Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Érzelmi hullámvasút...

Tune-chan 2009.11.29. 11:54

Az elmúlt napokban... ismét sokminden történt. A legnagyobb baj az, hogy olyan, mintha egy érzelmi hullámvasúton ülnék... Ami kicsit zavar. Eddig sem voltak valami stabilak az érzéseim, de most... Wáhh, kezdek begolyózni. xD

Szóval és tettel... Hol is hagytam abba, melyik nap? Kedden, talán. Ugye...? *technikai szünet, utánajár* Heh, hol élek én... xD Vasárnap, előző vasárnap hagytam abba. Hétfőn suli volt, nem volt első órám... aztán csak az maradt meg, hogy hogy elhülyültünk japó előtt, Ádámot szekálva - avagy elcsórtuk a hajgumiát, aztán meg tettettük a hülyét, hogy melyikünknél is van a zsákmány. Hárman voltunk ellene - Bercsi, Kata, meg én. Jó volt őt szekálni... Ha már nem hoztak Kristóffal játékot, hogy elverjenek Linkkel, akkor legalább mi verjük meg Ádámot. xD A gonoszság, WUHÁHÁHÁHÁ! Mindegy, kétség kívül elvoltunk. erről a részről... de engem nagyon idegesített valami.
Mégpedig... Hogy Kishiéknek nem volt tesijük, és így hát ők is fent voltak. Ezzel még nem lenne baj, sőt, örülnék is neki, de ők le se szartak engem. Vagy mondhatni, minket? A legjobban ez zavar, hogy hiába vagyok ott, ők engem mintha kizárnának a beszélgetésből, olyanokról kezdenek beszélni, amihez én nem nagyon tudok szólni... De ez nem csak most volt. Mindig ez van, ha ők együtt vannak, s én is odakeveredek.
Kicsit emiatt is magamba fordultam, és a japó abból telt, hogy én hintázva ültem, néha mondva jót, közben irogatva egy külön lapra... Érdekes, ha bedepizek, angolul írogatok. Ami azért fura, mert alig tudok angolul. xD Na de sebaj.
A végére már minden bajom volt, minden miatt magamba fordultam, újra előjött a saját érzéseimtől való félelem, meg úgy minden, s jól esett volna egy kis szünet...

Kedd. Évitől kicsit rángatózást kaptam, az előző napi nyomott hangulatom amúgy egész nap megmaradt. Csak úgy poénból megjegyeztem, hogy nem megyek másnap iskolába, a föci tézé miatt, s lőn...
Szerda. Elég szarul ébredtem, fájt a fejem, hányinger, szédülés... Nem tetszett, nagyon nem. Aztán végül anyu mondta, hogy próbáljak bemenni... Én igyekeztem, tényleg. Bár nem t'om hány perces késéssel mentem le, Kishi még lent volt, rögvest azzal fogadva, hogy minden rendben van-e. Mondtam neki egy cifrát, majd elindultunk... aztán a Könyvesen visszafordultam, hogy nem, ezt nem fogom bírni. Hazasiettem, menet közben jött velem szemben egy Dani nevezetű egyén, aki elég röhejesen festett a szerelésében... és olyan nagy ívben került ki, hogy nem igaz - le is hánytam volna, ha közel jön, minden tovább nélkül. Amúgy Kishi mesélte, hogy amíg várt rám, Mátyus ment a volt sulinkba, s Kishi morfodírozott a kigáncsolásán... Csakhogy az utolsó pillanatokban helyetcserélt a srác a mellette banduklóval. xD Még ők félnek tőlünk...
Mentem hát orvoshoz, aki kiírt a hétre, hát ez van. Többé-kevésbé kihevertem itthon a dolgot, bár a hiperfejfájás még megvan. Pénteken... átjött az én bújósnyuszi-drogom, és elvoltunk...

Ehhez a témához... Most az ő nem akarta a csókot, legalább is, nem jutott eszébe, vagy már nem is tudom mi volt a mentsége. :P Persze, mert rákészültem, de bebuktaaaa. xD Jó kis jelenet volt az lent, a lépcsőházban.
Utána feljöttem, ettem, majd ideültem... És eléggé siekrült felzaklatnom magamat. Valaki felvett msnre. Hát, biztos ismerem... A Mátyus volt az. A Dani, és a Csató fent volt nála, s elkezdtek görénykedni. Így a fent röpködő Tune fájón érte a valóság padlóját. Pár mondat után csuklóból letiltottam, de akkor már késő volt... a sírás határán egyensúlyoztam. Miért kell ennyire egy állanak lennie? Ennyire nem tud túllépni rajtam? Ennyire zavarja, hogy én megtaláltam a boldogságot?
Na jó, a boldogság erős kifejezés... De szóval na.

Még akartam volna írni, de msot így... elfogyott a lendület, az energia. Újra a Grand Canyonban... Elegem van a világból, a létből, az emberekből, mindenből. Nincs egy reset gomb?

Címkék: tune

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr1001560470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2009.11.29. 19:49:12

Jajj, édesem... =S
Mit szólt be már megint az a faszfej? Bár mindegy, köcsög volt, s ez a lényeg... Kapja be. Szard le nagy ívből. Főként akkor, ha olyankor boldog, ha téged baszogathat. Soha ne legyen nagyobb öröme, mást nem tudok erre mondani.
Remélem hamarosan leszállsz erről a hullámvasútról. Sok menet után már egészségtelennek vélem...
Úgyhogy a legjobb, amit tanácsolhatok, hogy tégy rá - azzal sztem jobban visszavághatnál, ha azt mutatod - leglaább eljátszod - hogy kibebaszottul nem érdekel.
Remélem valamennyit tudtam segíteni. =)

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.11.30. 15:58:08

Nem tudom, egyesek miért ilyen bunkó köcsögök, és miért jó nekik másokat szívatni... Vagy vágj vissza, vagy szard le, de inkább utóbbi...

Kishiék tényleg kirekesztenek, vagy csak úgy érzed? Én is rengetegszer érzem úgy, még iskolai legjobb barátnőim körében is, hogy kirekesztenek, és ezer helyen hallottam már, hogy valószínűleg én lihegem túl... S mialatt a betegségem idején rengeteget filozofáltam, rájöttem, nem fogom mellre szívni, ha kirekesztenek (?), mert tényleg, lehet, hogy nem is. Neked is ezt ajánlom!

Próbálj meg kiszállni a hullámvasútból, mert tényleg nem tesz jót, s ha az ember mélyen rosszkedvű/stresszes, az sok helyre kihat... Én sokat elfilozofáltam a dolgokról, s segített...

Na, remélem sikerült valamennyit segítenem, vagy ha nem, akkor legalább nem rontottam a helyzeten... Fel a fejjel!

Kishi 2009.11.30. 19:07:19

Nem magyarázkodni akarok, de az ritka szar nap volt, s a legkedvesebb embert is felrúgtam volna csípőből. Egyébként, ti is szoktátok ezt Demivel csinálni. Olyankor direkt nem figyelek - elvégre, a Napraforgóhoz semmi közöm. S a magam részéről nem akartam megzavarni a tökéletes szórakozásotokat. Elvégre, azon idősávban ahhoz a helyhez kötve mondhatni idegen voltam.

Én a helyedben elé álltam volna, és jóízűen szájbahánytam volna. Hidd el, azzal múlt volna el a betegséged. /S mivel az a köcsög pasiból van nyomokban, belehalt volna egy ilyen kaliberű bajba...XD/

Mikor észrevetted, hogy ő az, miért nem tiltottad le azonnal? Nem csapott meg a görényből terjengő bűz...?

fordíts egy kis időt a rendszerre, szedd ráncba, s formáld át. Utána majd talán rendesebben fog működni ^^

Tune-chan 2009.11.30. 19:22:18

Jaj, csajok, köszi...! <3
@Tadeshi:
Beszólásra nem emlékszem, de nem is baj. Engem már nem érdekel, ha legközelebb összefutunk, csípőből van egy beszólásom a számára. xD
A hullámvasút... hát igen. Igyekszem, de ez mintha csak rosszabb lenne. xD
Köszönöm...!

@Edo12: Leszarjuk. :D Ööö... Nem is tudom. xD Lehet, hogy csak úgy akarom érezni. Van benne valami, amit írsz, át kell gondolnom... A baj az, hogy a védelmi mechanizmusom megakadályozza a komoly dolgokról való filózást, s mennek a szőnyeg alá. xD

@Kishi: Demivel az általában csak két-három mondat erejéig áll fent. De ti órákig tudtok úgy beszélni. De oké-oké, mindenkinek van szar napja. És úgy lett volna tökéletes a szórakozás, ha te/ti is benne vagytok.
Abban a pillanatban csak arra tudtam gondolni, hogy látni sem akarom, meg hogy nagyon nevetséges a fehér sapka, szürke kapucni, piros kabát kombó. xD
Érdekelt, mit akar, s azt hittem, most immunis vagyok a sértésekre. Tévednem kellett...
Ahhoz kéne egy jó kis sötét szobában zenével bezárt idő, ami nem adatik meg. xD Lehet az egészet formatálni kéne...? Töröljünk mindent, amnéziát Tune-nak! xD
süti beállítások módosítása