Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Gyilkos elmék

Tune-chan 2010.04.19. 20:36

Most éppen örülök magamnak. Ami biztos el fog múlni a következő öt-tíz percben, de azért bizakodok, hogy kitart még egy darabig. xD

Hogy mi dobott fel? Hát nem a délutáni tanulgatás, az is biztos. A kémia nem akar az agyamba menniiii...! Nem szeressem a szerves kémiát. -.-" És valahogy hiába olvasgatom, nem és nem sikerül felfognom még a felét sem. Jó, legalább a karbonsavak már oké, de az észterek... Nna, az vicces lesz. Pénteken úgyis csak a karbonsavakból írok...
Már félek a pótló dolgozatoktól. Angol unit test, szódoga; biosz tézé, és még jobban kitolódott az jó rég elmaradt nyelvtan tézé, amit már valszeg csak én nem írtam meg. De ha hétfőn nulladik órát mond Ofő, akkor én meghalok... Conon nem fogok tudni tanulni, szóval, marad a péntek, a péntek délután... Úgy, hogy pénteken nyolc órám lesz. (Hrrrrrrmmm...)

Öööö... Remekül el tudom rontani a kedvemet, avagy elég a suliról értekezni. x'D Nna, de, aminek örültem olyan nagyon az az, hogy... Nna, jó, hogy kezdjem. xD Kishivel cicózva a hétvégén már nem is tudom hogyan, de felmerült a Gyilkos elmék, azaz a Criminal Minds. Fogalmam sincs hogy csináltam, de tegnap este, ahogy kapcsolgattam az AXN-en bukkantam valamire. Pontosabban egy bekattant csávó öldökölte halomra a népeket egy shopban... (mint kiderült, gyógyszertárban) Először nem értettem, miért nem nyomtam el rögtön - talán érdekelt, mitől kattant be a csávó? Mert látszott, hogy valami komoly baja van, és nem "szándékosan" gyilkol, azaz józan ésszel biztos nem tette volna, valami kiváltotta...
Mindegy, a lényeg a lényeg, hogy nem kapcsoltam el, és nem is volt baj. És akkor feltűnt ő, akit mutogatott Kishi, Spencer Reid (Matthew Grey Gubler)! Bár akkor még nem sejtettem, hogy mibe botlottam, hiszen csak kevésre láttam annak előtte őt, pár apró jelenetre, amit Kishikém mutogatott. Szóval, kiböktem magamnak a helyes pasast, és akkor már ott ragadtam. És elindult a főcím, s akarva-akaratlan felnevettem, hogy mit nem hozott a véletlen.
És később...! Aaron színészét néztem-nézegettem, és olyan ismerős volt. Végül a szinkronja segítségével ugrott be - Greg Montgomery (Thomas Gibson), idősebb kiadásban! Ki az a Greg? A Dharma & Greg című sorozat egyik címszereplője! És felismertem! Kicsit idősebb, kicsit morcosabb, de az öltöny ugyanúgy áll rajta, a tartása hasonló, és a magyar szinkronja is. xD Olyan volt, mintha szétmentek volna Dharmával, és ő megkeseredett - és valahogy bevette őt a Criminal Minds nyomozós csapata (avagy az ügyvéd digiváltozik...) . xD
Szóval, azt hiszem, máskor is igyekszek majd elkapni egy-egy részt, vagy ráállok valami online nézősdire, mert érdekes volt maga a sztori is, az más kérdés, hogy alig értettem valamit, amely infó a csapatról szólt. Jó, oké, ez volt az első rész belőle, nem is kellett volna másra számítanom. xD

És még a címhez is vágna, ha én folytatnám a Dorine-Blaine képecskémet már csak Dorine miatt is. x) Hát rajta! (hmmmz, el kéne már nevezgetni a novella-füzérkét...)
De most mégse, mert nem megy. xD Nem tudok ráhangolódni Dorine-ra...

"Baby, my wish on a wing..."

Most speciel négy szám megy ismétlőn, azért négy, hogy ne lehessen azt mondani, hogy 100%-osan sötétebb, "hangulatalapozó" számot hallgatok, így van 25% vidámság is. xD A számok a következőek: Anna inspi Reira - Wish, Versailles - Zombie, Kalafina - Lacrimosa, illetve a Becca - I'm alive.
Rájöttem, hogy a Kuroshitsuji után én Nanát fogok nézni, és ez már biztos. (ahhoz képest, hogy ehhez is úgy álltam, hogy nem, nem nézem meg...)

Új bekattanás: Treasure Isle az fb-n. Nem vagyok normális... Mert a farm már nem elég... xD

Ööö... Más most nincs. Vagyis lenne, de azt egy külön bejegyzésben majd... Holnap. Mata ne!

Címkék: criminal minds tune matthew grey gubler thomas gibson

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr991935099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.04.22. 19:24:42

No, hell! ^^
Hmmmmm, jó ízlésed vala... x3 Nekem is kéne néznem tévét néha... (Mikor is kapcsoltam utoljára be a gépezetet? Erh... na jó, a legutolsó bekapcsolás dátuma az idő homályába vész, és nem tudom előhívni. xD)
Jééézus... Mikből írsz te? (Ilyet nekem is kell tanulnom majd? Neh... xD Most se tudom hogy mit veszünk kémiából, hát ha majd biosz is lesz, és azt is Márió fogja tartani... ó, te jó uram istenem...)
Dorine & Blaine -t a népnek! (Ejj... Miért a Bonny & Clyde jut erről az elnevezésről az eszembe...? ^^")
No, hát ennyi lettem volna. Bye-bye!
süti beállítások módosítása