Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

So You Think You Can Dance?

Tune-chan 2010.02.21. 11:37

Ez a bejegyzés már tegnap este meg akart születni, de nem volt bennem annyi, hogy kivágtassak a szobából, félrelökjem anyut, és letelepedjek. x'D De kísértett lefekvés után - csak nem és nem tudtam másra gondolni.

Az Animaxen megy az alábbi műsor, már régebben is volt, hogy elcspítem egy-egy részt. Táncolós-szavazós show, zsűrivel, meg egy csomó jó táncossal. Ámerikai a műsor, természetesen... És tegnap ment a nem tudom hányas évad döntője, négy nagyszerű táncossal, és én... ott ragadtam.
Világ életemben szerettem az ilyen műsorokat (na jó, a magyaroktól kíméljetek), vagyis azokat, amiben táncolnak, zenélnek, vagy urambocsá topmodellek lesznek. (Éneklőst még úgyse. Mert ami nekik szép az nekem sokszor fülszaggató.) Szóval, néztem. És milyen jól tettem...! *és most némán szorítunk, hogy találjak videót TeCsőn. A magam és a ti nevetekben is. xD* És vaaaan! x3

Szóval, a döntőben négy táncos volt vala, és szegényeknek a szavazatokért annyit kellett táncolniuk! Összesen... négyet. Egy szólót, s egyet-egyet az egyik táncossal. És fééélelmetes volt. A négy döntős Lacey, Sabra, Danny, és Neil volt. És rögvest megkedveltem mind a négyet, szóval zsííír. xD Amúgy Neil enyhén emlékeztet Robert Pattanásra... O.O
Kettőt szeretnék igazán megmutatni, kettő darab táncot, mert azok valami... Főleg az első. A szám tátva maradt... Danny és Neil, a két herceg, aki a So You Think You Can Dance címéért küzdenek... <3

Wáááá megőrülök! Miért mindenhol csak ilyen tour-okon felvett gagyi minőség van? Hol van a tévéből felvett?! Pedig azt látnotok kell...! Illletve én meg azt szeretném, ha a gépen nyugodna, mert valami kyaaaa és kyaaaa! Nna, talán... *lekopogja*

Nna jó, akkor először nem a hercegeket mutatom. Hanem a két csajszit. Ez nem tetszett nagyon a zsűrinek (nyeee, kabbe Nigel. xD), de nekem annál inkább. Lacey az anyaróka, kölyke Sabra. x3 Link. Maga a felkészülős videó olyan... 8:49-nél kezdődik. Maga a tánc 10:16-nál kezdődik, s szerintem olyan cuki. <3 Engem megfogott. Nigelt nem csipázom amúgy. xD Mindig leoltja, ami tetszik. (a két herceget bezzeg nem oltotta le. Akkor mentem volna lincselni. xD) Mary-nek meg nem bírom a sikolyát és a röhögését. xD Amúgy minden szép, minden jó... Szerintem Wade koreográfiája akkor is veszett jó volt... x3 Imádom a rókákat, mostanában egyre jobban. Kezdődött ez Kuramával... (na jó, még előrébb megyek. Vukkal. xD Lehet nem látszik, de talán az volt mindenidők legjobb rajzfilmje gyerekkoromban. De rég is láttam...), majd jött Kine (is... Amúgy röhej, miatta mentünk szét Levivel... :x De ettől független imádom a karaktert. xD)... Szóval wíííí, ezt pont jó volt. xD

Na de, akkor most jöjjön a két srác! O.O Link. A felkészülés mondjuk, hogy 2:00-nál kezdődik, maga a szám, amitől úgy éreztem, hogy eldobom az agyamat és elfolyok, az 3:33-nál vagyon... Mia Michaels, leborulok lábaid előtt ezért a koreografiáért! Woahh és woaah, még mindig padlót fogok tőle. A feszültség... kyaaaa... x3 Neil meg valami eszméletlen volt abban a göncben és sminkben. Danny se volt rossz, ő az a tipikus ármánykodó herceg, aki mindenféle csellel üti ki ellenfeleit... x3 Kyaaaaa... x3

Amúgy érdemes végignézni a részt, a többi tánc se rossz, mikor párosoznak, Danny és Lacey bécsi keringője is megér egy misét, vagy Neil és Lacey Lindi hop-ja... Szóval, tényleg, úúúú, szeretem az ilyen műsorokat, és találtam egy linket, ahol az összes évad fent van online nézhetőbe. x3 (onnan linkeltem. A kínai felirat ne rémisszen meg senkit, angolul dumálnak. xD) Amúgy a Lindi Hop a második linkben van, a vége fele, 15 percnél talán. xD Az a legviccesebb, mikor Nigel beszól Lacey-nek utána, hogy "nem gondoltál arra, hogy ha lefejeled Neil golyóit nem tud versenyezni ma?" Mert a próbán lefejelte. xD Szegény srác. xD Mondjuk, az egész csodás volt, nekem Danny és Sabra cha cha-ja is ott volt. :D Ööö... Mindet felsoroltam Sabra és neil hip-hopján és a szólókon kívül... Na jól van, ügyes vagyok. De akkor is a két herceg! x3

Itt nézem újra és újra Danny-t és Neil-t nem tudok betelni ezzel... x3

Asszem, tényleg nézegetni fogok még So You Think You Can Dance-t, mert kyaaa. Ha ilyenek vannak benne. (Egy régebbi szóló is tökre tetszett, -basszus már akkor is kinéztem Neilt, van szemem hozzá. xD Meg Sabrát is ott kedveltem meg. xD- Sabra is említi, mint kedvencét... Hmmm...) És ilyenek vannak.

Tegnap kezdődött egy új Topmodell leszek évad a viasaton, s tökre sajnáltam, hogy nem láttam, ki lett az első az előző évadban. Remélem, mint az előzőben, most is majd vendégszerepel kicsit, mert kíváncsi vagyok rá, ki volt az. Nem látta véletlen valaki? Hmm, lehet, hogy ezt is el kezdem nézni. xD Hmmm, már meg is van ki nyerte! (Eva! x3) Neki szurkolásztam. :D Jesszus a negyedik évad kezdődött csak? xD Nem vagyok annyira lemaradva. xD

Szép, hogy megnézem ezeket... De mikor? Mikor animézni se animézek mostanság... Vicces lesz, de hallotok még e két műsorról, ezt garantálom! Wuháháhá! (Nem őrültem meg, nagyon. xD Csak a két herceg még mindig...)

Nna, még mit is akartam... Ja igen! xD A tegnapi történettel kapcsolatban. Utánaszámoltam... két és fél óra alatt íródott meg. O.O És hét oldal, wordben, comic sans ms-sel, 11-es betűmérettel... Amúgy, beleszerelmesedtem Bradbe. xD Amúgy bárki felfogta azt a kis utalást, azt a kettőt, amit belerejtettem? xD Három ámerikan celeb van elrejtve a sorok között. Csak röhögtem, ahogy spontán rám jött az egyik, pölö. xD A másik meg... Csak a név az, ami stimmel, amgy utálom azt a celebet. xD A másik még, amit mondani akartam, hogy lehet, kicsit erős, hogy a monológot Shakespeare-he hasonlítottam, de szerintem van elég jó, hogy megüssön egyfajta mércét. x3 Na mindegy, nem lényeg.

Neil & Danny, Are You The One? (asszem leszedem a számot. xD)

Címkék: videó tune so you think you can dance america s next top model

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr61777719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.02.21. 13:50:04

Brad Pitt, Emma Watson, s a harmadikat nem tudom. XDDD Amúgy, a monológ szerintem is van olyan jó, mint Shakespeare. (Volt/van egy karakterem - vámpír - aki Shakespeare-nyelvezettel beszél... Halványlila gőzöm sincs, hogy anno hogy sikerült megalkotnom - James névre van keresztelve a drága - de azóta se tudok olyan szöveget írni neki, amiket az elején... Ami meglehetősen kellemetlen, főként, hogy a drága a BM-ben is szerepel, ráadásul főszereplő. xD)
Khm, sooo... Csak én nem nézek ilyen műsorokat? (Meg TV-t? XD Kezdem maradinak érezni magam. xD)

Tune-chan 2010.02.21. 14:01:29

@Tadeshi: Emma Watson? Na az fel se merült, de most hogy mondod... xD Brad Pitt stimmel. xD Amúgy rühellem a csávót. xD
Nem vagy maradi, csak hát na. Én se nézek sűrűn tévét, de ha igen, ilyenek kötnek le. (vagy Dokik, vagy HIMYM. xD vagy csak szimplán a Comedy Central. -az előbbiek is ott mennek. xD) Na jó, de , sűrűn nézek, mert nincs jobb dologom, avagy ahelyett is ezt teszem. xD
Hát-hát, olvass Shakespeare-től, és csak tudsz megint olyat írni. ;) Legalább is szorítok - s asszem így látatlanba is emgkedveltem azt a karaktert. x3

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.02.21. 20:34:19

A Brad Pitt leesett az olvasás közben, az Emma Watson nem... Meg, amikor így leírva láttam, akkor is gondolkoztam, ki ő..XD Rájöttem. Valamiért nem csípem, bár nem tudom miért ... csak.
Két és fél óra alatt íródott? Szép. Meg az is, hogy végig megmaradt az ichlet. Jaj én is ichletet akarok a Roxfortos sztorimhoz..!

@Tadeshi: Végre valaki! Én sem vagyok tévézős... Régen sem szappanoperákat néztem, mint a nagy többség.. Most úgy semmit. Ha filmet van kedvem nézni, torrent. :P

Tune-chan 2010.02.21. 20:40:39

@Edo12: Én sem szappanoperákat nézek, láthatod. xD Ilyesmiket meg rajzfilmeket. xD
Emma Watson a negyedik. De akkor a másik kettő snekinek nem esik le. xD Hmm, lehet, be kéne toldanom még egy szócskát oda...

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.02.21. 22:45:42

@Tune-chan: Anne Hathaway? Nem ismerem a sztárokat stb-ket, de ezek szerint a nevük mégis megmarad, mert ez leesett... :D Mich... Csak nem Michael Jackson?? Ő... vagy nem?

Tune-chan 2010.02.22. 18:26:20

@Edo12: Örülök, hogy találgatsz. :D De nem-nem! Nem ők. utalás csak... nem szerepelnek. És... Háromba van szedve a két név. xD
süti beállítások módosítása