Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Itthon tengődve...

Tune-chan 2010.03.31. 18:17

Na jó, a tengődés erős kifejezés - de itthon vagyok, újra, betegen. Folyik az orrom, kapar a torkom, fáj a fejem, de én itt vagyok, háh!

Nincs sok mesélnivalóm igazából... Szóval, most rövid leszek. Hétfőn bementem, minden szép volt, jó volt -Ofő bejött nulladikra, pedig azt mondta, nem fog,- de aztán a dupla francia után elszakadt bennem valami. Lehet az tette, hogy Dove felment az infóteremhez, és otthagyott a beszélgetésünk után, vagy hogy egyszerűen nem akart jönni senki sem? Mindegy, nem voltam túl jól utána, a legviccesebb, hogy se lelkileg, se testileg. Az utolsó órára, már konkrétan haldokoltam - ami azért volt vicces, mert dogát írtunk. (matek...)
Szóval, eléggé rossz állapotban elvergődtem a japósokhoz, és közöltem, hogy bocsi, de nem jövök, és lecsábítottam -lévén csak ő állt a két lábán, a többiek ültek- Ádámot, hogy ugyan, kísérjen már hátra. (Többek között azért, mert úgy éreztem közel vagyok az ájuláshoz - az meg nem lett volna szerencsés, ha egyedül az út közepén maradok. De azt hiszem, nem vette észre a dolgot, igyeketem vidámnak tűnni.)
Vicces amúgy órán bent ülni, és koncentrálni a tanárra, miközben egy istenes fejfájással küzdesz. Amúgy Bercsi be is szólt, mikor odamentem hozzájuk, hogy "Várj, te tényleg itt vagy? Nem látlak... Ja megvan! Bocs, csak annyira fehér vagy, hogy beleolvadtál a falba". Köszi. xD
Itthon tovább haldokoltam aktívan, meg is mértem a lázam. A legviccesebb az egészben, hogy ugyanannyi volt a hőfokom, mint még vasárnap Kishinek - 37,4. Küzdöttem, nem akartam kidőlni a hétre, de aztán úgy döntöttem kedden reggel hatkor, egy gyors lázmérés után (7,2, nem is érdekes...), hogy nagyon kapa a torkom, fáj a fejem, taknyozok, hát maradok itthon. Vissza is feküdtem, de elaludni nem tudtam, így csak agyalgattam, mint lefekvésekkor szoktam... (Általában a szerepekről. Múltkor meg azt számoltam például, hogy ha egy Hetalia rész 15-20 mega, akkor nem fér ki Tadeshinek egy CD-re, de a DVD-nél még az egynegyedét se teszik ki a részek...) Később elnéztem a dokihoz -persze, szabadságon volt, mázli, hogy előbb mentem-, ő felírt antibiotikumot, ami nagy, kékesszürke, és életveszélyes. xD (mert megakad a torkodon. Eddig megúsztam, maradt hét...) Amúgy olyan színe van, mint amilyennel Léonardként írok a Kishis szerepben.

Itthon Kuroshitsujit néztem, és elkezdtem a Tadeshi által kölcsönadott Elf csillagot olvasgatni... Most egyikről sem mondok semmit, ha nem baj.
Ma rajzolgattam, illetve rábukkantam régi papíralapú szerepekre, amiket még Rebével és Geryvel írogattunk... Főleg utóbbikon derültem. (Narutós volt. next-next generation, Narutóék unokái. xD Veszett beteg... Ott volt először Takeda nevű karakterem, és az a Takeda, bár tökre más, mint a Kishi szerepes Takeda, mégis a szívem csücske. x3) Meg megtaláltam írói megnyilatkozásom első emlékére: egy emléklap 2002-ből, egy meseíró pályázatra beadott művemért... A legviccesebb, már nem emlékszem, annak mi volt a története. Csak néhány dolog dereng. Például, hogy átlátszó mappában volt, minimum két oldal, és arra is emlékszem, hogy a nővérem tartja azt a kezében és felém nyújtva mosolyog - ilyenek hogy maradnak meg az emberben?! xD De a történet nem maradt meg. Csak hogy többször átírtuk. xD

Olyanom volt ma, hogy lemértem, a magasságom -cöhö, magasság?! Alacsonyosság. Pici vagyok, szipp-szipp. 162,5 centi... Nőni kell! Nem állapot.

És találtam am egy Gackt számot, 2007-es, szóval ejnye-bejnye nekem. Nagyon tetszik, apu már beszólt rá. xD "Muszáj vergődnie?" Naaa, mégiscsak ő a kedvencem, vagy mi, azért ez durva volt! xD Nekem akkor is bejön. Lehet csak azon okok miatt, hogy Gackt énekli, hogy lassú, és hogy csak gitár szól alatta... Klipért katt ide, a szám pedig:

Gackt - No ni Saku Hana no Yo Ni
   
Found at abmp3 search engine

Lehet az is közrejátszik abban, hogy tetszik, hogy megértettem belőle egy kevéskét. <3 Meg a hangulata... Nna mindegy, abbahagyom. xD

Képet akarok szerkeszteni. Már tegnap óta - ezért el is kezdtem keresni képeket, amiket felhasználhatok. Kuroshitsujis ihletettségem van, de még nem találtam meg a tökéletes képet... Szóval, közben, véletlen rábukkantam ki tudja hanyadjára a my anime listre. És úgy döntöttem felregisztrálok - és azzal ment el a további időm képkeresés helyett, hogy ott pepecseltem a látott animék bejelölgetésénél. x'D

Levivel amúgy összekaptunk. Ez nem tudom mennyiben érdekes, és nem is értem, miért írtam le, de nem törlöm ki. xD

Ma újra megpróbáltam leülni és a Farkasdémont háziállatnak!-ot írni. Nem jött össze... Két bekezdés után fejfájásra hivatkozva inkább kikapcsoltam a benti gépet...

Hát ööö... most nincs több mondanivalóm.

Címkék: zene gackt tune

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr251884712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.03.31. 19:22:03

Hát, drágám, én is cefetül vagyok - de már csak holnap, és vége ennek a rohadt hétnek, és tavaszi szünet! (Három kőkemény napra... xD)
(Kettő tetves centi... KETTŐ TETVES CENTI! xD)
Istenem, nem tudok kommentet írni, mert megakadályozol benne MSN-en! XD
Szóval, a számot nem hallgattam meg, bocsi. ^^" (Jelenleg még a zöld-nem zöld dilemma foglalkoztat. xD)
No, drága, jobbulást. ^^ Én meg megyek - többet most nem tudok összehozni. xD

Tune-chan 2010.03.31. 19:33:57

@Tadeshi: heh, azt azért reméltem, hogy magasabb vagyok nálad, és lám, bejött. xD De nem nagy érdem - akkor is kicsi vagyok. xD
Háh, imádok Lászlós lenni - nekük az egész jövőhét is szünet. Bár mondjuk, jelen esetemben két hét szünet van. xD
Megakadályozlak?! Nna, máskor szólj rám! xD És mi az, hogy nem hallgatod meg?! Olyan nehéz megdugnod hátulról Ernőt a fülhallgatóddal? xD
Köszi. Meg azt is, hogy ennyit összehoztál nekem. :D

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.04.01. 19:48:42

Tökre sajnálom, h kidőltél, mert ugye írtad is, h nem nagyon örültél neki... Először gondolkoztam, miért nem mentél be, aztán olvasom - meg msn-en is mondtad -, hogy majd felrobban a fejed, s így már megértem... Őrült fejfájással nem a legjobb a suli...

Az a meseíró pályázat Bemes volt? Mert akkor nekem is rémlik valami...

162 centi vagy? Nem mondod? Nálam 7. óta 160-162 között mérnek, változó, mennyit. XD

Hajrá a képszerkesztéshez! Azt én is fogok! Végre, megvan az új fényképezőm, s a második működik is, tehát uccu neki! :P Végre nem Shine-os minőségű képeim lesznek.

Bocs a szájmenésért. :D

Tune-chan 2010.04.02. 19:34:34

@Edo12: Meg volt hőemelkedésem egy egy bikaerős megfázásom. Meg a torkom. Na de nem lényeg. :P
Iiiigen, Bemes volt... Rég volt... xD
Ja, bocsika. xD
Nna, az tök jó hír. :D Te is tök jó képeket tudsz fotózni, meg csinálni. :D
Nincs gond. ;)

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.04.03. 23:18:19

@Tune-chan: Tényleg? Köszi. Ma azzal szórakoztam, hogy fotózgattam magamat, s ötvenből kettő jó lett, mert az egyik vicces, a másik szimplán jó, de elnyeli a Facebook... Grr...
süti beállítások módosítása