Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

AFM ~ A negyedik...

Tune-chan 2010.02.14. 21:27

Hmmm. Tegnap úgy értem haza, hogy én olyan, de olyan blogbejegyzést írok róla, hogy hűűű. De elment a kedvem. Mindenki (ezalatt érteni kell Kishit és Tadeshit) megírta tegnap, és szinte leírták, amiket én akartam, így összesen. Kishi még azokat a számokat is linkelte be, amiket én is be akartam. x'D azért igyekszem... De ez már nem lesz olyan, mint amilyenre akartam... *sóhaj* (Bocsi, ez nem ellenetek és a blogolásotok ellen ment, csak... valamiért most ez ilyen hatást váltott ki belőlem. Lehangoló, ha az ember elolvassa egy másik ember művét, amit lehet még hasonlóan is fogalmazott volna meg, de ha nem is, a tartalma szinte ugyanaz lett volna. xD)

Na szóval... Jó rég volt a MondoCon, azt kell hogy mondjam! S azóta, animés rendezvény nélkül tengtem-lengtem, s nem igazán tudtam mi bajom van. Hát hiányom volt, nagy hiányom, animés társaság hiánya! És a negyedik AFM, ami nekünk a tizenharmadik animés rendezvényünk (7 con, 1 mondocon, 4 afm, 1 animekarácsony) volt, és a tizenötödik japános rendezvény (az én számolásom szerint. J-cult feszt és Supichi Kontesuto - Szónokverseny. A japán tábort nem számolom rendezvénynek. xD)... Igen, számolom. Hogy miért, a franc se tudja. Vagyis az előbbit megvan miért: Kishi ígérete szerint a 18. animés rendezvényen cp-zni fog. Valszeg én is, de ez már közel sem biztos. xD
Khm, szóval, kicsit elkalandoztam. ^^" Szokásom... Szóval annyira jó volt visszatérni a mostanra már megszokottá vált hangulatba! Valahogy mindig feltöltődöm az ilyeneken. x3 De tényleg, hiányzott a sok animés, az ismeretlen ismerősök, a szívfájdító standok, az amv-k, a cp-sek, a helyes pasik... x3 Meg úgy minden. :D

A nap persze reggel kezdődött, nekem pontosan hét órakor, azaz előtte - annak rendje és módja szerint természetesen felébredtem. xD Nagy fetrengésemet felhagyva aztán bekapcsoltam a tévét, s néztem egy kis ráhangoló Tsubasa kapitányt. (Ami vicces volt... Az, ahogy Tsubasa megakadályozta a gólt, nem volt semmi, de elenyészett ahhoz képest, hogy Hyuga és Misaki egyszerre ugrottan fel, nem érték el a fölöttük lebegő (!) labdát, csak a jóval később felugró Tsubasa, aki gyorsabban repült felfele, mint a másik két srác. xD Na az ott kivágta a biztosítékot. xD)
Utána készülődés, pár beszólás anyutól, s készen álltam a menetre. Ruházatom egy fekete (majdnem kinőtt >><<) ing, alatta egy szürkéskék hosszúujjú pulcsival, a ballagási bordó nyakkendőmmel (amire beszólt Niki, amolyan gúnyosan, hogy "mi ez a nyakkendő, hmmm?"), alulra fekete farmer. Jah, s jobb kezemre az elengedhetetlen kék ouranos kesztyű, amit még Rebétől kaptam (s ami ment a szereléshez: az Ouran embléma vörös-bordó volt, mint a nyakkendőm. xD). Aztán kezemben Kyou-chan, táskámon milliónyi kitűző (na jó, nem is olyan sok! Csak a két nagy Gackt, egy Armstrong x'D, a 7 conos, illetve egy L-betű. :D) és Kumagoro (meg Sirius Kutyuska Black névre keresztelt plüsskutyám. xD - eddig rajta lévő Johnny-t leszereltem, mert ő nagyon zajos volt...).
Mondanom sem kell, kint majd megfagytam odafele - kevés volt az a kabát+vékonying+vékony hosszúujjú póló. xD (Érdekes mód, hazafele nem fáztam. xD) Mindegy, szóval Kishibe nyakunkba vettük a lábunk, Deákon felszedtük Évit (mellékesen a metrón nem egy ember megnézett Kyou-chan miatt. xD), aztán az operánál befuccsolt a tervem, hogy én vezetek. Mert sosem jön nekem össze. xD Meg én mondjuk térkép alapján nagyobbnak gondoltam a távokat... Na de szóval, de. Megtaláltuk a Bálint Zsidó Közösségiházat (vicces, 4-ből 4 AFM itt volt, de totál nem tudtuk, hogy kell idejutni. Meg máskor nem így jöttünk - de így rövidebb volt.) Egy egész helyes csávó előreengedett minket az ajtónál - akivel kicsit később összefutottunk lent a táncszőnyegnél, s aláiratta velünk is a rajzait. (az egyiknél én voltam az első aláíró. x3 Amúgy nem értem, miért jó az, hogy csupa vadidegennel aláiratja őket. xD De rájöttem, hogy lehet én is elkezdem, aztán összevetem, hogy mondjuk két különböző conon aláiratottban hányan voltak ott mindkettőn xD)
Az eleje... ööö... Hm. Lementünk a lépcsőn, leadtuk a ruhatárba a ruhát, összefutottunk Nikivel, aki beszólt ugye a nyakkendőmre -de Kishinek tetszett a szerelésem, ami miatt örülök. x3 Nekem is tetszett. Anyu meg azt mondta rá, hogy "ha hülyének akarsz látszani..." Köszi, anyu. xD-. Amúgy Niki a pasasával volt, aki olyan egy vagy két óra után otthagyta... ^^" Szegényke, picit sajnáltam.
Végignéztük a nagyteremben, miközben jmusic klippek mentek, az asztalok kínálatait - AnimeLandről szívesen jött volna velem haza a VK 2-8 és a Trickyk összese. xD Illetve egy halál kakkoi lépcsőn ülő Suzaku figura, aki, khm... nos, megnyert magának. xD Kicsit később, persze... És Kishi és Évi volt olyan aranyos és besegítettek utószülinap címszóval, -na meg az Anime Landes nő is kedves volt, kétszáz forintot elengedett-, szóval a kakkoi mindensége már a vitrinemben csücsül a lépcsőjén... Majd csinálok képet. :D

Nézegettünk klippeket, (a falon kinéztünk magunknak egy VK-s OMG képet, amit a nap végén Kishi meg is szerzett) majd lent megnéztük a táncszőnyeget -amit végül nem műveltünk...-, majd fent meglestük az Idő fölött járó lány c. animét, amit összefoglalva úgy tudnék leírni, hogy: Sugoi! x3 Mert tényleg az volt. Bár volt egy pillanat, ahol hirtelen összezavarodtam, majd végül összetettem a dolgot azért. (Spoiler! De még mindig hibádzik, hogy a Boszorkény nagynéni honnan tudott az időugrásról, ő hogy tudott anno ugrani... - ha a diótól volt minden.) És Chiaki-kun! x3 Valami kyaaaaaa...! x3 Az idő nem vár senkire!

Cp jött aztán, Évi lelépett, nem sokkal később érkezett Tadeshi. A cépések... Hát ööö... gyér felhozatal volt, de sebaj.  Volt aztán egy visual keies előadás, kitöltöttük a kérdőívet, hát nem nyertünk. xD Aztán AMV verseny... Nem volt nagyon kiemelkedő, de a Fire Emblemés meg a Hetaliás még tetszett is. (Legközelebb beadok én is egyet... ha már itt nem volt kizárás a felirat miatt. xD Csak ahhoz jobb gép kéne, mert ezen behalna minden. xD) Aztán jöttek a szinkronosok! x3 Seszták Szabolcs (az Animax hangja -meg Kukucskáé. xD), Hamvas Dániel és... dobpergést! Moser Károly! x3 (Megjegyezendő: a kedvend magyar szinkronszínészem. Most már csak Szalay Csongortól kell autogram, meg a Zsigmond Tamarától, s kedvenceim begyűjtettek - előző elötti, azaz a második AFM-en Pálmai Szabolcstól szereztem többek között x3) Először Moser nem tűnt túl érdeklődőnek, de a későbbiekben kitörölte ezt a véleményemet. Hamvas valami elképesztő aranyos volt, míg Seszták meg nagydumás, de órákig elhallgattam volna őket. x3 (Főleg Mosert. Iiiimádom a hangját! x3) Valamelyik Naruto filmből (talán az első shippudenes?) benyomtak nekik részleteket, amikhez ők szépen szinkront és poénokat gyárottak. Majd buzdították a népet, hogy menjenek ők is próbálják ki (Moser előttem állt meg, alig pár centire, hogy buzdítsa a népet... x3). Szereztem tőlük autogramot, Moserrel le is fényképeztettem magam (mindig a kedvenceimtől kapom a legsemmitmondó aláírásokat. xD Moser csak azt írta, szeretettel. Hamvas tök cukit írt "Tündének mindazt kívánom amire az életben vágyik", Seszták meg, hogy sok-sok szeretettel. (Mindenki másnak ahogy láttam csak azt írta sok szerettel - az ilyenek feldobnak. xD). x3 Szóval halálos volt... x3 Tadeshi itt lépett le... Utána leszivárogtunk az immár karaoke terembe, és társalogtunk/tam (Kishi szótlan volt ott picit) Nellivel és nővérével, miközben hallgattuk a karaokésokat, a versenyeseket - a True Lightot éneklő srác nem volt rossz, meg két páros tetszett inkább...
Aztán Kishivel felfedeztük, hogy nincs senki a csocsónál... Kishi jól el is vert. xD Majd megjelent egy a rendezőteamhez tartozó fiatalember -aki valami kyaaa volt. x3-, és a régóta kinézett fotósunk, -aki csak kyaa volt, de a két a-t nagyon megérdemli. xD- akik beszálltak. először ellenünk... És kikaptunk. Csúnyán. xD Majd volt egy vegyespáros, én voltam a fotóssal - nos ismét kikaptunk, mert a rendező nagyon pró volt. xD Utána a fotós ellen játszottunk kettő-egy ellen, majd visszajött az a nagyon kyaaa, és akkor már mi nyertünk, kishivel! x3 És lényegében ez volt a vége - megszereztük még a kinézett VK-s képet, felmarkoltuk a kabátjainka, és léptünk.
A Deákig sétáltunk, aztán haza metró... Talán a Stadi környékén megjegyezte Kishi, hogy mászkálhatna erre egy bunkó focista, s mászkált is. És valami eszméletlenül nézett ki. O.O Kyaaaaaaaa volt! Kishi fel is kiáltott, hogy akkor msot egy millát kér, de nem kapott. (Ez csak egyszer válik be egy nap. Tudom, mert néha nekem is bejön. xD Van hogy nap-nap után többször, de olyan is van, mikor csend van ilyen téren, s hullaszag. xD)

Amúgy ma is láttam azt a bunkót, s még ma is úgy nézett ki a vadista szandálja! Amúgy a nap relaxálással és tanulással telt, meg képszerkesztésseeeeeel. x3 Szóval képek jönnek, megint. xD

Ő az első, amit meg kell mutatnom. x3 Hirtelen tört rám az Ihletem, szinte pont így álmodtam meg. :D Bár, mire találtam megfelelő cseppet... xD de találtam! Az Ihletem jobban tette volna, ha versben segít, mert még nem írtam egy betűt sem a könyvtáros versenyre. xD

A másik meg... Még korábban említettem, hogy elkezdtem kiszínezni egy mangaképet. Befejeztem. x3

A végén jöttem rá, a kabátja színezésénél, hogy hogy lehetett volna ezt egyszerűbben. Mert a hajával, meg a bőrével rengeteget szenvedtem. xD Na majd legközelebb... S akkor talán nem lesz ennyire szemcsés sem... x3 De én akkor is büszke vagyok az én pici Daisukémre. x3 A háttér meg valami naplementeszerűség akart lenni, még ha nem is látszik. xD A szeme viszont kyaaa lett, meg a haja is. Jaj, msot nézem, hogy van kékes folt a nyakánál. O.O Affene... Na majd legközelebb, mondom. xD Már nem volt vele kedvem szenvedni. xD

 

Öööö... Na ennyi lennék mostra, asszem. Páó! (Asher valami elképesztően néz ki... O.O)

Címkék: képszerkesztés szinkron anime afm tune animés rendezvény manga színezés

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr151758599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.02.15. 19:51:10

Hát hell! Rég kommenteltem errefelé...
Oh... Gomen. ^^" Csak úgy gondoltam, hogy ha már hazaérek idő előtt - késtem negyed órát, de segond xD - akkor írok gyorsan, amíg friss az élmény. ^^" (És mint említetted korábban, a fejedből szedtem ki a gondolatokat... Halványos lila gőzöm se nincsen, hogy csinálom, de... Lehet, hogy veled is telepatikus úton kapcsolatban állok, mint Esty-vel? XD)
Khm. Tök jó lehetett az AFM kezdete - amiről lemaradtam - és a vége - amiről szintúgy lemaradtam xD - és itthon masecury-t rendezek - tuti nem így írják, de a lényeg: mészárlást xD - hogyha legközelebb nem engednek el tovább! XD
Mit akartam még... Rohadt jó az avatar... És Daisuki... O_O OMG!!! Uramisten! (Kész, mostmár végképp a földbe döngölte a reményemet, hogy én valaha is ilyet tudjak alkotni. xD)
Nu, ennyi lettem volna. Bye-bye! ^^

Tune-chan 2010.02.16. 17:11:05

@Tadeshi:
Heh, az kéne még, telepatikus kapcsolat, lehet idehalnék! xD (Közel vagyok hozzá... akkor ez tényleg az? xD)
Daisuke. De tényleg jó. Nekem is tetszik, de azért hagy még kívánnivalót maga után... S amúgy nem nehéz - amint rájöttem a könnyebb útra,a mivel a ruhája van. öööö... ^^" Szedd le a gimpet a gépedre, invitálj át, s megmutatom a dolgokat. :P
süti beállítások módosítása