Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Elkezdődött

Tune-chan 2009.09.03. 18:48

A nyár is over, s a suli mellett más is elkezdődött - hogy mi lesz mindebből, az még a jövő zenéje. De azért már nem ártott billentyűt ragadnom, annyi mesélnivalóm van, ugyanis! (Sajnos, ez lesz valószínűleg a módi:a suli miatt, mivel rá akarok gyúrni, nem nagyon fogok itt ülni... ehhez képest, jó, oké, eddig itt ültem ezen a héten, de most meg lusta voltam, mert tudtam, sokat kell írni. Na de majd most kiírom magamból!)

Már ha el tudom kezdeni, ami khm... nem nagyon megy, lévén pár perce csak bambán bámulom a képernyőt és/vagy inkább facebookon nézelődök. xD

Na de, szóval! Kezdjük ott, hogy felvesszük történetünk fonalát! Harmincadikán pötyögtem utoljára, ma meg van harmadika. Na szép. Szóval, mielőtt megírtam azt a totál értelmetlen bejegyzést, lementünk vacsorázni a Mc-ibe, jól megmérgezve szervezetünket. Nem baj, finom volt. xD Aztán egy kis döglés jött, én persze a gép előtt. xD ^^"
Az este folyamán kicsit ki is buktam, de hála az égnek fent volt Tadeshi msnen, majd Kishi is gyógyír volt, szóval, remek. xD Aztán mennyi képet szedtem le facebookról...! O.o Atya ég, soká tartana mindet belinkelni, feltölteni, szóval, majd máskor. Gacktosok, meg úgy vegyesen minden, meg Kishi is mutatott olyan Versailles-osakat, hogy az állam padlót fogott Kamijotól. (Még pár kép, még pár klip, amit hajlandó vagyok megnézni, s leeht, hogy beleszeretek Kamijoba. xD Bár a hagnjától szerintem még mindig a falat kaparom... és mivel ő az énekes... Magamtól tuti nem ülök le elé... xD)

Aztán a hétfő korán kezdődött, ugyanis Árpi és Timi ment dolgozni... Természetesen kishivel rengeteg ideig dumáltunk az éjjel, sőt, még BJD-t nézni is elkezdtem, nyálcsorgatandó. De nem, azóta visszafogtam magam. Amíg nem lesz pénzem rá, addig nem nézek BJD-t, mert csak a szívem fájdítanám. Megtalálom majd Siriust, Seant, Tifet, és... és a negyedik, névtelen hőst. xD Meg bizony! De nem most, hanem majd ha... lesz rá lehetőségem, hogy adoptáljam őket. (és akkor kapnak külön blogot, mint ahogy kapott Tris és Ichiru. Katt.)
A hétfő nagy dögléssel folytatódott, és képzeljétek! Volt egy recsegő cicám! Zserbi, most először dörmizett nekem! x3 Annyira meg voltam hatódva... x3 Aztán persze elég csúnyán nézett rám, mikor szedtem a cuccom, hogy lelépek... Na amit meg kell tenni, azt meg kell tenni. Hazaléptem hát, hogy becsomagolhassam a tankönyveimet... -.-" Rühellem ezt. Na de sebaj, egyszínű bordós papírt kaptam, ami azért jó, hogy kedvemre dekorálhatom! x3 Ha lesz időm és hangulatom rajzolni. xD

Aztán kedden... elkezdődött. Évnyitó, majd dupla Ofő - egy személycsere történt, plusz a tiszteletbeli osztályfőnök-helyettes asszonyt, Atillát a kémia tanárunkra, Szolga Erikára! Wííííí! xD - Aztán egy föci. Awwwwww. Mondtam már, hogy rühellem azt a tárgyat? Pontosabban a tanárt, de... de ez van. Sajnos, mivel a suli nagyja elment kirándulni, (11-13. évfolyam) elég üres a suli, s tanárok is kevesen - ezért így az átmeneti heteken, ami öt nap (a keddet nem számolva), összesen ennyi és ilyen óráim vannak/voltak: 7 magyar óra, 2 rajz, 3 matek, 4 föci (!), 3 info, 1 ének, 1 töri, 2 francia, 2 angol (utóbbi három csak jövőhéten, ének meg holnap), s lesz egy szem tesim, kedden. Remek kilátások? xD Vicces ez így, amúgy. xD Már meg is írtuk az első dogát ma föciből, és... az új rajztanár valami kiállhatatlan. Visszasírom Zsigát, ami azért durva, mert Zsigára úgy berágtam, mikor belerajzolt tollal a festményembe, hogy azt hittem sosem fogok jobban pikkelni egy rajztanárra. De... megtörtént. Nem szimpi a csaj, és oszton Nitta nézeteit: valószínűleg azért ilyen kibírhatatlan, mert épp a mikulás látogatja. Elvileg más osztályoknak káromkodott is. Na majd meglátjuk, ha ilyen lesz kirándulás után is...

Jah igen, el fogok tűnni az éterből három napra, 9-11. között, ugyanis osztálykirándulás! Megint bejárunk pár tájat, mint tavaly. Valamiért... nem várom én ezt annyira.

Le lett vágatva a hajam!!! x3 És annyira szuper lett, hogy kyaaa! x3 Ezzel együtt, szeretnék egy új korszakot indítani, s icipicit megváltozni. Hogy ezek mikból állnak? Szeretnék leszokni a káromkodásról, s szeretnék kicsit sznobosabban, választékosabban beszélni, például nem azt mondani, hogy "rohadt jó". Szeretném kicsit visszafogni az órai oda-ne-illő hozzászólásaim számát, illetve szeretnék egy kicsit jobban odafigyelni a külsőmre. Nem nagy dolgok, de ha sikerül... Akkor mi is lesz? Nem tudom, de én boldogabb leszek. Vagy nem. xD

Ööööö... öööö... igen! Bree felrakta azt a veszett nagy baromságot, amit említettem, s csak én írtam a teamből, szóval nyertem egy... persely-békát, ami pontapír. xD Na de, itt van, ha érdekel valakit a totál beteg agymenésem ide kattintva megnézheti. Van benne néhány belsős poén, de azért remélhetőleg érthetően beteg másnak is.

Más nagyon... nincs. Vagy nem jut eszembe. (Van pár új történetötletem, ha sikerül, megírom, s felrakom ide őket... x3)

Címkék: történet tune macsos napok bjd

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr591358296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2009.09.03. 19:38:11

Remélem, a kezdeti lendület folytatódik és az új korszakodban picit boldogabb, picit vidámabb-mosolygósabb leszel! :) (Ha tehetek ez ügyben valamit...!)
Nem ide vág, de akkor este miért voltál kiakadva? Észre sem vettük. :(

Tune-chan 2009.09.04. 17:34:30

Nem vagyok néha eléggé elborultan-beszívottan vigyorgó? xD Ez az állapot akkor áll fent, ha nem alszok túl sokat - mikor nálatok vagyok. xD Nem tűnt még fel? xD :P
Azért nem vehettétek, mert fürdés után jött ki rajtam főként. És már nem tudom mi bajom volt. xD Valószínűleg a szokásos hullámvölgy volt, ami rendszerint akkor jön ki, ha a beszívott-boldog állapotom átcsap hirtelen egy másikba: ebbe. Velejárója a fáradtságomnak. xD

mickie · http://cicufer.blog.hu 2009.09.04. 20:02:12

@Tune-chan: Na jó, lehet, hogy néha nem tudlak követni. Ez most egy ilyen néha. :) Én szeretem, ha mosolyogsz. A fáradtság meg, hát, majd teszünk róla, hogy ha itt vagy, már a tyúkokkal elmenj aludni! :D
süti beállítások módosítása