Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Összezavarodva

Tune-chan 2010.06.13. 21:13

Kezdjük azzal: MELEG VAN! De dögmeleg, olyfajta meleg, amit nem bírok kibírni ép ésszel, ami bomlasztja az agyamat, kétféleképp: vagy nem tudok gondolkodni, de tényleg, órákon át csak ülök és bambulok (ilyenkor jó itt ülni. xD), alig-alig mutatva agyi aktivitást, vagy a másik véglet: hogy gondolkodom. De akkor aztán olyanokról, amikről igazán nem kéne, olyasmi következtetésekre jutva, amik felbolygatják kicsiny kis világomat, ami jó így, ne és ne ostromoljatok, gonoszdi gondolatok...! (amúgy, még azt hiszem épeszű vagyok. Kiemelném, hogy azt hiszem.)

Hogy mik ezek a gondolatok? Kezdjük a kisebbik rosszal, amivel végül is... összefügg a másik is. És ez a gond nem más, mint pasigond - bár próbálom meggyőzni magamat, hogy ez csak azért éledt fel bennem, mert pocsék érzés úgy járni-kelni, hogy látom az itt-ott andalgó/csőröző párocskákat, szinte őrjítő... Mert mások boldogok, míg én ilyen téren nem. Más téren sem, de azt majd később. Maradjunk témánál. Nos, van is egy kiszemeltem, mondjuk úgy, a kiszemelt - eddig hetekig tiszta depresszív voltam, ingáztam két jelölt között, miközben egy részem kézzel-lábbal hadonászott az egész cécó ellen, ugyanis minek a stressz, a "jaj, sosem fog szeretni"-szindróma, a halk, néma, fájdalmas epekedés, ha -bevallom- nyuszi vagyok, nem merek nyitni, meg ha merek is, valaki szépen lenulláza a kedvem. Az a szép, ha ő ez a valaki, mint a múltkor... Hjaj, csapongok. Rossz jel. Vagy a.) meleg van, és nem megy a normális fogalmazás, vagy b.) védekező mechanizmus, még magammal sem akarok beszélni ilyenről, akkor miért pottyantsam ki "gyermekemet", A titkot, blogra... Pedig ki kell írnom magamból, különben megőrülök. (Meg töhögcséges és talán tanulságos lesz majdan visszaolvasni, hogy "lám, kisbocim, ilyen hülye is csak te lehettél!")
<MiniOFF>: A fogalmazás amúgy azt hiszem Fable-hatás, avagy ugye említettem volt már egy bejegyzéssel odébb, hogy a Nászjelentés című remek első kötetét olvasom - és Jandra elég kicsapongó stílusban mesél - Meseanyó, áldott legyen a neved, leborulok hatalmas nagyságod előtt, szobrot állítok tudásod, és képzeleted égigérő tára előtt! </MiniOFF end>

Szóval, leírom. A nagy problémám, egy hímegyed -mit kertelek?!- mégpedig, akiről már egész sok szó esett itten, akivel Dunát lehetne rekeszteni, akin nem mindig tudok kiigazodni, aki hülye, poénkodó, imdánivaló srác, szép szemekkel, és olyan mosollyal, amitől megreng a világ---... Tune, állj le az ömlengéssel, már rossz írni is! Khm, szóval... Szívem szerint törölném a fentebbi bekezdést. De nem fogom, ha már egyszer lepötyögtem. De nem és nem lehetek szerelmes - csak a hormonok tengenek túl, meg mire is mennék én ölelkezéssel ebben a dög melegben, mikor már így is forrdogál az agyvizem? (így kell írni egy komplett bejegyzést, mellébeszéléssel - mert még mindig nem írtam le az illető nevét. xD)
Jó-jó, kibököm már a gyerek nevét, ne kövezzetek meg gondolatban - de virágnyelvezek, ki tudja alapon. (mert ki tudja, lehet, hogy már ő is olvassa a blogot, gyanús volt a múltkor a könyvtárban, mikor...- -Kuss, a lényeget! -Igenis, u-... asszonyom!) Szóval nekem egy madárkám vagyon, reklámtermék, vagyis épp ez az, hogy nincs, és lassan beleőrülök - a srác magasabb nálam, barnahajú, gyönyörű ugyancsak barna szemű, szemüveges dalia, sportember, és mit írjak még róla? "Dallamba Oltva Vérzek El..." (ha nem világos a szójáték, akkor tessék ostromolni, talán kifejtem. xD) Szóval ő lelkem borúja, a kis őrjítő vihar, ami el-el kap, és hiába nem vagyok cukorból, úgy érzem felold, tócsásít, és beleőrülök...

Szóval nem kapok jelzéseket felőle, sőt, inkább csak negatívakat, és ez nagyon-nagyon bánt, mélységesen... Szerdán, ki tudja milyen megfontolásból szoknyát öltöttem magamra -én, aki szoknyaellenes vagyok, aki kényelemtlenül és fojtogatón érzi magát benne, szóval ÉN ilyesmire vetemedtem. Na szép.-. Na jó, tudom, milyetén meggondolásból - tetszeni akartam neki. Szerencsémre-balmázlimra ő jött szembe velem legelőször ismerős - repestem először, rámosolyogtam, majd zuhantam, nagyot koppanva. Furcsálva méregetett, mintha megőrültem volna, és esetleg egy fullpink összeállítást vettem volna fel, hasonló szín arc-, szem- és hajfestéssel. Pedig tényleg csak az egyik idei új spagettipántos fölsőm és a kétéves -először hordott...>>.<<- farmerszoknyám volt rajtam, és saját megállapításom szerint jól néztem ki. Pedig én ilyet ritkásan mondok magamról, hiszen önképem kicsit torz, pontosabban mások látják torznak az én önképemhez képest a külsőmet. Nna.
Pillantása rendesen visszafogta a lendületemet, és nem segített az előtte-utána kapott reakciók garmadája sem. Kezdve anyu "minek neked a farmerszoknya? Valahol ott van a szekrényben..."-mondataival, folytatva a csajok szinte null hozzászólására - Nitta felörvendett, Brigikém "Jujj, Tündi!"-zett, de a többiek? Semmit. Jó, Kishi megjegyzete, hogy jól nézek ki, Brigi is komcsoporton, és ott körbe lett ugrálva a téma, de... Hát nem tudom.

Az is kicsit bánt, hogy végre itt a nyár címszóval felvettem újdonat, vagy régi, de jó nyári gönceimet, feltúrván nem kicsit a szekrényt, de... De egyszerűen soha senki nem dicsért meg. Pedig az én nullányi önbizalmammal... Bánt, lévén, ha valakinek jó felsője van bent, azt rendszerint lájkolom élőszóban, körülugrálva, Brigit, Zsófit, néhol Annát, Csillát kitüntetve főleg ilyetén véleményekkel, meg akit érek és tetszik a cucca, de vissza miért nem jön semmi? Pedig én imádom a cuccaimat, felsőimet, szerintem csudijók...
Jó-jó, tegnap nővérem agyondicsért, de... az mégsem ugyanaz. Ő a nővérem - én is szoktam dicsérni őt, de azért ez nem objektív. Jó, mondhatnátok, a baráti vélemény sem az, de... De azabb. Hogy miért? A csajok csajok. Nincs mit ezen kertelni, ők beleillenek a mai tinilány társadalomba - újságok, ékszerek, öltözködés, pasik, "zene", buli -még ha visszafogottabban is, mint a részegedjünk-tépjünk be állatfaj-, szóval csupa olyan dolog, amivel egy "mai átlagos lánynak" a mindennapjai. Nem vagyok mai, nem vagyok átlagos, vagy nem vagyok lány? xD Igyekszem megfelelni az alsóbb mércének, nem vagyok olyan nemtörődöm, mint ezelőtt, nyolcadikig - mert igenis tollászkodok, fésű is van már nálam az esetek 90%-ban, belemegyek a fotózósdiba, mert vicces, (nem csipogva, hogy "jaj, ez szar kép lett, töröld!") és tényleg, a lelkem kiteszem, hogy beleilljek az ő kis világukba, de nem és nem érzem magamat odavalósinak. Mert imádom őket, de egyszerűen nem értem!
Régen, szerintem említettem is, sőt, tuti, lényem egy része rettegett ettől a változástól, de elfogadtam, megszerettem, magamévá tettem, akarom, hogy enyém legyen - de akkor esetleg egy kis taps, elismerés, hírnév...? Jó, félre a hülyeséget: csak egy kis támogatásra vágyom, hogy jól csinálom, amit igyekszem tenni, és nem csak hülyeségeket halmozok egymásra, semmi alapra, amitől ingatag lesz a rakásom, és dőlni látszik - és ez látszik rajtam kívülről, ez a baj? Csak én nem vettem észre a lefüggönyzött torony legtetején, várva a hercegre, aki kiszabadít - de ily foghíjas toronyba ő be nem teszi a lábát...

Nem értem! - csapok minduntalan fejemre, - Mi a gond velem?! Önbizalmam? Igen, az nincs, vagy ha sikerül is szerezni, rögtön lemorzsolják... Önpusztító mazochizmus jellemezne? Szeretem a kínt, ezért ebben tespedek, tudatom előtt nem felfedve eme hajlamom - boldog a tudatlanság? Szeretek örülni, mosolyogni, de néha olyan nehéz, de ha az is, próbálom-próbálom, de estére elromlik álarcom, félek... Félek magamat adni, félek panaszkodni, félek kibeszélni gondjaim - minek zargatnék én bárkit is ilyen önmarcangoló hülyeségekkel? (Mert esetleg egy pár jó szóra vágysz, barom!) Beleőrülök lassan kétségeimbe, felőröl gondolataim malma, hogy aztán megsüshessünk az őrület kenyerét - amit majd elfogyaszthatok a diliházban!

<MiniOFF>: Tetszenek a költői képeim. Hogy hogyan kerültek a kisujjamba, hogy kiszophassam őket, azt passzolom. Hirtelen tőrnek fel belőlem, vulkánként és... sok a kép. A francba. xD Lehet vissza kéne fognom magamat, mert bitos már így is érthetetlen a katyvasz. Mert az is, én sem értem itt bent!!! Szabadítsátok ki Wi--... Tündit! (vagy Tuney-t.) </MinidOFF>

Amúgy a hetem, mint egy hullámvasút volt jellemezhető - általában mindig a délutánok voltak a csúcspontok, aztán jött a hanyatlás, néhány emelkedővel... Megejtődött az utolsó kommunikációs csoport, nagy rajzolási, majd ajándékdömpinggel, én azt hiszem sziporkáztam. xD És kaptam annyi-annyi midnent, ami azóta is velem van - avagy önbizalom (by Dorina), remény (by Gabi), a testhezálló esőköpeny (by Simon), színeszacsik-rucikkal, hajvasalóval (by Brigi), szemüvegtörlő (by Brigi again), kulcs A könyvtárhoz (by Kishi), és A karkötő (by Évi)... Remélem nem hagytam ki semmit. :) Volt kis fotózkodás utána -tényleg, Dorinát letámadom a képekért-, jóóóól éreztük magunkat. Megmentett a befordulástól, és feldobott a csoport, mint mindig - nagyon kis magamba zuhant voltam előtte, Évivel és Gabival ücsörögve, kissé magányosan... A fentebbiek voltak a gondjaim, többek között. Na jó, csak azok. xD
Csütörtökön délután pediglen japán piknikeltünk - a sensei, két kezdő, mi (mínusz Krisi és Lia), illetve Kinga és Bea barátosnéjuk... Remekül éreztük magunkat, zabáltunk -sushi, surimi, banános süti by egyik "kicsi", ropi, csipsz, lónyálakkal leöblítve (meg gyümilével, na), ja és sensei átlal hozott supaimanos aszalt szilva - ami iszonyat finom! Hogyan lehet valami egyszerre édes, sós, és savanyú...? A nagy zaba után játszóterezés jött - átvedlettem félig kölyökbe, kisgyerekek néztek, hogy ezt lehet ennyire is élvezni, mint ahogy mi csináljuk? Hármas libikóka, pörgőke rulz, a hinta, csúszda alap. Wíííí...! Még visszatérünk, reszkess, Óhegy park!
Pénteken délelőtti tombolás után Kishivel befizettük a japótábort, szóval, már biztos, hogy idén is emgyünk. őt miért ismerte fel mindenki és engem miért nem? Ennyit tesz az összefogott haj?

Apropó haj! Csütin megyek Szilvihez, levágatózni. Kicsit rövidebbre, valami aranyos kis fazont, amit még össze lehet fogni... Akarom! Igen! Yeah... Vicces így suli utánra. De nem baj, nyáron bepasizok, ez a nagy terv, slussz! Ha más nem valami kis kalandot, nyárit, ha más nem augusztusban, családi nyaraláskor. Túlárad a pozitívság, asszem bajom van, túl fáradt vagyok. xD

A hétvégét a nővéreméknél töltöttem, Fable-olvasósdi, Hell's kitchenös, melegetől olvadós napok voltak - volt Jump 'n Bump, Hell's Kitchen - the game & the new serie's episodes, macskanyúzás, meg ami kell -a DÖGLÉS, folytonos piszterülés nélkül. Szeretek náluk lenni...! Kánaán. (és át kell kelni a sivatagon - az nagy városon, minek neve Budapest, és negyven fokos!)

Mitisakartammég-effektus on. De tényleg, mit is akartam én még?  Fedje jótékony homály, majd még mesélek, mondjuk holnap, mert...! Megvan mit akartam. Jönni fog egy álom, virágnyelven, valószínűleg, a karkötőcsomózás története, bizi-elemzés, tanárszidás, meg majd ami esik, az puffan! Mára ennyit. Ciao!

Címkék: gondolatok tune

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr992079298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.06.14. 12:02:01

Édesem, de rég hallottam felőled, ráadásul ilyen szépen megkomponálva!
Mert bizony, ez a stílus nekem bejött, nem egyszer fel is röhintettem bizonyos mondatok után - bakker, azt a könyvet nekem kölcsön kell adnod! - szóval, igen.
Tessék, lám, mennyit tesz, ha kiírod magadból...! (Többet ehhez nem fűznék hozzá, csak annyit, hogy mi az, amit mindig rikácsolok MSN-en, és gondolom már a könyöködön jön ki... xD)
No, ami a ruhákat, meg a beilleszkedősdit illeti... A franc, az a gond, hogy ebben túl sok tanáccsal nem tudok szolgálni - sose voltam nagyközösségi ember, mindig csak kisebb baráti társaságokban voltam jelen... xD
S az, hogy neked nem olyan a gondolkodásod, mint a többieké, az nem baj. Sőt! Ne is legyen. Legyenek más gondolataid, mert mindenki máshogy gondolkodik, mint a többiek, csak vannak, akiknek kicsit jobban hasonlítanak gondolkodásilag. De ettől függetlenül igenis legyen saját véleményed, és azokról ne mondj le - mert változatossá tesz, és a változatosság jó dolog.
Nna, mit akartam még... *felgörget* Ja, igen! Látni akarlak majd az új hajaddal! x3 (Nem baj az, hogy suli után! XD A nyári terveidhez meg hajráááá! x3 Én nyáron dolgozni fogok és robotolni - meg előtte megtalálni a helyet, ahol dolgozhatok és robotolhatok. xD)
Ööö... Várjááá... Ja, igen! Istenem, az E5vösbe is kéne japó-szakkör! (Milyen már, hogy lehet kínaiul tanulni, de japánul nem?! XD Morr... xD)
Tyú, és... Asszem ennyi. (Há, és én voltam az első kommentelő! XD És ne verj meg - nálam meg te voltál az első. xD)
Nya, bye-bye, most már télleg. xD Grafomániám van, de ha már előjött, akkor... Jó, lelőttem magam4 XD Bye! xD

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.06.14. 17:13:02

ÁÁÁ, Tune, nehogy ugyanaz legyen a gondod, mint nekem.. Engem is ez a megfelelési kényszer tart foglyul. Én beilleszkedni nem akarok, annyira mások a témáik, annyira kinézetmániások, annyira bulisok, hogy egész egyszerűen végképp nem érzem magam jól velük. Viszont az a baj, hogy semmilyen társaságba nem illek bele, mindenhonnan kilógok.
De Te azért sokkal jobb eset vagy, mint én, tehát fel a fejjel! S továbbra is azt javaslom, hogy csak óvatosan a változással. De emellett fontos lenne, hogy elfogadd magad. Csinálj bármit, ami segít ebben, de nagyon gyorsan! Ez a legfontosabb, pl. az önbizalomhoz.

Tune-chan 2010.06.14. 18:59:27

@Tadeshi: Örülök neki, hogy bejött a dumám, nekem is bejön, mint vallottam neked msnen, és nem egóból beszéltem, kivételesen, mert ez tényleg jó, köszönet neked Meseanyó! (Tessék Fable-t olvasni, elvarázsoló-bűbájoló!)
Nem akarok más gondolkodásmódot, félreértesz. Csak egy kicsit én is csajos akarok lenni, ennyi az összes. De nem kapok kapaszkodót...
Köszi, majd látni fogsz és neked is hajrá!
Háh, a Szent Laci ezért jobb az Eötvösnél! :P
És akkor is megöllek majd. A te blogdon kivételesen sikerült csak. xD

@Edo12: Jaj, köszönöm. <3 Megvagyok, nyugalom, beillek, legalább is elfogadnak, csak... csak kicsit rossz. Icipicit szeretnék rájuk hasonlítani, hogy évlezzem azt a fajta csicsergést, amit le szoktak művelni, de nem és nem megy. Meg picit zavar, hogy nem mindig figyelnek rám, úgy érzem iciripicirit kilógok, de hát, na.
A változás meg... Ne félj, még a kezembe tartom. Ha majd festegetem a körmömet és rózsaszínbe járok, akkor sürgősen vágjon tarkón valaki egy sütőlapáttal! Ámen!

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.06.14. 21:03:56

@Tune-chan: Majd ha elmenekülök előled, mert csak 7 témád lesz: a sztárok, a pasik, ki hogyan b@szott be egy-egy bulin, filmek, filmszínészek, kinézet, divat, és más semmi, illetve szórakozóhelyekre vagy kocsmákba fogsz hívni, akkor arról tudod majd: abba kell hagynod, mert már túllőttél a célon!
(Nyugi, ez tudom, hogy nem fog bekövetkezni. Bízom benned! :P Nem leszel ilyen)

Tune-chan 2010.06.14. 21:26:13

@Edo12: Az kéne mg, hogy ilyen legyek! De oké, akkor majd számítok a tarkóncsapásodra. ;)

Zofiia 2010.06.14. 23:49:13

Hát sziaa!:D
Igazán szégyellem magam, amiért látszólag elhanyagoltalak (pontosabban itt voltam, csak nem hagytam nyomot^^), de mostt!!!!
Néha igazán irigylem a bátorságodat, amiért nemhogy magadnak, de a "papírnak" is mersz vallani néhány számodra fontos dologról (ezt jól leírtam xD). Én ilyet maximum egy Word dokumentumba, az 50. almappába, rejtett névvel vagyok hajlandó leírni:D
Örültem, mert ez a post talán kicsit hasonlított az enyéimre: csak úgy kifakadva, ami jön^^ (jó, azért neked valahogy ez is jobban megy;))
A japó-táborod miatt továbbra is megesz a méreg:D
Ó, amúgy jössz majd nyári Conra? Nekem most talán összejön:D
Szép nyarat;)

Tune-chan 2010.06.15. 19:10:20

@Zofiia: Jaj, de jó téged látni itten! :D
Ha leírom, attól jobban érzem magamat, és ha már itt a blog, miért ne írnám ide? Legalább látom, hányan olvasnak - mert ha nagyon olyan, legalább jön rá komment. xD Na jó, viccet félretéve - kiírom, mert ez a netes naplóm, mondjuk így. Virágnyelvezek már így is néhol, de sebaj, csak leírom a kavalkádot, ami alkot, különben elveszek. Word... Az valahogy nem ugyanaz. Mert úgy olyan, mintha magammal beszélném meg, és nem "engedem el", azaz még mindig a lelkem mélyén van, sötétben, hogy egy óvatlan pillanatban előjöjjön. Így legalább úgy érzem kiadtam magamból, kevésbé jön vissza. Vagy valami ilyesmi... :)
Fable-hatás, csak azért érezheted, hogy jobban megy - fogalmazásmódja hatással van rám, de nagyon. És én azt is szeretem, ahogy te fogalmazol. :)
Igazából... Kezdő is indult. Már későn szóltam, de legközelebb, ha érdekel, jövőre is biztos lesz, elküldöm az értesítőt, tudnivalókat. :) (Sőt, még szállást is biztosíthatunk, esetleg. ;))
NyaCon, asszem kimarad, Pécs... nem engednének el őseim. Vagy majd meglátjuk. Ki tudja, mit hoz a jövő...! :D
Neked is!
süti beállítások módosítása