Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Suliból

Tune-chan 2010.06.08. 14:43

Fuh, jó rég blogoltam már, nem is jöttem rá eleddig, mi hiányzott az életemből. Most épp a suliban ülök, nincs már órám, mert az angol tanárom már három hete beteg, meg amúgy is, utolsó hét, meg minden, és várom, hogy vége legyen a hetedik órának, koccanjak Kishivel, és menjünk haza... És a francba, megvan, mit felejtettem el! Kishinek akartam hozni wasabis mogyit. xD

Fú, jó sok minden történt velem, de csak a mai napot egyelőre, röviden. Reggel, hiába vagyunk a VAKÁCIÓ! felirat I betűjénél, nekem be kellett másznom nulladik órára, az nem gáz, hogy se az e-sek, se az f-sek nem jöttek be első órára - tegnap sem! De mindegy, ennyit a rossz dolgokról, most akkor egy kis jó: na jó, ez még rossz.
Reggel, nem bírtam ellen állni a késztetésnek, és a vasárnap Árpiék által hozott és kölcsönkapott Vavyan Fable könyv a táskámban landolt, és a villamoson, suliba menet már a kezemben volt, s sikeresen fel is nyerítettem a sárga kígyón, már rögtön az első sorokat olvasva. Ez még nem gond, úgy is csak egy megálló, ugye, a menetidőm... Na de az már kicsit ütött, hogy a matektanerőm cigizett a másik villamosom megállójában, és hiába látta a könyvet, késő volt - alig három oldal után abba kellett hagynom az olvasást. Vele társalogtam, annyira nem is rossz fej (nem is volt, de tanárnak csapnivaló, meg szadista - az utolsó dogám holnap lesz, na miből? Matekból! Mondjuk ezzel nincs bajom, én értem, csak a tétel nevét nem tudom, de sebaj. xD), csak... nem hagyott olvasni. Cserébe hagyott az óráján, de sebaj. És leszólta Fable-t, hogy kiszámítható! Annyiban igaza van, hogy happy end a vége, de a csavarok... Szerintem nem. Meg ha az is lenne, a emgfogalmazás kiváltja, mi több, felmagasztolja az egekbe... Tessék Fable-t olvasni, nép! xD
Kémián üveges szemmel bambulásztam hát, nulladik óra gyanánt, első óra olvasás, második... francia tespedés, a mádám rámüvöltött, hgoy rakjam el a könyvt, de a pad alatt csak azért is elolvastam azt az oldalt. Velem nem tol ki, utolsó héten, már hagyjon engem lógva. Aztán jött egy infós tespedés, találtam is egy jó számot, pedig nem állt szándékomban, de most azért is belinkelem. xD (már ha a suliszerver és a net szelleme hagyja...)

Sick Puppiestól a My World című szám - beleszerelmesedtem. Tőlük nagyon csípem az All the Same-t, és oldalt felhozta, én meg... kísérletöző kedvemben voltam. 

És asszem majd folytatom este, mert Kishi épp most írt sms-t, hogy végzett. Ilyen hamar?! xD Na sebaj. Mata ne! ^_____^

Címkék: zene tune sick puppies

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr192065750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kishi 2010.06.08. 19:46:11

Bocs, máskor nem végzek gyorsanXD
A szám nemrossz... de nem fogott meg különösebben.
Hidd el, nem én tehetek róla, hogy nem kell bejönnöm =P
És most csak ennyit tudtam hozzászólniXD
Ja még annyit, hogy eszegesd csak a wasabis mogyidat, nekem nem kell hozni, ha majd kell, veszek magamnak =P

Tune-chan 2010.06.08. 20:33:25

@Kishi: De múltkor ígértem, hogy hagyok neked...! :x
És kösz, hogy hozzászóltál ehhez a semmihez. xD
süti beállítások módosítása