Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Avatár

Tune-chan 2009.12.28. 00:39

Fuhúú, de rég volt duplaposzt, na, majd most bepótlom. Bár kétlem, hogy tíz perc alatt leírnám, amit akarok... De szóval, blogpost again. :D (a pontos idő most már 23:51 és bélák repkednek itten körbe. Kettő is, minimum. Leüssem őket, vagy leüssem őket?)

Szóval... és tettel. Mintha már az előző fantomtolvajos bejegyzésben is említettem volna a mai (még mai, 23:54!) programot, ha nem, hát, akkor most említem. xD Mert most biza' erről fogok regélni, hiába csukódik le a szemem, friss az élmény, le kell írni, később nem lévén ugyanaz.

Khm, szóval. Miután bepötyögtem a csak D.N.Angelről szóló bejegyzést (hehe, így is meg tudtam pár címkével címkézni. xD), téptem be a szobámba enni, majd pakolni, hogy aztán találkozhassak Kishivel, és léphessünk az Örsre a "gombához", felszedni egy Tade-chant. Mivel Kishi rájött, hogy otthonhagyta a kölcsöncuccokat (amit anno adtam, és amit ad), így hát visszacaplattunk... majd a villamoshoz... ami nem akart jönni, mert az orrunk előtt vágta be az ajtót, persze... sebaj. Jött az sms Chibikénktől, hogy öt-hat percet késni fog. Válaszoltam: mi is. xD És lőn, kilenc-tíz perc késéssel, de csak odaértünk. xD S mint kiderült Tade-chan nem késett egy percet sem, végül. xD Na nem baj. Belibbentünk aztán a Sugárba, karácsonyozni. Felmásztunk az épület legfelső szintjére és leheveredtünk ott a kanapés-üléses részen, amit imádok. <3 Aztán ment az ajándééééékozás... Nagyon örültem, hogy Tadeshi nagyon örült a kis ajándékának, és úgy láttam, Kishi is az övének. :D Legalább is a kis hűtőmágneseknek biztos. :D Az én szerzeményem egy beígért (de azért meglepődtem. xD) könyv,Lilith Saintcrow az ördög szolgálatában-ja, illetve... Kishitől... Az Ouran második köteteeeeeee! x3 Meg egy együtt vásárolt és beígért dvd, illetve egy toll, amiért szintén ácsingóztam. :D Hát, akkor nem D.N.Angel kettes kötet lesz a következő mangám, de azt hiszem, ezért most nem fogok megharagudni. x3 Kyouya~! Tamaki~! Hikaru~! Kaoru~! <3

Aztán... jól eldumcsiztunk, Kishi közben olvasta egy másnak szánt Chibi-chan által írt yaoi oneshotot, és hát... közben a mellettünk ülő úgymond részben lévő csávó dobált minket. xD A végén Kishi totális kényelemben, dupla párnával olvasgatott. xD Érdekes volt, az biztos. Most hogy az a paraszt udvarolt-e, vagy csak szimplán idióta volt, azt passzolom. xD Mindezek után... kikísértük Tadeshit a HÉVhez... majd el is kísértük Sashalomra. xD Aztán persze már tudtam, hogy késni fogok a Levivel megbeszélt találkozóról... xD Mert igen, a napom még nem ért véget! Na de... mostra ennyit, reggel, ha valaki olvassa ezt (Timi, Árpi), szóljatok már rám, ha elfelejteném, hogy üüüüüljeeeeeek nekiiiiii. Köszi. xD Csak mert most már el kéne hajtogatnom magamat mára... x'D Így fél egy után rájöttem... Csak mert le akar ragadni a szemem. xD

~~..~~..~~..~~..~~..~~..~~..~~..~~..~~..~~..~~..
(sorminta, jelezve az idő múlását. Nem beszólni! xD)

Na kérem szépen, itten vagyok frissen, vagy kevésbé frissen, fél tizenegy felé, hogy befejezzem a tegnap elkezdett, és már ma hajnalban félbehagyott bejegyzésecskét. <3

Szóval, kicsit késve, de visszaestünk az Örsre, Levi már ott toporgott a gomba alatt. (Gombaaaa...) Aztán csüccsentünk fel a metróra, majd megvolt a csatlakozás a Corvinnál Árpiékkal... A kajavásárlás után meg go fel a teremhez, és akkor várás... hogy mit néztünk meg? Az Avatárt! In 3D! Bezony ááááááám! <3 És ahhoz képest, hogy a tizenhárom soros teremben az ötödik sorban ültünk, szerintem rohadt jó helyről láttuk. És a film...! Hát az... szavak nincsenek. Kevés dolog tud engem maximálisan elvarázsolni, filmnek még nem is sikerült ennek előtte, de ez... ez megtette. Lehet a 3D miatt. Áhh, nem... hanem az egész világ, a növények, az állatok, és... az emberiség viselkedéséről alkotott pontos kép...? Mert az nagyon igaz volt, ez az egész hozzáállás, amivel mentek a Pandorára írtani néhány rohadt kavicsért... És... kivételesen nem mocorogtam a film alatt, végig feszülten figyeltem, fel nem merült bennem az unalom... Elképesztő volt... Azok a "medúzzák", vagy a repülős gyík, vagy a lóféleség, vagy amin repültek, meg az nagy repülős... (jól van, névmemóriám nincs. xD) Meg az egész történet... A környezet... Hajaj, Tune fall in love. xD Szóval ezt még asszem megnézem egy párszor, moziban, in 3D, anélkül nem élmény az élmény.
Amúgy ez volt az első 3D film, amit moziba láttam, ezelőtt csak a Kémkölykök 3Dhez volt szerencsém. De ez... mérföldekkel túlszárnyalta. Az elképzeléseimet is... és az a kapcsolat, ami a fonatból gyütt... Na az valami egészen újszerű, egész remek, csodás ötlet...! Akarooooom mééééég! (Kishi, úgy is nyertem, ugye, eljössz velem rája? xD Tadeshi te meg hibázz még egyszer és menjünk el mi is... xD) Fú de... tényleg. Szavak nincsenek, mennyire elvarázsolt. És a két óra fel sem tűnt, sőt el tudtam volna nézni még egy jó ideig. Csak picit kellett pisilnem. xD

Fú, a film után, picikét jó hangulatba keveredve mászkáltunk Levivel, aztán... mindenki megtalált minket. Először az az öreglány az aluljáróban a Ferenc körútnál... Aztán meg... lent a metrónál, már a Deákon. Már épp teremtődött a hangulat, én legalább is igyekeztem, mert tökéletes zárás lett volna, ha... ha. De akkor jött az a csávó, hogy erre kell-e menni Újpest felé. Majdnem ráförmedtem, hogy "Ki van írva, bazzeg!". Aztán már majdnem visszaestem hangulatba, mikor  jött az a csöves csávó, akit még érteni se lehetett... Szóval, kijelentem, hogy rohadtul nem csípem őket. >.< Mert már... most bennem ott volt az elhatározás... Levi azt mondta, hogy majd ma. Hmpf. Jó. Mert ma talizok vele... Megyünk Sakuzakába, megvenni neki a karácsonyi ajándékához csapódó kis izékát, és így legalább olyan lesz, amilyet ő akar. xD És hátha lesz Hiwatari-kunos kitűzőm~! x3 De jó is lenne. Aztán tipli majd haza, és odaadom az ajándéka többi részét... Hm... Valahogy ma inkább egyedül akarok lenni. xD Mert ha összejön holnap a csajokkal, ottalvósdi, karácsony... Hajaj... Nem mintha nem várnám, tényleg. xD

Címkék: film mozi avatar tune karácsonyosdi

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr131627438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2009.12.28. 13:10:12

No hát hell! ^^
Igen, jól meglepődtél. XDDDD Az vicces volt. xD Woa, ez az Avatar felkeltette az érdeklődésemet! (Ha abból indulok ki, hogy amit könyvet tőled kapok, rossz nem lehet, akkor hiszek a filmajánlásodnak is. xD)
Engem is mindig megtalálnak aluljáróban... Főként Astorián, délután, amikor megyek haza suliból... Mondhatom, remek érzés, hét óra után, hulla fáradtan, igyekezve, hogy elkapjam a feles metrót, hogy az ötvenes hévvel haza tudjak menni, és akkor srác jön, hogy lehet-e kérdése, és hogy adakozzak... A gond ott kezdődik, hogy nem tudom elviselni azt a megvető és undorodó nézést, amit akkor vetne rám, ha nem adakoznék... xD S a másik meg hogy olyan nagy hévvel mondja a szöveget, hogy elhiszem neki... xD (Múltkor 900 forintot hagytam ott egy csajnál a Kálvin téri aluljáróban... Nem vagyok normális, tudom. xD)
S nyah, örülök, hogy jól elvoltatok Levivel. ^^ És ezúton is elnézést kérek tőle, amiért elrángattam a barátnőjét, s miattam késett... xD
Noh, jó dolog amúgy éjfél táján írogatni, én tegnap hajnali egykor fejeztem be a yaoi oneshotot. xD Akkor jön az ihlet, na. xD

Tune-chan 2009.12.28. 20:49:25

@Tadeshi: Igyekeztem viccesre. xD És akkor tessék egyet hibázni, s mehetünk. x'D
De engem nagyon ritkán... Levi vonzza az ilyeneket? Amúgy nincs bajom velük, ha nem rombolnak hangulatot. De, rombolnak... És én nem szoktam pénzt adni, nézzenek rám, ahogy akarnak, már megszoktam. xD

Tadeshi 2009.12.29. 10:14:39

@Tune-chan: Mit én hibázzak egyet?! XD Hibázz te hetet! XDDD
Levi nem tudom, hogy vonzza-e őket... xD Nekem sincs velük túlon túl sok bajom. Sőt, amikor színházba mentem, és véletlen fél órával előbb érkeztem meg - arra számítottam, hogy az összes tömegközlekedési eszköz az orrom előtt fog elhúzni, erre mind akkor indult el, amikor kényelembe helyeztem magam rajta XD - és akkor tök jól elbeszélgettem azzal a kéregető srácocskával, aki fel s alá rohangált - persze kétszáz forinttal gazdagítottam szerencsétlent, ha már ott futkos egész nap. xD
És igen, ha az ember épp romantikázni akar, akkor kurvára nem illik a képbe egy ilyen alak. -.-"
S de jó neked... xD Én bárhogy próbálom, a lelkiismeretem mindig erőt vesz rajtam. xD (Hogy dögölne meg... xD)

Tune-chan 2009.12.29. 10:24:16

@Tadeshi: Könnyű a dolgom: nincs lelkiismeretem idegenek iránt. x'D Meg általában úgyse nagyon futok össze velük még egyszer, vagy ha igen, nem fognak rám emlékezni. Szerintem.
süti beállítások módosítása