Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

A fellegekben járva

Tune-chan 2009.10.28. 22:24

Hehe, ma duplaposzt. xD Ha meg tudom írni két óra alatt, amit akarok. xD Ami... nem tűnik úgy. xD De tudjátok mit? Most már ez sem érdekel...

Hogy mi is történt amúgy? Nem is tudom, hogy járhatnám körül, hogy ne írjam le teljesen kimondva. xD De fogalmazzunk úgy, hogy rettentő boldog vagyok, a fellegekben járok, mert sosem hittem volna, hogy nem csak az én érzéseim zavarosak vele kapcsolatban, hanem fordítva is igaz. Mindketten tudjuk, miről van szó, de egyikünk se mondja ki, mert nem alkalmas rá a helyszín. Az időpont szeritnem mindegy. xD És ez most annyira... feldobott.
Bár, egy kicsit félek. Hogy mi is lesz akkor ezután. Most hogy már mindetten tisztában vagyunk a dolgokkal... Félek, hogy csalódok, félek, hogy nem kéne kitárnom a szívemet... De hát, kockázat nélkül nincs győzelem, vagy mi franc. ;)
Szó, mi szó, megfordult a fejemben a gondolat, hogy mint egy félős kis nyuszi, fület-farkat behúzva inkább menekülnöm kéne, engedve belső mivoltomnak, hogy kibontakozzon a nyuuuusziiii. xD Bár, eddig mézes-répa voltam, most ezek szerint nagy átváltozáson mentem keresztül. xD
De khm, nem, nem fogom megtenni. Nem vagyok én holmi üregi nyúl! Meg megkaptm, hogy akkor üldözni fog. xD Ejj-ej...
A legfurcsább az, hogy ennek a hatására nem kicsit engedtem fel, azóta fülig ér a szám, ráncaim kisimultak, s mintha minden probléma elhalványult volna. Leszállt a rózsaszín köd. Pfúj, rózsaszín! xD Akarom én ezt egyáltalán...? Merül fel bennem a kérdés újra és újra... egyelőre még évődöm a dolgon. De majd meglátjuk, mit hoz a jövő...

Más. Ma feljött Tadeshi, meg aztn Kishi is, s kyaaa, jó volt. x3 Tadeshi hozta a bőrnacit, amit beígért régebben, szóóóval, van egy bőrnaciiiiim! x3 Csak fogalmam sincs, mivel veszem fel... ^^"
Tök jól elvoltunk, mivel nem találtuk meg a Hotelt, Kombi koloroztunk, Tadeshit jól lealáztuk - meg közben le is lépett, végül kivételesen sikerült megvernem benne pár ponttal Kishit... :) Aztán Kishi mutogatott Pandora Hearts-ot, s ha eddig nem lettem volna biztos benne, hogy meg kell néznem, na akkor most tuti fixül biztos vagyok. Aztán kaptunk szívrohamot is, azt nem részletezem, utána meg feljöttünk, kajoltunk, és antifaces vidiket mutogattam neki. :D Végül elment, és megtörtént a feljebb említett dolog... Amit még mindig nem vagyok hajlnadó elhinni. Mert ilyen, komolyan nincs...! Nem lehet ilyen szerencsém, kétszer is! Ez már kivételezés. xD

Na, ismét csak ennyit akartam, elnézést, hogy ilyen kicsike lett... ^^"

Címkék: tune rózsaszín felhő

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr471482656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kishi 2009.10.28. 23:51:41

bármi is történt veled, gratulálok hozzá, azt hiszem^^ meg a rád tett hatásának is örülök^^

Tune-chan 2009.10.29. 00:30:02

@Kishi: Igen? Nem tudom, olyan... beszívottnak érzem magam. Most vagy az "esemény" dobott fel, vagy valami volt abban az ásványvízben, amit a távozásod után kezdtem iszogatni. xD És köszönöm a gratulációt, bár nagy szerepem nem volt azon kívül, hogy a szívemre vettem a dolgot, s ennek eredményeképp letiltottam... Asszem így már gondolhatod mi történt... :D De holnap... -azaz ma- majd Ázsiázás alatt elmondom, ha valahogy szóba kerül .:D

Zofiia 2009.10.29. 23:36:55

Én sem tudom, mire célzol, de örülök, hogy boldog vagy^^
Bőrnaci, eh? xD van nekem egy kb 10 cm vastag bőr övem, ha kell, szívesen odaadom:D Majd átfaxolom xP

Tune-chan 2009.10.30. 13:49:49

@Zofiia: Köszi... ^_^
Az öv meg jöhet! :P Várom a faxot, még ha nincs is faxos telefonunk. xD Vagy küldd el emilben, majd kinyomtattatom. xD

Tadeshi 2009.10.31. 14:07:08

Fellegekben jársz? Hűűha! Bármi is történt veled, gratu hozzá - azért remélem, hogy hamarosan valami konkrétabb megfogalmazában is visszaköszön majd ezen témának tárgya/alanya. xD És gratu hozzá. ^^ (A rózsaszín köd pedig cuki. xD Amíg nem túl rózsaszín a dolog... xD)
És amúgy a bőrnacihoz passzolnak a fekete/vörös, feszülős cuccok. (Ha lenne egy-kettő, odaadtam volna azokat is. xD) Nomeg a láncok, csatok, fűzők, zipzárok, stb. Jah, és az acélbetétes bakancs is megy hozzá. =D
És mi az, hogy lealáztatok kombikolorban?! XD Amikor el kellett húznom - alig tudtam kijutni azon a kapun... ha nem jön egy nénike, hogy kegyelmesen útbaigazítson, hogy egy kis zöld gombot kell megnyomni a kijutás érdekében, szerintem képes lettem volna kimászni a kerítésen... XD - még Kishivel azobnos ponton voltam! XD (Legalább is úgy rémlik. xD)
(És legközelebb tessék többet írni. xD Égeti a kezem a kommentelés vágya, ilyen is ritkán fordul elő, úgyhogy szerintem, ki fogom élni ma a billentyűzhetnékemet AtA-ban...XD)
No, pá drágám, és keresd meg a Hotelt. =D

Tune-chan 2009.10.31. 17:53:43

@Tadeshi: De nincs meg! Eltüntették... ! :O
Köszi a tippet, talán fekete cuccom olyan van. xD Acélbetétes meg még... nincs. xD
És lealáztunk, mert elmentél. xD Vita nincs, pont. És de bééééna vagy. :P
Hát, ha összejön lesz majd több is. Bár én már semmit nem tudok... xD Meg hogy akarom-e, hogy legyen több... Ájvé... Ahhoz találkoznom kéne Vele...

Tadeshi 2009.10.31. 18:06:00

Oh, szóval a titokzatos valami, egy illető, vélhetően hímnemű... Remeeeeek. xD
És nem vagyok béna! XD Amúgy már fontolgattam, hogy vajon mekkorát zúgnék, ha megpróbálnék átmászni, sőt, már majdnem vissza is rohantam, hogy megkérdezzem, hogy jutok ki, de aztán jött a nénike. xD
És hajrá a bőrnacihoz, menj abban suliba, és lepd meg a tanárokat! XD (Anarchy felirítú pólóval nagyobb a hatás.XD)
És mi az, hogy eltüntették? XD Borzalom!
süti beállítások módosítása