Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Álomvilágban szállni vagy a mélyvölgybe zuhanni?

Tune-chan 2010.01.18. 21:29

Hehe, újra itt, itt van ő! Azaz én. Meg a billentyűzet és az adminfelület új bejegyzés fülecskéje. xD Lehet beteg vagyok... De akkor lelkibeteg, megint. xD

Kezdjük azzal, hogy ez egy hosszú és... mondjuk ki, veszett szar nap volt. Szóval alapjáraton a címben feltett kérdésre a második a válszom. De asszem nem ezzel kezdem. Mondjuk kezdjük... egy múltkori verssel. Mikor összevesztem múlt héten Levivel, kedden, akkor született.

Itt van megint, tudom, érzem,
belülről szed szét egészen.
Újra itt van a fájdalom,
a nyomás a mellkasomon...
Miért érzem ezt, miért fáj?
Mit vétettem, ez miért jár?

A torkomat könny kaparja,
testemet fájdalom marja.
Hogy-hogynem szédülök is már,
kitaszítana a Világ?
Kilök magából, és itt hagy?
Nem teheti... hisz jön a fagy...

A dallamot hallom újra,
pedig idő nincs az útra,
az ideje még nem jött el,
de ő int, talán menni kell?
Hiába fáj, nem akarok,
még jöhetnek szebb hajnalok...

Még jöhetnek szebb hajnalok,
vagy majd nagyokat koppanok.
Így is koppantam eleget,
kibírom, ez nem fenyeget.
Csak a sok érzés ne lenne...
Nélkülük könnyebben menne...

Cím nélküli szegényke, de nem is baj. Négy versszak, hatsorosak, nyolcas szótagszámmal. A számolás megnyugtat. xD Komolyan, ha valami bajotok van, próbáljátok ki: számoljatok szótagokat haikuhoz, vershez, bármihez. Külön bónusz, hogy rímelnem is sikerült. <3 S kicsit elborult, igen. És újra utalok benne... magamra? xD
Rájöttem, hogy ugye az én nevem Dallam/Dallamocska. A becenevem. Erre mi volt az elmúlt három versemben? "Az elmúlás dala", "halkan hallva a dallamot", és itt is itt van. Na de sebaj. xD No egó, de tényleg...

Legyen a következő... az álmom. Mert most még emlékszem a reggeli álmom végére, vagyis foszlányokra... Az tuti, hogy több részlet volt, és az utolsó kettő szorosan összefüggött... És az előtte lévő is, de arra már sajnos nem emlékszem - az előzmények, úgy rémlik, hogy miért is vettek engem űzőbe... Mert űzőbe vettek. Pontosabban, úgy volt, hogy volt nálam valami, valami fontos, amit egy csávó elvett tőlem, egy olyan harmincas, nem túl magas, borostás csávó, és elkezdett menekülni vele. Valami pofás kis sráccal űzőbe vettük - a srác hosszabb fekete hajjal büszkélkedett, zöld szemekkel, és pelyhes volt az állacskája. és magas volt, vagy két fejjel magasabb nálam. Na mindegy, volt ott futkározás, kötöttünk el bringát, végül valami hatalmas folyó partjára érve a borostás menekülő előkapott egy kis csomagot a zsebéből, ami pillanatok alatt felfújódott, és gumcsónak lett belőle. Majd beleült, s ki tudja hogy, de hiper sebeségre kapcsolt vele. Valahogy siekrült belekapaszkodnom a csónakba - a srác eltűnt, és akkor indult a tusa a csónakban maradásért. A csávó ugyanis ki akart lökni onnan... Aztán hirtelen a semmiből, mögülünk feltűnt a srác egy nagy, vöröses-zöld sárkány nyaktövében üldögélve, és felénk iramodott. A sárkány hatalmasra nyitott a pofáját, de a csávó helyett engem kapott be...
Itt volt a váltás. Nálam volt a valami, a srác volt velem, ketten menekültünk - a csávó elöl, aki immár a sárkányt tudhatta magáénak. Mondanom sem kell, az előző részlet után eléggé be voltam parázva a sárkánytól (nem tudom, hogy emlékezhettem az előzőre...), szóval eléggé idegsokkos állapotban rohangáltam. Motoron ültünk, a srácba karoltam, ő emg tépett ezerrel, szlalomozva, mindent megtéve a nagy utcában -igen, veszélyeztettük az emebreket, hogy sárkányostól nagyvárosba mentünk xD-, de a dög egyre közelebb ért. Ekkor elhaladtunk egy aluljáró mellett, és a srác az út túloldalánál lévő sikátort vette célba, és a lépcső mellett elhaladva csak úgy szimplán lelökött a motorról, hadd guruljak a lépcsőn. Pár bukfenc után földet értem, de már talpon is voltam, a pillantásokkal nem törődve futva indultam tovább, kóválygó fejjel. Picivel később meghallottam a csávó kiáltozását, a sárkányát kirúgta maga alól, s utánam eredt. Nem menekültem tovább, melltartómba csúsztattam azt az akármicsodát, majd megálltam, bevártam támadómat, és olyan hirtelen és erővel, ahogy csak tőlem telt, gyomorszájon rúgtam. Nos volt egy kisebb tusánk, betörtem a hátával egy kirakatot, ő a fejemmel söpörte le egy árus portékáit az asztalról... Aztán már nagyon K.O. voltma, mikor megjelent a srác, és itt filmszakadás...

Ha már álom, eszembe jutott az előző napi is. Ez darabosabb, sőt. Alig maradt meg belőle valami. Amúgy álmomban gyakran feltűnik a metró, de nam olyan, mint amilyen itthon van (na nem a házban, hanem itt, a fővárosban). Sokvonalas, keszekusza háló, sok és érdekes bejárattal, rejtett ficakkal... És hatalmas állomások vannak, és ahhoz képest csak két-három kisebb kocsival megáldott metrók - egy egy állomás olyan vasútállomás feelingű, csak keskenyebbek a peronok. És az egyik visszatérő jelenet, hogy az egyik rejtett ficakból egy játszótérre jutok, egy kihalt játszótérre, ami annyiszor fogadott már be, és történt ott egy, s más... khm... szóval, ismét az egyik ilyen metró pályaudvaron votlam, a föld alatt, gyalogolva a nekem kellő kék szerelvényhez. Futottam, de lekéstem, a közelben láttam, hogy van egy hasonló számú, hát rohantam, azt elértem, s felszálltam rá... Hát nem nyugodtam meg. Egy, mint kiderült, az tök másfele ment, kettő, valami fura volt az utasokban... Már nem tudom mi, de a víz kivert tőlük... Úgy ennyi a foszlányom.

Apropó víz...! Ma reggel izzadtságban fürödve ébredtem. Hogy még a sárkányos incidenstől vagy attól, hogy a csávó kiütött, azt passzolom. xD Na mindegy. Érdekes volt. A napom további része amúgy enyhe lejtő. Röviden és tömören:
Ofő még mindig hiányzott, de megírtuk a póttézét, ami valami elképesztően szivatós volt, kielnc pontot minimum vesztettem a százból. Még két pont és hármas... Aztán francián nem fogott az agyam, de a mádám ott basztatott, holnap franciadoga, szart se tudok rá, jövő hétfőn tézé, aki bármilyen okból nem tud bemenni, karót kap. -.-" Légyen halálos beteg, fertőző, vagy éppen halott - karót kap. Remek. Aztán utána fizika előtt egydül amradtam - a mádám egybe tartja az órát, aztán előbb kienged, bár minek? Nem értettem sosem. Lara meg Bogi meg leléptek, hátha kiengedik őket a spárba. Szóval egyedül voltam, és belém markolt a magány... Erre dobott a dolgon, hogy elővettem a kisfüzetkéimet, erre mit tapasztalok? Egy mandarin szétment a táskámban, és összenedvedzette,pont azt, amibe a verseimet irogattam! Hát szépen kiakadtam, sírtam is majdnem - ekkor érkezett meg a két Ní. Nitta meg is kérdezte, hogy mi baj van, de leintettem, hogy nincs semmi, s morcon elindultam a törzshelyünkhöz. Aztán picit felendgedtem, nem látszott rajtam - de belülről tépegetett a rossz érzés, meg a "szar napom van", a világ fájdalom... Fizika jó lazulás volt, ettünk Nittával csokit. xD Bár a csoki... Mindegy is. Hagyjuk.
aztán elfolytak az órák, majd mentem, hogy lemásolom a japólevelemet, Ádám van csak ott - ott tartottam erőszakkal egy öt percre, majd lelépett Krisivel, mikor az jött - és közölte, hogy nem lesz japó. Húztam a számat, majd felcaplattam a könyvtárba - gondolván megvárom Kishit, hetedik órája van. Hát, mint kiderült nem volt neki - és nem látván lent senkit, hazament. Én meg írom neki az smst, sejtve, hogy itt valami nem stimmel, erre közli, hogy otthon van. Nem tuhatta... nem tudhattam. Én nem is sejthettem. Hát ez van. Le akartam szállni az Őrháznál, hogy ismét átsétáljak, msot a havas hídon, de mire felocsúdtam depimből már a hídon robogott a villamos. xD Remek... Úgyhogy, lehet Bree által a csuklómra rajzolt szaggatott vonalat és ollót tényleg arra fogom asználni, amit mutat. Az itt vágd le tipikus mintapéldája. xD Meg két ujjamat összerava alkotott ölelő ujjakat, halálos volt. :D

Farmville-ből akarok csinálni egy excel fájlt, az én farmomból. Nagyon beteg, tudom. xD És azon agyalok, fel tegyem-e oda jegyzetbe pár történetemet... mondjuk a Volt egyszer réget biztosan feltenném... haikukat, verset... Vélemény? (Amúgy Demi babámnak mutattam a Volt egyszer réget, és fú, nagyon emghatódott. Ma én is újraolvastam, és a szívem meghasadt beléje. Annyira gyönyörű... Komolyan nem én írtam azt. xD Valaki megszállt, tuti. xD)

Jaj, nővérem mutatott múltkor egy hatalmas Zanzibár számot... Beleszerelmesedtem. Mondjuk a Zanzinak többször szerettem meg már számát... De ez előtt most le a kalappal. És mondjuk berakom a Trigun-Inuyasha AMV-s változatot. xD

Iiimádom. :D És akkor zárásként az újdonat kedvenc színészemtől, Szemenyeitől a mostani másik eszményített számom:

Valami hatalmas nagy. x3 A hangja, a kinézete... Kyaaaa! x3

Címkék: zene vers videó álom anime amv inuyasha trigun zanzibár tune szemenyei jános metrós álom 4 6 8

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr461683247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.01.19. 18:53:12

First! x3
No, édesem! Az álmok... Hű... O.o Sárkánnyal álmodni... Szép lehetett... xD (Az meg még inkább, hogy betörted a pasas hátával a kirakatot, s az meg már hab volt a tortán, hogy ő meg lesöpörte egy bárpult tartalmát a fejeddel. Áú... Ez is olyan "mindent-érzős-de-tudom-róla-hogy-csak-egy-álom" típusú álom volt?
A vers pedig remek lett, mint már korábban kifejtettem. ^^
Sajnálom, hogy ilyen volt a hétfőd... =S (Garfield mindig is jól megmondta, hogy utálja őket.)
Mit is akartam még... Jah! A Zanzibár egy remek együttes, hallgasd őket, mert veszett jók. ^^ (Kevés magyar előadó van, akikre ezt így rá lehet mondani. xD)
És... És Szemenyei... Aiyaaaaaaa~!! x3 Seme-nyei. XDDDDDD (Khm, jó, ez egy kicsit elszállt. xD Boccs. xD De az imént ahogy belegondoltam, leesett, hogy jééééé... xD)
No, ennyi lettem volna mára. Még Hanst is elő kéne szedni, s a Bach-darabot átjátszani...

Tune-chan 2010.01.19. 19:51:55

@Tadeshi: Nem volt olyan fenékig teljfel sárkánnyal álmodni, főleg, mikor... hamm bekapott majdnem. xD És igen, a legviccesebb, hogy egy igen izmos fejfájással ébredtem. xD És nem, nem tudtam ott, hogy álom, szóval... szóval.
Köszi. ^^
Eeeegen, emlegettem azt a vörös macskát rendesen...
Tudom, hogy az, írtam is, hogy párszor előfordult a számbeleszeretés. Sajnos tényleg nem túl remek a magyar felhozatal... Még esetleg Alvinék, a mókusokkal, meg AKB... esetleg... Honeyball, akkor már a poén kedvééért... Jaj, és ki ne hagyjam az egyik kedvencemet, a Kowalskyt meg a Vegát! :D
És bakker... tényleg... Seme-nyei... szegééééény. xD

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.01.19. 20:34:56

Na, örülök, hogy így bejött a Zanzi-szám! :)
A versed gyönyörű! Imádom, hogy számolod a szótagokat és rímelsz is! :) És hát, igazán szépen megírni csak azt lehet, ami fáj... Engedd szabadon a poétádat, de azért nem szeretném, hogy minden(ed) fájjon!!

Tune-chan 2010.01.19. 20:50:48

@mickie: A rímelés véletlen jött össze... vagyis csak úgy jöttek a szavak a számoláskor. xD De örülök, hogy tetszik. :D És hát, van benne valami... :D
Köszi, hogy mutattad! :D
süti beállítások módosítása