Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Könyv-várás...

Tune-chan 2010.06.30. 12:35

Nyár van nyár, nekem meg nincs lelkierőm - mert időm lenne- idetolni a pofámat, hogy pötyögessek valamit... Na sebaj.Majd talán most... Azt se tudom, mi volt az utolsó bejegyzésbe, ami azért valljuk be, picit szánalmas. x'D

Hmmmz, péntek...! Mi volt szombaton... Lássuk csak... Kishivel sétáztunk, majd átnéztem nővéremékhez, ott rákattantunka Doodle God nevezetű játékra, ahol istent lehet játszani... Kishivel negyed kettőig szerepeztünk, és... megtörtént a nagy megrendelés.
Hogy ez mit takar? Életemben először magamnak rendeltem könyvet, magam intézem a dolgokat, és... Lehet, hogy csak 400 Ft, de a Pirszinget a kígyónak többet is megér, csak hát, a csóró midnenre lecsap, ami ilyen. :) Régóta, olvasása óta a polcomra akar kerülni ez a könyv, és a lehetőség... Jááááj. x3 Tegnap aztán hívtak is, meg is lepődtem, hogy megjött a könyv, mehetek átvenni. Majd megyek ki szépen a második kerületbe, vicces lesz, kétségtelen. Az meg a pláne, hogy el fogok tévedni, mert én nem tudok úgy tájékozódni térképről, mint Kishi. xD De egyedül megyek, pont. Ez az én küldetésem. xD Azon agyalok, hogy ezt ma ejtsem-e meg, vagy pénteken - ha ez utóbbi nap, akkor esetleg felugranék nővéremékhez... De nem akarok megint ott csövezni a nyakukon.

Vasánap közösen jöttünk haza, nővéremmel kidumáltuk az embereket, mert nem és nem igaz, hogy mennyire izlésficamosak egyesek. Jó, tény, hogy én is tudok úgy kinézni, hogy, de a mércémmel én általában normálisan nézek ki...

Hétfőn Kishivel jártuk be a várost, először a Kossuth téren bolyongtunk picit, majd bementünk a félelmetesen kinéző és hatalmas Duna Takarékszövetkezet fiókjába, (akkor egy fiókos szekrényben voltunk...?) majd Astoria - itt Alexandra és Kishi könyvátvétele, majd Könyvudvar (három könyv...!), aztán elsétáltunk megmutiztam a boltokat Kishinek, ahol múltkor Edóval császkáltunk, és az első bolt másik írószeres felébe is bementünk... (ahonnan tollak akartak hazajönni velem, de én megmakacsoltam magamat...) Utána kilences busszal kőbányára hozattuk magunkat, itt postáztam, megnéztük az új Skála felhozatalát -jááááj...! Tune, akar, pénzt, most!-, majd kilences busz, hogy megyünk haza... De nem volt kedvem felkelni, így elmentünk a Deákra, onnan meg metróztunk haza... Szóval, vicces volt. xD

Tegnap meg ligeteltünk, Kishi fotózkodott, én meg élveztem a napfényt az árnyékból. xD Emlékeimben olyan hatalmasnak él a liget közben meg... tök kis pici. De legalább beazonosítottuk a Dieselt, tudjuk hova kell majd menni 11-én Versailles koncertre...
Apropó Versailles koncert! Már tizennégy nappal a koncert előtt, lefekvés után rám tört a frász, hogy jézusom, mit fogok felvenni. Ami rajtam nem szokott kijönni, de most nagyon is, és félelmetes és érdekes volt. xD Azóta többé-kevésbé megegyeztem magammal, és szerezni akarok tetkótollat. Van valakinek kölcsönbe...?

Tegnap jött egy egész helyes jófej fazon, aki bekötötte az új tévét és internetet - mert bizony elérkezett az új időszámítás... DIGI tévénk és netünk van mostantól, és még nem állítottam be magamnak mindent. xD A fenébe... De sajna nincs Comedy Centralunk, ami fájó pont, a másik ilyen a Nickelodeon eltűnése (Avatar-t akaroook...! More Zuko...!), illetve a Minimax után nincs Animax... (nem mintha néztem volna. xD) Ami még hiányzik de már pótolva van az a Viva és a MusicTV - van két magyar zenecsatorna, amiről nem is hallottam, és olyan jó zenék mentek rajta...! Csak pislogni tudtam néha, hogy "jééé, ez is jó, jééé, ez is, de már mindjárt vége a reklámnak az AXN-en...!" x'D

Mert mostanában reggelente AXN-t bámulok, tíztől - The Amazing Race Asia megy olyankor, és szeressem aztat - hiába jöttem rá, hogy ebből az évadból láttam már részeket, mikor még nem volt leszinkronizálva. x'D Remélem, holnap a forduló végén Andy és Laura esik ki, őket nem bírom csak a bent lévők közül...
És ha már Amazing race - rájöttem, hogy én el akarok menni Új-Zélandra. Nem csak amiatt, mert ott forgatták a Gyűrűk Urát, s mert gyönyörű hely, hanem mert ott van a világ legnagyobb hintája, Queenstownban, (ahol amúgy nekik válaszútként volt feladat), több méter magasan a város fölött, és én azt az élményt át akarom élni...! Illetve Új-Zélandon van a világ negyedik legmagasabb bungee jumping tornya, és hát, igen, szép lenne...
Persze, ezt a kettőt úgy lehetne rendesen élvezni, ha addigra a szemem már túlesne a szemműtéten... Ami egyszer be fog következni, mert én AKAROK rendesen látni. Már nem is emlékszem, milyen szemüveg nélkül rendesen látni... Láttam én úgy valaha? (ovis nagycsoport óta van szemcsim...?) Mondjuk a szemüveg már hozzám nőtt, de-de... De na.

Hmmmz, pár zene, amit ma reggel láttam a tévében:

Elsőként a Muse-tól a Neutron Star Collision (Love is Forever), ami szerelem volt első hallásra, hiába a klipjükben az Twilight Saga Eclipse-éből voltak képvágások...

Rájöttem, hogy a Muse nálam arra hívatott, hogy rajongjak érte. Mert annyira jó számaik vannak...! (Resistance, Supermassive Blackhole, ez... Hogy csak azokat említsem, amikbe eddig nagyon beleestem...) Amúgy 2:28-nál jött a szikra, hogy nna most kéne hátulról megrohanni és lelökni. x'D Vagy egyék meg a cuki farkasok...!

Aztán, amin nagyot néztem, az még No Thanx volt. Igen, No Thanx, akiket nem bírtam, de... Ez a szám valami ütős. Megkomolyodtak, vagy mi? (Egy másik nemzedék lett belőlük? xD)

És amúgy ott néztem tényleg, ahonnan fel van véve ez a videó. 1 Music Channel? Létezik?

Ja, és anyu nagy-nagy örömére mind a kettő berakta a Zöld az Ég című remeket Varga Viktortól - amit anyu már nem bír, mert egy délután azt hallgattam órákon át és ő is hallotta. x'D

Tegnap bekattantam és újrakezdtem az Amnéziát - hogy most tényleg tökéletesen végigjátszom, a legjobb véggel... Mert ugye (spoiler!) jó múltkor annyi volt meg, hogy Daren volt az Őrültnek álcázva, de az igazából Stella, és a legvégén nekem nagyon úgy tűnt, hogy Ron bent ragadt, pedig a legvége zárásban meg ott jött és találkozott Tiffanyval... Nna, mindegy. De nem sikerült se a Dianos idézés (kihagytam a roncshajón az idézésdarabkát...-.-"), és se az, hogy Tif visszaemlékezzen az főgonoszra a kastélyban... (/spoiler) De majd most, minden, de minden meglesz...! Egyelőre Még csak Tiffanyt kísérgetem az erdőben, és tápolom őket ezerrel, hogy szinteket lépjenek, a nyálka vadászat örömei, yeah. x'D Szóval, msot emgyek is azt hiszem vadászni, au revoir!

Címkék: zene game videó amnézia tune

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr782120688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.06.30. 12:46:38

Hú, bassszus, majdnem elolvastam az Amnézia spoilert. x'D Kis híja volt. =P (Tényleg, még nekem is végig kéne menni rajtaaaaa... xD)
Ilyet, csak én döglök itthon egyfolytában? (Jó,a tegnap nem számít. Meg a ma se fog, meg a holnap se, meg a péntek meg a szombat se. xDDDD)
De örülök, hogy jól telnek napjaid. ^^ (És hogy ennyi könyvet szerzel magadnak. xD Heköhöm... Alkímistával hogy haladsz? X'D Jó, asszem leállok, és nem nyúzlak tovább... xD Asszem... xD)
A könyvért meg hajrá! x3 Én A Halottidézőt - Alkímista folytatás xD - rendeltem meg netről - de az házhoz szállítással volt... Hmm, very interesting. Bookline-ról rendeltél amúgy? XD
És... És já, ich bin das erste Kommenterin! x3 Jippi. xD (Szal én vagyok az első kommentelő, jeee. XD) Asszem ennyit mára belőlem. Bye-bye! ^^

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.06.30. 14:20:18

#2. :)
Hogy sikerült a könyves kalandod? Remélem, megtaláltad a helyet, és már nem is bánom, hogy nem kértél kíséretnek (miért is nem??), mert csak ülök és attól is izzadok.
Pénteken II. kerületi látogatástól függetlenül is jöhetsz. ;) Van + 2 HK, az összesen 6 db, szóval akad bepótolnivaló! (És lehet, hogy Árpi nem is lesz itthon aznap este.) No, ha jönnél, akkor beszéljünk, fél 5-ig dolgozom aznap.
Az a szám meg, jáááj! "Amerikába is így jutott el... a Télapóóóó..." :))
És még mindig: Doodle God rulez!

Tune-chan 2010.06.30. 18:04:09

@Tadeshi: Hát, mi tart vissza? :P
Nem tudom, lehet nem olvastad, de pár bejegyzéssel előbb mondtam, hogy leeht inkább visszajuttatoma könyveidet hozzád, és majd ínséges időkben kérem el, sajna túl sok olyan van, ami érdekel, jobban... (mert azok is érdekelnek, de annyira nem...)
Nem, a Líráról... (lira.hu/)

@mickie: Még nem mentem, végül rájöttme, hogy túl meleg van, szóval reménykedek a jobb időben. xD
Rendben, a pénteket meg még akkor megdumáljuk - de ha Árpi nem lsz otthon este, akkor az nem rossz, hogy...? Szóval hogy. xD
Nem Télapó...! xD

Kishi 2010.06.30. 20:08:52

a Muse szám különösebben nem jön be... de ami a Se kép se hang-ot illeti, nem hittem volna, hogy szeretni fogodXD /és én is meglepődtem, hogy No Thanx szám O.o véletlen errekapcsolok, hallgatom, hűbasszus nagyonjó... majd szám végén sokk, hogy NT O.o/
És bocs, de most csak ennyit szólok hozzáXD

Tadeshi 2010.07.01. 08:23:42

Bocsika, hogy idesunnyogok még egyszer: kijavítanád a ,,das"-t ,,die"-re? ^^"""" Csak mert nem semleges nemű vagyok, hanem nő. XD (És erre ma reggel jöttem rá, igen! XD)

Tune-chan 2010.07.01. 11:08:00

@Kishi: Miért, szerintem egész jó, én is meglepődtem mondjuk. xD Kár, hogy a Muse nem jön be, asszem én a fanjük lettem. xD És semmi gond, kösz, hogy hozzászóltál. :)

@Tadeshi: És már dafke nem javítom ki. xD :P
süti beállítások módosítása