Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

All my life

Tune-chan 2010.05.23. 19:46

Most csak úgy mesélgetni akarok. Minden hülyeséget. Ez a bejegyzés, msot nagybetűs RÓLAM szól, mert különösebben nem tudok miről mesélni, csak a hülyeségeimről. De most muszáj írnom, mert egyszerűen a szám, ami itt lüktet, valahogy inspirál.

Hogy milyen szám? Foo Fighters All My Life-ja.

   Foo Fighters - All my life .mp3  
   
Found at bee mp3 search engine

Tegnap kapcsolgattam, és az MTV-n top 50 amerikai rockbanda ment. És elcsíptem őket. És megtetszett. Valószínűleg a lüktetés és az energia miatt. x3

Tegnapelőtt nekiálltam újra Ikariamozni. Vicces lesz... De legalább most fb-s profillal kötöttem. És kénporos szigetre tett... De utolsó látogatásom óta vannak változások, pozitívak. A szigeten van egy barbár város, azt lehet támadgatni. Van angora is, amivel elv lehetne a többi szigetlakóval beszélni. A csodák működnek és kristályt/márványt/bort kérnek. A fejlesztgetés már pontokban van, ha összegyűlik elegendő, be lehet váltani dolgokra. És msot már be fogom magam biztosítani: csapatok a városban. Helyőrség, vagy valami. Egyelőre csak tíz parittyás... De több, mint a semmi, nemde?

A tegnap "reggel" tízkor indult számomra, vagyis előtte is fent-fent voltam, de fordultam és aludtam vissza, mondván korán van még. x'D Aztán olvasgattam - Évi kölcsönadott három egész mangát - A Haruka Naru Toki no Naka de-t (amit animében akartam nézni, nem tudom, kinek rémlik... xD Ööö... Valszeg senkinek, mint utána kerestem - kétszer említettem, és talán egyszer se fejtettem ki, miért hagytam abba. Nos, az ok, egy részt láttam, aztán nem volt felirat, vagy letölthető verzió? már nem is tudom. Az egyik. x'D De szóval mindig is érdekelt...), egy Fushigi Yuugi three in one kötetet (három kötet egyben, nagyon durva...! O.O) és egy Millenium Prime Ministre 2-t. Ebből még csak ez utóbbit olvastam el és kyaaa...! Eldöntöttem, biztosan: KELL. Csak három kötet összesen. KELL. Sai miatt, meg Kanata miatt, meg a többiek miatt...! Csak a csajt nem csipázom, de sebaj. xD Nem ő a lényeg... Voltak benne OMG jelenetek, és képek, és... Sai aranyos mikor kis hisztis. xD
Aztán mivl anyu lelépett, én idetelepedtem, hogy majd nézek valamit (valami értelmeset, mondjuk, Kuroshitsujit, Showder Clubot, etc)... Aha, lett belőle Ikariamozás, meg facebook, meg Egy Akatsukis Élete maraton. x'D
Majd apu hazajött, én meg bevonultam a szobámba, tévézni. Néztem Dr. House-t (ötödik évad...?), többet, zsinórban, kinézve az ablakon, hogy szépen süt a nap, le kéne menni... Majd lebeszéltem magamat Kishi lehívásáról, mondván pénteken egy csomót sétáltunk. Öt perccel később jött tőle az sms, hogy nincs-e kedvem talizni. xD Telepátia, és műkszik! :) erre mire lezsírozzuk, beborul kint az ég. Ejnye. xD Utána még mondjuk kisütött...
Sétáztunk, Mc-iztünk, áztunk picit, nézegettük a maffiát, pontosabban egy pizonyos tagját... -ugye? xD-, meg mindenféleség. Szeretek vele lenni. :)

Este még játszogattam, mostanában Clockwork monsterre vagyok ráállva, vanott jó sok jó játék. Tegnap speciel a Battle of Lemolad nevű játékot szúrtam ki, ami azért is jó, mert fúzió: defense, és három egy sorba pakolós. Mindez tök jól összerakva, és áááá. Imádom. :) Bár úgy a negyedik -vagy az már az ötödik?- pálya kifog rajtam, sok-sok-sok... Fenomenális egy netes játék... (21 perc és építkezhetek megint Ikariamon...!!! x3)

A mai napom aztán korán indult - mentünk ugyanis nagypapámhoz. És furcsa mód, egész jó kedvem lett a kocsiban, egész jól elbeszélgettem ősökkel, meg minden. :) Az ottlét is jó volt, bátyámék is beugrottak és még beszélgettem is velük, egész jót! Aztán miután leléptek én beszélgettem Zsuzsival is, ki tudja mióta talán először rendesen, dumcsizgattunk... Csutiztam, majd szórakoztattam Milánt, és kivételesen én is élveztem a dolgot. Le akart birkózni, de még én vagyok az erősebb, WUHÁHÁHÁ! Csikiztem, rendesen, meg minden. Voltunk aztán kint piacon is, anyu vett nekem egy lila pólót, meg egy új cipőt, mert a régi már szakadgatott... Hazafele meg apu által sikerült kapnom egy fehér cowboykalapot. x3 Nekem nagyoin tetszik, bárki bármit mond. Jó kedvem volt hát - egész a hazaérkezésig. Mert anyunak persze bele kellett kötni, hogy nem igaz, hogy nem tudok rendesen választani, rozsdás a kalap bizgentyűje, ráadásul szakadtka, meg így, meg úgy... Elég szarul esett...
Nővéremék néztek aztán át, Timinek hála ebookként itt csücsül a gépen egy csomó-csomó LLL könyv. x3 Mit említhetnék még... a fentebbi bekezdés megírása hét percbe telt (már csak 14 perc Ikariamon...). xD

Már tényleg nincs nagyon miről írnom. xD

Címkék: zene game manga foo fighters tune

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr502025865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.05.24. 12:09:23

Üdv s köszöntés földi halandó!
Nem tom, mit akarok, mert úgy isten igazából hozzászólni nem tudok mit... xD Éljen, ez az értelem. xD (Csak szómenésem van, s láttam, hogy van új bejegyzésed. ^^ Nálam is van ám... xD)
Jaj, tudom már! Olvasol, LLL-t, bezzeg Az Alkimista és az Elf Csillag ott porosodik nálad, mióta is?! >.<*
(Nem mintha zavarna, hogy nálad van, mert így se férek el a könyvespolcomon, de ha már nálad van, igazán olvashatnád... xD)
Szóval igen. Apropó, kéne kunyerálni ősöktől Halottidézőt... (Nekromanta... Robert, Will... Jólvan, leállok, mielőtt elkezdeném. xD)
No, hát ennyi lettem volna - ezt az értelemtől duzzadó hozzászólást... ilyen többet nem lesz, ezek után csak olyan kommentet fogsz kapni, ami tömény szakkifejezés lesz, meg hivatalos nyelv... najó, csak vicc volt xD - és további szép napot. ^^

Tune-chan 2010.05.24. 18:08:41

@Tadeshi: Üdv néked, ó nagy... illetve kicsi földön kívüli lény. :P
Valahogy sejtettem, hogy nem fogsz tudni olyat hozzászólni, amilyet - mert ehhez egyszerűen nem lehet, ez a töménytelen semmi volt, köbö. xD
És olvasom az Elf Csillagot. Már ott tartok, hogy jött a sárkány, és Thea lelépett segítségért. (Haladok, mi? xD) Most már izgis, szóval,t alán folytatom. xD
És még nem kezdtem el LLL-bácsi meséit. :P

Kishi 2010.05.24. 20:31:26

Nemrossz szám.
S igen - egy csinos tagját, aki enyhe pedo-gyanús, mert én szerintem az a lány, akivel volt, nem több 13-nál...
És... most asszem csak ennyi.

Tune-chan 2010.05.25. 10:47:03

Örülök, hogy tetszik. :)
Igen, csak enyhén volt pedo-gyanús... xD De a keleti lányoknál sosem leeht tudni - ugye az exitben a 30 éves max 18-nak kinéző csajszi...
Köszi. :)
süti beállítások módosítása