Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

A nagypapa, az ogre és a punnyadás

Tune-chan 2010.07.30. 13:30

Mindig el vagyok maradva magamhoz képest. Szóval most megint mindent, vegyesen. (így utólag - ha már, mikor írni akartam, egy óra munkám elszállt - szerda délelőtt. Yeah.)

Vasárnap írtam, vagy mi, utoljára... És valahogy nem jutottam odáig, hogy magát a vasárnapot is kivesézzem. Na majd most. Valahogy az alvás aznap sem ment annyira, jó pár órát ébrenlétben töltöttem, forgolódva, és jobb dolgom nem lévén, agyalgatva. A vicces, hogy már nem emlékszem, miken agyaltam. xD Aztán, mire sikerült volna az alvás, apu rontott be, hogy keljek, mennénk. Artikulálatlan "haahmmm" - hangot hallattam, s még egy olyan tíz perc után is csak így tudtam kommunikálni. Sebaj, elkészültem, a fele dolgot, amit akartam, itthon hagytam, de nem baj, kit érdekel. Az odakocsikázás most egész kellemesen telt, madjnem sikerült aludnom. xD Az ottléttel se volt baj, csak ne esett volna egész nap az a fránya eső. Így nem tudtam kimenni az én Csutimhoz, csak a macskákat dögönyöztem, akik hálásan doromboltak dörgölőztek... Édes pofák...! Csak ne lennének olyan satnyák. Aztán, sikerült lefeküdnöm, míg a többiek átstartoltak uncsitesómékhoz a szomszédba... De nem jött össze az alvás. Hol papa csattogott be, hol a kakukkosóra kezdett vergődni, utoljára pedig nővérem talált meg a telefonon, mikor már épp átléptem volna az álomvilág kapuján.
Na sebajság, ez utóbbi után feladtam az alvósdit - főleg, hogy emergency volt. Avagy Zsebi rájuk ijesztett picit, és nekik meg volt egy mozijegyük aznapra, neten kifizetett, a Shrek a vége, fuss el vélére. 3D-ben. Bevállaltam a "nemes" feladatot, hogy szerzek embert és elmegyünk megnézni... Kishi jutott természetesen először eszembe, aztán az is beugrott, hogy ő elvileg egyik loli barátnőjével mászkálgat aznap, szóval, a második beugrott személyt válaszottam: Edót. És meglepetésemre elfogadta - mint kiderült, úgy, hogy nem látta az első három részt. Jó, én meg a Shrek 3-at, de nem kellett túlzottan a megértés miatt. Úgy érzem. :)

A film előttről... Apu eldobott minket a népligethez, hogy tuti ne késünk (necces volt a hazaérkezésem...), aztán a Westendben sikeresen megtaláltuk a mozit... xD A jegyet is sikeresen átvettük, bevásároltunk a büfénél (érvágás. Vettem egy kis M&M's mogyit, meg egy 7up-ot, fél literest: összesen volt 700 Ft. :S), majd beültünk... És nem kellett csalódnom: B-sor, azaz utolsó előtti sor, s mindketten a szerencseszámunkon ültünk. 11-12. :) Tökéletes, és még középen is volt. Az előzetesek között volt az Avatar, utolsó léghajlítója, és aww... Lesz az is szrídíben! Még azon agyalok, kit veszek rá, hogy eljöjjön velem rá. (Ádám jelölt, csak ő azt mondta, hogy mintha Krisivel beszélte volna már meg a dolgot...)

A film
Adatok: Shrek a vége, fuss el véle (Shrek Forever After), színes, amerikai animációs film, 93 perc, 2010.
Rendezte: Mike Mitchell, Szereplők: mint eddig, magyarhangok terén is, és csak most esett le, hogy a Kandúr hangja nem más, mint Crespo Rodrigo, akit szeressünk, nagyon. xD (Azt tudtátok, hogy a király eredeti hangja Justin Timberlake? Meglepett...)

A filmről: A történet annyi, hogy Shrek átlényegül hétköznapi családapává, és ez neki nem jön be, monoton, ugyanolyan szürkle hétköznapok, és a kicsik első születésnapján bizony sikeresen túlcsordul nála a pohár, és kifakad. És egy egyezséget köt az aktuális főgonoszunkkal, Rumpelstiltskinnel. Aranyos a neve, nemde? xD Mindegy, ő rájön, hogy Shrek az oka annak, hogy ő nem uralkodó, mert ha nem mentette volna meg az ogrénk Fionát az első részben, szülei aláírtak volna velke egy szerződést... De megmentette. És azt kívánja Shrek, bár ne tette volna a buli után. Rumpelsti-... Szóval Rumpel kapva kap az alkalmon, hogy keresztbe tegyen - felajánlj egy napot Shreknek, mikor "igazi" ogreként élhet, mint annak előtte, cserébe egy másik napért... Ami a születése napja - és ez nem esik le a zöld melákunknak. Így nem menti meg Fionát, nem találkozik Szamárral, meg semmi. És mire rájön... Rumpelé a Túl az Óperencia, ő irányít boszijaival, Fionát senki nem mentette meg és az Ogreellenállás vezére és... 24 órája van, hogy megtörje az egyezségüket, különben örökre eltűnik - mert ugye meg sem született...

Személyes vélemény: Magamtól nem néztem volna meg, moziban pláne nem - már a harmadik is eröltetettnek tűnt, azért is nem láttam. De jó volt, olyan igazi Shrekes. Poénok, akció, minden remek arányban, mint mindig. A 3D élményről... Annyira itt nem volt látványos, mint az Avatarnál. Na igen, itt max annyiból volt a háromdécske, hogy ha egymással szembe láttad, érzékelted a távolgásot, majdnem rendesen. De sebaj, annyira nem volt rossz, vagy túl hozzászoktam? xD Mindenesetre potyamozinak elment. És örültem, hogy Edo is végigélvezte, és izgulta - pedig szeritnem enyhén kiszámítható volt, de izgi. :)

Utána még mászkáltunk ott a Westendben, kiültünk a tetőre, ahol szemerkélt az eső,d e sebaj. xD Megettük a sütit, amit hozott, s amit a nagyija csinált (amit remélem, átadtál, hogy nagyon-de-nagyon nyáááámiiii, azaz finom volt! :D). Aztán hazaléptünk...

Másnap, azaz hétfőn reggel korán felkapartam magamat, és elkísértem Kishit a dokijához. Ja, hogy a dokik szeretik azt csinálni, hogy akkor mennek nyaralni, mikor az ember beteget jelent? Segond...! Leültünk hát, és dumcsiztunk, megbeszélve, hogy majd akkor délután megyünk a másikhoz, a helyetteshez. Addig is, jó szokásomhoz híven gépeztem délelőtt, majd beslattyogtam a szobámba, hogy majd akkor szépen nekiállok a TvaP cselekményvázlatának levéséséhez, mert újra szeretném írni, mivel logikátlan az egész. Igen ám, de leültem, és hirtelen halványlila segédfogalmam sem volt arról, merre van a kis zöld pisztáciamintás füzetkém, ezért hát csak ültem, és tekintetemet körbejárattam a szobán... És megakadt a polcsoromon. Azon is belül egy bizonyos könyvön: Kanehara Hitomi Pirszinget a kígyónakján. Ugye, ez a könyv érkezett meg a múltkor, amit át is vettem - aztán nővéreméknél hagytam, hogy Árpi elolvashassa. Nos, még a jómúltkor visszakerült hozzám, és csak beraktam a polcra a többi kiváló kötet mellé...
Bűnbe estem, levettem a polcról, és begunnyasztottam az ágyamra, hogy olvasunk. Másfél óra alatt legyűrtem a 128 oldalát, aminek többek között az is lehetett az oka, hogy úgy a könyv felénél megszállt az ihlet, és írni, írni akartam. A világ, amit lefestett elém a könyv, ismét magával ragadott. Érdekes sztori. És emlékszem, mikor először olvastam is nagy hatással volt rám - írtam is róla. Először azt hittem, ide, de rájöttem, hogy az az utolsó "naplóféle kezdeményezésem"-ben volt. Úristen... Réges-rég... (a legviccesebb, hogy amibe a TvaP cselekményrajzolatot akarom írni, az is egy ideig naplóként funkcionált, de aztán... kitéptem az oldalakat, mert fájt. Valahol még meg kell lenniük... Valahol...)
Mindegy, szóval, amint a könyv becsukódott, én rituálisan visszahelyeztem a polcra, majd már vetődtem is a benti gépemre, és beüzemeltem. Írtam, és írtam, egy nagyon negatív jövőképről, ami sajnos nem csak engem érint. De ez is benne van a pakliban, sajnos, tudom. De nem fog megtörténni, nem leszek olyan, mint a főhős, nem fogom hagyni, hogy... Khm, mindegy, elkalandoztam. Lényeg az, hogy mélyen felforgatott a sztori, és mikor épp átírtam egy bekezdést, mert rájöttem, úgy jobb... Szóval, írtam, hogy: "„Évek óta nem láttak havat” – írta nekem sms-ben" - mikor szitne sorsszerűen jött egy sms Kishitől. Kis híján azt hittem sírvafakadok, de tényleg. x'D
Mindegy, összeszedtem magam és olyan tíz perc múlva már menetkész voltam, megpróbálván nem mutatni nyomott hangulatomat, ami azt hiszem sikerült. Gabi is velünk tartott, így legalább volt társaságom, amíg vártunk Kishire... Halálra szekált. xD Meg a másik... Ő mesélgetett jobbra-balra, ami nem gond. De mikor kérdez valamit, és én kezdenék bele a fairy tail-be, akkor ugyan már, mi lenne,. ha nem szólna bele, és kezdene el valami másról beszélni...? Mindent félretéve annyira nem volt rossz... Elkísértük őt aztán a népligeti metróig, aztán Kishivel dumáltunk még... Felcsábított magához, hogy megnézzem a vasárnap szervált cuccait - azt a loliable esernyőt, meg egy mártogatóstoll szett. ("Szenvedélyes gyűjtő volt, hatalmas birtoklási vággyal.") Kaptam két origamizott... ööö... virágot? (Kishi...! Hogy hívják? Nem jut eszembe~! ^^" Kész, az agyam mint a szivacs. -.-") Mindegy, a lényeg, hogy gyönyörűen festenek, és helyet is foglaltak a tévém tetején a két-három plüssminiegér mellé, meg a fakígyó mellé... :)
Valahogy utána nem nagyon álltam már neki a történet folytatásához, pedig... pedig na. (Még a múltkorit sem ártana befejezni, ami ugyanúgy a legmélyebb bugyrokba juttatott érzelmileg. xD Bár, az nagyon más dolog. Azt... úgy érzem, NEM SZABAD megírnom.) Kicsit mondjuk át kell majd írni is, mert nem épp logikus, mert ahogy eszembe jutott, írtam, de rájöttem, hogy jobban is szabdalhattam volna. (amúgy tagadhatatlan rajta szerintem a könyv hatása. Mint ahogy volt olyan TvaP részlet -mikor Mark elintézte az őket követő gorillákat-, amin az előtte/akkoriban olvasott Fable-könyv látszott meg, stílusilag. Pontosabban az én írásom, tagadhatatlanul, de érződik rajta a hatás -stukkeragyas altatás? :D)

A keddi napom macskafelvigyázós volt, Zsebire kellett ügyelnem, ugye a vasárnapi miatt. De nem volt gond, és mindent összevetve, egész nap nem csináltam semmit. Ilyen kis "semmik" ragadtak meg aznap: mikor Mazska elkezdte rágcsálni a rajztáblám szélét, mikor fél méterre ültem tőle, vagy hogy, hazafele a Könyvesről sétálvba olyan gyönyörű volt az ég...! Ahogy rózsaszínesre festette a szürke felhőfoltokat a lenyugvó nap, ott kaptam majdnem szélütést, hogy miért nincs nálam egy tetves fotógép... xD Ja, meg rákattantam fb-n a Vampire Wars nevű Zynga játékra, ahol is akarakterem neve Asus lett. xD De tiszta máshogy néz ki, mint a mi Asusunk, rakok is be róla képet menten...

Nna? Igen, az a világító neon karkötő kilóg az öltözékéből, de ez van, az ad... Már nem is tudom mit, de szóval, jó, ha van. xD Van amúgy még pár gönce, mert bevásároltam, de most így jó. xD

És ha már Asus... Kedden befejeztem -kilenc nap után végre, teljesen xD- Pegasus Millius Kaio Marcust - azaz az első, az igazi, az egyetlen... Asust! Kishi ötletére, bordó inget és fekete nadrágot akartam ráadni. Igen ám, de mint kiderült, otthonhagytam a bordót... (amiről meg kiderült, hogy az a bordó ceruza nem is létezett, csak az agyam szüleménye volt. xD), illetve a fekete is kámforosat játszott, ugye a grafit meg inkább szürkét csinál, mintsem feketét. Na hát-na hát, mit tehet ilyenkor az ember? Abból él, ami van neki! Így lett az eredmény ez:

 

 

 

(Katt a képre a nagy-nagy méretért! :D - ami nem az eredeti, mert azt túl nagynak találta blog barátunk...)

Nos, igen, bordó helyett lila, fekete helyett ilyen rozsdás fémlemez-szín. xD A zoknija fehér akar lenni, csak a fehér cerkám is otthon maradt, ezért világoskékkel oldottam meg, yeah. xD Mindent összevetve nem is lett rossz. Nekem bejött, és hát nehéz szívvel váltam meg tőle csütörtökön. xD Árnyékolni próbáltam, már amennyire a színes ceruzáktól tellt - a lila speciel nem nagyon akarta hagyni magát. xD De sebaj. Jaj, ha ráközelítetek az arcára, látszik, hogy kicsit elkentem a pirosat. xD (a fénylés ceruzával lett megoldva, míg a haj maga tollal... na és kicsit halványítani akartam a ceruza piroson, ezért rámentem radírral... vesztemre. xD Az arcában mondjuk még jó is, kis színt ad neki, de a feje felett... Tadeshi, remélem, még nem vetted észre... xD Vagy hogy a bal karján volt, hogy kimentem a vonalból színezés közben... xD khm... Igen, a profizmus megvan. xD) Mindegy, összhatásban jó, a kézfejét, meg a rózsát nem kell nézni, s elmenős. xD A felirat úgyis elvonja a figyelmet - mert az tökély lett. xD

Befejezvén ezt a projectet felmerült rögvest az új: a L&V(...&W? xD) kreatív címet viseli. xD És egyelőre ennyit erről, legyen elég annyi, hogy nagy terveim vannak, és Kishi meg fog verni miatta, ha összejön, ahogy akarom, márpedig össze fog, ha a fene fenét eszik is. Aztán majd meglátja a világ Kishi születésnapján. Ketyeg az óra, basszus, neki kéne állni... xD (Kishi, nagy baj, ha késve kapod? x'D)

Szerda... Kiakadtam ugye blogra, mert benyelte a bejegyzésem, majd indultam át Évihez, ahol már ott volt a kommunikációs team - az én kivételemmel (meg Simonék kivételével, de hát ugye na. xD). S kezdünk új arculatot ölteni: Keatív team, ó, yeah. xD Azon kívül, hogy gyöngyöt fűztünk, karcolgattunk, fontunk, meg ki tudja még mi minden volt ott... Tanultam új dolgoakt is: egyrészről, hogy lehet egy szállal kivitelezni a hármasfonást (kék szkubidufonálból lábamon az eredmény, a bal bokámon, de ez titok. xD), illetve Dorina okított a dobozos üdítőbőli utolsó kortyok kisajtolásának technikáját. xD Na meg kipróbálhattam a karcolást, aminek az eredménye az alább látható fiatalember:

 

Látszik, hogy nem nagyon esett kézre a cucc... Bár, tetszik a szeme, és a haja a fiúnak, de nem az igazi, valahogy... Ezt még gyakorolni kell. xD Mindent összevetve nagyon hasonlít kinézetre Viol-ra, így képzelem el az én kis angyalkámat... (Emlékeztek? Ha nem, katt, kilencedik nagybekezdés) Legalább is hajra, arcra simán... Égeti a fiú a tenyeremet, meg már a "seméje" is... xD

De, eltértem. Szóval, kreatívkodtunk, pinpongoztunk (jött egy rakat ötlet szerephez, ugye, Kishi? Ólomgolyós ping-pong, elektromos nyakörv... de messze van még, mikor Kaitou csak szívni és szívni fog... xD), aztán leléptünk...

Csütörtökön Tadeshivel volt találkám, és fél órával későbbre raktam, mert nem sikerült normálisan elkészülnöm addigra. xD Vettem előtte, boltba leugráskor egy hajgumi szettet, amit imádom! Van benne egy olyan turbo-szőrös, egy nagy, meg négy kisebb, két-két színben. Mind a barna egyik árnyalata, és alig bírtam választani - mindegyik szett kicsit más vol.t, de végül ez jött haza... Majd lefotózom, mert asszem így csak én értettem. xD (Meg esetleg Timi, akinek élőben elmagyaráztam, ugye? xD) Meg szépek együtt, megérnek egy fotót. :D
Utána go Örs, gondolván, előbb értem, megyek könyvet nézni a hátsó könyvesnél a Sugár mellett... mire odaérnék vetődik nyakamba Tadeshi, aki szintén hamarabb kiért. Remek. xD Jó volt vele, csak rövid. Nagyon rövid pórázon fogják, érthetetlen, miért. Hazakísértem, aztán a kapunál még beszélgettünk egy jódarabig... amiért lecseszték, és mindez az én hibám. >.<" Szegénykém... Jaj, kitaláltuk, hogy akkor álnevezünk, Kishit meg engem, hogy elengedjék velünk. xD (Kishi eröltetettnek találta a Shiki nevet, ami a szótagok megfordításából jött. xD Pedig még jól is hangzik...! (Ugye Shiki a vk-ból... /jobboldalt, gyerekek, oké?! xD/))

Na és most ennyi voltam, mert Edo küldte az sms-t, hogy úton van... Mata ne!

Címkék: film történet rajz vámpír karc tune tvap

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr252186860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.07.30. 19:00:22

Éééés vééégre, én vagoyk itt az első! XD Ha valaki közben merészel írni, fejbelövöm magam egy Desert Eagle-lel. XD
Ha nem mondod, nem veszem észre, hogy kimentél a vonalból... xD Se azt, hogy elkented a haját... xD A megfigyelés magas szintje, ugyebár. =P
Az FB-s Asus csini, csini, de közel sem annyira, mint a szerepes Asus. (Mellesleg, mi a jó életet csinál annyi ideig a fürdőszobában?! És hogyhogy nem zavarják a gyanús hangok a szobából? XDDD)
Ööö... Mitis... Jah, igen! Viol cukiii. *.* Nekem így karcolgatásos izéből van egy sárkányom - igen, sárkány, azért érzed XD - amit nem merek karcolgatni, mert félek, hogy elbaszom. xD
Ööö... Várj, mindjárt eszembe jut... *görget* Nem miattad! O.o Nem, nem, nem, egyáltalán nem! Hidd el, nem miattad hisztisek mostanság az őseim! Nem tudom, mi miatt, de dolgozom a megbékítésükön. xD Szóval... Ne vedd magadra, hogy miattad, mert egyáltalán nem!
Az álnevezéshez meg... Hehe. xD Miért nem tetszik neki a Shiki? XD Szerintem édes. ^^ (És akkor téged meg elnevezhetünk Natu-nak. =P)
Nya, ennyi voltam. ^^ Bye-bye!

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.07.30. 21:08:25

Miután a nevemet, az e-mailemet és a jelszavamat is megváltoztattam (volna), de valamelyiket nem engedte, így egy csomót szenvedtem, mire beléptem. :-)

És még helyet akartunk cserélni!! Tök jó, hogy nem tettük. :P
Emlékszel, az egyik előzetes milyen vicces volt? Azon halálra röhögtem magam.
A 3D élmény... Kicsi csalódás volt, ugyanis többet vártam, de ettől függetlenül azt mondom, hogy a jövőben is inkább 3D legyen!!
Persze, átadtam :) (süti)

Tök jó lehetett Évinél! Hallod, neked miért van olyan társaságod és osztálytársaid, akikkel lehet pingpongozni, karaoke-zni, kreatívkodni és a többi, nem pedig kocsmázni és diszkózni? NEM IRIGYELEM, hanem csak vágyom én is egy ilyen körre..

Ma remélem nem voltam túl fárasztó... Meg azt is remélem, hogy holnapra kipihened magad!

Kishi 2010.07.30. 21:59:49

Hogy miért nem tetszik a Shiki? Kérlek szépem, imádom ezt a nevet, nemkülönben a hozzá tartozó VK-s illetőt - de ez fiúnév! (Jó, tudom, nekem már mit számít a Kishi után...) arról nem is beszélve, hogy szerintem adja magát, ha az ember tud, hallott már egy Kishi-ről, akkor a Shiki...
Ami Gabit illeti... hát, ő már csak ilyen... *sóhaj*
Az Asus-ok nemrosszak, de a te általad rajzolt verzió jobban bejön =P
(Ami meg a Natu-t illeti... nekem a Nut jut eszembe róla, mint szóXD akkor már inkább Natsu...)

Tune-chan 2010.07.30. 23:45:32

@Tadeshi: Tudom, hogy nemv etted volna észre, de valahogy volt annyi bennem, hogy közlöm. xD (És amúgy zuhanyzik, kérlek. Inkább folyatja magára a hidegvizet, mintsem, hogy azokat hallgassa odakint.)
Ő nem Viol, csak egész hasonlít rá. xD
De... Az én kezem is benne volt...
Natu a pokémonban egy cuki pszicho madár... xD
...
(Bocsi Edo, de Kishi idevág)

@Kishi: Na igen, a Kishi után már mi bajod a fiúnevekkel?! xD Jó-jó, tudom, béna vagyok, mondom, találj jobbat. (És tudom, hogy fogsz is) A Natu-Natsu páros meg... Hát nem tudom, nekem mindkettő bejön, a A Natu a pokémon miatt, és nekem a Natsuból jön a "nuts" szócska. :P
Jó-jó, tudom, hogy Gabi ilyen, de... De na. Kicsit szarul esett, tudod milyen kis érzékenylelkű barom vagyok. xD
És örülük, hogy tetszik, hogy jobban tetszik az én rajzom egy képnél. x3 Bár ez sokmindent jelenthet, nem feltétlen azt, hogy jó a rajz... xD (Jó, leállítottam magamat... xD)

Na és akkor... @E1d2o: Nem értem miért jó a változgatás, de te tudod. xD
Hmmmz, a baj az, hogy már nem tudom melyiken dőlték úgy - nekem több is tetszett. ^^"
Igen,e z most nem volt nagy élmény 3Dben... Az Avatart kellett volna látnod, az... nagyon durva volt.
Köszi (süti) ;)
Jó is volt. :) És... Csak keresni kell. Úgyis annyi fórumon jársz, ilyesmi nincs arra? Karaoke nem szokott lenni, bár lehetne... xD Nem tudom ki járna rosszul, hogy hallgatnunk kell egymás hangját. xD
Nem voltál az, csak a sok bocsánatkérés... :P

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.07.31. 11:57:37

@Tune-chan: Semmi baj, nekem mindegy, milyen sorrendben válaszolsz. :-)

Nekem is több előzetes is tetszett, de csak egynél lettem rosszul a röhögéstől. Annál a madarasnál. A Kutyák és macskák 2 meg érdekel :) Na, majd lesz valami.

A GyakoriKérdéseken végül is lehet embereket becserkészni, egy 19 éves csajt már sikerült is, de szerintem, ami azt illeti, ez nem a fórumokon megy... :) Ja, a felsorolásból kihagytam, hogy még vásárolni tudnék az osztállyal, meg strandolni, de ott is csak feküdni a napon :)

Tadeshi 2010.07.31. 12:13:45

@Tune-chan: Akkor az alteregód ezennel Natsu leszen. =P (Mondjuk... Közben leesett, hogy inkább Netsu-nek kéne lennie, mert ha a Tune szótagjait felcseréljük, akkor sehol sincs benne A... xD Segond... A Natsu nekem jobban tetszik. =P)

@Kishi: Nem is értem, mi a baj a fiúnévvel... A Tadeshi is az. xD (De legalább is uniszex, ez tuti. xD)
süti beállítások módosítása