Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Hétvége: japán, rosszullét, eső

Tune-chan 2010.07.25. 20:54

Ha azt mondom, holnap írok, az azt jelenti, hogy majd holnapután... vagy azután... vagy még később. xD De asszem erre lassan minden olvasóm rájön, hacsak nem jött még rá. Ami ciki, főleg, nekem. De sebaj. Igyekszem.

Szóval, ott hagytam abba, hogy péntek reggel. Valahogy felkapartam magamat aztán, hogy induljunk Kishivel - a PeCsába. Ó, Petőfi Csarnok, nagy anime conok egykori hazája, hiányoztál! Ja, hogy miért emntünk oda? A Magyar Anime Társaság (későbbiekben MAT) és a Szünidödö közös szervezésében volt ott egy Japán MATiné (csak stílusosan, ugye. xD). Ami konkrétan (lásd itt) 5-13 éves korig szólt főként, de ugyan már, egy vérbeli japán addictot mi tántorít el attól, hogy elmenjen rá? Engem konkrétan semmi, hisz elhangzott a bűvös szó: "Kipróbálhatjátok a hagyományos japán gyerekjátékokat." Engem ez győzött meg a PeCsai helyszín mellett. Mert tényleg, Petőfi Csarnok, ó, te csodás, ami rengeteg emléket hordozol magadban... milyen kihalt voltál!
Mert igen, alig volt ember. Nem hittem volna, hogy sokan leszünk, de megszoktam a cont, a több száz embert, most meg voltunk kábé harmincan-negyvenen - szervezőkkel! Amúgy kicsit emglepett, hogy Szünidödö szervezés félig - és csak csupa MAT-os arcot, animést, pillantottunk, amerre a szem ellátott a kis asztaloknál. A Nagyterembe volt a banzáj, plusz a klubterem volt az ilyen vetítő/előadástartó. A színpad se volt használva a nagyteremben, a kendósok előtte gyepálták egymást...

Szóval, a belépés ingyenes volt, ember kevés, a kölykök sem voltak annyira sokan... Elsőként betámadtunk az olvasásra kirakott mangákat, Kishi nézegette a Jpop bálványt, hogy elolvasná... De aztán továbbmásztunk, vettünk/tem wasabis mogyit (ő meg egy trickyt, ment az osztozkodás, persze), majd kezdődött a kendo! Három srác volt, plusz a mesterük (?), bár ez utóbbi nem volt szimpi, mert oké, hogy minket érdekelt, de a gyerekhadat nem hiszem, hogy izgatta a japán szavak, mit hogy hívnak... (a nyakszúrás kivételével az összesen tudom. xD Men-Kote-Do! - a legviccesebb, hogy mikor kiáltották, csak a Péter nevezetű kiáltotta a kote ko-ját, a másik kettő csak egy majdnem artikulálatlan te-t ordított. xD) De azért jó volt. :D (Főleg később, mikor már csak a saját szórakoztatásuk végett nyomták, vagy mikor rájuktámadtak a kicsik, és hagyták gyepáltatni magukat a felszerelésben. xD Bár, megnéztem volna, mit reagálnak, ha mi is megyünk gyepálni... xD Lehet, nem bírták volna ki. *evil grin*)
Aztán, átnéztünk a klubterembe,ahol közölték, hogy mindjárt kezdődik a vetítés - hát maradtunk. Kezdetben csak mi ketten voltunk a nézők. xD Később mások is jöttek, és a japán csizmáskandúrt néztük... és tényleg csak néztük, és audiokommentárt nyomtunk alá, mert egyszerűen nem lehetett érteni a szöveget. Magyarul volt, de olyan szinkronhangok voltak, olyan eltorzítottak, mint a vizipókcsodapókban A Terem akusztikája meg nem épp a legjobb, ha halkan szólnak a hangfalak, mi meg hátul ülünk... Nem baj, helyette szórakoztattuk magunkat (Főszereplő sráci a tipikus uke, csizmással meg együtt aludtak... Na ott vertem ki asszem a biztosítékot Kishinél, mikor mondtam, hogy megvan a seméje. xD). Megsajnáltunk egy kis cuki srácit, aki max 10 éves lehetett... Aztán visszamásztunk a nagyterembe, ahol is volt szabad hely a játékoknál, így beszálltunk egy szellemes játékba, két kissrác mellé. Az volt a lényege, hogy van egy gonosz szellem, aki a lécspő tetején ül fel, és oda kell feljutni, hogy elkapjuk. Igen ám, de a gonosz szellem varázsol - és ha szellemet dobunk, valakit szellemé változtat. Ha már midnenki szellem, akkor meg két szellem helyet cserél... (a nehezítettben a korng cserél helyet, ami a bábud színét jelöli...) Ami azért vicces, mert ha belezavarodsz, a szellemek ugyanúgy néznek ki, s akár rosszat vihetsz a célba - a bábu játékosát juttatva célba. xD - Elhatároztam, hogy összehozok magamnak egy ilyen játékot, mert nagyon vicces és halálos és egyszerű... és 8900Ft-ba kerül az eredeti játék! O.O A csaj mondta, hogy érvágás, de ennyire?!
Ezután leültünk kreatívkodni, egy alzászlót csináltunk, patchwork-mód... Befutott közben Tadeshi, kaptam tőle csodaszép tollat, amit még franciahonból hozott... Gyönyörű! x3 Imádom. A törpét is meg a tollat is. Ott összeismerkedtünk Eijivel, akit már annyi conon/afmen/rendezvényen láttunk, hogy ideje volt, azt hiszem. :D Azután rávettek minket a rajzversenyre, be is rakok egy képet a remekemből. Kielncen adtak le végül rajzot, és képzeljétek, Kishi harmadik lett! Örültünk neki, bár egy kicsit sírt a bensőm: én imádom a kis kölykömet, aki sikeredett. Oké, ceruzarajz, kicsit összecsapott - de hamar lejárt az egy óra... :x Na de inkább megmutatom a kis cukiságom. xD

Nna, ő lenne az. Téma az volt, hogy valami, amit láttunk a rendezvényen. Nos, az origami, csizmáskandúr, kölyök halzászlóval, Sakuragi, go-cucc, mangakötetek, szellemek, kendo-sisak. :D Ha nem lenne felismerhető - mert nem az. xD

Jó, oké, nem nagy szám, de kiskölyköt még nem rajzoltam. És végre volt esélyem nyerni - hát nem jött be. xD

Mindegy, szóval rajzolgattunk, majd vettünk tombolát - megint az esélyek miatt, kettőt-kettőt, Tadeshi kivételével, majd mentünk át a klubterembe, ahol animés-mangás előaás folyt éppen. Izgi volt, érdekesen tartotta a csaj. :D Majd jött az eredményhirdetés, szóval, nagyon örültünk Kishinek, kapott oklevelet, meg Puccás kismappát, meg egy Dramacon egyes kötetet - nem baj, hogy már megvan neki, majd túlad rajta. ;P Majd jött a tombola! Képzeljétek Kishi és az én összesem is nyert. A sárga 69 hozott egy Jpop bálvány első kötetet, amit rögvest Kishi kezébe nyomtam. Nekem ugyanis nem kellett -nem érdekel különösebben, majd csak egyszeri olvasásra. De azért érzitek, működött a kívánósdi - Kishi el akarta ovlasni. Most már el tudja. xD Plusz a piros 11 nyert nekem egy evőpálcikát. xD Kishi mindkettője evőpálcika lett, amiket elajándékozott Eijinek és Tadeshinek... :) Utána visszakunyiztam a rajzomat, hogy beszkennelhessem, és megőrizhessem. :D Utána még négyesben így lenyomtunk egy-két szellemes játékot...

De lassan mennünk kellett, Kishinek üzlete volt a népligeti metrómegállóba, ahova elkísértük Tadeshivel, majd a ligetben ökörködtünk egy kicsit a vízzel  (Kishi száraz maradt, nem ér...! xD) meg a libikókával... Róluk van is úgy kép, néhány érdekes... xD Utána elkísértük bliccelő törpénket az Örsre, majd jöttünk haza... Jó kis nap volt. :)

Tegnap egész három és fél órát aludtam, majd csak szenvedtem forgolódtam... Illetve reggel felébredtem egy istenes fejfájással, és hányingerrel - front, lehet. Biztos. Azért szánalom, hogy ilyen roncs vagyok... xD Délután aztán jött bátyám, és mentünk át ozzájuk az új lakásukba. elég tetszetős környék, lakás, meg minden, jó volt, legalább is tetszett, meg a kaja is finom volt. Csak apu húzott fel, mert amúgy sem voltam jól, és baszogatta a fényképezésgetésemet, mikor nem is tudta, milyen képeket csináltam. Aztán emg hülyének nézett, hogy nem tudom kicserélni az elemeket rendesen - az elemek voltak a szarok... Majd pedig fotózott, mikor kértem hogy ne. Itthon is. Felhúzott, nagyon.
De Timitől kaptam könyvet! Japánról szóló, mert most van a metropolnak egy könyvsorozata a nagy civilizciók/birodalmakról. Illetve kaptam egy örökmozgó virágot, amit autókban láttam mindig, és már ácsingóztam utána. Telitalálat! :)

A mát... majd legközelebb, most bocsi, de meguntam. ^^" Mata ne! (Bár, így a cím nem pontos, sőt. Nem teljes hétvége, és nincs eső. xD)

Címkék: rajz tune japán matiné

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr132175498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.07.25. 22:06:59

És így még nem írtad le a mozit! :P
(Jól van na, tudok várni, de tényleg)

Tune-chan 2010.07.26. 11:04:15

@Edo12: Hát nem. De azért vicces, hogy erre nem is reagálsz akkor. Na szép. xD

Tadeshi 2010.07.26. 20:20:45

Én reagálok! XD Jaja, jó kis nap volt, és örök emlék marad a halacskás zászló, és a wc-re úszás... xD (Meg a darvak. =D Meg úgy az egész. xD)
A kiskölyök cuki lett. =D (Nekem egy kicsit hosszú a keze, de nem kötözködök, egy óra alatt az ember ne várjon csodát. xD)
A szellemekért meg majdnem 9000 forint rablás!! O.o Komolyan! Öt bábu, öt korong és öt szellemkupak, meg egy kis tábla?! Komolyan mondom, ennyiből én is össze tudom hozni, és akkor hosszabb pályát rajzolok... xD)
Hjááá, a Csizmáskandúr meg haláli lehetett... xD (Szegény uke-szerű kissrác... xD Ilyen mocskos fantáziával... xD Bár, pont ma mesélt nekem Fru egy olyan bara-doujinshiről, amiben egy apuka ráküldött a fiára egy lovat... O_O ...Azért ez már... És van, aki ilyet olvas! És kitalál! Komolyan mondom, azt hittem, lekaparom az arcomat! XD Szóval, vannak elvetemült figurák... xD)
És... Asszem ennyi voltam. ^^ Bye-byE! ^w^ Chuu~!

Kishi 2010.07.27. 19:32:28

A rosszullétes dolgok miatt részvét.
MATinéról kihagytad, hogy végül a megsajnált srácival is játszottunk, és határozottan nem volt rajta mit sajnálni akkor, sőőőt! (Meg a tényt, hogy két, nagyon éds kissráccal is szellemeztünk a program alatt... *khm*)
Még szép, hogy Én szárazon maradtam =P

Tune-chan 2010.07.27. 20:53:08

@Kishi: Tudtam, hogy valami hibádzik, köszi a kiegészítést. xD Egen, azért említettem meg a film alatt, hogy... jááááj, hülye Tune, hülye! xD
Na majd egyszer... egyszer te is kapsz véletlen. xD

@Tadeshi: Lehet hogy te reagálsz, de erre meg én nem tudok reagálni. ^^" (Úristen, az aztán a beteg doujin, na meg fantázia... atyaég... ló... bmeg...)
süti beállítások módosítása