Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Süss rám, napfény!

Tune-chan 2010.03.09. 19:46

Annyiszor próbáltam már új bejegyzést írni, de egyszerűen sosem sikerült. Most sem vagyok biztos benne, hogy bírni fogom-e. Mert... *sóhaj* Szóval, mert. Eléggé el vagyok maradva, nem hiszem, hogy pótolnék, inkább a mostani aktualitások.

Eléggé... szarul vagyok lelkileg tegnap óta. Pontosabban tegnap volt nagy mélypontom, ma csak rájöttem valamire, ami miatt visszazuhantam a szakadékomba. Mivel múlthéten nagy részt sütött a nap, én vidám voltam - legalább is ezt az összefüggést véltem felfedezni, amúgy tévesen. Igen, élvezem a napfényt, de tegnap nem a gáz idő miatt voltam kikészülve. De nem ám!
Erre ma jöttem rá. A villamoson ülve (két órával előbb, mint amúgy szokásom - nem volt helyettesítés, Hoffgard meg finnlandban. x3)... De kellett hozzá az egész nap, hogy összetegyem a kirakós darabkáit... Kellett hozzá egy tesiórai bukás... egy beszélgetés Annával... majd a villamos ablakán kibámulás, meg egy alakuló versnek a refrénje... Akkor részletezzük a komponenseket!

Tesiórai bukás...
Nos hát, korlátozunk. A mai beosztás szerint én voltam a korlátozók között, és hát... Addig nem is volt baj, amíg a tanárnő be nem mutatta az utolsó feladatot. Miszerint... Mint ahogy a játszótéren a gyerekek szokták, az átfordulás... Nna, én ott megremegtem. Már azzal is voltak fenntartásaim, hogy átmenjek ruhába, ami a szárítón lóg, de ez... kivágta a biztosítékot.
Ott álltam, és néztem, ahogy átfordul Lisa, Lara, Vivi... aztán Vas felém fordult. Én odamentem, és... megpróbáltam. Vas ott volt, segített volna, de amint a fejem lejebb került volna a lábamnál, bennem megszólalt a vészvijjogó, és egyből hátracspódtam, hogy ez nem megy. Még volt egy próbálkozásom, majd aztán mondtam, hogy köszönöm nem. Utána Zsófit bűvöltük, de ő még oda se ment. Aztán Nitta is felment segítőnek, és Vas újra kihívott... Már majdnem elértük volna a holtpontot, mikor újra fékeztem, nem ment. Remegtem, féltem, könnyeztem. Nem ment.
Vas ezután elküldött minket (Zsó&Ní&me), hogy akkor váltsuk le a zöld ütős floorball csapatot. Kicsit fellélegeztem, megnyugodtam, ütőt ragadtam. De nem találtam rajta a fogást, olyan... furcsa volt. Mintha nem én védtem volna a múltkor, vagy ütöttem volna azt a pár gólt... A baj az, hogy végig megmaradt ez az érzés, bár azért így is ütöttem pár szépet (szerintem. És rájöttem, most már végleg, hogy kell úgy cselezni, hogy megmaradjon a másik lába, mégis a labda nálad maradjon. xD)...
(amúgy, később rájöttem, hogy én meg fogom csinálni az átfordulást. Akár több segítséggel, de meg fogom csinálni. Összeszedem magam...)

Amúgy most a sírás kerülget. Mindjárt folytatom a fentebb elkezdetteket, csak előtt most ezt. Itt ölelgetem a csacsimat, a lejátszóban a három "bűnös" szám... Mintha valami olyasmit jelentettem volna ki, hogy őt nem fogok hallgatni soha... aztán hétvégén, szombaton este láttam az új klipjét... És elszakadt bennem valami. Tegnap letöltöttem, két másik számmal együtt. SP-t hallgatok, és tudjátok mit? Élvezem. A szöveget hallgatva, s tátogva érzem, hogy könnyeim mindjárt megerednek. Igen, törjetek ki börtönötökből, igen, s igen! De nem. Nem sírok. Nem adom meg a világnak... ebben az évben már eleget sírtam. Egy évre elegendőt... Süss rám, kurva nap, gyere már, szükségem van rád!!! Fotoszintetizálni akarok. Kiállni a napra, érezni a pórusaimon a fényt... a szellőt...

Megvártam Annával a villamosát. Nem akartam hazajönni. Beszélgettünk... Elmeséltem neki, hogy tegnap találtam itthon két darab szájfényt. Ki is próbáltam, az átlátszósat is, meg a vöröset is. Előbbi volt a második, az jobban is festett, szerintem. Bár lehet, hogy csak azért, mert az elsőt sikeresen elbénáztam, és máshol is vörös voltam...

"Egyre csak visszhangzik, őrjít: / Akarom én ezt?"

Ez a foszlányom. Majd erre építek... Ha eljön ez a majd.

Miért nem szublimál melléd valaki, ha szükség van egy vállra...?

Szóval, megvannak a kirakós darabok. És mi lett a puzzle-ből? Rájöttem, miért voltam annyira szarul tegnap. Egyrészt benne volt a magányérzet, de ez mellékes. A fő szál azért volt, mert... Félek. A változástól. Megszólalt a vészfékem, és kapálózik vissza, de másik részem tovább akar menni, az ösvényen, amire ráléptem...
Mert változom. És igen, része tudatos. Még a tanév kezdetén volt az "elkezdődött" című bejegyzésem, már ott akartam utalni rá. De most jutottam el arra a szintre, hogy bármi látszik is a törekvéseimből. Ami vicces az az, hogy a másik énem már most kapálódzik foggal-körömmel a dolog ellen... Melyik vagyok én igazán?
Akarom ezt csinálni. Meg akarok változni, mert ez nem állapot. Másrészről meg... minden szép, minden jó így, telnek a napok, itt ülhetek, ellehetek, vannak barátaim, mi kell még...? Miért akarok változni? Miért akarom, hogy bárki is máshogy lásson, mint ahogy most? Ki vagyok én? Melyik Tune az igazi? Egyáltalán Tune igazi Tune lehet ezek nélkül? Annyi kérdés, válasz sehol, a cél messze, bennem ellentétes érzelmek... Elsüllyedek a mély sötétsgében... Üvöltenék, ahogy a torkomon kifér; bőgnék, mint egy csecsemő; kiadnám minden bajomat, ölelni akarok, hozzásimulni valakihez, aki átölel, átkarol, megnyugtat, akinek sírhatok szabadon, aki megnyugtat... De nem teszem. Nincs ilyen a közelemben. Ha van is... neki is megvannak a gondjai, biztos. Nem akarok senki terhére lenni. Csak ezért nem... Könnyek, tűnjetek el, dögöljetek meg, hagyjatok! Csak némán, hadd süllyedjek a feledésbe, igen, ez kéne, nem kéne sok hozzá, csak egy kis... Nem! Ezt a szálat msot elvágjuk...

Inkább írok erelt... majd szösszenetet, ha összejön...

Akarom én ezt...?
.
.
.

Címkék: videó tune

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr651826389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zofiia 2010.03.09. 22:00:01

A tesiről egészen hasonló élményeim vannak, szóval igazán megértem:( Viszont bölcs döntés, hogy nem adod fel:D Majd sikerül^^
Az érzelmeid, hm... én ezt Vasárnap-szindrómának hívom, mivel általában a hét végén van ilyen mélypont...És nem nagyon értem, miért akarsz változtatni. Vagyis, persze, az emberek változnak, stb, de ha nincs kedved, nem kell xD. Hidd el, megy az magától. Nekem úgy nagyjából havonta xD. Szóval, persze, változtass, ha úgy akarod, de ettől még nem veszítesz se barátot, se régi megszokott dolgokat. Úgy változz, hogy jó legyen Neked:)
Sp...inkább nem írok semmit, miután heves anime utálatom óta már unalmas lenne az életem nélküle^^. Egyébként tényleg van benne egy olyan...utálom, de ha megy a tévében, nem kapcsolom el:) De attól még förtelmes az én kifinomult zenei füleimnek (remélem érzed az iróniát:D:D)
Na jó, ma nem megy az írókázás, rá is hagyom, sok sikert, szép napot, és hasonlók:)

Kishi 2010.03.10. 20:00:24

Szegénykém, szar lehet a tesi =S
S bocsi, hogy soha nem vagyok ott, ha kellek. =(
Vajon mit követtem el, hogy SP-t hallgatsz? :P
SP jó. Elégedettséggel tölt el, hogy már te is belátod.
Ne félj változni. a személyiségedet úgysem tudod megváltoztatni, s ha nem tetszik a változás, hát visszaállsz régibe, ennyi. ^^
/bocs, rövid és tömör vagyokXD/

Tune-chan 2010.03.10. 21:04:07

@Zofiia: Változni? Mert nem olyan vagyok, amilyen akarom, hogy legyek. Ördögi kör, valami sosem fog tetszeni. De próbálkozom... Nem fejtem ki bővebben, azért sem, ez a titkos misszióm, vagy nem tudom. xD
És akarok változni, de egy részem meg nem és... Ilyenek. xD
Köszönöm...!

@Kishi: Jaj, ugyan, hozzád képest én csak ne panaszkodjak. xD (Spártaival?! xD Vas hozzá képest kisnyúl!)
Jaj, ugyan már. Ez nem igaz! Szoktál ott lenni...!
Köszönöm neked is...
/épp ezt szeretem benned. Röviden, tömören, Kishi. :P/

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.03.11. 18:50:58

Változzál, ha szeretnél, de figyelj nagyon oda! Én is sokat változtam, tökre más vagyok, mint voltam, viszont tavaly ugye történt olyan is, aminek nem kellett volna... Ugyebár azonosulni akartam a divat-és bulimániás osztálytársaimmal. Emiatt majdnem barátot vesztettem, rontottam a suliban; s nem is éreztem jól magam. A tavalyi hülyeségemet március környékén abbahagytam, s azóta kedvemre alakítom magamat. Az első és legfontosabb valóban az, hogy úgy változz, ahogy még jól érzed magad.

Talán jó lenne, ha kicsi lépésenként haladnál. Én nem is tudom magamról, hogy csinálom, de komolyan, félig automatán megy a dolog; de így utólag visszagondolva... Ugye régebben nem voltam filmes, de aztán elkezdtem torrenten letöltögetni, s egyre jobban szeretek filmet nézni, egyre többet ismerek. Aztán néha rákényszerítettem magam arra, hogy olvassak néha a színészekről, s mostmár ebben a témakörben sem vagyok annyira analfabéta. Aztán a sulibeli barátnőimmel egy közös sztorit kezdtünk írni; ugyan ők nem tudták, de először nem nagyon akaródzott nekem is írogatni, de mostanra megszerettem a dolgot, és érdekel is.
Tehát így, lépésenként.

A melankóliára pedig... Megint csak azt tudom mondani, próbálj meg szakítani ezzel az állapottal! (Kezdd itt a változást!) Nálam az néhány esetben segített, hogy mérlegeltem, mi az, ami miatt tényleg megéri idegeskedni, s rájöttem, hogy sokszor olyan hülyeségek miatt stresszelem magam és rontok el ezzel sok mindent körülöttem és bennem..

Remélem, tudtam segíteni, s bocsi, hogy hosszú voltam!
Fel a fejjel!
:-)

Tadeshi 2010.03.12. 13:08:32

Hell! Régen jártam erre.
Én próbáltam odaszublimálni, de fizikai korlátaim megakadályoztak benne. =(
És... Úgy tulajdonképpen nem tudom, mi újat írhatnék még, mert a lényeget elírták előlem. xD De én is itt vagyok, hogy tudd és lásd, és hidd el, hogy meg fogok tanulni teleportálni!
Addig is megpróbállak MSN-en keresztül bátorítani, remélem sikerrel. ^^
Ha jól tudom, szombatra már valami napfényesség fog jönni... =)

Tune-chan 2010.03.12. 18:09:49

@Edo12: A baj igazándiból az, hogy két féle véleményem van, ugyanazon dologról, és az a baj, hogy nem tudom, melyik a helyes. A lépések itt is megvannak, csak van, hogy lusta disznó vagyok. xD Sokszor... Na mindegy. Nagyon szépen köszönöm a jó szavakat, megfontolom őket. :D

@Tadeshi: Igen, igen, köszönet érte! Menni fog egyszer... xD
És köszi neked is. :D
süti beállítások módosítása