Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Szakad a cérna...

Tune-chan 2009.12.27. 12:25

Kicsit fellőtték az agyamat idegesség terén a világűrbe, szóval, itten vagyok, hogy kiírjam magamból. Vagyis nem is ezt, inkább minden mást. Vagy majd valami. Miért idegesít engem most minden...? Minden... egyes... rohadt... szó, ami nekem van címezve. Kezd elegem lenniiiiiiii~!

Szóval... Hol is kezdjem... Mondjuk ott, amit tegnap kihagytam. Szrányas fantomtolvaj, szerelmi sokszöggel! Bizony ám, DN.Angel! "Kanashii hodo hikari dashita / shiroi yami kirisaku tsubasa ni nare..." Így kezdődik az opening, az én édes drága számocskám, amit iiiimádok. Az első olyan szám volt, köbö, amit kívülről vágtam és japán volt. :D Mondjuk, kivételesen nem ez vezetett az anime újranézésére.
Amit tudni kell... Az első animék között volt, amit neten néztem, sőt, ő volt az első, amit japán szinkron angol felirattal bambulásztam, valami online anime nézőben. Ősrégen volt, az angolom nem is volt a legjobb, de most... japánul nézem éééés magyar felirattal. Bár, már szerintem angolul is maradéktalanul megérteném. =^.^=
Na, de mi is vezetett arra, hogy én újból nekiálljak? Egyrészt a nosztalgia, másrészt Hiwatari-kun képe az ágyam fölött, harmadrészt a neten talált képecske. Akartam magamnak gyártani egy "Snowing..." feliratos avatárt, és ehhez kutattam képeket. És akkor szembepislogott velem Daisuke. A kép:

És ami lett belőle:

 

 
 


A kis büszkeségem. x3 Azóta is msnes képecském. Sötétítettem, s picit átszíneztem, hogy mangás képből picirit inkább animésebb legyen. :D Iiiimádom. Két napig tartott a vad szemezés msnen a sráccal, aztán végül beadtam a derekamat, s elkezdtem leszedni az első részét - mkv formátumban. Asszem rátérek erre, sokkal barátibb, mint az avi, jobb minőségű, s nincs az a bizonyos "angol feliraton ücsörög a magyar" probléma. Vagyis nem probléma, meg lehet szokni, sokmindent úgy néztem, de így azért mégiscsak jobb. Meg néha vicces átváltani az angol hangra, s elképedni, hogy "jézusom, ezeknek meg milyen hangja van". xD

Khm, na de szóval... Nem ide akartam kilyukadni. Hanem oda, hogy... Teljesen másra emlékeztem. Vagyis inkább a megszépült emlékeim tökre eltorzítottak egy két képet a fejemben. Például nem emlékeztem a nagyon is nyomulós Hiwatari-kunra, akinek a megmozdulásai nem egyszer ébresztettek most bennem melegedési hajlamokat. Ettől függetlenül imádom a srácot, sőt... xD Bár a hangja, aki nem más mint Ishida Akira (ugye, Chrno, Gaara, Xellos, Eyes, Senshui, meg még jó pár ember, engem ezek érintenek egyelőre, de katt), először nagyon nem illett a fejemben kialakított Hiwatari-kun képhez, de aztán hozzászoktam... Arra emlékeztem, hogy ő a hangja, de arra nem, hogy ilyen... hm, fura benne a hangja. xD Furán magas...? x"D Amúgy a többi karakter, olyan volt, mint ami rémlett - eddig legalább is. Bár Saehara is meglepett a maga mélyebbecske hangjára, totál nem így emlékeztem...
Na de a történet! Az egyes részek... rohadtul nem emlékeztem egyes mozzanatokra - ami csak jó, legalább élvezem a perceket. xD És így, hiába olvastam régen hat kötetet a mangából, így nagyon is szembetűnő, hogy eltértek tőle. Ami nem gond... De szóval de.
Az első rész amúgy, amilyenre emlékszem. xD Az a kissé olaszos hangulat, ahogy az utcákon fut végig Niwa-kun, azzal a zenével... x3 Iiiimádom. És mikor a vonaton bocsánatot kér... egyszerre mondtam vele, emlékeztem a sorrendre. <3 Amúgy az első rész kivételével fekete lyuk a dolog, a többire totál nem emlékeztem. Dark kihívására, amit Daisuke elé állít, és tovább...
Bár, voltak pillanatok, mikor kiakadtam. Mikor a magyar fordításban észrevettem egy basszust, mindezt Daisuke szájából. Szerintem nem illik hozzá a szó... Na de, én bajom. A másik az Dark "repülése". Mert ott van a hátán, szárnyként With, ez szép és jó, de... de mi az, hogy nem csap a szárnyával? Megállt a levegőben, az egy dolog, de hogy még akkor sem csapkod... Se felszállásnál, se leszállásnál, se szálldosásánál. xD Csak tudnám felhajtóerejének titkát... x'D
A legviccesebb a dologban, hogy az első endinget, amit ki nem állhattam anno, most, mikor megy, éneklem az énekessel együtt, s ringatózok rá. xD A True Lightot meg természetesen éneklem, naná! :D A legjobb, hogy most van hozzá fordítás, és azokat kamillázom közben. És mennyire jó szövegük van...! Na meg a két, általam hallgatott DN.Angel számnak is, a Whenever, meg a Paradise. És azt is feliratozták, mikor rész közben megszólalt...! Annyira jó volt olvasni a fordítását, főleg, mert annyira tetszett a szövegük... x3 Amúgy lehet, azért szeretem a két számot, mert előbbit Dark énekli, azaz Okaiyu Ryuutarou (Byakuya, Scar, K, és még sokan mások), utóbbit pedig Krad, azaz Kusao Takeshi (CG - Mao, Trunks, Bankotsu, Asazuki Kosuke és még katt) játsza. Asszem mindkettejük simán felmehetne a kedvenc seiyuu listámra... De ha már így, akkor... Akkor a többiek seiyuuját is feliírhatnám... na jó, üsse kő, max más nem nagyon lesz a bejegyzésben. xD

Többieket majd, ha feltűnnek. xD (pölö Kosukét) Amúgy most tartok a... nyolcas rész fog következni. Tényleg, felrakok párat a pendrive-ra, ha már átmegyek nővéremékhez a mai mindenféle után... (karácsony Kishivel és Tadeshivel, majd mozi Levivel és Timiékkel) :D
Amúgy nagyon sokat derültem, meg jó kicsit nosztalgiázni... Meg ahogy egy-egy kép bevillan, hogy igen, erre emlékeztem! :D
Jaj, ami még meglepett, s el is felejtettem említeni... Hogy Dark az ilyen mindenféle pecsételést, satöbö németül mondja. O.O Veszett nagyot néztem először. Másodszor is, többször vissza is tekertem, nem tudván hinni a fülemnek és a feliratnak. xD Aztán csak ámultam, hogy Okaiyu Ryuutarou milyen jól ejti ki a szavakat... O.O
Hjaj, Hiwatari-kuuuun... Ő most lelépett egy kis időre, s nekem már hiányzik. xD Meg az ő angol hangján még nem botránkoztam meg! xD A többiekén röhögtem egy sort... ej-ej. Nem szeretem az angol szinkronos animéket. Sőt, rühellem? xD Valamiért az angol szinkronhangoktól kiráz a hideg. Brrr...
Hmmm, mit akartam én még ezzel kapcsolatban... Ja igen, teljesen D.N.Angel lázban égek, és eldöntöttem, hogy a következő mangakötetem ennek a kettes kötete lesz. Az nem baj, hogy az utoljára vett kötet is DN.Angel volt, ráadásul az egyes... xD De nincs bookline-on! Máshonnan meg a három matyit verdesi az ára... -.-" Mondjuk az első kötetet is annyiért vettem, conon, de az más tészta. Szóval, most nekem nagyon az KELL. Kitaláltam, hogy ha van bookline-on azt kérem szülinapomra, anyuéktól, esetleg Timiéktől meg a hármast. De nincs. Angolul. Németül is csak a kilenc, tizenegy, tizenkettő és tizenhármas...? Ha jól rémlik. És már 13 kötet...! Én meg csak az első hatot olvastam manga.hu-n. Ahol sosem frissítenek... (fél éve voltam fent, azóta, amikre várok, semmi... - Boku ni Natta Watashi, Bloody Kiss, Ouran, és a D.N.Angel... tényleg, a VK-t meg se néztem... sebaj, VK most picit kiesett a kosrából, most D.N.Angel fanatizmus van. xD)

Nézni kéne már, részt... na majd este. :D

Öööö... Na jó, mostra ennyi. Majd jelentkezem. Jaa ne!

Címkék: képszerkesztés anime dnangel seiyuu

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr381625903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2009.12.29. 10:20:17

Nah, mivel, ide még nem kommenteltem, most megteszem. xD Tekintetbe véve, hogy nem nagyon láttam a DN.Anglet, sok mindent nem tudok róla elmondani. De azért be van tervezve a megnézendők listájára. xD (Sok más millió anime mellé... xD Khm...)
Szóóóval, khm, egy a gond, hogy a seiyuuk se mondanak túl sokat... xD Jó, tudom, gáz vagyok, és műveletlen. xD
De, most olyanhoz írok, amihez hozzá tudok szólni! A kép csini lett! x3 (Csak én nem vagyok képes kezelni a számítógépes képszerkesztőket ezek szerint. xD Bárhogy próbálkozom vele, csak a képek levágása megy a Print Screen-ezés után - az bezzeg kifogástalanul! XD)
Egyébként, előfordul, hogy máshogy emlékszel régen nézett animékre. És hogy a legtöbb jelenet kiesik. xD Valszeg, ha újranézném a Shaman Kinget, vagy az Elfen Lied-et, én is hasonlóan érezném magam. (Apropó, újra kéne nézni az EL-t... Már csak Gustav Klimt kapcsán is. xD)
No, ennyi lettem volna, többet nem tudok hozzárakni. xD De majd ha kiművelem magam DN.Angelből, visszatérek, szóval reszkess!!! XDDD Muháháháháháááá! ...Khm... Jól vagyok. xD

Tune-chan 2009.12.30. 10:31:12

@Tadeshi: Reszketek, vigyázz... xD
Shaman Kinggel nincs gond, annyi ismétlést láttam, hgoy megvan minden pörfiktül. xD Azt majd csak eredeti szinkronnal, vágatlanul kéne egyszer megnézni... És nem rosszak a szinkronok - az OVA-t megnézve legalább is nem volt gondol vele... :D Meg imádom az eredeti openinget (is. Mert ugye nincs szebb magyarul együtt énekelni, hogy "Akármerre nézel szét..." :P)
Jaj, az EL... azt is ősrégen láttam, asszem DN.Angel után pont. O.O Néhány darabolós jelenet megmaradt, de amúgy... Hajaj. De azt nem nézem újra, azért sem. xD
Nem nehéz, egyszer átjössz, beavatlak. xD Komolyan, az a kis ava speciel fél óra alatt lett kész, azért olyan sok időbe tellett, mert nem tudtam eldönteni, hogy hogyan színezzem át, s kísérletezgettem. xD
Nem mondanak sokat a seiyuuk? Megnézted a listát, amiket linkelgettem ezerrel mindhez?! xD Na de azért... a két számot ugye meghallgattad? x3 Mert azok annyira... jóóóók, imádom őket, egyre jobban. <3
süti beállítások módosítása