Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Felesleges...?

Tune-chan 2009.09.30. 20:46

Néha előjön belőlem ez az érzés, azaz, hogy feleslegesnek érzem amgamat. Túldramatizálom, valószínűleg, lévén nem is vagyok a helyzet magaslatán se lelkileg, se testileg - főleg nem tesitleg -, de nem baj, ezt most le kell vésnem.

Mivel is kezdjem... Esetleg azzal, hogy tegnap útinaplót körmöltem, féltizenegyig - csak azért addig, mert volt egy két órás gépszünetem. xD- , majd elhajtogattam magamat mára, igen ám, de egy fél óra forgolódás, fél óra éber álmodás után -azaz mindenre felébredtem: arra is, ha levegőt vettem, nagyon vicces volt. xD- végre valahára sikerült rálépnem az álmok mezejére. Igen ám, csakhogy... felébredtem arra fél négy fele, hogy nem igazán kapok levegőt. Öööö... Csak kicsit volt/van bedugulva az orrom, a szájon át lélegzés meg nem igazán ment. Forgolódtam, próbálkoztam, végül feladtam háromnegyed hatkor, mikor megszólalt a mobilom, s körülbelül olyan négy órát aludtam az éjjel. Így indult a reggelem, nem csodálom, hogy olyan állapotba kerültem a nap végére, mint most vagyok. (bocsi a sok elgépelésért, ez a fáradtságom maitt lesz)

Jó, a nap egész jó volt, már ha nem lettem volna annyira szarul... Köhögök, tüsszögök, takonygyár veszett el bennem, ezen felül nem egyszer rám jött a fázhatnék, mikor mindenki más rövidujjúban glosszált. Sebaj. Mivel msot aránylag jól vagyok, csak a fejem dörömböl, amit elnyomok az újdonat kapott Versailles számmal, most minden szép, holnap is megyek suliba.

Na de szóval. Most így... ültem, és ülök, s beszélgetek msnen Kishikémmel és Tadeshivel. Ez mind szép és jó, de hirtelen megtámadott az érzés, hogy... felesleges vagyok. Hiszen, nem kell Kishinek, max mit tudom én, lelkiszemetesnek, rám úgyse hallgat, ha meg nekem kell valamim én úgyse mondom el. x'D Tadeshi meg... Mintha csak a szerep létezne. Jó, kérdezte az elején, hogy mi bajom van, meg what ever, de... nem tudom, olyan fura. Furán érzem magamat... Suliban is. Beszélgetek Níékkel, igen, de... ha nem lennék ott, ők ugyanígy el tudnának lenni, csak nélkülem. Minek kellek én oda? Meg egyáltalán kellek bárhova? Nem éppen. És így szépen lassan végiggondoltam mindent. Hogy... Mindenhol csak zavarok igazából. Itt is, szívom el a levegőt, és fújom ki a taknyosat, itt ülök a gép előtt, ahelyett, hogy anyu itt ülhetne. Fárasztom Kishit, Tadeshit, meg még azokat, akik általában megszólítanak msnen, bár msot csak ők ketten vannak, sebaj.

Néha így napközben is rám jön ez a spontán érzés, ekkor kezdek el poénkodni, piszkálódni. Mert azt érzem, nem vagyok odavaló, és ezt így próbálom elnyomni. Elég szar ügy, meg tudom, hogy csak egy csomó baromságot adtam be magamnak valszeg, azért gondolok ilyeneket, de... de akkor is. Hjaj. Na ez van. Mást nagyon nem is akartam mostan... Mesélhetnék, de végül is, minek? Semmi érdekes nem történik mostanság. (De, kezdek rájönni, hogy a Zoli mennyire jó fej... Meg a Lóri, s az Isti se olyan, mint aminek gondoltam... :))

Írniiii akarok! Jó, ma írtam is egy keveset, AtA-t, nem sokat, lévén az eleje már meg volt. Szünetet, Tune wants to writing a story! Vagy többet. xD És AtA-ban az ő karaktere annyira kyaaaa... x3 Imádom, kétszínű dög, de annyira, hogy wááá...! x3 Nem is tudom, ki találta ki a stílusát. *fütyürészik*

Hm... and... and that's all.

Címkék: írás ata tune

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr281419149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kishi 2009.10.01. 21:18:32

tényleg csak bemeséled magadnak, hogy felesleges vagy.
amúgy, idejében kezdesz megismerni. amikor azt mondtam, önző dög vagyok, azt komolyan értettem. csak a saját bajaimra tudok koncentrálni, és mindent úgy alakítok, hogy abból én jól jöjjek ki.
S senki másra sem szoktam hallgatni - anyám, apám, testvérem, tanárom, vagy barátaim. Én ilyen vagyok. Elvégre, nálámnál jobban ki tudhatná, mi a jó nekem? Lehet, hogy ez kegyetlenül hangzik, de ismerem magam, s tudom, hogy kiállhatatlan ez az... önfejűségem? Talán, ez a legjobb szó rá.
Próbálj meg nem gondolkodni. Csak időpazarlás, addig sem tudsz a mának élni.

Nitta93 2009.10.01. 21:20:52

szijja! Na figyu ezt azonnal verd ki a kis fejedből,hogy felesleges vagy,mert NEM VAGY AZ! Igenis kellesz a bandába és szerintem ugyanezt gondolják Krisztiék is. Mi lenne velünk nélküled?? nem jó,hogy így gondolod,a negatív dolgok csak elűzik a jó dolgokat.Szval mosolyt az arcra és szeretném/szeretnénk látni azt a mosolygós,nevetős Tune-t akit kedvelünk. Az ember valóban így érzi valamikor,hogy nem oda való ahol éppen van,de ezen túl kell lépni és el kell hinni,hogy igenis fontos!, biztosítalak hiányozni szoktál mikor nem vagy suliba.és tök jó hogy meg lehet dumálni veled egy csomó dolgot.és ha nem lennél a csapat sem lenne ugyanolyan.Bocsi,hogy nem tagoltam meg minden csak úgy éreztem ezt le kell írnom neked. Puszi és Jóéjt:)

Tune-chan 2009.10.02. 19:26:23

Jaj csajok... //meg Edo, aki inkább msnen írta, meg nővérkém, aki telón mondta, hogy kifagyott neki a blog.hu//
Na sorba-sorba...

@Kishi: Nem vagy önző dög. Egyáltalán nem. Egy önző dög alakította volna úgy, hogy több kaját vesz az ex-sparba, hogy adjon a kis éhezőnek is belőle? //az már más kérdés, hogy a kis éhező nem fogadta el, mert... túl büszke. xD// Egy önző dög ilyet nem csinál, bezony. Egy önző dög képes lenne szerepezni, szinte minden nap, mert a hülyegyerek pattog neki? Nem hiszem...
Tudom, hogy nem hallgatsz senkire, de... de ez kicsit szarul esik. Mert mire valók a barátok, ha nem arra, hogy terelgessenek, és ha valamit rosszul csinálsz megmondják, hogy nem kéne? Meg ha kell, kisírni nekik a bánatot.
A gondolkodás nem csinálása nem megy, lévén rohadt fáradt vagyok mostanság, és ettől elkezd forogni az agyam - sajnos, kicsit baddül, amint látszik: csak a rossz gondolatok jönnek elő... ^^"

@Nitta93: Jaj, komolyan, annyira... nem is tudom hogy fejezzem ki magamat. Köszönöm, hogy ezt írtad, meg hogy vagy, meg hogy olyan jól ki lehet önteni neked a lelkemet, s meghallgatsz és segítesz, még ha épp oly hülyeségről van is szó, és... jézusom, miért hozod ki belőlem mindig azt, hogy elpanaszolom, mi bajom van? xD
Tényleg, köszönöm...

mickie · http://cicufer.blog.hu 2009.10.03. 21:28:58

Visszajött a net egy percre, meg is ragadnám az alkalmat egy kis kommentre: Tündi, mi van Veled??? Mi ez a kisebbségi komplexus?? Ne legyél "hülyeeee"!!!! Szeretünk!!! Puszi!
süti beállítások módosítása