Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Csukoljál!

Tune-chan 2010.01.27. 20:04

A címet Tadeshinek szánom, csak mert ma kétszer is megBAZDMEGoltatott, pedig határozottan le akarok szokni a káromkodásról, egyelőre kevés sikerrel. xD Hogy mivel? Mindjárt kifejtem. Meg majd beszélek a tegnapról, rakok fel verset... meg ilyenek. Tovább-tovább!

Na de előtte kezdjük a tegnappal, hátha közben Tadeshi csuklik. xD (=P) A tegnap egy... ritka szar nap volt. Hogy miért? Fájt a pocim (havi, de... a bogyó nem használt), a fejem fel akart robbanni, kaparászott a torkom, néha szédelegtem, plusz hányiger... Nem volt szép, nagyon nem. Plusz még ingerlékeny is voltam a pirosbetűs miatt, szóval jól fel is lőtték az agyacskámat az égbe. Ilyen állapotban kezdtem el írni - először egy novellát, majd amint annál elfogoytt a lendület, egy verset. Nem akarok, de lehet át kéne térnem a versekre... Mert mostanában valahogy nem megy a novellázás. Mindenki más le tudja írni a kis szösszenetét, csak én nem. Tadeshi most gyártja őket egyre, nekem meg a szívem szakad beléje, hogy nekem nincs időm írni, nincs ihletem írni, meg ilyesmi. (Kifogás, kifogás...) Na mindegy. Szóval, a vers, mert ez a fontos:

Lecseppent

Csipp-csepp-csepp, lecseppent.
Könycsepp vagy csak vízcsepp?
Egyre megy, hisz' csak csepp.
Ízre sós, könycsepp lesz.

Kopp-kopp-kopp, megkoppant.
Mi koppant, mi dobbant?
Szívem volt talán az,
Dobbant, majd csak koppant.

Dobb-dobb-dobb, megdobbant.
Valaha megdobbant.
Megdobbant, majd koppant,
s darabokra robbant.

Robb-robb-robb, felrobbant.
Kicsi darabokban,
a földön, nem dobban,
földön van, nem dobban.

Nyikk-nyikk-nyikk, megnyikkant,
halkan, egy belső hang.
Megnyikkant jó halkan,
belül, a belső hang.

Suh-suh-suh, elsuhant,
esélyem elsuhant -
mondta a belső hang,
az esély, elsuhant.

Zuh-zuh-zuh, megzuhant,
a kedvem elillant.
Az idő csak pislant,
s már midnen elillant.

Reccs-reccs-reccs, megreccsent,
a vállam megreccsent.
Nem bírt ki több mindent,
hát csak úgy megreccsent.

Patt-patt-patt, megpattant.
Mi volt ez, mi pattant?
Megpattant s elpattant.
Józanság? Elhagytam.

Durr-durr-durr, eldurrant.
Érzem, az agyamban,
valami eldurrant.
Józam eszem volt az?

Dobb-dobb-dobb, megdobbant.
Szívre újra dobban.
De zavar az agyban,
valami elpattant.

Csipp-csepp-csepp, lecseppent.
Még egy s még egy csepp.
Szépen lassan cseppen,
az összes vércseppem.

Kicsit dark, tudom, de nekem veszettül tetszik. x3 Köszönet Kishinek és Tadeshinek összesen öt darab első sorért, mert veszettül nem jutott több az eszembe, míg ők megdobtak egy párral. :D
Ma ezt mutogattam körbe. Anitának tetszett, Brigi feljajdult a végén, hogy már megint, Anna nevetett a nyikk-nyikken, Réka érdekes fejet vágott, Zsófi vigyorgott... Dove meg négy verssazk után letette, hogy neki ennyi elég volt. Mert igen, neki is megmutattam, ermt valahogy szóbajött, ő meg érdeklődött utána. xD De aztán, imre mondtam, hogy beletaposott a lelkembe -vigyorogva-, azt mondta, elolvassa. S úgy tett. Ő szerinte a Száncsegő csing-ling-lingre emlékeztet. xD
Jaj, amúgy annyira nem akartam befejezni, annyira tettszett ez a féleség, hogy utána úgy poénból jött a: Még-még-még, ennyi nem elég! / Gyerünk, még el nem ég / minden kalória... xD A másik ilyen a: bumm-bumm-bumm, megbummant. xD Hát ööö... xD

Na és akkor a cím... Az egyik azért volt, mert befejeztem az anno kölcsönkapott könyvet, Tadeshiét, a Ragadozó Városokat. Kicsit sokáig tatott, mert az LLL könyvvel szinkronban olvastam, hol ezt, hol azt. xD Na most kicsit lehúzom. xD
Félre értés ne essék, nekem tetszett a kötet, nem arról van szó. Csak elég sokmindenen megakadtam. Az egyik... a megfogalmazás. Hogy most csak a fordítás hibája-e, nem tudom... Meg elég irreálisan viselkedett néha Tom. Na és a vége...! (SPOILER VESZÉLY!) Na az nagy bumm volt. Azt oké, lenyeltem, hogy Fang meghalt, Valentine megölte. De hogy utána kijön az egészből, hogy Valentine egy gyáva nyúl... Na meg Kutyus. Oké, lelőtték. Pod megbosszulta -még ha nem is arra ment ki az egész. xD Az kemény volt-, de az is olyan irreális volt, hogy hopp, felkapja a fegyvert s máris halomra lőtt mindenkit. Meg utána is, olyan fura volt az egész... Olyan furán viselkedtek az embörök a végjátékban. Kate sorsa meg... Na ott BAZDMEGoltam, de úgy istenigazából. Előtte csak Podnál, de az nem volt az a nagyon nagy bazdmeg. (csak majdnem) Na és London... hogy az összes... történésznek is vége, meg az összes embernek... hörk. Meg amit a végén Hetty mond... na ott olyan dühösen csuktam be a könyvet, hogy na még. Jó volt-jó volt, de most haragszom, mert a vége nem tetszett, veszettül nem. Az egy dolog, hogy kinyírunk mindenkit, de akkor legalább ne ilyen rohadt halálnemekkel, hogy bedarálja a propeller... (poor Pod!) És Hester helyében, mikor ott agonizált Kate, a mérnökök meg zsongtak a Medúza miatt, én felkaptam volna  kardot s lekaszabolok mindenkit. xD (Spoiler veszély off) De azért tetszett. A világ jó volt, csak az irrealitás ne lett volna... Meg a néhány elgépelés -van olyan-, meg a néhol felhalozódott zavaró tőmondatok... -.-"

A másik... Vicces, hogy az AS-ben épp Girugämesh van. És Tadeshi is rája talált. Nos, a drágaságom blogján pakolt ki pár számot. Nos, az elsőnél jött a következő bazdmeg, mert valami eszméletlen az a szám... O.O Break Down a címe, most lusta vagyok berakni. xD de veszettül tetszik. x3 És Satoshi-sama...! Asszem új tagot köszönthetünk a bishi-listen. xD Azt is meg kell majd írni... xD
Tegnap leszedtem amúgy a Mozart rock operából a L'assasymphonie-t is, azóta a listám része az is. Ma meg hallgatgattam Vámpírok bálját... <3 És annyi ötlet cikázott a fejemben, de elvesztek...

Ööö... mitiskartammég... jah... kicsit magam alatt vagyok. S vágom a fát. Reményem elveszett, és ha az esélyem is elsuhan, ha...? Na majd ezt máskor.

ROSSZUL VAGYOK MAGAMTÓÓÓÓÓL! Khm. Jól vagyok. Vagy nem... xD

Amúgy... olyan érdekes. Ha csinálni szeretnék valamit, azt vagy más csinálja a közelemben, vagy más jobban csinálja, vagy neki is megfordul a fejében. Ha szeretnék valamit, ugyanez... Ööö... na jó, nem süllyedünk az ilyen setét dolgok legmélyére, nem, nem, nem! *felpofozza magát, olyan istenesen* Nna. Megvan az a Vámpírok bálja szám, amit iiiimádoooook. x3 Az egyik. A másik... Lehet le kéne szedni. xD De megihletett ez is... de nem tudom kibontani a képecskét... Nem megy... :s

Na jó, ennyit rólam és a negatívoskodásról mostan. Pás!

Címkék: vers könyv tune vámpírok bálja girugämesh

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr231707410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.01.27. 20:32:39

First! Ave, Tune (még mindig nem csuklok XD)!
Remek lett a vers. ^^ Ügyes vagy! (S nem mellékesen, egy versben sokkal jobban ki lehet fejteni dolgokat, mint pölö egy novellában.) Velem meg ne foglalkozz, csak azért ontom magamból ezeket a szösszeneteket - amik egyébként annyira nem is jönnek be, mint írtad xD - mert szünet van, s mert ki vagyok pihenve. xD Normál esetben semmire nincs erőm és/vagy energiám.
Ragadozó Városok: Hmmm, egen. xD Ismerős. A fogalmazásmód néha engem is kiakasztott - sztem a fordítás... - de ami miatt imádom azt a könyvet, az a világ, amit megteremt. Hogy mozgó városok vannak benne, s hogy az egész felépítése utópisztikus, és... És váó, nekem soha az életben nem jutott volna az eszembe. xD
Girugämesh: *fangörcs, és felsikít* Aiyaaaa!! Igen, Satoshi-samaaaaaaa... *sóhaj* S na ugye, jobb is, hogy nálad maradt a poszter. xD
Végezetül: Ne légy magad alatt. (Jaaaaaj! Erről egy olyan idióta szöveg jutott az eszembe! Csaj a pasijának: ,,Azt vettem észre, hogy magam alatt vagyok, pedig alattad kéne..." xD)
No, ennyi lettem volna, kedvesem. Bye-bye! ^^

Tune-chan 2010.01.27. 20:37:44

@Tadeshi: Örülök, hogy tetszik. És lehet, hogy jobban ki lehet fejezni magad, de én jobb szeretem a kis novellákat, szösszeneteket, amik nem és nem jönnek mostanság össze. ha el is kezdek egyet, megakadok vele. És mondtam már, hogy kapd be a szüneted miatt? xD És csukoljál, csukoljál! xD
Én is a fordításra gyanakszom... de akkor is irreálisan viselkedteeeeek. A világot amúgy én is imádom. x3
Ehh, aranyos duma. xD
Kösz a kommentet, édes pici törpikém! :D

Tadeshi 2010.01.27. 21:18:50

Mondtad már. XD De tudtommal nem tudok mit bekapni rajtad. Úgyhogy élnék a te visszaszólásoddal: tedd ki. =P (És nem csuklok, nem csuklok! XD)
Igeeen, voltak elég érdekes viselkedések... De akkor is, remekmű, pont. xD
Ugye? XD Jól lehet vele utalni pasinak, hogy mit akarsz. xD
Nincs mit... KI AZ OLYAN KICSI, HOGY EGY PAPÍRLAP ÉLE MÖGÉ EL TUD BÚJNI ÚGY, HOGY NEM LÁTSZIK?!?!?!?!

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.01.28. 09:30:06

Szép vers, megint! (Csak szomorú, mint oly sokszor :S)
Ezek a hangutánzó szavak még többet mondanak, mintha teljesen körülírnád az érzéseket, viszont nagyon feszült is tőlük a hangulat...
A nyikk-nyikk-en én is nevettem, gondolom, tudod, mire emlékeztet. A kopp-koppnál, majd a suhogásnál pedig beugrott A holló.
Pocidnak és lelkecskédnek jobbulást!

Tune-chan 2010.01.29. 14:08:32

@Tadeshi: Te, ha már elbújás, akkor persze, hogy nem látszik az illető. :P Az az elbújás lényege. xD Úgyhogy ez most nem volt jó. :P
Az amúgy Kishi visszaszólása, csak lenyúltam. ^^" Mint tőled a fangörcsöt. xD
Nem remekmű. Távol van attól. Jó kikapcsolódás, így fejezném ki, de semmiképpen sem remekmű (Az a Bartimaeus. :P Meg esetleg Az ördög szolgálatában. :P)
Ez nem utalás, ez a másik képébe mondás. Bár a kevésbé értelmesebbje lehet így se érti. xD

@mickie: Mint mindig, én így mondanám. xD A holló? Hmmmz. Így még nem is néztem. De van benne valami... A nyikk-nyikk-nyikk meg... Na igen. xD
süti beállítások módosítása