Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Let's Making Last Forever!

Tune-chan 2009.12.06. 19:34

Már megint sikerült megnyitnom az adminfelületet, és eljutottam abba az állapotba, hogy írok. x3 Lehet éljenezni! xD

A legviccesebb, hogy különösebben nincs miről írnom. De azért igyekszem. A mai napom a tanulással kellett volna, hogy teljen, holnap ugyanis irodtézé... Hát nem jött össze, azért egy jó órácskát ültem a könyv fölött, szóval úgy-ahogy sikerült a dolog. xD Délelőtt aktív tévé bámulászás-dögléssel tellett, kezdetként néztem egy Avatar részt a Tv2-n. Ismét megjegyeztem, hogy ez a sorozat érdemes lenne arra, hogy végiglessem - és füles alapján -köszi, édesem!- a videoplayerön fent van magyarul. Na majd, ha arra járok...
Aztán jött egy kis Spongebob, amin jót derültem, aztán kapcsolgattam, semmi különösebben jót nem találtam... És leragadtam a Viván. Hogy mi vezetett arra, hogy Chart Showt nézzek, vagyis a végét, arról fogalmam sincs. De majdnem falat kapartam Shakira She Wolfjától, ahogy ott vonaglott... Pedig még jól is indult a klip. De a refrénben az a vaú... sírva röhögős kedvet hozott ki belőlem. xD Utána talán rögvest, vagy kicsit később SP jött, akiről tudni érdemes, hogy nem csípem a srácot. De nem kapcsoltam el. A Kép Maradsz volt az aktuális szám, és... és ledöbbentem. Tetszett a klipp. Pontosabban, mikor a félhomályban ott táncikáltak, és ahogy a srác mozgott... Valamiért megtetszett. Ennek folyományaként majdnem kiugrottam az ablakon. xD
Aztán lezuttyantam a gép elé, felrebbentem msnre, és csak poénból megnéztem az "Osztálytársak" csoportot... Ahol is kint volt egy link valakinél. Rákattoltam, nem volt rossz, amit hallottam, de csak úgy spontán elkezdtem ott nézelődni. Találtam is két olyan számot, amiket, amint meghallottam, tudtam, hogy ez ismétlőn fog szólni... Az alábbiak:

Teljesen magával ragadott a játékos dallama, meg a szaxofon. x3 A másik ennyire nem tetszik, de az sem rossz, sőt:

Nem mindig fog meg az ilyen zene, sőt, távol áll tőlem, de a szaxofon az valahogy feldobja. Sőt, nagyon. x3

Ha már itt tartunk, akkor mutogatnék mást is, amitől kis híján lefolytam az ágyról, mikor meghallottam... Bevallom bűnömet, Hannah Montanát néztem, csak úgy, unatkozásból, mikor is Oliver (Mitchel Musso) elkezdett énekelni. Na ott valósággal elvesztettem a szemeimet, annyira kiguvadtak... Ferrrrrgeteges az a szám...!

Azóta a szám teljes verzióban a gépemen csücsül, s most is az szól a lejátszóban. x3 Valami nagyon nagy...!

És pár perce rakta bele a bogarat a fülembe Tadeshi, pontosabban a bejegyzése a blogján, ahol is Guns N'Roses szám, a Don't Cryról áradozott. Hát nem csodálom, hogy miért... és a klipben Axl... Jééézusom, én miért nem hallgatok Guns N'Rosest?! Cédét ide, most! xD Menjetek és nézzétek meg a bejegyzését...! Na jó, inkább belinkelem, hogy még egyszer megnézzem... xD

Ez egy kicsit sok fanolnivaló egy napra, nem? xD

Ígértem Briginek, hogy a hétvégén írni fogok... Nos írtam, versikét, pontosabban még nincs befejezve, ilyen verses történet. Mostanában rágizdultam az ilyenekre... Tényleg be kéne fejezni azt a teliholdas-macskásat is, a gonoszdi hollóval/varjúval... (a vicces, hogy már én sem emlékszem, hogy melyik madár. xD)

Spontán eszembejutott a múltkor, hogy elő kéne venni a NyaT-ot. Hiszen még Gabe... Gabe nem is csinált ott semmit a csaj elkapásán kívül...! Pedig azt a történetemet is mennyire szeretem... És milyen rég nem tudtam nekiülni... Annyi minden van hátra még! Amy és Adonisz együttléte, az összeveszés, a rapidrandi, az Arkangyalos rész... Mikor Daniel és Gabe egymásnak ugrik... és az a vég, amit kitaláltam... Hjaj... Tényleg, Adonisz is egy megismételhetetlen karakter. x3 Lehet nzéegetnem kéne azokat a képeket, amiket még Füreden csináltam anno - mikor ott nyaraltunk, az a hely adott ihletet hozzá, az elkezdéshez. Lehet vissza kéne menni Balatonfüredre... Pár napra csak, hogy újra magamba szívjam a hangulatot, a Tagorén sétálva elvesszek a tömegben, vagy felmenni gyógyvizes kúthoz... Vagy csak simán leülni a lépcsőre, mint ahogy Amy leül majd, miután csúnyán összevesznek Daniellel... És Gabe rátalál... *sóhaj*

Mostanában keveset írok. És ez kezd egyre jobban zavarni. A suli... foghatnám arra. De nem. Nincs erőm, fáradt vagyok, ha idekerülök is. :S Ez annyira idegesítő... Pedig annyi ötletem van mindig... Fizikán mindig TvaPhoz jönnek. xD A rapidrandi a NyatToz angolórán született meg. xD Nyarat akarok, meg egy laptopot, hogy bármikor írhassak. xD

S olvashassak. Mert ma befejeztem a Muszasit, és elkezdtem a Sárkánykönnyeket. Ez utóbbi Fable, mondanom sem kell, hogy nem akaródzott letennem. xD Már most megkedveltem a Yarn nevezetű csávót, pedig még alig olvastam húsz-huszonöt oldalt a könyvből. x'D De érdekesen indul, asszem lesz egy fürdőpajtásom... Nem lesz. hajat mosok ma. Affene...

Bevezettem ugyanis, hogy szerdánként és vasárnaponként hajat mosogatok. Csak hogy szép legyen az esetek kilencven százalékában. De Így se-úgy se szép mondjuk, szóval... xD Na akkor majd fürdőzés után.
Jaj, eszembe jutott valami. Ha hajat mosok, általában másnap esik. xD És Levivel is, ha találkozok, általában esik - jó, az utóbbi alkalmakkor nem történt meg, de szerdán... Kedden mostam, még kivételesen, és ugye találkoztam Levivel - ez kettő, így rendesen ki is oltotta egymást a két tényező - nem esett, sütött a nap. xD Szóval a tanulság: két esőokozó tényező kioltja egymást. xD
 

Címkék: zene video könyv rajzfilm írás guns n roses tune nyat mitchel musso mr woodnote

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr971578665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2009.12.06. 20:01:49

Ugye, Axl egy isten, én megmondtam. X3
S jé, ha ez a hamosós-esős dolog nálam is működik, akkor mostantól mindig eszerint fogok találkát szervezni veletek, ah Kishi is jön. xD Eddig bármikor találkoztam Kishivel, esett az eső. xD (Kivéve Conon. de ott meg előtte való nap mostam hajat, szóval... xD)
S erről jut eszembe, nekem is el kéne viharoznom hajat mosni... Ejj-ejj...
Nah, örülök, ha megint billentyűt ragadtál. ^^ S egyébként, nekem is vannak ilyen gondjaim hétközben, hgoy eszembe jut valami, aztán mire hazaérek, nincs erőm/időm leírni. xD

Zofiia 2009.12.06. 20:49:28

Na igen, a Guns N'Roses halhatatlan^^.
SP-ről meg a Képmaracc-ról meg bővebb információ a blogomban (no nem hirdetés...ááá xD)
A szaxofonos szám, bevallom nem tetszett.. pedig imádom a szaxofont^^
Az írásproblémád pedig rettenetesen ismerős xD. Nekem még lenne is időm, laptop is adott és...valahogy mégse megy nekiállnom. Pedig a sztori már benne van a fejemben xD.
Versikét is meg mást is nagyon szívesen olvasnék tőled, úgyhogy hajrá, ne légy oly lusta, mint én!

Egyébként költözzetek Szegedre, itt egy csepp eső nem esett egész héten:D

Ui.: Kitartás, már csak 2 hét a szünetig^^

Tune-chan 2009.12.07. 19:09:07

@Tadeshi: Erre most nem tudok mit írni, bogaram. xD Bocsi...

@Zofiia: Na reppenek is megnézni. :)
Hát elég fura, tény, de valamiért megtetszett... ^^"
Akkor ezért fáj a lábam, mert egy cipő... :D Kösz a biztatást, igyekszem.

Nitta93 2009.12.08. 10:48:52

Szia tune! Néztél Vivát? XD Wow a she wolf tényleg gagyi klipp, Régen még jól énekelt a csaj de már tiszta picsa az egész.
Már rég kommenteltem XD De szoktalak ám olvasni :P
Az irod nem lett olyan borzasztó nem?
Jut eszembe Gabe ről kéne írni a sztorit XD
Puszi! Nitta

Tune-chan 2009.12.08. 18:01:35

@Nitta93: Szió!
Igen, néha kapcsolgatok. xD Van, hogy elcsípek egy-egy nézhetőnek ítélt klippet. :P
Igen? Ennek örülök. Meg annak is, hogy írtál.
És de, az lett, a felét rólad lestem. xD
Igen, nem ártana, vagy... nyár eleje óta nálad van, nem? Vagy még májusban kaptad meg? xD
süti beállítások módosítása