Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Újra itt...

Tune-chan 2009.12.08. 19:05

Újra itt, blogon, illetve újra a gonoszdi, mocskos sötétségbe ragadva...

Esik az eső. Vagy már nem, nem tudom, nincs annyi erőm, hogy elvonszoljam a hátsómat az ablakig és kinézzek. Ha kint nem is, a bensőmben tuti esik még. Talán nem kellett volna az a magányos, esőben álldogálós-sétálós hazaút... Mert igen, sétáltam - egy megállónyit, előbb leszálltam ugyanis a villamosról, nem bírván ki azt a kevés embert, aki fent leledzett. Nem a milyenségükről van szó, egyszerűen csak... fulladoztam a közelükben. Nem volt szag, semmi, de nem kaptam levegőt az emberek közelében... Ez ma többször előjött, amúgy.
A magány erős marka újra kezében tartja a szívemet, és szorítja, nyomorgatja, én meg némán felkiáltok, de senki sem felel. Na de sebaj.

Asszem mizantróp leszek, vagy komolyan láthatatlan. Reggel indultam suliba, kis híján fellöktek -bocsánatot sem kérve-, aztán még rám is csapták az ajtót. Aztán a fennhangon kiejtett "Jó reggeltre!" Aztán kaptam egy morgást válaszul. Hazafele sétálgatva a sövények között pedig szembe jött velem egy jókora pasas, aki elfoglalta az egész járdát, meg sem próbált lehúzódni, hogy minimális súrlódás mellett elmehessünk egymás mellett, nem, nekem kellett beolvadnom a sövényben. A mögöttem jövő fickó pedig, amíg előre nem engedtem, az esernyőjéről alászálló cseppeket a táskámra irányította. Hogy szánt szándékkal-e, nem szeretném találgatni.
Suliban kis híján fellöktek a lépcsőzés során, de ezekből kezdem azt leszűrni, hogy csak én vagyok vak, figyelmetlen, s én vagyok útban. Rendben, igyekszem nem útban lenni. Akkor meg tessék engem észrevenni, ne csak akkor, mikor belém kell rúgni. Köszönöm.

Jó, msot biztos csak túl sötéten látom a világot. Igen, ez igaz. Nem is kell lentre, kommentbe a szentbeszéd, jó? Rendbe jövök majd, mindjárt... Remélem. Vagy majd holnapra. Hoppá. Holnap szerda. Találka Levivel. *elfintorodik* Muszáj...?

Kezdem úgy érezni, hogy a talaj kicsusszan a lábam alól. Kapaszkodok abba, ami nekem fontos, de érzem, fogásom gyengül, hamarosan enged... De nem akarom, hogy ez megtörténjen. Tegnap, miután ezt felfogtam, pontosabban, talán ez kellett a felfogáshoz egy dalszövegrészlet, a maga dallamával a fülembe költözött:

...Terveink, amik voltak,

mind semmivél foszlottak...

És azóta a dal refrénje, és további darabkái is jelenését tették a fejemben. A nagyját leírtam, de közel sem teljes. Most közkinccsé teszem... És ha majd lesz esetleg gitárom, talán még a dallamát is hallandó leszek megmutatni. x'D A sorrend még nem tiszta, meg amúgy is, nem is kell annak lennie, egyelőre még úgy sincs min eljátszanom. Spontán énekelgetni meg nem poén, mert hangos sincs, meg... meg na. xD

Ennyi volt? Nem, nem, nem,

nem lehet ez a végzetem,

ott akarok lenni melletted,

hadd gyűljenek az emlékek,

ne csináld ezt, ó, ne hagyj el,

ezt nem fogadom el, nem, nem, nem,

nem mehetsz, nem hagyhatsz el,

ez így nem, ó, nem és nem...

Úgy ez a refrén... Ez pedig még négy sor random:

Mikor a fa alatt ültünk,

és már előre terveztünk,

már ott tudtam, hogy hazugság,

de nem lehet, ez nagyon fáj...

Eléggé depis egy szám, azt kell, hogy mondjam... ^^" Sebaj.

Amúgy vicces, tanulgattam ma, vagyis úgy tettem, Sárkánykönny-bújtatással, miközben pendrive-omról szóltak a zenéim, mind a 35 darab. Mikor felfigyeltem rá, abbahagyván az olvasást, tőrként fúródott belém a sírás a Go to the Light (régebbi bejegyzések, kapis?) dallamaira. Vicces, olyan rég hallgattam, talán kímélésből, de még mindig ki tuja hozni belőlem... És a legviccesebb: sosem láttam a dalszövegét, mégis van egy rész, amit pöpecül tudok, botlás nélkül, tiszta kiejtéssel. x'D

Megleptem magamat ma egy fa, dísztolltartóval... Annyira jól néz ki...! A suli vásárán találtam rá a könyvek között, amik... nem jöttek be. xD De az a kis fából készült csoda! Mindjárt lefotózom, pillanat. //*Tune berongyol kiló hússzal a szobába, magához veszi a fotógépet, a kincsét, feloltja a villanyt, s megpróbálja a legjobbat kihozni magából. Aztán visszavonul a gép elé, összedugja a gépet a géppel, majd összerakja a két képet GIMPpel... Már csak órák kérdése... De addig is itt rizsázik, amíg a dolgok töltenek, hogy legalább olvasni is tovább tartson, az olvasók átérezhessék a pillanat hosszúságát... Hajaj, nyílj már meg GIMP! Közben megnyitja inkább a Microsoft Picture Managere-ét, azzal belövi a méretet, s csak ezután nyit újra gimpet, hogy összerakja a két képet - s közben talált új képeket, amikkel játszadozhat, és esetleg feldobhat Facebookra... S most már tényleg képbeillesztés jön.*//

Íme. Bocsánat, nem lett túl éles kép, de hát ne várjunk csodát a vakutól, és a szobalámpa fényétől. A tetején csodaszép halacskák nézik egymást, szerelmetesen, a fa bordós színe pedig olyasfajta nyugalmat áraszt, amit leírni se tudok. Asszem ez tényleg egy kincsecske lesz. :D

 

 

 

Most olyan képezős kedvemben lettem hirtelen... Feldobom a régebben készített kék tollrózsámról készült képeket. Lehet csinálok egyet a két tollrózsával is, amíg még nem adom a másodikat oda Zserbó cicának...

Akkor most jöjjön a variációk egy témára, avagy Tune képet szerkesztegetett!

 

Az eredeti... Képecske... Akkor most a variáció:

 

 

 

 

 

 

 

 

Kicsit élesebb színekkel. Igen tudom-tudom, alig változott valami... na majd a második átalakítgatásánál!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az eredeti. Szerintem tök korrekt kép, asszem avatárként fogom használni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kicsit kékebb, kicsit sötétebb... Borongósabb...

 

 

 

 

 

A szürke... Halálrózsa? VAgy ilyesmi... Amúgy, tök élőnek tűnik, nem? Pedig tollból van.

 

 

 

 

Na mostra úgy ennyit. Utálom, ahogy a képekkel kell itt szórakozni, hogy normális legyen az elrendezésük. Irritáááál...

Címkék: kép képszerkesztés dalszöveg kincs tune tollrózsa variációk egy témára dalszöveg töredék

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr501584139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2009.12.08. 19:51:53

Eszméletlen a dalszöveg. Még ha nem is teljes. xD Majd egyszer az lesz. =P
És az a tolltartóóóóó!! Halál cukkeeeer! És... és halacskáááás!!!X'D (Mindenért rajongok, amin halak vagy delfinek vannak. xD Tök jó, hogy akadtál rá?! x3)
Wow, az utolsó kép a rózsáról eszméletlen jó lett! S télleg tollból van? Csiniiiii... (Én nem tudok fotózgatni. Nem azért, mert nem vagyok rá képes, hanem mert nincs hozzá eszköz. xD Illetve, telóval néha próbálok valamit csinálni, de hát azt... azt inkább hagyjuk, minőségileg nagyon gáz... XD Régi a teló. xD)
Hangulatodra rátérve pedig... Vannak olyan emberek, akik nem vesznek tudomást másokról. (Egyszer Örsön az aluljáróban sétálva előttem haladó csajba egy pasas úgy belement szemből, hogy csak néztem. És továbbment, mindenféle elnézést nélkül... -.-" Vannak ilyen bunkó balfaszok, ne is foglalkozz velük.)

Tune-chan 2009.12.08. 20:13:01

@Tadeshi: Örülök, hogy tetszik. És ja, majd lehet...
Tényleg? Nem is tudtam. Na, akkor ezt is megjegyezzük - harmadik ismerősöm vagy, aki csipázza a delfineket. :D És úgy akadtam rá, hogy ott volt az asztalon a könyvek között, a sulikönyvtár előtt. Én meg megnéztem ott mindent, előbb kijővén a csajokkal fizikáról. xD
Könyörögd azt névnapodra, vagy nem tudom. :D Te is tudnál szerintem jókat alkotni...
A baj az, hogy egyre több és több... Vagy csak körülöttem? Csak engem lát mindenki láthatatlannak...? //mint múltkor a nő a buszon. teljes testsúlyát a lábamra helyezte, ahogy állt fel. S még az ő arcára ült ki az, hogy "mi a fenét művel?!" persze, szánt szándékkal raktam oda a lábamat, már úgy húsz perce, hogy rálépjen... Na de mindegy is...//

Tadeshi 2009.12.08. 20:56:05

@Tune-chan: Nem csak téged, hidd el. Ez általános jellemző a tömegközlekedési eszközökön, hogy levegőnek nézik az embert. Nem csak veled van ez, de tényleg nem szabad ezzel foglalkozni. Nem ismered őket, s ha idegesít, szólj be. =D Persze csak finoman. xD

Kishi 2009.12.08. 21:03:02

Nos, ha a szentbeszédből nemkérsz, azt kihagyom... most úgyse menne.
Látod, nekem nincs gondom a láthatatlanságra - a fekete aurámat már távolról érezniXD
A szövegrészletet már várom, hogy hallhassam =)
A tolltartó nagyon csini^^ /Én is kinéztem vmit, remélem csak, hogy hnap is lesz..XD/
A képek pedig tökjók, nekem egyértelműen a legutolsó jön be^^

Tune-chan 2009.12.09. 18:51:59

@Tadeshi: Hehe... De nem. Nem az én műfajom, én ahhoz jámbor vagyok - egy ideig. xD Nem úgy, mint Kishi... Nem igaz? :P

@Kishi: Na látod, megspóroltam neked egy gondolkodást. xD És nem fekete az aurád. Sötétkék, maximum. :P
Hát ööö... Majd meglátjuk, hogy valaha hallod-e. xD És ez nem rajtam múlik... ^^" Na jó, rajtam is.
Szorítok, hogy meglegyen... vagyis, hogy ma megtaláltad. xD Meg is kérdezem msnen, na várjál csak... xD
Valahogy sejtettem, hogy az fog. Én viszont az eggyel fölöttibe szerelmesedtem bele az... ötödikbe, talán. :D

Kishi 2009.12.09. 19:17:23

@Tune-chan: Kikérem magamnak! Nem szoktam beszólni másoknak! /maximum élni a szólás szabadságával... halkan./
Köszi, a gondolkodás amúgy is károsXD S mindegy, a lényeg, hogy ma még a nyúl se mert a közelembe jönniXD /a kishöri meg reszketett a kezemben =( /
Én tudom, hogy fogom hallani^^
Mint írtam, háromszoros a szajré:p
Az is szép^^ de a Halálrózsa mindent visz =P

Tune-chan 2009.12.09. 19:20:10

@Kishi: Csak az a halkan kicsit hangosabb a sima beszédhangodnál. Ha engem kérdezel... xD
Kishöri...? :O Te már megint hogy jutottál az állatházba?! *hörögve nekiesik* Éééén is akaroooook! (jól vagyok, amúgy. xD)
Akkor jó. :D
Most nem annyira borongós a hangulatom, hogy halálrózsázzak. xD

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.12.10. 20:59:39

Hé! Meg vagyok sértve! xD A "feloltja a villanyt" az én szövegem! xD
Egyébként a dísztolltartó tök szép! :) Tetsziiik! :)
Nah, látom Te is tudsz képeket szerkeszteni! :) Respect.

Nah most jön a bejegyzés első felére a reakció... xD Az emberek taplók, nem lehet tőlük közlekedni... Pl. velem tavaly volt, hogy egy járdán, egyik oldalon ház, másikon autók, de az emberkék egymás mellett ketten mennek, én beléjük mentem, mert nem tudtam volna mást csinálni... Illetve fejest ugorhattam volna a pincébe, ami mellett épp elmentem...
süti beállítások módosítása