Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Ami eddig kimaradt - röviden

Tune-chan 2009.11.18. 19:21

A cím magáért beszél, sz'al az elmúlt két hét, ömlesztve, felsorolás szerűen, nem teljesen kifejtve...

  • A két héttel ezelőtti hét, szóval a másodikán kezdődő hét maga volt a borzalmak hete. Napról napra rosszabb lett... xD
  • Másodikán, hétfőn, csak majdnem elkéstünk a suliból, Kishivel, mert a békávé összeesküdött ellenem.
  • Harmadikán a 37es fogott össze ellenem, állok a megállóban... Nem jön. Olyan tíz perc után észrevettem a táblát, hogy nem jár 27-éig... Majdnem elkéstem kémiáról, de beestem on time, a legviccesebb, hogy elvileg témazárót írtunk volna... Ha nem betegedik le a kémia tanerő, s nem megy tegnap körbe a riadólánc. Csak mint ahogy lenni szokott, ez hozzám nem jutott el... (Csak kicsit volt fura, hogy beesek, és még csak Réka, Lara, Évi és K. Viktor van bent. xD)
  • Szerda... akkor mi történt? Affranc, akkor is volt, mire nem emléééékszem?!
  • Csütörtök... ööö... na ekkor mi volt...?
  • Péntek, Levi lemondta délután a találkát, mert utolsó pillanatban tudta meg, hogy mennek valahova. Eléggé nyomott hangulatban mentem hát le gyógyszertárba, a legviccesebb az volt, hogy kiteszem a lábam, s elkezd esni. Nem érdekelt különösebben, sőt, jót tett a kis szívecskémnek... Majdnem könnyezve dúdoltam egy vidám dallamot, amire néha jöttek a sorok - sajna elfelejtettem őket -, amikről azt kell tudni, hogy a víg dallam ellenére, ritkásan lehet annél dárkosabb szöveget összerakni. Kár, hogy elfelejtettem...
  • Szombat. Semmi, aludtam, sokáig, a héten először pihentem ki magamat. Jippí.
  • Vasárnap - Momotarou előadás, nem máshol, mint a Japán szónok versenyen. Tök jók voltunk, a japánok mosolyogtak nevettek -nem nagyon szokásuk-, és kaptunk pólóóóót! x3 És láttuk Tachit. Sokszor... Meg egy csomó japán táborost. És néha fél szavakat felfogtunk a szónoklatokból... xD
  • Megvan! Csütin elkezdtünk nézni egy filmet angolon, Willel. Valami lovagos, de nekem tetszik, csak a címét kéne megtudni... xD Ulrich von Lichtenstein...! <3 De nem ez volt a nap mélypontja. Na, arra kéne rájönni...
  • Kövi hétfőre virradóra összesen két órát aludtam, na ez ám a mennyiség! xD A napom a zombizás jegyében is telt. xD
  • Másnap romlott a helyzet, másfél óra alvással. És csak bámultam a plafont... De nem jött álom a szememre. Pedig semmire nem gondoltam, tényleg!
  • Ezért szépen itthon is maradtam aznap. xD Nem lett jobb, enm sikerült elaludni... Legviccesebb, akkori nulladik óra is elmaradt, mert késett a vonat. Nem mintha el akartam volna lógni róla - tudtam keddre is, akárcsak tudtam aztán csütörötkre, mikor megírtuk.
  • Szerda... Már néhgy órát aludtam. Voltk érdekes álomfoszlányaim... Sulisak. -.-" Egy visszatérővel...! Az a Rebe is Lacis és elárul-féle... :S

 

///Most pedig szünet, mert lsuta vagyok befejezni. Sorry! xD///

Címkék: lista tune japó tábor supichi contesuto

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr251535007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása