Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Agy meg a rázkódás...

Tune-chan 2010.04.18. 17:16

Többek között rajtam kivülálló okokból nem ragadtam eddig billentyűt, pedig lenne és lett volna mit mesélnem. Most azon filózok, hogy vajon ebbe a bejegyzésbe mennyi fog férni. xD Nna, majd meglátjuk! Ikuzo! (Khm, közben kicsit leredukálódott a kedvem, szóval, khm. Elnézést a megfogalmazásért, nem tellik többre.)

Kezdetnek... Miért csak most írok? Hát, mert a kedd reggelem úgy indult, hogy elájultam, jól beverve a fejemet. (meg jól ráhozva anyura a frászt...) Jött mentő, előtte picit összeroppantam ijedtségileg, mentős-doki furcsálva nézett körül a szobámban, volt vércukor, vérnyomás... Vagyis utóbbim nem nagyon volt. xD Ittam kávét, keserű volt, egy cukorral... De felpörgetett. Mentő, fél órás várások, helyes sebész (?) doki, aki farmville-ezik, ápoló csávesz, röntgen, majdnem elcseszett CT... Hazataxi, "ágynugalom"=dögunalom. No tévé, no gép, no könyv, no semmi - just me and my thoughts - my strange and confused thoughts...
Másnap már kaptam hangoskönyvet aputól, szerelmetes versek, meg Oscar Wild egy meséje - elpityeredtem rajta. Aztán később Rejtő Jenő hangoskönyv is lett szerválva, kettő, az egyiket Gálvölgyi, a másika Rudolf Peti mondta föl. Jaj, a szerelmes vesek egy részét Kauczky Armand mondta fel - asszem új színész/szinkron a kedvencek között.
Skizofrén játékok, römi, Hotel, ésatöbbi... Anansi fiúk. (új író a listán és a jövőbeli könyvesszekrényemen már kapott is egy polcot. Minimum.)
Csütin Kishi felnézett, beszélgetés...
Tadeshi már kedden, Demi szerdán írt rám, hogy hallotta, mi történt, mi van velem... Fb-re kiírtam (ötperceket voltam gépnél - fv-s kutya különben elszökik)

Előtte, hétvége... Macskázás, Mazsi-szentségelés, döglés, felelőtlen kívánság ("még egy hét szabit esetleg...?"). Hétfőn új sztoriötlet, el is kezdtem, háttérmunkás, végre valaminek utána néztem... Edward, Robert, Feketeszakáll reload, motor, pisztoly, futár-rendőr, friend or foe-állapot... Imádom, de háromnegyed oldalnál leragadtam... Élvezet írni - fogalazásra NyaT-stílus, de Ichigo-sanban, múlt idővel... Vicces mód Edward szemszögével akartam írni, de mire elkezdtem, Robert lett belőle.
Be fogom fejezni majd a Dorine-Blaine képecskéket is. Akarom.

Megtaláltam az elveszettnek hitt pendrive-omat. Halleluja. Most a fényképgép játszik kámforost... Penin találtam egy történet, novella kezdeményt. Még a nyáron kezdtem el, félmondtat erejéig meg is említettem itt... "Amúgy, elkezdtem tegnap egy novellát, Gergő hatására, picikét megihletett... ^^ Sajna nincs kész, tegnap csak két oldalt tudtam írni, többre nem volt kapacitásom, s inkább mentem La Cordát nézni. xD Most jön a 19. rész..." Majdnem sírvafakadtam, mikor tegnap Kishivel belelolvastam, és rájöttem, mit akartam ezzel...

A hétvégét cicafelvigyázással töltöttük - Kishivel. Én a macskákra, ő rám ügylet, vagy mi. Taxiztunk, a sofőr kicsit kerülőúton ment... Nem volt rossz, sőt. Volt mélypontom, de végül lenyeltem a békát - akkor és ott nem erre számítottam. De mindegy is. Néztünk sok TeCsős vidit, meg minden, és menthetetlenül beleestem Kamijoba.

Ahhoz képest, hogy először nem kedveltem Kamijo-drága hangját, most meg teljesen beléestem... De most komolyan ő nem lehet ember! x3 (Hizaki meg ugye nem lehet férfi, hiába is ez a tény... xD)

Chateau de Versailles DVD-ről néztünk felvételeket még, és bennem egyre jobban körvonalazódott - látni akarom őket élőben. Koncert... Mennem kell. Éreztem, érzem, csóró vagyok. OMFG...

Újabb beleszerelmesedés tőlük:

Versailles - Zombie
   
Found at abmp3 search engine

És Teru hörög a háttérben... O.O

Új álomcél is jött: egy Gackt koncert oldalról végignézni. Vagy a stáb tagja lenni...

Nézegettünk még dolgokat, Tune-nak nefelejts lista: KAT-TUN - Rescue, Lui seiyuujának száma, Kalafina - Gloria; Kinki Kids-KAT-TUN-Malice Mizer-Gackt klipdömbing, minimum.

Apropó! Nézegetve Gackt pv-ket, véletlen bukkantunk rá az alábbi Malice Mizeresre... Pislogni alig mertem, úgy ittam be a képeket...

Valami nagyon ütős... Aztán az alábbi meg azért tetszett meg, mert Gackt abban a ruciban... valami OMG.

Végezetül egy live felvétel, csak Gackt és a többiek rucija miatt. (Kami hosszúhajjal rulz. Kami lila vötöfö hajjal? :s Na jó, inkább lenne bármilyen hajjal, de élő...! >>.<<)

Hát OMG, az a látványvilág, azok a rucik, meg úgy minden... Miyen lehetett kint a koncerten... Kyaaa...
Amúgy, egy másik live felvételen nagyon hasonlít Gackt Kamijora - vagyis inkább Kamijo Gacktra - Gackt előbb Malice-ozott, ugye, mint ahogy lett volna Versailles. És az MM-es időkben Gackt mélyítette a hangját, és hát hm. Mélyítsd megint, szivi! xD
Már ekkor úgy tudott vergődni a drágám, hogy na még. x'D Nem baj, ezért (is) szeretünk! Lehet őt nem szeretni...? (pop idol frizurával neeeee...!)

Szóóóval... Ezek vannak. Mitisakartaménmégittenhe? Nemtom. Szóval mostan ennyi. Lépek írni... fáj a fejem. Media player drága, rakd be a Zombie-t...!

Címkék: zene videó versailles gackt tune macsos napok malice mizer

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr11931973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása