Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Vámpír a padláson?

Tune-chan 2010.01.15. 19:21

Ööö, zavart érzek a zerőben... xD A bejegyzés szóval hát na és most mi van? xD Ja! Szóval a bejegyzés az idei első kettő színházolásomról fog szólni, megpróbálván felépíteni azt a rendszert, amiben majd a későbbiekben is írni fogom a színházelemzéseimet. Olyan jól összeraktam tegnap/előtt/előttelőtt, szóval valamikor, de ma már alig emlékszek rá... xD Ezzel szemben a két előadás viszont belém ivódott! Mondhatni belém égett...! (erőszak lett az életem? xD Csak, hogy idevágjon. Ide is vág témájában mondjuk... xD - Zene aláfestésként bejött az Ez a kéz utolér... tényleg színházos hangulatom van. xD)

Kezdjük is azzal, ami elébb volt: a Vámpírok bálja...! 

Január másodika volt a nagy nap, egy nappal elébb érkeztem haza -nővéreméknél szilvesztereztem, de erről majd talán később-, s aznap már meg is volt az ősökkel való első nagy balhézás. Avagy, úgy álltam a dolgokhoz, hogy délelőtt odaülök a géphez egy órácskára, aztán tanulok -nem mintha nem tanultam volna a szünetben szerintem eleget.-. Ősök nem így gondolták, apu rám reccsent, hogy tűnjek a géptől, majd ő kikapcsolja, és még azzal is megfenyegetett, hogy nem megyek este sehová, ha nem tanulok. Betrappoltam hát a szobámba, de passzív ellenállásként nekiálltam rajzolgatni, olvasni... először inkább tervezni. De erről később. Meg az olvasásról is... (csak beleolvastam az elejébe... Az első 100 oldalba... xD) Mikor idő volt, apu már nem volt itthon, így nyugisabban készülődhettem, anyu annyira nem szekálgatott emlékeim szerint, bár ez elhalványult. xD Aztán nyakamba vettem a lábam (képletesen, bár, el kéne sajátítani az ilyesfajta rugalmasságot. Bár nehéz lesz, lévén a derekam nem hajlik rendesen, még a lábfejemet sem tudom megfogni nyújtott lábbal... xD A merev mindenemet... xD), majd vártam a Blahán... mert két véglet van: vagy sokkal előbb odaérek egy helyre, vagy kések - sokat. xD Most előbbi állt fent. Vagyis én álltam fent, a metró kijáratánál, és figyeltem, vajon nővéremék merről érkeznek. Egy irányból nem vártam az orvtámadást - mögülem. De ők bizony metróval jöttek, szóval volt ott egy szívroham élményem. xD Asszem elég ennyi rizsából. Na akkor térjünk is a tárgyra!

A mű címe: Vámpírok bálja (musical)
Rendező: Roman Polanski (vezető~), Cornelius Baltus
Magyar fordítás: Miklós Tibor
Színház: Pesti Magyar Színház
Időpont: ugye, január másodika
A helyem: 9. sor baloldalt, 11. szék, rögvest a négy német mögött. (911. Üldöz, de tényleg, majd később kifejtem. xD // azokat a németeket sem értettem. Szépen énekeltek a színészek, az igaz, de nem sokat foghattak fel belőle - felirat nem volt, mint az Operettben szokott volt lenni... És a németek szinte végig beszélték az előadást... Mellettem a nő szépen mutatta nekik, hogy nem kéne. xD Az vicces volt...) Amúgy a látási viszonyok tökéletesen megfeleltek, nem voltak zavaró fejek -sőt, azt is láttam, mikor a karmester annyira integetett, hogy a keze látszódott az árokból. xD-.
Honlap: http://www.vampirokbalja.com/

A következő pont, a... szereposztás? Bizony, szereposztás! Ha még megvan nekem az valahol... Szóval, Szereposztás: (ez alliterált. xD)

Krolock: Egyházi Géza
(a vámpír gróf. x3 Aki, mikor először megjelent... Nos, eléggé érdekesnek tartottam a megjelenését, olyan... Nem is tudom, szerintem nem ijesztő, hanem röhejes volt. De a hangja... Az nagyon ott van! És a köpenye csillogott -nesze neked Sparkling in the Sunshine! Vagy nem is Sun, hanem lámpashine. xD Na de szóval, nagyon tetszett, ahogy játszotta a grófot, főleg mikor énekelt, vagy mikor duett közben a vérszomj majdnem rátört, s majdnem kiszívta Sarah vérét... :D)

Sarah: Andrádi Zsanett
(Engem picit irritált a csaj, meg nem is volt annyira hihető, hogy beleesett a grófba, mint vak tetőfedő a tetőn leledző lyukba. De a hangja elment. A végén meg, mikor már ő is... Na az tetszett. xD)

Alfred: Pásztor Ádám
(Nem volt rossz, a hangja sem, kinézetre meg egy fokkal jobb volt, mint a programfüzetben pózolgató curly gyerek. Bár, mániákussága valamiért nem tetszett, meg nem értettem, miért van a proffal. De sebaj.)

Professzor: Jegercsik Csaba
(Jól adta a figurát, kétségtelen. S mikor gyorsan énekelt, többször is... Csoda, hogy nem tört bele a nyelve, én már az első pár szó után megakadtam volna. xD)

Chagal: Pavletits Béla
(A fogadós, aki mellékesen zsidó. Az első felvonád legnagyobb poénját ő mondta. Avagy Magda tartja felé a keresztet, mire ő megszólal: "Ez rám nem hat, én zsidó vámpír vagyok!" xD Kicsit mondjuk irritált a vén kujon karaktere, hogy folyton szegény Magdát háborgatta...)

Magda: Sári Éva
(A telt idomokkal megáldott pincérnő... Tőle van a számomra picit irritáló szám, amit lehetetlenség kiverni a fejből, a Meghalni oly morbid.)

Rebecca: Csóka Vassas Kinga
(a fogadós asszonyság. Nincs hozzáfűznivalóm.)

Koukol: Farkas Gábor Attila
(Kétségkívül az egyik legjobb karakter a púpos-furán járó kripli. "Aluggyá!" xD)

Herbert: Pirgel Dávid
(A gróf fiacskája, akire első ránézésre azt mondtam volna, hogy lány. A kis buzivámpír... Kétségkívül ő a top második kedvencem, Koukol után. És Dávid arca nagyon is illett hozzá, s fantasztikusan játszotta a buzit.)

További szerepekben: Nm I: Bot Gábor; Nm II: Hetei Bakó Szabolcs; Piros csizmák, Nightmare-szóló: Taródi Szilvia, Fekete Zoltán; Fekete vámpír: Túri Lajos; Fehér vámpír: Nagy Tibor; Ensemble: Nyári Darinka, Kovács Nikolett, Sári Éva, Debreczeni Márta, Várady Viktória, Ajtai Beáta, Foki Veronika, Csórics Balázs, Mihálka György, Szentirmai Zsolt, Lopusny Anna, Szoboszlay Judit, Szabó Anikó, Demeter Nóra, Steidl Anita, Fekete Zoltán, Ködmen Krisztián, Kiss Ernő Zsolt, Túri Lajos, Nagy Tibor, Papp János.

Aztán, ami kell még...
Top 3 karakter: Koukol, Herbert, és a gróf
Top 3 szám: El nem múló vágy; Finálé; Míg szeret a szíved (Bocs a minőségért...)
Top jelenetek: Mondhatni az egész második felvonás. xD (De ha ki kell emelnem, akkor, mikor Alfred álmodik, azzal az elképesztően jól kinéző táncos vámpírral... O.o)

Történet -mert erről még nem esett szó-: Abronsius professzor és segédje szépen eltévednek az erdélyi havasokban, és rátalálnak egy fogadóra, ahol le is táboroznak. A vámpírokat kutatják úgy amúgy, akiket szépen letagadnak a fogadóban. Alfred közben beleszeret a fogadós, Chagal lányába, akit Sarahnak hívnak. A lány viszont a vámpír grófba vagyon belesve, így el is szökik hozzá. Chagal utána megy, de rá holtan találnak, kiszívták a vérét... Végül a fogadós feltámad, vámpírként, és elszökik, a Prof és Alfred utána, olyasmi céllal, hogy kiszabadítsák Saraht, és megöljék a grófot.
Úgy ez az első felvonás, ami, nos... annyira nem tetszett, picit unalmas volt. De a második...! Na az kárpótolt mindenért. Alfred álmában a táncos... a zombi-táncosok, az El nem múló vágy... Herbert... Koukol... Ferrrrgeteges volt, na. :D

Summasumarum: elég erős egy indítás volt, az év első színházának. :D Az állva taps az kötelező volt. :D Ilyenkor mindig eszembe jut, nézegetve a szereplők arcát, hogy ez mekkora mámor lehet, a nagy taps, amit kapnak... Bár, Egyházi Géza mosolya, mikor harmadszorra jöttek vissza, már nem volt az az igazi. xD

A hazajutás, pontosabban Árpiékhoz jutás taxival történt, kint amúgy javában havazott. Akkor ültem először taxiban... És láttam GPS-t. xD Én tuti nem tudnék egy olyanon kiigazodni. És a taxis rádió határozottan tetszett, bár ez már akkor is, mikor már ki tudja melyik Fable-ben is segítettek üldözni a taxisok, s a rádión át ment a kommunikáció. x3 Nos, kommunikáció itt minimális volt, sofőrünk nem is nagyon szólalt meg.

~.~.~.*.~.~.~*~.~.~.*.~.~.~
(sormintára nem beszólni! xD)

Nna és akkor most sok napot kihagyva ugrás január tizedékére, vasárnapra! Hogy miért? Mert akkor mentem az én egyetlen törpikémmel, Tadeshivel megnézni a Padlást! Ehhez kell egy kis felvezetés... Hm, hogy is kedjem? Na jó, inkább másolok - naplófájlból, beszélgetést, hogy én mennyire elképedtem, hogy az én édes Tadeshim engem hívott meg, s nem mást. :D

[17:22:34] (ip)(*)Tadeshi: s mondd csak, akkor végülis 10-én ráérsz?
[17:23:30] Tune-chan - a f: tudod mi a vicces?XD h igenXd de valamikor
           tanulni is kell... szóval, akkor max borul a pénteki
           Levizés.
[17:24:07] (ip)(*)Tadeshi: oh, igazság szeirnt, nem a ramenezés
           miatt... xDDD hanem mert ugye vala két jegyem a Padlásra,
           de én csak egyedül vagyokxd
[17:24:39] Tune-chan - a f: mi...? ezt most... komolyan? én? ne... ne
           csináld már... O.O
[17:24:46] (ip)(*)Tadeshi: de.
           volna kedved jönni? ^^
[17:25:25] Tune-chan - a f: nekem lenne, de pofám nincs... h én... a
           neked vett jegyen... mi a szereposztás?XD
[17:25:48] (ip)(*)Tadeshi: ööö... xD passzXD egyébként, két jegyet
           vettek, megfejelve azzal, hgoy rángassak el magammal
           valakitXDDD
[17:25:48] (ip)(*)Tadeshi: de ha felmászol a Vígszínház honlapjára, és
           megkeresed a 10.-ei 11 órás előadást, meglátod szerintem
[17:25:48] (ip)(*)Tadeshi: nos, szóval? ^^
[17:27:07] Tune-chan - a f: na várjál csak...
[17:27:28] (ip)(*)Tadeshi: várokxd
[17:28:14] Tune-chan - a f: és... te komolyan... engem akarsz
           elvinni...? én nagyon szeretlek téged ámx3 de tényleg
           velem...?
[17:28:26] (ip)(*)Tadeshi: igenXDDD szerinted miért kérdezlek? XDDD
[17:28:36] Tune-chan - a f: nem tudom...Xd és nem értem... h miért
           pont velemXD
[17:28:59] (ip)(*)Tadeshi: mert barátok vagyunk, és mert szülinapod
           lesz, és mert megérdemled, ne?XD
[17:29:31] Tune-chan - a f: megérdemlem?XD iiigen? okéxd de annyi más
           barátod van...! és... és a szülinapomat már leszarom, sőt,
           nem is akarom, h legyenXD
[17:29:51] (ip)(*)Tadeshi: mert?! XDDD
[17:30:49] Tune-chan - a f: mert miért neXD
[17:30:57] (ip)(*)Tadeshi: ááhxD
(...)
[17:33:09] Tune-chan - a f: nincs pontos szereposztás, h az anyjukatXD
           mondjuk a vígszínházasokat nem is ismerem, szóval
           mindegy... na de... akkor... jól meggondoltad te ezt, h
           velem akarsz menni?XD
(...)
[17:38:08] Tune-chan - a f: hópehely.xd és... komolyan...? //nem
           vagyok képes elhinni, naxd//
[17:38:27] (ip)(*)Tadeshi: igen!! DDD
[17:38:27] (ip)(*)Tadeshi: mikrofon, hajat kell mosnom
[17:40:27] Tune-chan - a f: habszivacs... és... ősök belementek, de én
           még mindig nem hiszem eeeelXD

Khm, szóval igen. xD És volt még tovább is, csak ennyi is elég. xD Amúgy a különböző "mikrofon", "habszivacs", "hópehely", (és kimaradt a hópehely előttről a babzsák) nem azt jelenti, hogy megbuggyantunk, hanem az a rituális -pill -oks -vok -oks általunk felturbózott változata, amire fogadásunk is van, hogy aki előbb elszúrja tízszer, az meghívja a másikat moziba (szeretek mozira fogadni, főleg, mikor biztos vagyok a győzelmemben. xD). 9-4 az állás, vagy hogy, az enyém a négy. :3 Tadeshi, készítsd a pénztárcád! Csak előtte rontsd el még egyszer. :P Na de szóval, eltértem a tárgytól. (Tényleg, Tade-chan, ha zavar, hogy kiraktam a beszélgetést, szólj, s kiveszem)
A nagy nap el is érkezett (a baj az volt, hogy majdnem borult az egész az irod tézé karóm miatt... ó, hogy amiatt is milyen pipa vagyok...), már előtte való este is röhögtem magamban, hogy Tadeshi nagyon megsértődne-e, ha ráírnék, hogy véletlen se felejtse otthon a jegyeket. x'D Reggel is megfordult a fejemben, de végül nem írtam neki, gondolván, áhh, úgyse olyan hülye. Nem is azt a szót, használnám, hogy hülye... De aztán jött az sms, hogy késni fog, mert elindult másodszor - immár a jegyekkel. És persze megint előbb értem a Blahára mint kellett volna, szóval várhattam tovább... Majdnem hangosan fel is röhintettem magamon, de aztán a három bkv ellenőr már így is elég furcsán nézett rám, ahogy ott toporgok a mozgólépcső mellett. xD Mindegy, lassan teltek a percek, a végén már tudtam, hogy el fogunk késni, eme aggodalmamat Tadeshivel is megosztottam smsben. xD De mázlinkra már jött fel a mozgólépcsőn, s egy gyors köszönés után, már meg is indultunk a villamosmegállóba... ekkor volt háromnegyed 11, míg az előadás elviekben tizenegykor kezdődött... xD Versenyfutás az idővel... De közben eszembe jutott, hogy csak odaérünk - hiszen a színházban mindig késnek, minimum egy öt percet. Leszállva a hatos villamosról, rövidtávfutás következett, mineke redményeképp 10:52-re már a színháznál voltunk. xD
Amúgy olyan beléptető rendszert sem láttam még, ami ottan volt - vonalkódleolvasóval léptettek be minket. xD Aztán elváltak útjaink - Tadeshi jegye a túloldali páholyba szólott.
De nem álltam meg, hogy ne dobjak neki egy sms-t, így ment a kezdés előtti sms-beszélgetés.
És ha nem hívja rá fel a figyelmemet, el se jut a tudatomig, hogy ez eléggé hasonló volt, mint a kedvenc könyvem harmadik kötetében, mikor a színházban ülnek, és akkor jönnek a démonok... Mondanom sem kell, fel-fel kaptam a fejemet a furcsa mögülem érkező zajokra. xD És mellékesen Tade-chan a második felvonásra áttelepedett az én páholyomba, lévén öt főből hárman voltunk ottan, két plusz hellyel, így voltam olyan pofátlan, és átinvitáltam. x3
Na de félre a rizsával! Elemezzünk!

A mű címe: Padlás (idézem: "félig mese, félig musical")
Rendező: Marton László
Színház: Vígszínház
Időpont: január tizedike
A helyem: Erkély páholy jobb 4., 3. szék (amúgy az elsőn ültem, mert a páholyban már előbb bent ülő nő gyermeke trónolt a hármason, és megengedtem neki, hogy cseréljünk. <3)

Na, a szereposztás... az kemény dió. Mert csak ottan volt kiírva, hogy ki kicsoda, a honlapon a mai napig mindkét mostani szereposztás ki vagyon írva. Szóval, tippmix... xD Bár van, amit tutira tudunk (akinek nincs váltója, na meg amit Tadeshi váltig állít. Higgyek neki? xD) Hiszek. na jó, inkább utánajárok a Vígszínház társulati oldalán... És fényképekről tájékozódom. xD Szóval...:

RÁDIÓS, aki egyszerűen fantasztikus: OBERFRANK PÁL
(hát nem tudom. Lehetett volna fantasztikusabb is. Valamiért nem éreztem túl szimpatikusnak szerencsétlent. ^^")

SÜNI, fiatal lány, aki hegedűlni tanul: TORNYI ILDIKÓ
(
Valamiért a csajról elsőre Ofőm ugrott be, nem értem, miért. xD Amúgy nem értem, mit evett Rádin...)

MAMÓKA, öreg nénike, aki mindent tud az emberekről: IGÓ ÉVA
(Nincs kommentem... Vaaagy... Aranyos volt a papagáj. xD)

BARRABÁS, B. Barrabás, a gengszter & RÉVÉSZ, aki csak külsőleg azonos Barrabással: SZEMENYEI JÁNOS
(kyaaa és kyaaa, asszem köszönthetjük Szemenyeit, mint új tagot a kedvenc színészeim között. x3 egész jól is néz ki, és a hangja! És olyan cuki volt, ahogy az ártatlanka Révészt játszotta! x3 Teljesen belészerelmesedtem. <3 Kép róla: katt)

HERCEG, finomlelkű szellem, 560 éves: SARÁDI ZSOLT
(Nem volt rossz hangja, sőt... <3)

KÖLYÖK, naiv szellem, 530 éves: PÁPAI ERIKA
(Ő meg az én egyetlen törpikémre emlékeztetett - mind alacsonyságában, mind viselkedésében. :P)

LÁMPÁS, a törpe zsörtölődő szellem: CSÖRE GÁBOR
(Már az első mondatánál tudtam, hogy őt ismerem, hallottam már szinkronhangként. És most utána is néztem... Zsákos Frodó és Eric Cartmen, hogy csak a főbbeket említsem... Amúgy haláli volt. <3 A nyolcadik, elfeledett törp. xD)

MEGLÖKŐ, óriási szellem, 560 éves, süketnéma: LAJOS ANDRÁS
(süketnéma?! Szerintem nem volt se süket, se néma. Az tény, hogy nem beszélt a legérthetőbben, de... A szeretnivaló óriás. <3)

TÉMÜLLER, azelőtt házmester, most önkéntes: FESZTBAUM BÉLA
(Hm, csak annyit, hogy "Enyém a pálya". Amúgy a nevén először majdnem felnevettem, csakis mäci miatt. xD)

DETEKTÍV, aki még önmagát is kinyomozza: VALLAI PÉTER

ÜTEG, a detektív másik balkeze: GYURISKA JÁNOS

ROBINSON, a gép: LÁZÁR BALÁZS

Top 3 karakter: Révész, Kölyök, Meglökő
Top 3 szám: Örökké szépek; Ég és föld között; Ez ő, ez ő! (Bocs, hogy nem teszek be linket, de TeCsőn nem ezzel a szereposztással van, de ez meg nekem csak így a jó. xD)
Kedvenc jelenet: Bármelyik, amelyikben a Révész van. Na meg, mikor mesélik (Ez ő, ez ő), hogy ki hogy lett szellem.

Történet: Egy szedett-vedett szellemcsapat egy padlásra -A Padlásra- téved, érezvén, hogy itt megtalálhatják majd a Révészt, aki elviszi őket a -egy?- csillaghoz, ahol boldogság vár... Közben egy rabló is betelepszik, aki nem látja őket - mert csak az láthatja a szellemeket, akinek olyan jó a lelke, mint a gyermekeké. Aztán megejelenik Rádi, akinek van egy robotja Robinson, és ő hát látja őket. A szellemek szentül hiszik, hogy Rádi segíthet nekik, így teszi is, amit tud... Közben megjelenik Süni, aki fülig bele van esve Rádiba, Témüller is jelenését teszi, aki összenéz Barrabással így értesíti a rendőröket. Hamar feláll a ház körülötti barikád, Barrabás mégis mégis lelép - le is lövik, de az utolsó előtti pillanatban megszállja őt Révész, hogy egy picit ember lehessen... És tovább is van, nem mondom tovább. xD

Summasummarum: Én a végén szívesen állva tapsoltam volna, de milyen dolog lett volna már, hogy én felállok, míg lent nem. xD Így szurkoltam Tadeshinek, hogy mikor Szemenyei hajolt meg, tudjon nagyot füttyögni. xD A színpad pedig veszett nagy volt, vagyis a díszlet! Annyi búvóhely volt benne... Szívesen körbejártam volna... :D
És itt határozottan az első felvonás volt a jobb, a második olyan laposnak tűnt, miután a szellemek leléptek...
 

Na jó, mostra ennyit, majd mesélek még, valamikor. A színházak közti napokról, s a színház utáni napokról... xD

Címkék: videó színház padlás tune vámpírok bálja szemenyei jános

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr1001674509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.01.15. 20:03:59

Hey, én leszek az első! :)
Nagyon vártuk és nagyon jó kis bejegyzés lett! Egy tátongó űr végre betöltetett! :P
Tetszik, ahogy a színházas élményeket elemzed, nemcsak a véleményed, de a tények is szerepelnek, ez így korrekt.
A Vámpírok báljáról nem is írhattál volna rosszat, bár attól tényleg féltem, hogy mókásra veszed majd, ahogyan az egész díszletesdit és jelmezesdit megcsinálták. És ugye, hogy Herbert a legjobb figura? Szerintem tetszett volna Neked Kamarás Mátéval is, de így a Dáviddal plusz volt, hogy a srác már önmagában is egy közröhej (szerintem).
Azt nem mondod, hogy külön helyre szólt a jegyetek Tadeshivel?? Látom, nem a Szilvásgombóc lett a kedvenc számod. :) Bennem ez maradt meg leginkább a darabból.
Na, here is the comment, you've asked for. :)

Tune-chan 2010.01.15. 20:11:17

@mickie: Hát, annyira nem töltetett be, mert még lenne mit mesélnem. xD Sok minden... xD
Örülök, hogy tetszett így, ezentúl a színházazás így lesz. :D
Annyira nem is közröhej - szerintem hangja is van, meg jó színész is. Bár az arcát lehet cenzúráznám - de Herbertnek jól állt...! :P
De, bizony, de megoldottuk második felvonásban. xD Valahogy az annyira nem tetszett, voltak annál jobb számok is. :P
Köszi szépen, hogy kommenteltél! :P :D

Tadeshi 2010.01.15. 21:00:46

Hát, jelenlétem időtartama ezennel itt is megjelentetik! XD
Aiyaaaa! Rohadt jó lehetett a Vámpírok bálja! x3 (Én is meg akartam nézni... xD Csak aztán valahogy nem sikerült. xD)Egyszer majd megnézem úgyis. xD
És hát, egen, jól kezdődött az egész Padlás. xD (Legközelebb, ha felmerül benned egy olyan ötlet, hogy rám írj a jegyek miatt, légy oly kedves és valósítsd meg, oké? XD) Amúgy csak azért hagytam őket otthon, mert faterékkal épp előtte egy órával volt egy hevesebb vitánk - és már sík ideg voltam, s alig vártam, hogy végre eltűnhessek hazulról. (Néha utálok otthon lenni, komolyan. xD)
És hát, igen a Bartimaeus-effektus... xD Az kellett. Muszáj volt. xD (Mellesleg, irodalmon regéltem a trilógiáról Bacsónak, meg az osztálynak. Bacsó kérdezi: ,,Bartimaeus? Mint Partizó egerek, vagy mi?" Mire felírtam a táblára, hgoy hogy írják, és akkor jött az, hogy: ,,Jaaa, hogy E is van benne!" xD Bacsó bácsi a legjobb! XD)
És Szemenyei... AIYAAAAAA!! *_* Ő egy... Hűűű... Aiya! XD (Amúgy, Hetaliában Kína szokott így beszélni. Felkiáltószó: Aiya! Mondatvégi szó: aru. És valami halál cuki! x3 [Azóta se tudom, hogy honnan ismerem Kaida Yuki-t...])
És igeeeen, fütyültem is, nem is egyszer. xD (Részlet kérdés, hogy nem mindig sikerült. xD De a Kölyöknél, és a Révésznél igen. xD)
Szóval, igen. Veszett jó volt. xD Utána a kínaizás? XDDD

Tune-chan 2010.01.15. 21:06:48

@Tadeshi: Jó is... Esetleg, majd ha úgy hozza a sors, arra majd én hívlak meg téged. :P Meg Kishit is...? x'D (Álmodik a nyomor, hogy nekem annyi pénzem legyen... xD)
Legközelebb majd szólok, nyugi, tanultam az esetből. xD :P Nyugi, én se szeretek itthon lenni... vagy ha itthon vagyok,itt ülök, fülemben fülessel, vagy a szobámban, bezárkózva. xD
Szóval terjeszted az igét? Jól teszed. xD
Ott se sikerült mindig, édesem... :P
Az is jó volt! Csak azt majd egy másik bejegyzésben tárgyalom ki. xD Sok minden mással együtt... mondjuk holnap. xD

Tadeshi 2010.01.15. 21:10:42

@Tune-chan: Hehe. xD Ám legyen! XD
És helyes, még jó - már ha remélhetőleg lesz legközelebb... xD
Igen, terjesztem - csak nem talált meghallgatásra. xD
Deeeeee! XD
S rendben. xD Alig várom. xD

Keen25 2010.01.15. 22:00:11

Third!
NAgyon orulok, hogy tetszett a VB.:) Vegre hallhattam egy kicsit tobbet is annal, mint h jo volt. :)
A padlas tenyleg nagyon jo darabka. Es most esett le amit a taxirol irtal. :)
Tenyleg orulok, h el tudtal jonni velunk. Next time is gondolunk Rad. :)

Tune-chan 2010.01.15. 22:05:33

@Keen25: Ha next time is gondoltok rám, akkor nagyon-nagyon örülni fogok. :D
Hallhattál? Timi felolvasta a bejegyzést? :P (igen, keckeckekec. xD)
Köszönöm, hogy írtál amúgy. :D
süti beállítások módosítása