Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Összefoglalás, és az első MC

Tune-chan 2009.10.18. 12:47

Üdv, erre járó! Huh, jó rég írtam már, amitől ég is a bőr a képemen, meg az írásvágy perzseli a tenyeremet is. Nem egyszer nekiültem mostanság egy bejegyzéshez, de valahogy sosem jutottam néhány bekezdésnél tovább. Na de majd most. Kis hét összefoglaló, majd kis élménybeszámoló következik! //Nem teljes bejegyzés! A lényeg éppen lemaradt, amit pótolok majd a holidayben!//

Kezdjük... Hiába volt négy nap szabadságom múlt héten betegség miatt, a sulit akkor sem vártam. Rengeteg pótolnivalóm volt, és Évi se adott meg mindent normálisan, amitől nem egyszer szívtam is a fogamat a héten. Írtam néhány katasztrófa dogát, hát, ez van. Na de, amik lényegesek és eszembe jutnak, felsorlás szinten:

  • Visszajött szerdán a francia tanárunk. Na hogy ez msot mennyiben lesz jó, az passz. Mert a helyettes tanított, rendesen, csak az a baj, hogy rengeteget várt el tőlünk. De ő igazi "tanár-tanár" volt, Betti szavaival élve.
  • A MondoCon miatt összeszólalkoztam Kishivel másodszorra is, a vége az lett, hogy végül azt mondtam, mehetünk. 1800 Ft helyett már csak 1700-at kell törlesztenem nála - mert nem hagytam ám, hogy csak úgy meghívjon.
  • Szerdán volt Zsófi szülinapja, ami... lehetett volna jobb is, igen. xD De a szervezés nem az én kezemben volt -szerencse-, de azért nem voltunk (vagyis inkább Anna és Brigi nem voltak) rosszak. Zsófi mindenféleképp örült nekünk. :D
  • Néha úgy éreztem a héten, hogy nem kellek én oda be a csajoknak: Nitta hiányzott, Nika meg inkább Bree-vel volt, dumcsizott. Réka is hiányozgatott időszakosan, Zsófi meg... nem volt mindig ott, mert ugye matekos.
  • Évi többször kiidegelt az MC miatt, hogy jövök-e, jöjjek, meg ilyenek.
  • Szerdán, órák után, Zsófival, Ofővel, és egy rakat kis effessel mentünk könyvresturálást nézni az ELTE könyvtárába. Annyira jóóó volt! Élveztem. Imádom a könyveket, és ez tök érdekes volt. És tudtam kérdezni is, miután Ofő leállította magát - az elején mindent megkérdezett, amit akartam/tunk. xD
  • Szintén szerdán sétálgathattunk az esőben, mert, esett. A cipőm természetesen beázott... -.-"
  • Csütörtök-pénteken anyu cipőjében mentem suliban, mert az nem ázik be. Ellenben nyom, mert már kinőttem. xD
  • Péntek délután anyuval leléptünk a Blahán lévő Skálába, s vettünk egy gyönyörűséges cipellőt. x3 Sportcipő a drága, és imádom!
  • Talán... kedden úgy mentem haza, hogy tök depiztem, és ennek következtében nem vettem észre Béla tanárúrat! Pedig épp annál az ajtónál szállt fel a villamosra, ahol én le... xD Csak utána a saroknál fogtam fel, hogy az a magas alak roppant ismerős volt... és akkor esett le a tantusz. xD
  • Pénteken hazafele szültem egy történetet, ami... hm, ismét csak egy hosszabb lélegzetvételű sztori, ohh a francba. xD Időzavarral, szerelemmel, suliva, padfirkálással. Meg egyéb mással, de azt most hadd ne írjam már le.
  • Megszakítottam a szerepláncot Tadeshivel... :S Nem direkt, csak egyszerűen sosincs erőm válaszolni az utolsóra, Tade-chan meg nem nyúz vele. xD
  • Sokszor besértődtem a héten, ami sok depizést is eredményezett. Szinte mindenkire megsértődtem legalább egyszer. xD
  • Pénteken tiszta úgy viselkedtünk Nível, mintha beszívtunk volna. x'D Ennyit ezelőtt csak Anitával röhögtem egy nap.
  • Gábor, az angol kistanárunk lekegyetlenezett minket. xD
  • Engedtem nővérem szekálásának, és facebookon elkezdtem akváriumosozni. Van is már pár halacskám... De ez a Café World rovására ment. Teknősöm neve Ren, két bohóchalam van, a lány a Haruhi, a srác meg a Kazuki nevet viseli. És már pároztattam őket. xD Plusz van két csigám,
  • Csináltam fb-n olyan fotóalbumot, amelyhez a felhős fényképeimet raktam fel. Nem kicsit vagyok felhőbolond. x3
  • Pénteken olyan jót játszottunk tesin! Rég szórakoztam ennyire jól. :D
  • Hétfőn már elvileg jön Nitta, hála a magasságosaknak. :D Már hiányzik...
  • Nikával megbeszéltük dolgainkat, minek hatására figyelnem kell néhány dologra... Remélem menni fog.
  • Levi mutatott egy olyan számot, amibe már megint beleszerettem. xD Asszem nem mutathat nekem számot, mert én abba beleszeretek... Egy kivétel volt eddig. De a mostani: katt.
  • Tomi is elkezdett fv-zni, s második nap már nyolcas szintű volt. O.o
  • Az ölelés világnapján - csütörtökön, volt egy nagy ölelés tesin kielnc órakor - mikor a Danubiuson is, vagy mi. xD

Úgy... ennyi. Talán ennyi a fontos és megemlíthető. Jó, még szidhatnám a tanárokat, de az most elmarad. xD Nna akkor... jöhet a szombat? Jöjjön!

A reggel mondjuk úgy nem indult könnyen, valahogy a végén csak elkészültem, és indultunk Kishivel az Örsre, ahol volt a nagy találka. Nagy, mert nem csak ketten mentünk, ott futottunk össze demivel, Levivel és Évivel is, hogy a 100-as buszhoz átsétálván induljunk is a Hungexpo nekünk kellő épülete felé. Évi már itt felhúzott - állunk a metrón, van még hat perc, hogy odaérjünk, megcsörren a mobilom... Nézem, Évi az. Jó, lenyomom, hátha érti a célzást - mindjárt ott vagyunk. Felhívott másodszorra is... Akkor is szépen lenyomtam. xD Harmadjára felvettem és beleszóltam, hogy mindjárt ott vagyunk, nem éppen kedvesen. Meg is érkeztünk, láttuk, hogy Évike bent áll az Árkád és az aluljárót szétválasztó üvegajtók mögött... be lett mutatva neki egy szép Kishi által... xD Közben tekintetemmel végigpásztáztam a környéket, és lőn - észrevettem egy srácot, aki egész ismerős volt: nem más volt ugyanis mint Levi. xD Szóval... mindegy. xD Megjött végül Demi is, és buszikáztunk...
Ment egy kis piszkálódás, szinte összefogtunk az egyszem fiú ellen. Amúgy kicsit kiakasztott, hogí Levi annyival magasabb nálam, és jól megcsodáltam a kék szemét. xD Nem tudtam, hogy olyan van nekije... ^^" Meg a pelyhes álla... xD Egész jó hangulatban meg is érkeztünk hát, mit látunk? Egy big-big sor, mellette meg egy kisebb. Kishi előrement Demivel, megtudakolni, hogy hogyan is van ez... A kisebb volt az elővételes a nagyobb... a midnen más? Miután kinyíltak a kapuk, egészen késve, akkor jöhetett egy újabb tanácstalan időszak: a kapuk belsejére ki volt írva, hogy melyik sor, melyik. Az egyik igen, az elővételes, a másik a helyben vevős... Na és, akinek már van jegye? Csak bekeveredtünk valahogy,aztán tömörülhettünk a K épület bejáratánál. xD Nem baj, beszélgettük, elvoltunk... Aztán beszabadultunk. xD

Címkék: anime tune animés rendezvény mondocon

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr721457743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zofiia 2009.10.22. 16:40:01

CW-ben már meg is előztelek, nye-he:D Egyébként köszi nagyon az ajándékokat, amiket mindig kapok, próbálom viszonozni, de neked már annyi mindened van, hogy nem tudom, mire van szükségességed xP

Tényleg jó ez a szám^^:)

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.10.22. 17:44:27

Szia!:)
Na, majdnem rossz bejegyzéshez kommenteltem... xD
Jó régen írtál, de érthető, hisz el lehettél foglalva...
Eseménydús heted volt, de végre itt az őszi szünet! (Ami helyett nyárit írtam... bár lenne!)
S majd találkoznunk kéne; ha máshogy nem megy, el foglak rabolni!!! :P

Tune-chan 2009.10.22. 18:49:37

@Zofiia: Jaj, ugyan, nincs mit. Nem is nagyon kell viszonozni, azért kapod, mert a barátom vagy, vagy mi. :D (Most amúgy megvan mire van szükségem: lila és fekete szénabálákra...!!! x3)
Igen, Levinek van ízlése. x3

@Edo12: Elfoglalva... xD Jah, facebookkal. xD Nem is volt sok esemény... Sőt. Kevés volt és unalmas. xD
Úúú, Áááá, segítség, el leszek rabolva. xD Amúgy persze, mindenféleképp. :D
süti beállítások módosítása