Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Überkakkoi bishik, kyaaa-zó fangirlök

Tune-chan 2009.08.26. 11:11

Überkakkoi bishik, kyaaa-zó fangirl sereg (köztük mi, hát, igen... xD), sok cosplayer, dupla Kukucska, fényképező-vadászat, ideggörcs, tömeg, hibbantság, három nap: anime, manga, NyACon! Úgy tőszavakban ezt mondhatnám. Na de, mindjárt kifejtem bővebben (ami több mint valószínű, hogy hosszú lesz. xD). Ikuzo!

Péntek reggel, ugye, nővéreméknél ébredtem, ezzel nincs is gond. A csapattal 11-re beszéltük meg a találkozót (minek, ha csak 2-kor nyílnak a kapuk...? xD), szóval, elég volt, kilenc fele elindulnom, hogy tízre hazaérjek... Na de, ez se ment úgy, ahogy akartam. Kilenckor még azon voltam, hogy feltápászkodjak, lévén nem aludtam túlontúl sokat az éjjel, egyszerűen nem ment - nem volt nála Kyou-chan, lehet, az volt a bajom. xD Mindegy, valahogy aztán sikerült összekapnom magamat, és nővéremmel karöltve elindultunk le - egy cicafej figyelt utánunk az ablakban. xD-, megvettem a zsömlét magamnak, amiből a kajám lett később csinálva, majd vártunk a buszra... Ami nem akart jönni. Már szinte minden arra járó buszból megjelent egy, mire végre egy 109-es is jelenését tette... Hát búcsú, majd buszra szállás... Timi feltöltötte a mobilomat, így haza tudtam szólni, hogy kicsit... késni fogok. Mindegy, hazaértem, gyors cuccelpakolás, majd már mehetünk is. Megcsodáltuk Niki ruháját, amit a SakuraZakából szerzett, aztán kilőttünk toronyiránt a PeCsa felé... Ott leültünk, elvoltunk, Kishi a kezdeti sötét hangulatból feloldódott, beszélgetés, találkozás szinte az egész Japán szakkör teammel, sorban állás Tadeshinek jegyért, majd sorbanállás Hina mellett, s vele való kommunikáció... Majd nyáladzás a helyes pasik után... És pont aznap nem volt nálam a fotógép! Pedig volt ott egy annyira kyaaa csávó! Motoros szerkó volt rajta, és bukósisak a kezében, s olyan hanyag eleganciával és felsőbbrendűség érzettel dobta hátra a haját, hogy azt hittem, menten orrvérzés általi halálra ítéltettem. O.o Amúgy elöl álltunk be a sorba, nyitás után elvileg öt perccel köbö kijön egy biztonsági őr (aki ott állt, meg se szólalt volna, áhh), hogy ide csak a VIP, meg a tökömtudja milyen szalagosok jöhetnek... Kuso... Aszittem konculunk, fel! De aztán go hátra, mi Kishivel lemaradtunk, BJD-ket csodálni, Omit és Yuuyát. ^^ Végül megtaláltuk az előre befurakodott Kingáékat, így beálltunk hozzájuk. xD
A vicces az volt, hogy a BJD-sek előbb bejutottak, mint mi! O.o Horror, én félteném a saját BJD-imet, ha conra mennék, főleg a sorban álláskor, s -furakodáskor... De ők simán bejutottak, mérföldekre előttünk! A biztonsági őrök amúgy tanultak, az elkobzott cuccokat felcimkézték. Nekünk ettől nem kellett tartani, szóval, beengedtek minket, simán.
Bent néztünk kagura tisztító táncot, majd kyudou bemutatót, Tai-chit... aztán sétáltunk, benéztünk pár helyre, majd megláttam pár pihenő biztonsági őrt jégkását szürcsölni. Nna, go ato the városliget, Tune jégkását akar enni! Elmentünk a kijárattól jobbra, Vajdahunyad várazni... Hát, vattacukrost találtunk -bezzeg csütörtökön Timivel neeem... xD-, láttunk KacsaCont, megtaláltuk Tristan által kővé változtatott lényeket (nem is emlékeztem, hogy azok ott vannak... xD) , majd visszamentünk... és kiderült, ha jobbra fordultunk volna, ott a fagyis. Szépen beálltunk a sorba, kiderül... másfél óra, mire jó lesz a jégkása... Awwww... Bementünk akkor hát, meg lődörögtünk, Kishivel beültünk japán népdalkoncertet hallgatni (a csajnak durva hangja volt...! O.o) végül kimentünk, megkérdezni még egyszer a jégkását: már csak húsz perc (vagy tíz percet lefaragtunk... xD), jó, félrevonultunk, de mire volt, már egy kisebb tömeg állt a fagyisnál... és különben is, már lement a nap, szóval... már nem vágytam jégkására. x'D
Mindent összevetve a pénteki nap egész lightos volt, kevés emberrel, de így nyugisabb volt, és... szerintem jól elvoltunk. :) A hazaút is izgalmas volt: a Stadinál leszállított minket a villamos, így Kishivel sétáltunk, a sötétben. És mivel hazaszóltam, vígan sétálgattunk még pár házkört, csak úgy spontán, miért ne, ha már kettesben lehettünk. xD Annyira hangulatos este, Kishivel beszélgetve sétálni az épületünk körül... Meg a telepen. O.o Az mondjuk inkább... félelmetes hangulatos. xD Az előbbi meg kellemes... ^^

Este trükköztem (mert én balga még nem tudtam, hogy a conjegy vízálló... xD): eddig ugyanis az volt, hogy a kezemre zacskót, jobb esetben egyszer használatos, kajáldákban dolgozók által hordott kesztyűt erősítettem a karomra, gumival, igen. xD Na most gondoltam, mivel úgy is feljebb tettetem, csak mert az órám lejjebb volt (bal kéz, bal kéz! Jobb kezemen az FMA-s nyakláncom volt felcsavarva, és az OKHC-s ujjatlan kesztyűm. Nyáron, meleg kesztyű. Szerintetek? Szombaton újítottam is: a fekete-kék, nyúl/kutya na szóval állatfüles sapim is rajtam volt. Jah amúgy a kinézethez hozzátartozott még Kyou-chan is, aki pénteken a kezemben, szombaton az övtáskám által hozzámkötözve, vasárnap a pulcsimból figyelt ki, második fejet játszva... xD), így azt gondoltam, na majd, ilyen karvédő style-ban rátekerem a szatyrot, és két oldalról rögzítem, gumival, mint eddig mindig. Befőttessel, oh yeah. Meg is történt, és éreztem is, hogy szoros lett icipicit a művem, de nem érdekelt, másztam be a zuhany alá... Már egy olyan tíz perce engedtem magamra a vizet, mikor feltűnt, hogy hoppá, a bal kézfejem mintha... sötétebb lenne a másiknál. Néztem-néztem, a jobb kezemet, hogy lehet-e attól, hogy a napon bebarnult,a másik, de nem látszott a kesztyűm nyoma. Ott kezdtem gyanút fogni, és engedtem egyet a felső befőttesgumi szorításából. Természetesen a víz így befolyt alá, a conjegy vizes is lett. Hmmm... És nem fogtam gyanút, hogy nem lett semmi baja, nem jöttem rá, hogy vízálló, mígnem másnap reggel Kishi közölte velem, mikor meséltem a sötétülő kéz történetét. x'D

Szombat... A reggel, asszem nem indult olyan simán, avagy korán volt a korán... ugyanis nyolcra beszéltük meg a találkozót, hát, hogy elkészüljek, hét előtt keltettem magam, vagy egy fél órával, ami azért volt jó, hogy hétre olyan állapotban voltam, hogy ki tudtam mászni a konyhába reggelit csinálni (Pehely. Csokis. Két marék, felöntve tejjel. xD). Szembe találkoztam apuval, aki felajánlotta, hogy csinál nekem kaját ebédre, ha már anyu még nem kelt fel. Finomak voltak, de tényleg! Csak a paradicsom nedvedzett. xD Mondjuk, a kenőmájas undibban nézett ki... De finom volt. xD

Aztán pár perc késéssel, Ouranos kesztyűvel a zsebemben, ami már lassan a kezemre vándorolt fel kiléptem és... Kishi sehol. Órát néz, két percet késtem. Szemöldök összevon, vötöfö tekintet fel. Mi a... Vár. És vár... majd három perc múlva megérkezik Kishi. Ekkor már a nyuszis sapim is a fejemen volt (otthonról másik sapiban jöttem el  - ezt nevezik álcázásnak), és Kyou-chan is a kezemben leledzett. Lejött, bocsánatot kért... én meg rámutattam a macskafülek hiányára, ugyanis előző nap este vagy délután összebeszéltünk, hogy kövi nap ez kell. Hát akkor, uccu, fel hozzájuk! Megdögönyöztem picit a cicáját, majd léptünk le... és kiszállván a liftből egy öreghölgyemény olyan tekintettel nézett rám, mintha őrült lennék... Van benne valami. xD
Végül nem késtünk semmit, s beálltunk a sorba... ami utánunk tíz perccel már a bokron túl volt, mi meg még örülhettünk, hogy közel vagyunk a bokrokhoz. Durva volt... de legalább a helyünkről látható volt egy überkakkoi Reita cp-s, akire Kishi egész con alatt nyáladzott, így készítettem neki róla "néhány" lesifotót. xD (képeket egy kövi bejegyzésben, jó?)

Miután bejutottunk, néztünk AMV-ket, nemzetközit, magyart, mindent... és jött a hívás (talán hívott... xD) Tadeshitől, hogy megérkezett... Rongyoltam kifele, hát mit ad isten, visszafele összefutottunk a pasijelöltjével. És addig tökörésztek, meg minden, hogy egy nagyon jó -Kishi szerint. Adok a véleményére.- Rozen Maidenes orosz AMV-ről maradtam le... Mindegy, felmásztunk a kakasülőre (hátul ültünk az emelvény kellős közepén), közben Levi, a pasijelölt felszívódott... Na sebaj, elvoltunk mi négyen is. :) Aztán kimásztunk vásárolni, és nézelődni a nagysátorba, majd leültünk a lépcsős placcon, immáron Petivel felszerelkezve... Aztán megjelent ismét Levi, osztottam neki egy tanácsot, mire mondta, hogy "és?". Öööö... Oké. Mindegy, mikor elmentem fényképzeni, lefatökűztem. xD Nem vette a célzást... Na de, ez van. Megkérdőjelezte végül a saját férfiasságát, majd mikor már ellenkezni akart, nem hittünk neki, mert nem volt hajlandó bizonyítékot szolgáltatni - tanúk előtt. xD Szóval, ráragadt a "nő" titulus.
Aztán... Tadeshi mutogatott rajzokat, meg én is ő neki, mindezt a fagyis előtt, mert húsz perc kellett a jégkása elkészültéhez. xD Utána jégkásáztunk, Hina is megtalált minket... Én meg megláttam az előző napi helyes Mirokus cp-st, hát uccu, felpattanás, utána loholás...
"Szia, csinálhatok egy képet?" "Persze!" Miroku beállt, lefotóztam, majd jónevelten megköszöntem. Erre ő: "Várj, adok neked valamit." Nézek... Mit? Adott egy talizmánt, ami azóta a falam dísze, Hiwatari-kun és Kaname-sama között. x3 Na de szóval, ekkor libbent hozzánk Hina, ilyesmi szöveggel: "Na, menj oda, öleld meg, lefotózlak titeket, hiszen nem ő volt az, akit tegnap úgy néztél?". Asszem ott elgurult az állam... xD Miroku meg csak nevetett... Én meg nem kicsit zavarba jöttem. xD Hajaj... Igen, engem zavarba lehet hozni, egész könnyen. xD
Hm... Tadeshi aztán egész hamar lelépett, mi meg elvoltunk még... És Kishi bemutatott délután Nathanielnek! Aki nem más, mint egy diaboló. A nevét ugyanarról a személyről kapta, mint az én lila trutymóm, és meg lehet érteni, hiszen Naty-boy tiszta olyan volt, mint névrokonja. Szombaton még totál azt hittem, hogy ez nem az én műfajom... Jó-jó, Nat jófej volt, mindig dőlt, hogy beletanuljak a korrigálás művészetébe. De az istennek sem akarta hagyni magát, hogy elkapjam, mikor felrebbent a levegőbe! Ezért aztán... mielőtt indultunk volna, titkos szövetséget kötöttem vele. Ami hát... mintha nem akart volna bejönni... egészen másnap reggelig...
Természetesen este megint nem bírtuk megállni Kishivel, így hiába fájt a lábunk, sétáltunk pár házkört, mielőtt búcsút vettünk volna egymástól. xD De ha egyszer annyira hangulatos és jó!

A másnap reggel még korábban indult, hat órakor... Még ha anyu mondta is, hogy elég félkor kelnem, mert felkel ő, és csinál nekem kaját. De felkeltem, mert különben nem lettem volna olyan állapotban, hogy képes legyek akár moccanni is. xD Fél nyolckor volt a találkozó, és repültünk ki, hogy sorbaálljunk... Plusz egy fővel gazdagodott kis társaságunk, s amíg vártunk, hol fangirlüzemmódba váltva Kishivel néztük a Reita cp-st, hol diabolóztam - Naty-fiú megszeretett! Pontosabban ezt hittem, mert sikerült többször elkapni...! S visszahozni játékba, hogy újra feldobhassam. Nagyon odáig voltam, meg vissza, mígnem... kiderült, hogy Nat nagggyon féltékeny volt a Kishi által stírölt fiúkra. Utána be is rágtam rá picit, elküldtem melegebb éghajlatra gondolatban, aztán... visszakerült hozzám... és kiderült, hogy neeem csak kihasznált a drága... x3 Amúgy, jól vagyok, igen. xD És annak a diabolónak lelke van! Khm, szóval... Hol is tartottam?
Jah igen. És az überkakkoi Reita - a fene a pofáját, hogy ilyen helyes, s hogy egy ilyennek mindent szabad (mert szabad neki, iiiiiigen xD) - beállt elénk, de úgy, hogy csak egy ember volt köztünk, Kishivel szinkronban odáig voltunk, meg vissza. xD (Néha kijön belőlem a kyaaa-zó fangirl. Általában conon. xD)
Bevágódtunk aztán az első sor elé, a földre -szokásos hely-, és néztük az AMV-ket, ami térkitöltést szolgáltak... Majd néztük a kendo bemutatót... Majd jött a cp performance, egyéni! Egy egész jó indítással, egy curly-haired Rock Lee-vel. De az epic volt... Utána meg csak éneklős-táncos, elég gáz felhozatal volt (na jó, nem, Rogue jól nyomta!), vagy el se jöttek a versenyzők. xD A sakucon javában überelte...
Zenei vidik következtek, néhányat felírtam, közben rajzolgattam... és volt Gackt, naná. x3 Szóval volt kyaaa-zás is, a részemről. xD Volt egy egész jó KAT-TUN is (tudtátok, hogy az egyik kedvenc bandám, a KinKi Kinds háttértáncosai voltak? xD), ami egész darkosan indított... Csak a szám nem illett a díszlethez. xD
Aztán cp, csapat, performance... a BATár ismét nagyot ütött a nyitással, a többi... öhh, hát... A Borostás Kistigrisek jók voltak, a conra jövő Ed-Al páros is ütött, Chili-boys, hát igen... Ez egy fa. Meg fából Vash. Infernóék megint robbantak, aztán... ennyi volt talán? Mondjuk, a Spike helyes volt, emg volt még egy vörös köpenyes illető, illetve... az a Miroku is fellépett! x3 Na meg volt még egy überkakkoi Yuki Eiri is. Határozottan jobb volt a SakuraCon felhozatala, de ez van. Utána taliztunk Rebével, vettem neki előnévnapi ajándékot (és rájöttem, mivel lepem meg névnapjára! x3), ő meg adott nekem utónévnapit. x3 Hinát majdnem kinyírtam, meg lenyeltem keresztbe, csak mert megvette előlem a Gackt single-t, mert ugye albumra nem volt pénzem. (pedig volt Mars album! 4700 píz! Meg Doomsday egy százassal drágábbért! *szipp* - kedvenc albumjaim) De kárpótlásul hazajött velem egy L'Arc~en~Ciel single... Majd DDR-eztünk... x3 És Case hogy nyomta... O.o
Apropó DDR. Kishi elültette a bogarat a fülemben, hogy Reita lehet, hogy... a Neji fedőnévre hallgató DDR-es... Hmmmmm...
Úgy a con... ennyi volt. Kishivel, mivel előbb jöttünk haza, felmásztunk az ő tetőjükre, és onnan néztük, ahogy lassan besötétedik... Utsukushii...! Elvoltunk, beszélgettünk, majd sétáztunk... végül hazamásztam... Na és lássuk a szerzeményeket! Mert igen, azok vannak szép számmal... x'D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nna, lássuk...:

  • Trigun 5-ös DVD (500 Ft-ért hülye lettem volna otthagyni...)
  • L'Arc~en~Ciel New World single
  • D.N.Angel 1. kötet (könyörgött, hogy hazajöjjön, drága is volt... 3300 píz. De ha máshol egyszerűen első kötetet az istennek sem lehet kapnia?)
  • Aztán 3 Gackt kitűző (az egyiket Rebétől kaptam)
  • A cuki majomság, aki egy pénztárca
  • Legyező, ami sajnos az áldozatom lett idegességemben kicsit beletéptem ugyanis. (Tudni kell - ki is felejtettem - hogy szombat nem volt igazán az én napom. Kétszer kámforosat játszott a fényképgépem, egyszer a mobilom... meglett minden, de, mikor másodszorra tűnt el a fényképgép kicsit bepánikoltam, voltam a szervezőknél is, kétszer is, de nem és nem volt meg. Kissé ideggörcsös állapotba msáztam vissza a helyemre a nagyterembe, ahol is amv-versenyre várakoztunk, és dögmeleg volt. Elővettem a legyezőt, és olyan erővel nyitottam ki, hogy elszakadt oldalt. xD Utána persze levágtam a földre, és ahogy nyúlok le, hát nem látom a fényképgépet az előttem lévő szék alatt?! xD)
  • Aztán ott van még a trükkös doboz, amit csak taktikával, cselesen lehet kinyitni... (meg gondolom erővel, mint Andris gólyatáborban az ördöglakatot... x'D - az is de epic volt. "Szét lehet szedni erővel?" "Felőlem, úgyse sike--" De, sikerült. xD)
  • Aztán, Royos kitűző nem volt, így helyette egy Armstrong jött velem haza... xD
  • Aztán egy conos kitűző... (mert a sor nem törhet meg! xD)
  • A képen rajta van egy pockys doboz - Tade-chan vette nekünk, epres Hello Kitty bőrbe bújva. xD Azért kaptuk, mert hogy megzsaroltuk, hogy nem fogunk kimenni elé olyan későn, csak ha vesz nekünk pockyt. xD Vett...
  • Aztán ott van a DVD-n a talizmán, Mirokutól. :)
  • Meg kaptam bakos nyakláncot jó sok rajzzal mellékelve (jó sok, jó kis rajzzal) Rebikémtől... x3
  • Illetve a képen látható még a... vasárnapi rajzom, ami szerintem egész jó lett. x3 Főleg úgy, hogy tollal rajzoltam. Így nem látszik, de... na várjunk csak.

 

Egy fokkal jobban látszik. De csak egy fokkal. xD

 

 

 

 

 

 

 

Szerzemény még, de nem raktam a képre egy Mondo magazin, májusi szám. Ha már Zsolt nem hozta... :P xD


Nah hát, ez volt a Con. Valamiért... jobban éreztem magam tavasszal, de hát, ez van. Azért megyünk legközelebb is! (Nem az őszire, Székesfehérvárra, hanem majd tavasszal, SakuraConra!) Képek, performance videók majd egy másik bejegyzésbe kerülnek fel. :) Na ja nee!

Címkék: rajz anime animecon nyacon tune animés rendezvény cucc börze

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr331336802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zelgadis 2009.08.26. 19:07:46

Nyeh xD

Minek találkoztunk előbb, amikor 2kor nyit? Há' hogy addig is vigyorogjunk egymásra idiótán, oszt' örüljünk neki, ne? ^^""

Japán népdalos leányzónak tényleg eszméletlen hangja volt! O_O

Én sem tudtam, hogy a jegy vízálló, csak én bátrabb (butább?) voltam vele ^^"

Nyáron meleg kesztyű. Szerintem? : Ouranos? Akkor NANÁ! XDD

Aaaaw, Kyou-channak olyan jó dolga voolt *_*!
(Jós vagyok. Érzem... hogy most le fognak ütni XDD)

Liftből kiszállós nénikék nagyokat tudnak ám nézni látszólag normális emberekre is amúgy :DDDD

Ejjnye, hát micsoda paparazzi dolog már ez kérem, lesifotók :DD Bezzeg olyanra nem vállalkozott Kishi, hogy belekarolós fotót csinálj róla Reitával ^^

"És?" Lol. Őszinte válasz. "Lesz***m amit mondasz." Köszi szépen...

XDDD Miroku nagyon nagy arc volt a talizmánjával :D Ekkora ötletet már, hogy ő is osztogatja a talizmánt, mint az igazi! :D

Hina meg: LOL :D

Hát igen, reggel nagy volt. "Fangirl mode: ON" :DDDD Így jár akihez túl közel áll egy Reita. Jobban talán akkor sem lettetek volna bezsongva, ha az igazi áll ott ;) De roppant aranyosak voltatok ilyen üzemmódban is! ^__^

Jaj, és ti lemaradtatok ám egy Infernó ráadásról az eredményhirdetésen, DDReztetek helyette ^^" No de gondolom az is jó volt. Infernóék amúgy is csak egy rövidet "toltak" :)

Az a pénztárca.... az valami eszméletlen kawaii még mindig xDDD

Tollas rajz meg tök jó lett! Én beszóltam ugyan rá, hogy kicsit Ryora hajaz a haja (hö... spontánszarszóvicc egylet...) a Sámán királyból, de ez nem azt jelenti, hogy ne tetszene! :)

Mata ne! ^^"

Tadeshi 2009.08.26. 20:57:42

Hát hell! ^^ Gondoltam, írok, mert te azt szereted. ^^ Meg amgúy is, úgy gondolom, hogy most kivételesen értelmeset is hozzá tudok szólni a dolgokhoz. xD
Bazzeg, hogy én lemaradtam a Matsuri-napról! XD Nembaj, jövőre többet spórolunk. xD Bár, ma is az utolsó filléreimet költöttem el, de, megmaradt a papírkétszázas, igaz-e? XD
Továbbá, az az Armstrongos kitűző nagyon nagy... xD (Az én FMA-som bezzeg leesett... -.-")
És igen, az ,,És?" Elég gáz... xD Azóta se kérdezett semmit. xD Most komolyan, hogy lehet valaki ennyire fatökű...? XD
És vahahahazz, hogy el kellett húznom! (És még Kishi könyvei is nálam maradtak. xD Nem, nem tűnt fel, hgoy még mindig kurva nehéz a táskám, neeem. xD Csak otthon, amikor kinyitottam, és belenéztem, akkor vettem észre, hgoy bazmeg, hazahöztam a könyveket. xD)
Hina meg jól zavarba hozott tégedet, erh. xD Ettől még én is zavarba jöttem volna, plána, hgoy az a Miroku meg csak nevetett. xD
Hát, többet nem láttam, mert mennem kellett, de biztos veszett jó volt. ^^ (Én is akarok Trigun DVD-t... morr...)
Na, drága, ezt sikerült hozzászólnom, remélem, örültél nekem. XD

Tune-chan 2009.08.27. 10:21:16

@Zelgadis: Inferno ráadás? *szipp* Jah, hát mondjuk SakuConon is, mikor feltávoztak a színpadra nyomtak még egy kis showt... De ha egyszer annyira jó volt DDR-ezni? x3
Ryounak rohadtul nem olyan haja van. A lehető legtávolabb áll tőle, még mindig. Nem tudom, láttál már egyáltalán Ryou-t? Mert nem úgy tűnik ebből. :P

@Tadeshi: Iiigen, azt szeretem, köszi! x3 *Tade-chan nyakába borul, s úgy öleli, fojtogatósan, ahogy Tade-chan tette ezt a conon xD*
Többet spórolsz és jó kislány leszel, és kikönyized az egész napos maradást! :P xD És az utolsó filléreidet, tudom, hogy erre tetted el. xD
Hát, igen, kitárgyaltuk tegnap a nőd fatökűségét. xD
Hát igen, aljas húzás volt Hinától, bár tudom, hogy csak jót akart. xD
Hát-hát, hajrá-hajrá. Conon, általában lehet 500 pízért dvd-t venni, spórolj hát! xD
Örültem, szerintem ez a hozzád intézett nyitó mondantból látszott, nem? xD
süti beállítások módosítása