Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Fél óra alatt...

Tune-chan 2010.06.08. 21:07

Elreppent az idő, nekem már csak fél órám van itt, és még blogolni akarok. Merééész... Hogy miért nem eddig pötyögettem? Egyszerű: lemaradásom volt Showder Klub ügyileg, két egész rész, és azt most lenyomtam egybe. A végén már vinnyogva nevettem/sírtam a poénokon. (a Jam valami fenomenális volt. xD Az a három marha... Meg Csenkin röhögtem még olyanokat - a Szomszédnéni produkciós iroda meg alap.) Ez ma egy ilyen nap - ugye a villamoson nyerítés. xD Nem is tudtam, hogy tudok lóhangot kiadni azon kívül, amit mutogattam Évinek vasárnap és amit nem tudok leírni szavakkal, hogy mit takar jelen elmeállapotomban. (Amit az elmeroggyant kifejezéssel lehetne azt hiszem rendesen leírni. xD)

Szóval msot bocsánat, de lehet, hogy lesznek nagyon elmeroggyant elszólásaim... Erős kombó a Fable-Showder Klub páros együtt, egy nap... És még csak a 100. oldalt értem el most délután, mielőtt ideültem volna! Most mondjátok meg! xD Nna majd lefekvés helyett/fürdés közben... Ööö... Fordított sorrend, na mindegy. xD

Ami még volt velem ma... ha tudnám hol hagytam a-... Ja meg van! Kihagytam, hogy francián a mádám rám ordított, hogy tegyem el a könyvet. Mert úgy vártam, hogy olvastam, ez van. Én meg elraktam - olyan sebességgel, hogy csak na. Ő mondta, megvárja. Hát oké, akkor várjál! Direkt még előszedtem ezt-azt, majd elraktam, csakhogy két  perccel később kivehessem a tatyóból és a pad alatt stikába elolvassam... Velem nem tol ki. xD
Infó után fizikán Borbáth elvitt minket a sétáló utcába fagyizni! Olyan finom fagyi van ott...! Az áfonyás-joghurtosba beleszerelmesedtem... Utána vissza a suliba, és "megnyertünk" -Borbáth megfogalmazásában- egy előadást, amin mérnökök és természettudósok próbáltak meggyőzni, hogy ez jó, mennyünk mi is annak. A Marsos pasas azt hitte vicces, közben meg nagyon nem volt az... A többi kevéssé maradt meg, kivéve a végén a fizika tanár, aki kísérletezgetett. Nagyon nagy volt! Két fizikatanár sztereotípiám van: az egyik a nagyon szakadt, hajléktalannak beillő fazon, a másik, a nagy darab félelmetes szekrény-kategória... Nos ez előbbi volt. xD
Mindezek után felcsüccsentem a könyvtárba, hogy bepötyögjem az előző bejegyzést... Aztán nem történt sok minden.

Akkor most így röviden minden más a napokból...
Amiből eddig lezártak abból mind ötös vagyok, meg is lepődtem. (fizika, föci, rajz, ének, kémia... ez utóbbit és a másodikat nem hittem volna. xD) A magyarokon izgulok, mert mégiscsak magyar faktra megyek jövőre, ls nem tudom a jegyeimet - ugyanígy vagyok töriből. Holnap lehet, hogy Kerling még feleltet is...! Az lenne a halálom... O.O

Kockulás: Ikariamot kemény egy nap után töröltem, arra hivatkozva, hogy szar a kénporos sziget, és inaktívak a szigetlakók, no meg sok a klánháború a környéken. xD Felraktam a Roller Coaster Tycoont, és kiderült, hogy valamit elszúrtam, lévén nem lehet a mentett fájlt megnyitni, szóval rövid úton törlődött a gépről. Nem sokkal később felraktam hát a Zoo Tycoont, ezzel az a gondom, hogy sosem mentek, és valamit mindig elcseszek, amit nem akarok. xD Heroes-t most kicsit hanyagolom megint és... Ennyi. Clockwork monsteren kezdem unni a játékokat. xD

Zene: mert zene nélkül mit érek én...! Nem sok új, egy Within Temptation szám és Animal nevezetű együttestől van új szám a listán, illetve ráébredtem, hogy a Viva Comet Allstars 2010. legelején Márk van - a kis bongyori, a göndör fürtjei nélkül, aki így roppant mód... RANDA. Úgy legalább cuki volt! Vagy ilyesmi. Rájöttem közben, hogy Adam Lambert nevét hol hallottam ezelőtt - az Animaxen az az American Idolos évad megy, amiben ő is szerepel. xD Akkorát néztem vasárnap...!

Vasárnap! Hogy megkapjam az ötöst tesiből vasárnap kilátugattunk kis csapattal a Margitszigetre a Sziget Sportvarázsra. Zsófi, Brigi, Évi, Lara, illetve Brigi szülei jöttek - nekem jól leégett a vállam, de jól éreztük magunkat. Tíz próbát kellett teljesíteni, megvoltunk, kaptunk szóróanyagokat, cukrot-tollat, kulcstartót, meg minden szarságot, szóval yeah. xD A vállam égése amúgy fura - vagy négymilliószor bekentem már mindenfélével, de még mindig fáj, meg minden. Furi... Vicces volt tegnap úgy aludni, hogy próbáltam nem mozogni... Mert én oldalamon szoktam aludni, begunnyasztva, mintha magzati pózt vennék fel. Na igen, de leégett vállakkal... Érdekes. Amúgy egy "évad" után először ettem fagyit, kint a szigeten, és fene mód finom volt! Csak emlékeznék rá, hogy miylet ettem... xD

Hétfőn japón megnéztünk egy budapestes útifilmet japánul. Yeah. xD Csütin piknikezünk...

Ma találkoztam Andorral, és annyira meglepődtem... Beszállt a liftbe, nyitva hagyta nekem, én belépek, nézem, ismerős, megnyomja az ötös és a kettes gombot, és leesett: ez ő! Rögvest jött a: "Mekkorát nőttél...!"-rácsodálkozás, mert komolyan, már fejjel magasabb nálam, ha nem másfél fejjel... Erre a válasza: "Szoktam..." Megint meglepődtem: "Mutált a hangod! De még hogy!" A válasza: "Igyekszem rászólni, hogy ne mutáljon tovább". Haláli. xD És olyan... hmmmz... bishi volt, hogy meglepődtem, de nagyon. Azta...! Ahhoz képest, hogy alacsonyabb volt, mint és... Vicces. (Jah, aki nem tudná, ovitársam, egy épületben lakunk és... Ennyi.)
Volt osztálytársaimat is láttam: petrát és Hajni, előbbit alig ismertem meg. És olyan görénnyen köszönt, mintha nem is tudom, azzal köszöntem volna neki, hogy "Dögölj meg, bmeg!". Pedig csak sziáztam - Kishi a tanúm rá! xD Hajni kedves volt meg minden... :)

Mi van még... Múlt csütin drogos előadáson ültünk, nem volt rossz, a pasas halálos volt... :) Meg nem t'om említettem-e, volt még anno "felvilágosításos" óránk is, külön a fiúknak és lányoknak... ezekben az a jó, hogy elmaradt az utolsó óra, és annyira jók voltak az előadástartók, hogy még órákat ültem volna ott. :)

És még valami... anyut egy hónap után elküldték a munkából... Ami rossz. Nagyon. Így a terveim is dőltek - elgondoltam, milyen jó lesz majd nyáron, enyém a lakás délután... Hát már nem lesz az... De aput csodálom, éjszakás volt előző este, de nem is látszott rajta, úgy dumált vele, próbálván -sikeresen!- elterelni a figyelmét, meg vidítgatni...

Nna de, most mennem kéne... És holnap még VAN NULLADIK ÓRÁM! Most mondjátok meg... Az élet csupa orálozás, vagy mi. Na pá!

Címkék: tune

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr962067406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.06.09. 18:56:18

Nya, jó újra hallani/olvasni valamit felőled. xD
Elméletileg van egy olyan szabály, hogy utolsó héten tilos dolgozatot irtani... (Hát... xD Ez bizonyítja, hogy az összes tanár sztahanovista, és annyira mazochista, hogy az utolsó héten is dolgozatokat akar javítgatni. xD)
És... most asszem ennyi telik csökevényes agyacskámtól... xD Nem tudok több értelmeset írni, bocs! ^^"

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.06.14. 21:06:26

@Tadeshi: Hát, barátnőm előző hét hétfőn három tz-t írt... Nagy kínzás!
De csütörtöktől viszont mindenki osztálykirándult; az 5-8-osok pedig egész héten erdeiztek.
süti beállítások módosítása