Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Esőben sétáló melankólia...

Tune-chan 2010.02.26. 22:36

... Most megpróbálom visszafogni magamat, és lenyugodni, és újra legépelni másfél óra termését, ami... Ami kiakasztó. Mert elszállt, mind a minimum olyan három oldalnyi tömör mesélés, amit biztos senki nem sajnál, mert a töménytelen unalom, az én billentyűmből. De nem baj. Újraírom, nincs nagy gond... Csak a fejemet akarom a falba verni, igen, amíg a fal vörös nem lesz, igeeeeeeeen... De vegyük úgy, hogy ez a bekezdés nem született meg, jó? Szóval kezdjünk inkább előről.

Tudtátok, hogy a melankólia szó eredetileg két görög szó összetételéből ered, ami a fekete és az epe? Nem? Hát én sem, de most már ezt is tudjuk. (Néha rákeresek szavakra, amik egyértelműeknek kéne lenniük, de annyira nekem mégsem azok... de hogy pontos érzelmeket leírhassak velük, és nem vagyok tisztába csak a kábés jelentésével, nos hát az igazán... Nem jó. De ez most ideillik, vagyis a napra, vagyis az... esőben sétálásra. de erről majd később.) (Faszom a kurva blog.hu-ba, hogy elszállt másfél órám, a kúva életbe már!)
Nem tudom, kit izgat egy bejegyzés tőlem, de az most talán megkapja (ha lesz türelmem befejezni... FUCK!!! Ilyenkor gondolkodok el a blogolás abbahagyásán, de komolyan!), nem lesz valami érdekfeszítő, csak így... minden, amit arra érdemesnek találtattam, hogy később esetleg visszaolvassam. Na csapjunk a lecsóba!

Nos, a héten feltöltődtem, full of energy volt, de ez így a mai nap végére... hát elfogyott az üzemanyag, mondjuk így. xD Szóval, kicsit nagyon kimerült vagyok, olyannyira, hogy még aludni sem tudnék. xD Ennek folyományaként dőlnek belőlem a random hülyeségek, és nem tudok fogalmazni. (Remélhetőleg mindkettő feltűnik majd -kezd visszajönni a rohadalom hangulatom, amit az előbbi blog-meghalás akció elvett...) ennek folyományaként egyszer már meg is nevetettem Tadeshit. x3 (avagy: "...ment a komment. amúgy... olyan érdekes, h én mindig annyit írok, és válaszolok a válaszaidra, az én blogomon bezzeg nincs ilyen, csak pangás...:P a blogom a Pangea.") Szóval jönnek a random hülyeségek, a bejegyzés elődjébe is mennyi volt...

Na de, hol is hagytam abba? Szerda jön! Szerda... Mi is volt akkor? Na jó, ez így már nem vicces, egy órával ezelőtt is eljátszottam ezzel. -.-" A baj az, hogy most már felelevenítettem. (És most mindent írjak le még egyszer? x'( Amúgy, ha nem sajnáltatnám magam, lehet, már előrébb lennénk. Na jó, csak túl teszem magam rajta... Most! Állj, vagy állj! Tudtam én, hogy nem direkt raktam el a mai kinderbuenóm felét... *becsokizik depi ellen*) Khm, szóval...
A reggel azzal kezdődött, hogy másodszorra csodálkoztam rá, és döntöttem el, hogy mivel az Avatar nézhető időpontban van reggel, 6:20-tól, képes leszek 12 egész perccel előbbre állítani az ébresztőt, ha első órára kell mennem - mert nulladiknál akkor már készülődök, ami úgyszintén jó - akkor öltözködök, ilyesmi, nézhető idő. x3 És még egész az elején járnak... ma volt a 13/14 rész. x3
Aztán jött a nulladik nyelvtan (ofő szokott lenni, de...) óracsere volt, mert a második órában bejött hozzánk az új pszichológus! Aki már bent volt novemberben is, csak én akkor (is) szerencsésen hiányoztam. És valami hű. Nincs benne a pasas a felső bishi-rétegben, de azért... Helyes. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de bennem él a sztereotípia, hogy a pszichomókus úgy néz ki, fejügyileg, mint aki... hogy fejezzem ki... olyan feje van, amitől akarva akaratlan is elgondolkozol: "vajh mi történhetett vele, hogy így néz ki?!". (Mint a rágcsálóképű alacsony asszonyság=BKV ellenőr sztereotípia. De tényleg, figyeltétek már a női ellenőröket? xD) De ő, teljesen más! Nevezzük ezentúl Pszichonak, mert még párszor elő fog fordulni, nem csak most, mert... na jó, nem ugrálok az időben inkább (annyira. x)) Behozta a novemberi szociometria eredményét és hát... Hm. Érdekes volt. Ilyen körök jelentették az osztályt, és érdekes volt kitotózni, hogy vajon ki-kicsoda. És meglepett, hogy ennyi csapat van az osztályon belül... (Az is meglepett, hogy Ofő képes volt egyedülhagyni velünk... Aszittem nagyobb lesz a káosz, de... csend volt. Most vagy mindenki figyelt, vagy mindenki aludt. Én figyeltem, mert spec engem nagyon érdekelt.) Kevesebbre számítottam... Na mindegy. Úgy is vannak átfedések biztosan... (én is beszélek gyakran Csillával, Bogival, Larával, vagy urambocsá' Dove-val...) Óra végén aztán elhintette a pár helyre suliszerte kiplakátolt foglalkozást, ami most indult... A megbeszélése akkor, délután volt. És kapva-kaptam az alkalmon, és odalibbentem, és megkérdeztem tőle, hogy mi fán terem is ez. Egy foglalkozás lesz az, ilyen kommunkációs izémicsoda... (az értemelem... xD) Amúgy már most megkedveltem - Pszicho tud úgy beszélni, hogy azt hidd, csak neked mondja... (ilyet eddig csak Tachi csinált és Kerling körülöttem, és... iiiimádom ezt. x3) És woah, azok a szemek! x3
Úgy döntöttem, én is meglesem, mi is lesz ez, beülök a hatodik óra utáni megbeszélésre. Meg is történt, de előtte angol óra is volt, Rékával kerültem egybe, feladat "ha én lennék te, mit csinálnék" És a másikra illőt kellett találni. Olyasmi kérdésekkel, mint hogy ha egy srác megkérdezné, mit felelnél: vele tartasz-e egy földkörüli jacht-versenyre? Vagy leszáll egyléggömb a kertedbe, csávó megkérdezi benne, mész-e vele, mit felelsz? -mindkettő igen nekem, és meglepődtem, Réka előbbibe nem menne. xD- Meg a... "találsz a szobádban egy patkányt, mit teszel?" Réka szerint én felkiáltanék, hogy "awww, it's so cute! *kiss-kiss-kiss*" meg megetetném. Ez utóbbi mondjuk... Anyu ellen. xD De jól szórakoztunk, szóval kivételesen jó angolunk volt. <3
Uncsi matek, föci, francia (OKTV miatt a rajzterembe raktak minket, ahonnan a mádám kegyetlen kipakolta az ott érettségifelkészülősdizőket... >><<), aztán reppentem le a másodikról a díszterembe... Már voltak ott páran, mindenki -majdnem- bandában, ami kicsit... zavart (ott volt a kinézett Désem! Akinek a hangján megbotránkoztam. xD). Ekkor szúrtam ki Dávidot, és meg is szólítottam, és beszélgettünk picit... Aranyos srác, csak... csak. Na mindegy. Ott volt a másik pszichomókus is, amely nő a fentebb kifejtett sztereotípiába simán beillik. (Vajh mi történt vele? xD) Igaz, hogy csak egy szünyetnyi idő volt a megbeszélésre (nem baj, kicsit túllógtunk, csöppet se gáz... xD), de azért belefért egy kis interakció... Avagy körbeálltunk, Pszicho kezében gombolyagnyi fonal, amit az ujjára tekert. A gombolyag random ment körbe, akinél volt, olyan kérdésekre kellett felelni, hogy hogy hívják, mikor lenne neki jó a foglalkozás és miért jött el, s közben ki kellett húzni feszesre a fonalat, és az ujjunkra kötni. A végén kijött belőle egy jó nagy kusazság. Feladat: bogozzuk ki, anélkül, hogy elengednék, hogy egy körbe kerüljünk. Érdekes volt, sőt... x3 Nagyon tetszett.
Viktor a végén futott be, szegényke. Ő is ott állt velem, mikor megérdeklődtem, mi is lenne ez pontosan. Amúgy miért hisz engem ő komplett idiótának? De már tavaly óta...
Szóval, lett egy programom szerdára is 8-9. órába (meggyilkoltam az esélyt is! wehehehe). Csak az idegesít, hogy megint egy lyukas óra... És ha minden jól emgy, Kishi is fog jönni rá, nem leszek egyedüüüü~l! x3
Ezután jöttem haza, vidáman... S mivel úgy érzékeltem, hogy minimum tíz perc, mire jönne a villamoson, nekiindultam sétálva... Az Őrháznál aztán néztem - de nem akart jönni. Hát nekivágtam a hídnak, elmentem a Pongráczra... És simán lett volna időm továbbmenni, de nem kockáztattam. xD De boldog voltam, és túltengett bennem az energia. x3 Jó volt, jól esett.

Itthon aztán BP twitterén láttam egy linket, ami a VK DS artbook (WTF?!) scanképeihez vezetett. Rögvest lecsaptam rá, és... ismét beleestem Kanaméba. x3 Ennek folyományaként aztán újrakezdtem a játékot, s megihletődtem pár kép erejéig, még szerdán is, meg csütin is. Berakom őket, azért is! :P

Az eredeti... És ami lett belőle:

Iiigen, amúgy az eredeti az a kép, ami kint van az ágyamnál is, meg a fejlécben is. x3 És már egy ideje nézegettem, hogy tök jól nézne ki vörös szemekkel, és lőn... Adtam amúgy egy kis keretet is a képnek, amit sötétítettem, meg bevörösöztem picit (bal oldalt főleg). Nekem tetszik. <3 Amúgy mind a szeme, mind az oldalt lévő bordó erezet a szirmokból vett vörössel/bordóval van. Vagyis többel, na de szóval na. x3 Szerintem tök jó lett. A kövi ellenben annyira már nem tetszik...

 

Az eredeti...

 

 

 

 

 

És ami:

 

A keretével nem vagyok kibékülve, de ez van, ilyen lett... Amúgy... Kishi felismerte, hogy Kaname az. xD Én nem biztos, hogy felismertem volna...

Ma majdnem a DS játék miatt késtem el, amúgy. xD Ezt holnap bővebben kifejtem, de... Azt még mindenképp itt kell megjegyeznem, hogy... Megvan, kivel viszem végig Kaname után... Wide-senpaijal! Erre ma jöttem rá, ahogy ruhapróbán voltunk, és azzal a dög hanggal mordult egyet elégedetten, ahogy meglátott a ruhában... x3 Valami fantasztikus seiyuuja van! Suwabe Junichi. Amúgy. (FMA-ból még Greednek a hangja O.O) x3 Fú, de asszem belesezrettem Akatsukiba. x3 Yaaaaay...! New bishi a listán. xD Lehet, egy kép is segített a scannek közül... Ezen a második. Szóval kyaaaa, ezerrel. x3 (De az a hang, amit a járékban ott produkált, az tényleg... kyaaaaaaaaaaaaaaaa! x3)

Na jó, ezzel a cím értelmét fogja veszteni, de hamarost tizenegy, szóval... A tegnapot és a mát majd holnap igyekszem levésni, becsszó! Szóval holnap érkezik az Esőben sétáló melankólia... II! Oyasumi nasai minasan!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr671793572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.02.27. 13:56:24

Hűűűűűű. O.o Az-a-kép-valami-azt-a-szentséges-uram-istenem-de-kibebaszott-rohadt-jól-néz-ki!! Khm, jól vagyok. xD
No, here I am! És kiovlastam mind a három Dramacont, és valami kjááák voltak! X3 (Christie-ről akaratlan is te jutsz az eszembe... O.o Ne kérdezd miért. =D)
És szegénykém... =S Esküdjünk fel szövetségbe a számítástechnika ellen! XD Leckéztessük meg a blog.hu-t! XD
De amúgy hogy veszett el? O.o Nem mentette folyamatosan? Vagy hogy a francba?
No, amúgy meg várom a mai bejegyzést, siess, siess, siess~! XD

Zofiia 2010.02.28. 01:03:21

Óó, basszus, képzelem milyen kellemetlen újraírni majd egy egész post-ot...nekem is volt már benne részem és....whrááá!

Jó neked/nektek a jóképű Phsziho-val... Nálunk csak egy banya van, az is megosztottan 3 gimiben.
Egyébként hihetetlen, nálatok mindenféle jó szakkör van a suliban, itt meg....hát kórus, de az kötelező. Ja meg aerobik xD. Hát köszi... Át fogok iratkozni, Tune!!! Rettegj!!!! xD

Új postot akartam írni, de meguntam, és inkább ide jöttem. Nem bántam meg, és ígérem visszaolvasok:D
Jó hétvégét!

Tune-chan 2010.02.28. 11:49:03

@Tadeshi: Melyik kép? xD Mert szerintem mind. xD
Én jutok az eszedbe? Igen? :o Hmmmz. Akkor szerezz nekem egy Mattet! xD
Oké! Legyünbk blog.hu terminátorok! xD
Nem mentette. Sikertelen mentés volt. És nem vettem észre... s valamit meg akartam csinálni, már nem tudom biztosan, hogy mit, és hirtelen eltűnt minden, én meg csak pislogtam és frissítettem, majd felordítottam, hogy "neeeeeeeeeeeee!!!!!!!". -.-"
És bocs, nem lett belőle szombati, talán majd mindjárt nekiülök... ^^"

@Zofiia: Az már megvan - a fenti bejegyzés. xD Nagyon idegtépő...
Jó, hát Pszicho is több suliban van, ezért lesz szerdánként a foglalkozás... mert akkor nálunk van.
Jó, gyere. :P És hát... van pár szakkör, ez tény. De van olyan is, amit diákok indítottak, szóval... ;)
Hogy lehet megunni egy posztírást? (kérdezem ezt pont én, aki nem egyszer hagyta már abba a bejegyzést a felénél. xD) Nna, azért remélem majd hamarost olvashatok tőled. ;) És köszi!
süti beállítások módosítása