki mutatja nem mellettem van, s nem tudom lemásolni minden mozdulát. Meg oké, Kishi mondta, hogy mit kéne, de ha egyszer nem értem, hogy ha azt mondja, hogy "azt húzd így keresztbe és...", de mi az az "azt"? Hogy lehet keresztbe húzni? Én béna vagyok az ilyenekbe, s... nem nagyon fogom fel, ha Kishi magyaráz. xD Mondjuk, más magyarázatát se, de Kishi próbált nekem magyarázni. xD Szóval, ezt csak néztem, s próbáltam magyarázni, hogy ha majd lesz itthon időm, megpróbálom... Mert praktikus, dinnyét, üveget így becsomagolni... meg mindent! Meg, mikor az üvegre megcsinálta azt a rongyot kimonónak... O_o Na az poén volt... xD Jah és az origami oktató Emisre, a volt kémia-biosz tanáromra hasonlított... >>.<< Na de aztán elkezdtünk papírral origamizni, na akkor összekapartam amgam, túljutottam a mélyponton, és egész jól sikerültek, a szerzemények/alkotások: egy daru, egy sisak, egy liliom, egy doboz, meg az elején... valami tárolófélét hajtogattunk, ami kész kínszenvedés volt (ott kezdett elegem lenni, asszem az a "fu"-izé előtt volt), s nekem nem is tetszett, és virágot vagy mit lehet belerakni. xD
Aztán, a "fu"-izéval csomagolt dinnyéket kint egy játék kíséretében (bekötni ember szemét, megpörgetni, majd irányítani, hogy a bottal feltörje a dinnyét... xD) dinnyéztünk. Utána hazajött velem a tegnapelőtti elhatározásos daloskönyv és olvasásmunkafüzet, meg a kézműves vásárnál Gotou-senseinél lehetett kék olyan keresztöltéses anyagra, fehérítővel írogatni, ami tök jóóó... x3 Na olyat csináltam Demikémnek, a "himawari"-t (向日葵), azaz a napraforgót felkanjiztam (megtanuuuultam! x3 Bár, meccseztek, hogy hogyan kell leírni... xD)... Aztán bementünk a kis beteghez, aki tökre felderült, ahogy meglátott minket, meg én meglepetés voltam, hiába írta Kishi, hogy "megyünk", Demi átsiklott a többesszámon. x3 Örült a vörös dögnek (vééégre, oda tudtam adni, elvileg vele is aludt. :)), és úúú, mesélt rémtörténeteket. A magyar orvostudomány embertelen, szerintem... Meg szegénykém, úgy sajnálom őt... =( Igazán nem érdemelte meg ezt. Miért nem én? Én inkább elvisletem volna, emg szegényke ugye a vérvétellel is hadilábon áll... Egy csomót fogyott, de a vidám arca... Megérte hozzá bemenni... :) Mondjuk, utána enyhén feleslegesnek éreztem magam, de annak csak az lehet az oka, hogy jöttek még hozzá... :)
Amúgy, az fogalmazódott meg bennem, hogy vajon... hozzám bejönnének a csajok? Megszerveznék azt a belátogatást...? Valamiért, valamiért nem vagyok olyan biztos benne... De hát, ez van. Meg valószínűleg nem szólnék nekik. xD Nem szólnék senkinek... ^^" Csak max ha suliidőben lenne, hogy, légyszi "írd már le nekem a házit"... Szerintem még Kishinek se szólnék. Nem akarnék roncsként, betegen díszelegni elödtük, a sajnálat sem kell nekem. Na de ne kerüljek kórházba... Na jó, de, egyszer. Csak hogy érezzem, milyen az. Csak hogy átérezzem, le tudjam írni, írásaimban felhasználjam az élményt...

Aztán elég hamar leütött az álom, így hamar lepihikéztem... A reggeli ébredés nem volt kellemes, ugyanis arra ébredtem, hogy fázok. xD Félig ki voltam takarózva, derekma kint volt, a takarót öleltem, és fáztam. xD Nézem az órát, felnyögök. Megnézem megint, mert nem hiszem el, ismét felnyögök. Negyed hat. Háromnegyed hatra van izzítva a telefon. Szóval, fetrengtem egy olyan jó félórát, félálom és félébrenlét között cikázva, lúdbőrözve, mert hát, nehogy már betakarózzak, úgy megsülök. xD Háromnegyedkor szólt a telóm, amiért fel kellett kelnem, ugyanis felraktam este tápolni a mobilomat, aztán ottmaradt, és nem volt kartávolságon belül. ^^"
Reggeli... veszekedés... majd indulás... Kishi ismét eléggé haldoklott, hát én már meg sem próbáltam nagyon panaszkodni, mentünk, aztán hintáztunk ismét, mert hát megint korán odaértünk. xD Nem baj, hintázni jó!
Majd jött a Tai chi... ami sugoi! Iiiimádom a Tai chit! x3 Annyira jól felfrissített, komolyan, érezni lehetett a különbséget a két kéz között, mikor az egyiket már "lekezeteltük", a másikat még nem... xD És a srác, aki tartja, egyszerűen kyaaa! Elneveztük Tachinak, csak hogy tudjunk mások előtt is beszélni róla. xD De... annyira helyes, és a hangja annyira simogató, és a mosolya annyira szívet melengető, s mindenkinek a szemébe néz, és mindig mosolyog, süt belőle a pozitívság, és... olyan, mintha csak neked beszélne, ha beszél. El tudja azt érni, hogy azt hiszed, ő veled foglalkozik, hiába van ott más, mintha csak neked, csak hozzád szólna. Awwww... De hát, hm. Elérhetetlen, desu ne? Még a nevét se tudjuk. xD
Az órák egész hasznosan teltek, az igéket mindet tudtam, tudtam villogni a számtudaásommal, avagy elsőnek tudtam mondani a felírtakat, meg vettünk jó pár melléknevet, ami azért jó, mert más se tudta. xD Múltidőztünk is, nem lett külön elmondva nekünk, de én felfogtam, hogy "mashita", és ha tagadunk "masendeshita", szóval remek. xD És annyira vicces, hogy nem egy japán meg magyarul tanul... xD Jaj, vettünk még egy dalt, Ábrahámos, hogy hét vagy hány gyerek van, s énekelni kell, aztán ezt sokszor, mert mindig bekapcsolunk egy mozgást és a végére már a kezeinkkel a lábainkkal a fejünkkel és a csípőnkkel mozogtunk, miközben alig bírtunk a nevetéstől énekelni. xD S mivel több csoport akkor kapott szünetet, volt egy nagyobb közönségünk. xD Ano... Eto... Na nem baj. xD
Ebédszünetben visszatávoztunk Kishivel a grillcsirkéshez, és én is vettem gyrost, és annnnnnyira finom volt, hogy kyaaa... x3 Jah igen, nem is említettem, mínusz két-három fővel vagyunk, Dóri, és a két Tomi eltávozott köreinkből. (Asszem Dóri is, mintha őt se láttam volna, csak délután...) A testvérpár feljebb ment, a kis enyhén morcosnak tetsző chibi-shounen pedig Rómába ment, sajna nem tehetett mást, szülei rendelkeztek. Nem gazdag áhh... xD (azért volt Ámerikába többször is, meg még vagy hány helyen... xD)
Délutáni programunk a kalligráfia volt, nem egy újságpapírt összeírkáltunk, de legalább három kanjit tanultam: a farkasét (ookami ), a holdét (ami tök könnyű... xD tsuki), és a virágét (hana), ami szintén könnyű. És csak úgy bónuszként lejárattam magam a végén, poénból, kérve a "hentai" azaz a perverz kanjiját (変態), a foglalkozástartó senseitől. xD Az asszem rám ragadt... xD
De olyan készlet kell nekem! Annyira jóóóó!!! x3 Mondjuk, szerintem egy 10 matyiba kerülhet csak. (1 matyi=ezres, saját, mert hát Mátyás király van az ezresen és... na, értitek. xD Matyi a Mátyás becézése, s mivel nem emberi léynről van szó, köznévvé avanzsál és kisbetű lesz. xD nyelvújítunk. xD) Drágább csak nem lehet... De majd egyszer, összejön. x3
Jah, a tolmácsunk most Tachi volt... x3 Jó volt így, na. xD (a délutáni prgikhoz, ha nem említettem volna, kaptunk szinkrontolmácsot, eddig mindig. xD)

Délután elég hamar leléptünk, és téptünk be Demihez. Bevittem neki az ígért CG dvd-t, s kapott daloskönyvet, közösen Kishitől és tőlem. Kishi vitt neki liliom hajtogatási leírást. Aztán hajtogattak... Kezdetben én is, de... de nem úgy csináltuk, mint ahogy tegnap, és ez megkavart. Elég hamar, olyan harmadik-negyedik lépésnél elegem is lett, és széttéptem a papírt. Igen, asszem ez nem nekem való. xD Bár Kishi beszólása veszett szarul esett, tőr a szívemben, de hát, megérdemeltem? Nem. Végtére is én mondtam, hogy én nem akarok, nem? De végül csak rábeszéltek! Meg... nem tudom felfogni, ahogy Kishi magyaráz. Nem úgy magyaráz, ami nekem kéne. Nem azt mondom, hogy rosszul, hanem hogy számomra rosszul magyaráz. De bennem lehet a hiba. Demi megértette ugyanis, s megcsinálta, bár néha azért ő is kifakadt, és néhány jegyben magamra ismertem... xD (nem véletlenül lennénk mi ikrek a Napraforgókba? ^___^ =P xD) Aztán bejött az ő bandájukból Brigi és a Vanda, és... és elég feleslegesnek éreztem magam ott. Már előtte is, főleg mert nem hajtogattam, ők meg azzal foglalkoztak ugye. Gondolataim így hát el-elkalandoztak, egész sok helyen járkálva.
Aztán... persze, hogy beszarik a metró, pótlók szardínia effektusosak, na akkor, mi légyen? Hívom anyut, mondja, sétáljunk át a Nagyváradtérre, ott 24-es villamossal el tudunk menni egy 37-es megállóba. Remek. Megyünk, mendegélünk az izzasztó-fullasztó melegben, odaérünk, lemegyünk, aluljáró... és tájékoztató: a 24-es villamos júni 27-től augusztus valameddig nem jár. Anyukájukat. Jól van, hívom anyut, mondja, menünk akkor tovább, nem tud jobbat, ott a fradi pálya amúgy is... Kiakadok: WTF, fradipálya? Az ennyire közel van egymáshoz? Szóval, séta, és rájöttem, hogy a Heim pálba, szemészetre akár gyalog is járkálhatnék. xD Asszem ezentúl fogok is. Eléggé rosszul esett az a sétálgatás, a végére olyannyira becsökkentem, hogy kontrollálatlanul káromkodtam, vigyorogva, annyira kiborultam. xD Az őrület szikrái... Sz'tem pszichopata gyilkos leszek, ha nagy leszek. xD

Na ennyit mára, ha valamit kihagytam majd holnap, csak hogy legyen még egy fél órácskám pakolgatni pár bejegyzést Szepezden létem időintervallumába. Na ezt jól megcsavartam, szóval, igen. xD Holnap lehet nem tudok jelentkezni, mert gőzerővel pakolgattam, de igyekszem majd. ;) Szepezdről meg jegyzetelek majd ezerrel, viszek külön füzetet, hogy a gondolataimat levéssem, egy se rebbenhessen el... Ha máshogy nem, csak kulcsszavakban.

Címkék: tai chi tune döglött bogarazás japó tábor

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr991261671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zelgadis 2009.07.23. 22:10:16

LOL, a nagyfiú bocccccccs, neki már mindig muszáj gumit cipelnie magával, mert hát ki tudja mi lesz épp aznap este? :DDDDD Hány éves is, mit mondtál? XDDDDDDDDDDD

Az origamizást azt nézni jó XD csinálni még sosem próbáltam, nemtom röhögjelek-e ki, hogy nem megy, vagy tényleg nehéz ;)

Tanultatok jóféle kanjikat khirály :D

Ó, igen, azt az érzést ismerem, amikor olyan nagyon jól elszórakoztatják egymást a barátaid valami olyan témával, amihez semmi közöd, te meg annyira úgy érzed, hogy nincs is ott semmi keresnivalód... előfordul néha, bezony :\

Ha pszichopata gyilkos leszel, szóljál, megyek melléd pszihopatagyilkolósegédnek :D Néha igazán kedve támad az embernek ilyesmihez :D

Holnaptól meg jó szepezdezést!

Tune-chan 2009.08.01. 14:43:05

@Zelgadis: Ciao! De jó újra itt... x3

Hát igen, tudott a srác, nem kicsit buktam ki rajta. xD
Nem is csak nézni! Csinálni is, ha az ember túljutott az "ez most nem megy, ez baromság, minek csinálom én egyáltalán?!"-mélyponton, amihez sok duzzogás, mérgelődés, hisztizés jár. xD Ha meg nem csináltad, nem kell kiröhögni... :P (Majd egyszer leülhetünk origamizni, de akkor készülj fel rá, hogy először kibukok, majd csak utána fog normálisan menni az origami. xD)
Az a baj, hogy érzésem szerint velem ez nem néha fordul elő... :S
Ha már pszichopata gyilkos leszek, nem kell segéd, mert hát, ha már pszichózok, akkor egyedül teszem, mert hát a még egy ember akár potenciális veszélyforrás is lehet... :P Megkínoznak, s a végén még vallasz, hogy igen, én vagyok a gyilkos. xD
süti beállítások módosítása