Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Lumpslukk támad!!! xD

Tune-chan 2009.08.07. 22:00

Halihó, nép! xD Tune szól vala. Asszem megártott a Potty, Potty, Potter! xD Ami hát... hm, szerintem elég szar volt, de a röhögés megvolt. xD Lássuk, summázva! (Ja, aki nem tudná, Potter-fanatic vagyok, de csak a könyvek hoznak lázba. A filmek... khm. Vagy jót, vagy semmit. Szóval... xD A semmit most megszegem, de nembaj. xD)

Először is, amik nem tetszettek. xD Sok lesz, féljeteeeeeek. xD (Aki nem látta, annak spoiler veszély miatt nem ajánlatos elolvasnia, max csak ha nem akarja megnézni vagy tökmindegy neki, mert olvasta a könyvet - ami ehhez képest a csillagos ég. Ez meg maga volt a pokol a föld legmélyebb pontján. xD) Kezdjük mondjuk azzal, amit címnek adtam. Azaz Lumpsluck professzor úr nevének fájdalmas kiejtése. Most leírom, ahogy ejtették: "Lumpslukk". Kérek egy slukkot, hé, Horatius! xD "Lumpszluk" lett volna, legalább. Én mindig így ejtettem ugyanis a könyvben. (Van bennem néha olyan, hogy, ami le van írva, úgy ejtjük ki... De hát azért mégis. xD) Ennyi erővel Dubledore, a "dámbldór" helyett lehetne "dumbledor" de tényleg. xD A másik ilyen fájó-röhögő név az Draco-t érte, az én Malfoykámat: "DRÁKÓ". Így ejtették. Jó hogy nem DÁKÓ, bakker. xD
Jaj, a film elején mondta Bree, hogy Rowling úgy írta meg Dubledore-t, hogy ő igazából nem hetero, hanem kis... buzi. Ettől kezdve, mikor hozzáért Harryhez, Brigihez hajoltam, s mondtam neki, hogy "hozzáért!". xD Khm. xD
Aztán nem tetszett az eleje sem, mi volt az a kis románc azzal a csokibőrű hölgyeménnyel? Meg miért Luna találta meg a törött orrú, kővé változtatott Pottert? Meg nem úgy van, hogy kupék vannak a Roxfort Expresszen? Dracóék meg ott ültek, a sima, pór vonatkocsiban (olyanban, amiben mi jöttünk hazafelé az osztálytáborból. xD)... És nem volt ott se Crack, se Monstro... Lavender... na az a csaj meg valami kész volt. xD De neki már nem kellett volna az előző filmekben is szerepelnie? Szerintem szerepelt is, de nem volt ilyen... randa? x'D De a Lav-Lav visszafelelés elmaradt. xD Csak Von-Von volt. xD De a szív, amit rajzolt az kéééész. xD
Jaj, még az elején meg, mikor a Megszeghetetlen esküt teszi le Piton. Na az még röhej volt. Ráviszik a kamerát, csönd, neki meg nyitva a szája. xD Aztán kinyögi: "esküszöm". Újra Belláékon a kép, majd vissza a nyitott szájú Pitonra. Hatásszünet... "Esküszöm". x'D A másik ilyen nagyon gáz, az a végén, mikor Dubledore mondja Pitonnak, hogy: "Perselus, kérlek." A könyvben így van, normál, real time. Film: "Perselus.......... *órát néz, szinte már fütyürészik, eltelik két perc (- jó, nem csinálta ezeket, de kábé. xD)* ...kérlek." x'D
Na meg mi volt az a búzatáblás rész? Mikor felégetik a Weasley-lakot. Elég gáz volt, szerintem. xD Vagy a végén, mikor McGalagony felrakja a világító pálcát, majd mindenki. Jó, oké, tudom, meghatónak vagy minek szánták, de... Hmmm... Meg Fawkes! (Akinek a nevét sosem tudom kiejteni. xD Nyelvtörő, komolyan. xD) Nem énekelt! Helyette rikoltott egy csúnyát, s elrepült. xD Eeeeeek. Köbö ilyen volt. xD
Kihagytam még, hogy nem tetszett az a rész, mikor visszajöttek Harryék a horcrux-vadászatból. Hopponáltak! A könyvben seprűn jöttek! Jól van, nem is ez volt az igazán gáz, hanem mikor leküldte a csillagvizsgálóból (ugye az az volt?) Harryt a hőn szeretett buzeráns igazgatónk (Bocsánat, Dumbledore, de... ezt nem lehet elfelejteni. xD), s nem... nem dermesztette meg. Mondjuk, az poén volt, hogy megjelent mellette Piton, s mutatta neki, hogy csönd legyen. xD
Még nem tetszett: Daniel Radcliff alacsony. xD Ginny is magasabb volt nála! xD Jaj, meg amikor Draco vs. Harry meccs ment a mosdóban. Hogy tudtak szavak nélkül varázsolni? Fura... Jah, meg Tom Denem fiatalkori magyarhangja. xD Az a vontatottság, amivel beszélt, jesszus. xD

Nna, ezek voltak a negatívumok, most jöhetnek a pozitívumok... Rupert Grint játéka. x3 Haláli a fazon. Mikor a szerelemtől megrészegült Ront játszotta az valami tökéletes volt. Meg, hát, mikor beült Ginny és Harry közé... xD A legjobb jelenet szerintem egyértelműen az volt, mikor az ikrek boltjában voltak, bár eléggé nem volt összekötve a dolog az előtte lévő eseményekkel. x'D Aztán jó volt még: Alan Rickman. x3 Imádom a csávót, tökéletes Piton. x3 Iiiimádjuk Pitont is. x3 Jaj, rossz volt még: Nem volt SVK óra!!! :O Nem igazság... *szipp* Jah, és nem jó a hátsója Rickmannek. Ne kérdezzétek, hogy láttam meg, meg miért erre figyeltem, mert cska... jött. xD Elment, és... látszott. xD
Aztán... tetszett Lumpsluck karaktere is, szerintem el lett találva. Meg egész jól megoldották a karosszék-álcáját, külön piros pont. :) A madarak, amivel Draco bűvészkedett, az is jó volt, az a rész, mikor nézi a tollat, na az tetszett. Tom Felton jól alakított, csak rájöttem, hogy nem tetszik az arca. xD És még kiemelném Bella színészét, mert az fergetegesen jól játszik. x'D Helena Bonham Carter. Oscart neki! :)

Ööö... aztán tetszett még... A... mi is? (a Pitonos jeleneteeeeeek... x3) Jaj, mikor siratják Aragogot. xD Az beteeeeg. Mikor Harry ott eljátsza a csáprágót. xD Meg Lumpsluck letöri az egyik lábát vagy miét a döglött póknak. xD

Sokszor röhögés tört rám, amit visszafojtottam, a legkomolyabb pillanatokban is. xD Avagy Dubledore ugye halott, Harry letérdel mellé... Csókot, csókot! xD De, ez nem csak nekem jutott eszembe! Évinek is! xD Meg a... "Vedd elő a pálcát!" xD Hmmm... xD

Hát úgy... ennyi. xD A hétre lehet, nem fogok akarni elmenni... Ezek után... xD Sok minden más volt, mondjuk oké, a filmnek bele kell férnie nem tudom hány órába, de... Hát nem tudom. Amúgy jó volt a csajokkal. Végig a mellettem ülő Briginek sugdostam a hülyeségeimet, mikor megjegyzésem támadt - lévén, ő már látta, nem kell attól tartanom, hogy élvezni akarja a film "varázsát". xD Évi is velünk volt, ugye, kicsit előtte... mintha kimaradt volna a beszélgetésből. Csak ült ott, nem szólt hozzá semmihez, nem mutaott érdeklődést... Hmm... Szegény csaj, szerintem több, mint valószínű, hogy hamarost lemorzsolódik tőlünk. xD
Brigivel beszéltem aztán sokat, mert néha a többiekről az az érzésem, hogy a Vénuszról jöttek - a smink, meg a csajos témák, hááát. This is not my world. Avagy: Kore wa watashi no sekai ja nai. (Remélem, ez helyes... xD) これは私の世界じゃない。 Bree-vel elvoltunk, kiderült, hogy megnézte a Vampire Knightot, nagy-nagy kedvencemet, s azt mondta rá, gagyi. O.O Jól van, mondta aztán, hogy azért, mert nem nagyon csípi a vámpírokat, de... de akkor is. xD Meg hogy most a Kuroshitsujit nézi... Na majd egyszer én is... És valami olyasmit is néz, aminek nem tudja a címét... xD Megjegyzem a Kuroshitsujinek se tudta/tudja. (Vagy már igen? :P Új megjegyzési mód: kúró sicc údzsi - az usgyiból. xD) Meg beszéltük a Pontapíros történetet... Apropó ez, asszem törölni fogom a Pontapíros blogot, lévén nincs kedvem/lelkierőm azzal szórakozni. ^^"

Aztán, indultunk haza... Nekem odafele is, meg vissza is a To The Light szólt a fülemben az empém jóvoltából, és... visszafele eléggé elkámficsorodtam tőle. Ismeritek milyen az, mikor egyik pillanatról a másikra csap el a rosszkedv vonata? Mikor a szíved úgy összeszorul, hogy legszívesebben összeesnél, és csak sírnál... Na, ezt éreztem... Azóta is ez megy a fülemben, meg a lejátszóban, a feeling kedvéért. xD

Begurul a metró, én csak állok ott, nézve a kitóduló tömeget. Őt keresem szememmel, bár tudom, kevés az esélye, hogy meglátom őt. Hiszen, csak azt tudom róla, hogy arra jár naponta talán kétszer, de az időpontot sosem kötötte az orromra, én sem kérdeztem eddig még sosem.

Ahogy sejtettem, természetesen nem látom meg őt. Csalóka ábránd, így hát az egyre ritkuló tömegben bemászok a mellettem álló metrókocsi ajtaján. Leülök, közvetlen az ajtó mellé, fejem zsong. Azért még reménykedve pillantok kifelé, utolsó esélyt adva, hátha, de az a pár ember, aki még erre ját, semelyik sem hasonlít rá.

Sóhajtok, ezzel egy pillanatban megjelenik a túloldalon a másik szerelvény árnyéka, majd maga a metró is. Lassan gurul be az állomásra, hogy jól szemügyre vehessem ablakain át az utasokat. Szívem megdobban rá hasonlító termetet láttam, ismételten kifele kamillázok hát, lopva. Nem, nem ő az... Nincs nekem ekkora szerencsém.

- Kérem vigyázzanak, az ajtók záródnak - szólal meg a kedves női hang, és az ajtó csakugyan becsukódik, meghiusítva nézelődésemet. Hátradőlök hát az ülésen, közben a föld alatti kék kígyó megindul.

Egyre fojtogatóbb érzés lesz rajtam úrrá, a szívem mintha egy szűk csapdába került volna. Sírni vágyok, hogy könnyeim kiereszthessem, de inkább visszafogom magam, nem akarok idegenek előtt sírni. Egyáltalán nem akarok sírni, hiszen, miért is sírnék? Feltekintek inkább a kialakulni kívánó könnyfátyolon át, épp begurulunk, az első megállóba. Rögvest kifelé nézelődök, ismét reménnyel telítődve: hiszen tudom, hogy néha napján megfordul ő erre, itt száll fel a metróra. Nem, nincs itt.

Visszazuhanok tehát az üléstámlára, és remegő kezemet nézem. Nézem, de nem látom, csak az ő arcát, s újból sírni volna kedvem. Mitől érzem ezt? Miért szenvedek a hiányától? Miért, miért, miért akarom látni őt ennyire megszállóttan?

Robogás, zötykölődés, lassítás, a szívem sikolya, lecseppenő könnyem halk nesze, amit senki sem hall, csak én, de lehet csak képzeletem egy gyermeteg játéka az egész... Elég, legyen már vége, hadd szedhessem össze magamat!

Kinyílik újfent az ajtó, és én szinte kirobbanok ültő helyemből. Futok, rohanok, fel a lépcsőn, ki a szabadba, könnyeim nyeldekelve. Még látom a nekem kellő villamost elrobogni, majd csak a könnyeimen át elmosódott arcokat látok, a tömeget, amely leszállt a sárga kígyóról. Mint valami akadálypályán, úgy futok, kerülgetve az embereket, kik hol szánakozva, undorodva, de legtöbben közömbösen tekintenek könnytől úszó arcomba.

Átverekedem magam a zebrán, de nem állok be a megállóba, tovább futok, át az út túlfelére. Fékcsikorgás hallatszik, de nem foglalkozok vele, csak futok tovább. Elmosódottan hallok egy "mi van te rohadt liba, meg akarsz halni?!" kiáltást, de nem érdekel. Csak látni akarom őt. Futok, ki tudja hova, lábam elé nem is nézek, az csak visz, egyenest, a város forgatagába.

Nem hiszek Istenben, de most hozzá fohászkodom, hogy engedje láttatni őt. Zokogok, már nem is látok könnyeimtől, levegőt már csak a számon kapok. Szívem úgy verdes, mintha el akarna hagyni, örökre, és azért küzd, hogy kijusson mellkasomból. Dörömböl, már szinte fáj minden egyes dobbanás, amit csak tetéz a fojtogató, facsaró érzés... Meg akarok halni... Őrangyalom, hunyd be a szemed, és engedd, hogy egy autó elcsapjon! Vagy minden isten, vagy ördög, démon vagy angyal, adjátok, hogy lássam őt!

Durr! Ütközök, a találkozás erejétől a földön találom magam. Összegömbölyödve zokogok még pár pillanatig, majd alkarral törlöm meg szememet és felpillantok, hogy lássam, kinek/minek mentem neki. Első pillanatra azt hittem, ez a szerencsenapom, de aztán ki kell, hogy ábrándítson a magasság, a szürkeség, a tömörség... A lámpaoszlop bús valósága. Nem ő az. Pedig a szívem mélyén reméltem.

Körbepillantok, miközben szipogásom-hüppögésem mérséklődik. Lassan felismerem a zöld kerítést, az autókat a járda szélén, a közeli panelházak erdejét. Lábaim haza vezettek tehát.

Felállok, a piszkot leseprem ruhámról. Zsebkendőt keresek, de nem lelek, így hát nagyot szipogok, könnyeim letörlöm. Felpillantok az égre, ahol szembe találom magam egy csodaszép fényes csillaggal. Sóhajtok. Ez talán olyan, mint a Csillag és a Szerelme. Csak távolról nézheti őt az égről a Csillag, meg sosem érintheti, sőt, nappal nem is láthatja... Szomorú.

Elindulok a nekem kellő panelóriás felé. Közben csak rá gondolok. Azt hiszem rájöttem a nagy kérdésre.

 


UOYSSIMI

Hmm... Asszem ez most kellett. Amúgy vacilláltam, hogy happy end, vagy non-happy end legyen. Ezt Edokám is tanusíthatja, ő volt ugyanis a segédem a végén. xD A "mű" hazaút ihletésű, s hangulatalapozó volt a To The Light című szám is... Asszem nem fűzök több kommentet a dologhoz. ^^"

Címkék: potter film novella történet írás tune döglött bogarazás

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr341295639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.08.07. 22:25:01

Na, hát, értem már, miről beszéltél, hogy a film sokkal-sokkal rosszabb. De sajnos azt kell mondjam, hogy nem lesz kedvem elolvasni. :-S Bocsi. (Úgyis én bajom lesz.)

Hát... Évi hogy nem tudott bekapcsolódni... Ha csajos témák, illetve film téma van, én sem tudnék, BÁR a csajos témákat bírom, mint most is kiderült, majdnem két napig. Múltkor a második nap végén lett elegem a csajos témákból. :-)
Sajnálom a csajt, mert hasonló helyzetben vagyok, tudom, mit érezhet. Tudom, eddig nagyon türelmesek voltatok hozzá, de próbáljatok továbbra is azok lenni!
Csajos témára visszatérve, hogy-hogy arról beszéltek, nálatok azt mondtad nem ilyenek. :)
És bocsi, hogy MÁR MEGINT elkezdtem. :$


Nagyon jó volt a sztori! De tényleg! S szeretem az ilyesmiket, az ilyen stílusú sztorikat! :-)
Tetszett! :-)

Tune-chan 2009.08.07. 22:32:45

@Edo12: Na ugye. xD Azért még majd puhítalak a könyvvel kapcsolatban. xD Tíz oldalt akkor is kierőszakolok majd... :P Aztán meg azon kapod magad, hogy "méééég akaroooook!" :P

Olyan csajos témák, amik... nem plázásak, csak pusztán csajosak. Nem tudom hogy megfogalmazni... xD És hiába vagyunk türelmesek, ha ő nem tesz semmit. Mit kéne még csinálnunk, fejen állni? Nem, Edókám, te más vagy, ezt mondtam már párszor. Merőben más. És semmi gond, azért van a komment, hogy az ilyeneket kitárgyaljuk. (vagy az msn. vagy a RL)

Köszönöm szépen, örülök, ha tetszett. Szereted ezt a dark önmarcangolós dolgot? Hmmm... xD Ezt se tudtam. Örülök, tényleg. :) Én arra leszek kíváncsi, hogy majd ne--... -Pofád befogod! -Igenis, értettem! (ez lenni skizózás. xD)

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.08.07. 22:35:58

@Tune-chan: Hááát.... majd csak ha megfertőzöl, akkor... de milyen módszerrel erőszakolsz ki tíz oldalt? :-D

Hát, elhiszem, ha más vagyok, mint ő, de ahogy elmeséled, mit csinál társaságban, én is hasonlókat, hogy bevalljam. Mondjuk, egy olyan társaságban, mint elmondásod alapján a csapatod, nem lennék olyan, de az osztályomban...

Nem is az önmarcangolóst, de... ezt meg én nem tudom rendesen megfogalmazni... xD

Tune-chan 2009.08.07. 22:42:40

@Edo12: Majd meglátod (és meglátom, mert még én sem tudom...xD Felolvasom neked, vagy nem tudom. xD)

Hát, de... azért plázákkal mégiscsak más, nem? És a te elmondásod alapján az osztályod olyan...

Amik... átadják az érzéseket? *szépen pillog Edóra, hogy azt mondja "iiiigeeeeen!". Mert az azt is bizonyítja, hogy sikerült a szösszenetben átadni mindazt az érzelmet, amit akart...*

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.08.07. 22:47:59

@Tune-chan:
Az nem jó ötlet, úgy megunom. Inkább akkor ülj fölöttem.xd vállalom...XD Főleg, érdekel, megtörök-e. :)

Konkrétan például o.kiren voltam olyan, vagy még olyanabb, mint Évi, mikor ugyanúgy közeledni akartak hozzám. De a buszon. A szálláson mondjuk már nem. Mármint ott meg a ... nem mondom itt el, mert gáz lenne, de tod honnan jöttem el, mert rosszul voltam a náthám vagy más miatt. :-)

Na! Eszembe jutott! Igen, az ilyen érzelmeseket, amelyekben a történés nem sok, de így el lehet rajtuk merengeni. Na, az ilyenek (is) csípem! :-)

Bree Gii 2009.08.08. 10:24:23

Volt Crack meg Monstro. Így másodjára tudtam figyelni a részletekre XD Elsőre nekem sem tűntek fel..

Te meg miket nézel Tündi? Pitonon végig az a fekete köpeny vagy mi a fene van. Abban aztán igazán nem láthatod.. az alsó tájékokon XD (És még te cikized a csajokat a csajos témáik miatt.)

Mi az, hogy nem nézed meg a hetet?? Na nem, Harry Potter fanatikusként kötelességed, ráadásul a 7-et kettészedik, tehát még 8. is lesz o.O XD És ha azt mondod, hogy nem jössz, akkor én letáborozok a házad elé, viszek sátrat meg hordozható mini tüzet és addig fogok ott szobrozni, amíg be nem adod a derekad.

Nem mondtam, hogy gagyi a vámpíros anime (vagy igen? XD), jó az, de nekem sose lesz a kedvencem. A nyomi orrú vámpír-Cedricet se szeretem. Ezek a vérszívók egyszerűen nem jönnek be - a szúnyogokat is mindig lecsapom XD

Tegnap este azon vettem magam, hogy a Kuroshitizének a nevét mondogatom, de talán csak egyszer sikerült kimondani XD
Megnéztem annak az animének a címét, amiről meséltem: Yamato Nadeshiko Shichi Henge (ennek a megjegyzésével nem is próbálkozok) Szörnyűek benne a pasik, tiszta csajnak néznek ki - olyan, mintha ki lenne rúzsozva a szájuk, meg túl nagy a szempillájuk XD Bár a végére már megszoktam. Nagyon gyökér és nagyon hülyeség, de vicces. Ha lesz időd, nézz meg belőle 1-2 részt és akkor már meg tudom mutatni a 'képregényt', amit rajzoltam, mert így már érteni fogod - nem kell túl nagy reményeket fűznöd hozzá, annyira még mindig nem vagyok profi rajzoló XD

Ha le mered törölni a pontapír blogot, akkor elrabolom Johnny-t (várj, az a zsiráf, vagy a másik állat, amire most nem emlékszem, hogy mi volt? Ezt aztán jól megkérdeztem.. Azért tudnom kéne, hogy mit rabolok el XD), és addig nem engedem el, amíg vissza nem csinálod.

Ne mondd nekem még egyszer, hogy nem tudsz írni - tisztára könnyek szöktek a szemembe (bár lehet azért, mert hapci-roham jött rám, de nem, biztos nem ezért XD) Mondjuk nem értem, hogy miért kell neked mindig sírós-szomorú történeteket kreálni..

Tune-chan 2009.08.08. 12:03:15

@Bree Gii: Az elején a vonaton nem voltak ott. Később az ebédlőben igen, de a vonaton NEM voltak ott. Csak valami csaj, meg valami csokiképű csávó, kiket inkább nem azonosítok...
De egyszer láááátszott, Bree! Esküszöm! xD Ha megszerzem dvd-n, megmutatom! xD
Kettészedik? :O Le vagyok maradva. xD Na jó, talán elmegyek, de csak akkor, ha megint együtt megy a team. xD Mert így röhögcséges volt... ^^

De, így mondtad, "gagyi". Mikor félrevonultunk az Árkádban, s említettem, hogy a többiek idegenek. Vagy előtte, vagy utána, de újságoltad, hogy megnézted az animét, hogy szerinted picit gagyi volt... :P Ez külön így megmaradt, mert szíven ütött. :P Cedricet én sem, ha ez megnyugtat. xD
Yamato Nadeshiko Shichi Henge? Dehát én azt ismerem!!! x3 Láttam az első pár részét és beteeeeeeeeeeg! x'D Iiimádom, csak aztán a felirat csúszott rajta, azért nem néztem végig... =( Főleg a Gothic lolitákat benne. xD Goth, goth, loli, loli. xD Azok betegeeeeek. És igen, elég lányosak benne a fiúk, de hát, ez van, hozzá lehet szokni, szerintem. Eddig is érdekelt, de most már nagyon érdekel az a kis képregényke! :D

Johnny, kérlek, ő oroszlán. xD Csinálok majd róla képet. xD De... nem fogok már rá írni, mert... a blogolás-baromság nem az én esetem. xD Inkább story-t írnék... ^_^"
A hapci-roham miatt volt. x'D De akkor sem tudok írni. Úgy nem, ahogy szeretnék. De dolgozok rajta... És nem is minden sírós-szomorú! Ööö... a hosszabbak nem mindig azok! xD Sőt, volt egy baromságom is, ami a "Tanulság" címet viseli. És talán azért van ilyenből annyi, mert szeretek az érzelmekkel játszadozni, hogy ki tudom-e bontani az érzéseket úgy, hogy másoknak is átjöjjön. :P

Végezetül: Bree, ezer hála és köszönet, hogy kommenteltél! x3 Gyakrabban is tehetnéd... :P

@Edo12: Ez egy kihívás! Jól van, föléd ülök majd, viszem le Kismarosra a Potter 1-et. xD
Akkor ezt majd kifejted az állomásra menet. Tudod mit? Ha nagyon akarod, mehetünk a Blaha felé majd... ;)
Nna, örülök neki. :) De tényleg, örülök, hogy tetszik. Én is szeretem az ilyeneket - írni. xD Meg olvasni is, ha rövid... x'D

Bree Gii 2009.08.08. 18:13:29

@Tune-chan: De igen, ott voltak! XD Nem Malfoy-jal beszélgettek, de én láttam őket!
Jó, elhiszem neked, hogy látszott, habár valahogy ez a legutolsó dolog, ami érdekel a filmben XD

Hmm.. Tényleg mondtam? Lehet. De neked is csak azért tetszik, mert az a Kaname gyerek van benne. Még mindig azt mondom, hogy inkább Zero. XD
Ismered? Úristen! Tök jó! Végre valamit mindketten ismerünk XD Igen, azok a csajszik tényleg haláliak benne! A 'képregényke' meg mindjárt kész - mindjárt? talán holnapra meglesz XD -, és akkor majd megmutatom neked. Kíváncsi leszek a véleményedre.

Akkor írjunk sztorit, de azért nem kell letörölni..
Na, pont ez az. Saját magadnak nem tetszik az, amit írsz. Ez a legtöbb embernél így van: én sem vagyok soha megelégedve a rajzaimmal, hiába mondják, hogy klassz, meg hű meg tyű! Ezért kell sokat gyakorolni, hogy egyre jobb legyél! Hidd már el, hogy tudsz írni! És legközelebb egy vicces sztorit rakj föl, mert én jobban szeretek nevetni, mint sírni ;)

Biztos hogy szeretnéd a kommentjeimet olvasni? Kicsit.. hosszúra sikeredtek mostanság. XD

Tune-chan 2009.08.08. 18:57:54

@Bree Gii: Ha nem baj kitöröltem azt a plusz kettőt, helykímélési célzattal. ;) És az a jó, hogy ilyen hosszút kommentelsz! :P

Tényleg? Hmmm... Oké, ha te direkt figyelted, akkor legyen. xD

Nem csak Kaname miatt! Zero miatt is! Meg Ichijou-senpai, Cross igazgató, Ichiru-kun, Yagari, Aidou-senpai, Kain-senpai, Shiki-senpai miatt is! xD Meg mert vámpír, meg mert kivételesen a főhősnő nem volt annyira hisztis. xD

De, le kell, minek álljon ott?
Gyakorolni... Az írást, hogy lehet gyakorolni? Most komolyan?
Jó, rendben, vicces sztori... xD Attól függ, összejön-e. Amit tervezek az nem vicces, de happy endes, s nyálas szerelmes. xD

Bree Gii 2009.08.09. 13:22:59

Igen, kérni is akartam, hogy töröld, csak inkább nem írtam még egyet XD

Te így fejből vágod a nevüket? Nálam ez úgy megy, hogy a fehér hajú, meg a fehér hajú ikertesója meg a satöbbi. Na jó, tán Zero nevét meg tudtam jegyezni, az olyan jól hangzik XD

De hát..de hát..azért, hogy.. Nem tom, de ne töröld le! XD
Az írást gyakorolni? Hmm, hmm. Úgy, hogy sokat írsz? XD És nem csak szomorút?
Úú..a nagyon csöpögős sztorik se a kedvenceim..XD

Tune-chan 2009.08.09. 17:15:22

@Bree Gii: Telepátia és gondolatolvasás... ;)

Bezony. xD Egy ideig a nevek megmaradnak, aztán pár anime múlva az is csoda, ha a főbb szereplőket fel tudom sorolni. xD Kivétel ez alól az Ouran High School Host Club, a La Corda d'Oro, és a Vampire Knight. :P Azért bevallom őszintén egy-két nevet puskáztam. x'D

Jól van, jól van, nem törlöm. És... nem tehetek róla, ha csak a szomorú dolgok ihletnek meg! Vagy a szerelmesek. Nem tehetek róla, ez az, ami megy. xD

Zelgadis 2009.08.09. 18:11:13

Jóó ég, lányok, hát mit nektek MSN ? XDDDDDDDDDDD
Vicces látni 200 egymásra válaszoló kommentet, szal abba ne hagyjátok ! :DDDDD

Én meg már nem is tudom mit akartam hozzászólni O_O

Tune-chan 2009.08.10. 10:56:50

@Zelgadis: Jól van na! Bree ritkásan jár msnre! xD Ami mostanság rólad is elmondható! =P Meg nem is volt sok! xD Én csak mindig reagáltam az előttem szólok kommentjére. xD

Tadeshi 2009.08.12. 21:16:05

Hm, nagyon szééép. De komolyan. Nem ismerem az ihletül szolgáló számot, de van valami a hangultingadozásos dologban. Mindazonáltal nagyon jó,pont emiatt. Néha felcsillan a reménysugár, de kár hogy nem volt a szereplőnek szerencséje. xD
Csak így tovább, Tune! X3

Tune-chan 2009.08.12. 21:23:52

@Tadeshi: Köszi. A szám csak a kedvemet rontotta tovább. xD Amúgy jó kis szám, de nem pont a legszomorúbb, néha nem is értem, miért szontyolodok el rajta. xD Megmutassam? Kérd msnen. xD
Szerintem nem kár. Annyira nem csípem a happy endet... :P
süti beállítások módosítása