Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Sunshine in the Darkness

Tune-chan 2010.01.19. 20:50

Nos... Asszem beteg vagyok, már megint billenytűt ragadtam. Semmi fontos, csak... csak na. Ma nem nagyon történt semmi, nem is erről akarok bármit is, hanem... na kattolj a továbbra!

Szóval... Értelmezzük a címet. azon kívül, hogy jól hangzik, egy történetem neve, pontosabban a banda neve a történetben, amiről már meséltem. :D A szö betűs bejegyzésben, ráadásul. És igen, megszületett az első részecskéje, mondjuk úgy az első minket érintő bejegyzés... Nem nagy durranás és ez a videóblogosdi így leírva annyira nem is jó - tegnap pedig annyira jól nézett ki még, fejben... Stannel volt egy bejegyzésem, fejben, persze. xD Na sebaj. Majd csak belelendülök, vagy ilyen marad. Ilyen blogos. De nem baj, jó ez így... Nem is tépem tovább a szám, tessék!

 

0. év, 136. nap, március 3. 23:04
Új időszámítás
by Amy from Amy-land

- Hali! Újra itt, új eseményekkel! Az új blogolvasóknak mondom: a nevem Amy, halihó, ez pedig itt a bandánk videóblogja! Itt a tavasz, és én még nem is jelentkeztem! Bimbóznak a fák, nyílnak a virágok, csicseregnek a madarak, igen, vége a télnek! Elvileg… Na jó, annyira nem, kint esik, esik, és esik és hideg van. Na de, ez minket hol izgat? Nálunk itt a tavasz! Ennek örömére megújulunk, mint a természet! Régiekhez szólok most főleg: – elkomorul, idegesen fésülgeti ujjaival bal oldali copfját, - ugye emlékeztek Nate-re? És a disznóságára? – bólint egyet. – Akkor jó. Szóval hála az égnek az a vadgörény lelépett, és felállt az a helyzet, hogy van egy mínusz helyünk. De ne féljetek! A mi egyetlen kis házacskánk nem marad üresen – bár Nick be akarta Nate volt szobájába költöztetni a raktárt, de megakadályoztam… Ööö… Hol is… mit is… Ja! Szóval az én édes bátyócskám már úton van, úton haza, és nincs hol letelepednie. Szóval ez a nagy hír, új élet kezdődik itten, hamarosan, csak most, csak itt, és ti láthatjátok is! És mivel zenezseni a drága bátyám, szerintem nyitott helye van a bandában. – Hátradől a fekete gurulós széken, szája körül kezével tölcsért képez. – UGYE NICK? – ordítja ki.

Néhány pillanatnyi csend, Amy hintázik a gurulós széken, majd felbukkan Nick szőke haja a hozzá tartozó vörös tincsvégekkel, hozzá érdeklődő zöldeskék szeme, plusz a fogkefe szájában.

- Mi? – kérdi.

- Jaj, csak épp felveszek egy új bejegyzést, és szóval kell egy igen. Tőled.

- Mire fel? – vakarja meg a srác a homlokát.

- Jaj, mondd már ki, Nick, mondd már ki! – elárnyékolja a száját, úgy fordul vissza a kamerához. – Ő még nem tudja, hogy be akarja venni, de majd…

- Mit pusmogsz ott? – lépdel beljebb, csípőre vágja a kezét, kitolja a derekát.

Amy felnevet.

- Ne játszd túl, Nicky!

- Amy!

- Jól van, jól van. Ennyit mára srácok! A következő majd a fotók a beavatásról! Pá! – puszit dob, Nick félszegen int a háttérben, és ezzel elsötétül a kép.

 

Szóval, ez lenne. Ez az első... Tudom, rövid, de a többi sem lesz hosszabb. És mint Amy is mondta - a következő képezés lesz. Bizony a bevatásról és bizony, rajzolni fogok. Na az vicces lesz. xD De megcsinálom! Meg akarom csinálni. :D (És Tadeshi... Jó, ez a Nate az a Nate, legyen. xD)

Amúgy... lehet alszok még erre a dologra, hogy ők videóblogolnak. Mert... így, mikor a "A Zöld tóhoz..."-ban vannak, az nem látszik... Mert az egy dolog, hogy pár helyen lesz kamera, plusz mindenki szobájában webkamcsi, amit akkor kapcsolnak be, amikor akarnak, és tény, hogy Susie fog naplót írni, s Stan felmásolja, de... és a gondoaltaik? Az érzések...?  A ki nem mondott dolgok? Ez bizony eperhárom, azaz Ichigo-san lesz... Hajaj... lehet, hogy akkor nem is kéne feltennem? Áhh, fent hagyom. Okulásként, magamnak... xD De azért rakok majd fel róluk képeket. Talán... ha sikerül lerajzolnom. De a nagy kupaktanácsot mindenféleképp megkapjátok, ha máshogy nem, kiszínezetlenül a kockás lapról, lefotózva. xD

És van egy hírem! Ismét nyertem egy fogadást, Tadeshi ellen! xD Megyek vele is moziba majd. xD 10-4-re megvertem őt, az alkunkban: pontosabban ő tízszer, míg én csak négyszer rontottam el a "mikrofon", "habszivacs", "babzsák", "hópehely" rituálénkat. x3

Akkor most randomkodjunk... Hmmm... De mit is lehetne... Jaj! Ma sétálva Kishivel, ő is hallotta a szvicsut, szóval nem vagyok teljesen hülye, és az tényleg azt mondja, hogy szvicsu, szviszvicsu! Ahogy láttuk, talán a cinke lehet a tettes... Elég sok volt ugyanis a fán, ahonnan jött a szvicsuzás. xD

Most aszzem többminden nincs... Vagyis lenne, de abba ne menjünk bele. Na pás!

Címkék: történet írás hangok tune sitd

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr281685772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.01.20. 20:03:39

Hát, üdv és köszöntés, ave meg minden!
Csak annyit tudok mondani a SitD-re, hogy... rövid. xD Igen! Tessék mééég írni! Tetszik! ^^ (Amy egyébként már a neve miatt is szimpatikus, de most még inkább szimpátiát érzek iránta. xD - jé, az érzek iránta -> tá-titi-tá-tá, egy adoniszi-kolón! ömm... bocs. ^^")
Az a Nate?! Na csak azért. XD Nagyon helyes. <3
Ichigosan lesz? (Hát-hát, én javasoltam... xD)
S nem is sejtettem, hogy cinke svicsu-zik. (,,Itt az én édes kis cinkém! Az én drága picinkém!" Jó, boccs, öcsi Vukot nézett, és rám ragadt a Varjú szövege. xD)
No, SitD-hez, meg, hajrá-hajrá! Kíváncsi vagyok, mit tervezel! =P xD
Következő bejegyzésemig adieu! <3

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.01.20. 21:27:36

Gratulálok az újabb mozihoz, bár ezt a játékot majd elmesélhetnéd, mert nem nagyon vettem le. Mit néztek majd? :)
Tadeshi kommentjén elmosolyodtam, nekem is egyből beugrott a "Cinkécském, picinkécském..." Bodrogi Gyula hangjával! :P Te, nem tudom, nálunk a cinke ilyentájt azt mondja, hogy "kiscipőt, kiscipőt", tavasszal meg, amikor már nem fázik a lába, akkor azt, hogy "nyitnikék, nyitnikék". Milyen nyelvjárásúak a madarak felétek? :D (De akkor is csúcs ez a szvicsu.)
Elfeledtem msn-en kérni, hogy ha jössz hétvégén, akkor ezt követően azért szánj majd ránk (Mazsira és Zsebire, főleg) egy kis bekezdést, jó? :D Kell a reklám a törpének is. :P

Tune-chan 2010.01.21. 19:15:29

@Tadeshi: Nekem nagyon nem tetszik, harmadszori olvasásra, ez a kivitelezés így borzalmas. Amy mondjuk olyan, amilyennek lennie kell - hiperaktív. Ami jó. És csak a neve miatt miért érzel szimpátiát bárki miatt is?
Helyes? Persze, azért imádom Nate drágát, megéri, hogy hivatkozzunk rá. xD
Lehet nem cinke volt... de sok cinke ült ott...

@mickie: Na, nem játék, rituálé. Tudod, van az a tipikus beszélgetés, hogy:
-pill
-oks
-vok
-oks.
Na és mi úgy találtuk, hogy ez unalmas. Ezért a felelgetés nem ez, hanem a mikrofon, erre válasz a habszivacs. Ha visszajött az emberke babzsák, erre a válasz a hópehely. That's all.
Jó-jó, lehet tényleg nem cinke. Mondjuk ma hallgatóztam, és... hallottam a kiscipőtkiscipőt, szóval... Oké, nem cinke. a Szvicsu még rejtély!
Persze, hogy szentelek nekik bekezdést,terveztem is. :P

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.01.21. 19:45:37

@Tune-chan: :) Tetszik ez a játék, nagyon eredeti, bár biztos belezavarodnék.
Hát, kíváncsi vagyok erre a madárra, hátha találkozunk majd vele vasárnap!
És köszi, előre is. :P

Tune-chan 2010.01.22. 17:53:24

@mickie: Épp ez a lényeg - emiatt fogadtunk, ki zavarodik bele többször, vagy csak felejti el. xD

Tadeshi 2010.01.22. 21:15:32

@Tune-chan: Höh. xD Gyenge pillanat volt, amikor éppen hulla fáradt voltam! XD (Kifogás, kifogás! XD)

Tune-chan 2010.01.24. 10:58:02

@Tadeshi: Nálam is ez volt az ok, azért van az a négy... :P
süti beállítások módosítása