Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Szocka, szocka: antiszocka

Tune-chan 2010.08.04. 12:27

Mostanában előjött belőlem az érzés. Az a "hagyjatok békén, én elvagyok egyedül is"-érzet. Ami nem látszik rajtam, ha jól látom a dolgokat, ami nem is baj. :) Eldünnyögök magamban, kifele mosolygok. De nem értem. Miért jött elő? Hiszen vannak barátaim, akikkel lehet hülyülni, s mászkerálni, van egy pasim is, akit szeretek, hol van akkor a gikszer? Miért érzem ezt...? Mások "ölni" tudnának a helyzetemért, én mégis... mégis inkább szíves örömest kamikázét játszanék, kiugorva az ablakon. (Hátha jön a varázsfelhő...)

Történetünk fonalát ott hagytam abba, hogy pénteken Edót vártam. Át is jött, nem is volt rossz, csak kicsit érdekes volt a hozzáállása a macskákhoz. Lekísértem, az ég visszafele gyönyörűszépséges felhőkkel örvendeztetett meg.
Szombaton úgy ébredtem, hogy én semmit, én hulla vagyok, az is megfordult a fejemben, hogy lemondom a délutánt. Ami nem történt meg, hála az egeknek. Timi elvitte Mazsit a doktorhoz szúrira, mi addig Zsebkével kettecskén maradtunk. Próbáltam játszani a nagylánnyal, de nem mutaott kifejezetten érdeklődést, így hagytam, hadd pihengessen - míg le nem kellett szednem az erkélykorlátról... -.-" Aztán miután elintéztem a lábamat (levágtam, tőből!), visszaengedtem a nagylányt a levegőre, és nem volt több problema. A délutánt meg Ádámmal töltöttem, és jó volt, utána minden rózsaszín volt, az ég gyönyörű, Tune meg hülye marha felrohant az emelkedőn és jól le is járatta magát, mert beelőzte egy kocsi, ami persze, hogy a ház előtt állt meg. A nő meg persze, hogy beszólt, de nem gond. Az ég aznap is gyönyörű volt... x3 (A Moonlight Meidó meg még mindig hangulatos, a Yugiohsok jófejeknek tűntek a KFC-ben, a Margitszigeten meg sok az ember...)
A vasárnap shopping-day volt, a hazaérkező Árpit hagytuk aludni, így hát elnéztünk Stop Shopba... Először Media Marktból hazajött nekem egy bizge-mizge (szépséges fehér), majd DM-ben vásároltunk be, nekem pattanásellenszereket, meg kaptam fekete hajgumit, aztán az Invázió következett, három felsővel és egy bugyival gazdagodtam... Aztán benéztünk az állatos/cicaboltba, én meg nézegettem újdonsült tervemként a macskanyakörveket - akarok olyan nagy csengőt, amiből majd nyakláncot csinálhatok, olyan TMM-s Ichigo-feelingűt... Meg meg kell találnom, van egy kisebbem már valahol, abból esetleg karkötőt gyárthatnék...
Hazafele beugrottam Kishihez, mutogattam neki a szerzeményeket (+1-et, amit nővérem adott, egyenest a szekrényből...), és sikeresen kölcsönkunyiztam egy a "házikönyvtárban" talált Fable-kötetet, jó régi Kriplikommandót, és kölcsön jött még egy Interjú a vámmpírral is, a nagy Anne Rice-tól, az igazi vámpírírótól. (SM elbújhat nagysága előtt a sarokban, a porszemek mögött!) Még egyiket sem kezdtem el, nincs sok ingerenciám, meg ha nekiálnék, megszólalna hangosabban az amúgy is hangosan vészvillogó-csengő, hogy csinálni kéne a L&V projectet, különben az életben nem leszek kész vele. Bár, van kifogásom: amíg nincs anyagom a V-hez, addig szarügy... (az istenért, az L-t attól még megcsinálhatom, meg az arcnélküli V-t is!) De majd ma újra bedobom magamat az ügy érdekében, ha tegnap nem jött be...

Hétfőn a mi japó táboros Petink újra Pesten járt, hát találkoztunk vele. Westendben meghívott minket a nem is olyan smucigja fagyizni, aztán a Népligetben sétáztunk... végül felraktuk a srácot a villamosra, mi meg még leültünk a telepen dumcsizni Kishivel.
Kedden ugyancsak Kishivel Pólusoztam, majd Ázsiáztunk, végül Astorián koccantunk nővéremmel, és elnéztünk az ottani Ázsiába, mert vasárnap nem sikerült, amit akartunk: a melegítőruha... Hát most sikerült, egy fekete-piros melegítőszett jött velem haza. Nem szabadott volna, de megint költekeztem amúgy is - egy animés kaleidoszkóp, és egy lila-fehér lány szőrös-egérszerű-cuki-izé jött haza Kazuki és Larry mellé. Természetesen ő, Lilla a legnagyobb hármuk közül, de segond. Majd ha megihletődöm talán lesz team fotó. xD Na meg meghívtam Kishit fagyira, az Astorián, és az bizony finom fagyi volt... (És egy könyv akart hazajönni még, amit csak azért úsztam meg, mert a második üzletben nem volt szépborítós, csak a sima...) Illetve szagolgattunk parfümöt is, volt is, ami tetszett... De sajnos, nem az "én" illatom. Miért ragaszkodok ahhoz egyáltalán ennyire...? Mindegy, kettőt asszem felírtam magamnak, mert miért ne. Majd talán egyszer...
Jaj, ha már parfüm - képzeljétek, nővéremnek van egy olyanja, aminek az illata a Meidóban először elfogyasztott tea illatára emlékeztet, vagyis nem csak emlékeztet, egy az egyben olyan. Vicces felfedezés volt... xD

Ma, szerda... igyekszem elkezdeni a projectet. Előtte majd el kell mennem a Pennybe, aztán... szabad az út.

Jaj, amúgy elkezdtem egy hirtelen ihletett sztorit, ami veszni fog - mert mikor megihletődtem rá, anyám rövid időn belül elpenderített innen. Kérdem én, mire fel volt ez jó, ha... itt ülhetett volna, amíg nem vagyok itthon, de neeeem, ő akkor akar itt ülni, mikor itt vagyok, na persze. Csak mert megihletődtem, csak mert Kishivel épp abban a minutumban kezdtünk el szerepezni. (Gondoltam, eddig nem szólt, ezután már nem fog anyám... De szólt, remek. Utálom, hogy egy gépen osztozkodunk.)

A L&V(...&W?) projectet tökéletesre akarom. De valahogy már most sejtem, hogy nem fog úgy összejönni, ahogy szeretném... Na igen, hiányos rajzolás készségekkel nehéz. Mert az emberben vagy megvan a tehetség, vagy baszhatja, bármennyit is rajzol, nem lehet tökéletes. És valamiért nekem az az érzésem, én az utóbbi kategóriát képviselem.

Tegnap Ádám megadott egy oldalt, ahol fent van az össze Family Guy rész. Rá is vetődtem, három részt néztem meg zsinórban. Az első évadból még négy rész van... A többi évad meg már huszonrészes. Vicces lesz, de msn mellett simán.
Msn... Ccc... Na mindegy. Mostanában kicsit bunkesz vagyok, és ignorálok embereket. Nem letiltom őket, csak... ignorálom őket. Sokszor úgy, hogy valami mondvacsinált állapotban vagyok. De oka van. Mikor egyszerre 9 ember akar velem beszélni, az idegesítő. Én mellette játszani/olvasni/írni akarok, az istenért! Nem minden figyelmemet az msnbe ölni. És ha nem válaszolok öt percen belül jön a kérdezgetés, hogy hol a f-ben vagyok.

Lett egy új mobilom - erre jöttem haza, hogy miután megkajáltam apu a kezembe nyomta. Egy T-mobile Vairy Touch a drágaság, fekete. Kicsit már megszenvedtem vele... A jtékokat, amiket leszedtem hozzá ugyanis nem akarja elindítani. A zenelejátszó működésére rájöttem, a háttérképpel még karatézok, de lehet, hogy új témával kéne megoldani... (de azt se találtam meg, hogy hol lehetne lecserélni...) Fura az érintőfelület, még szokni kell, smst írni mindenesetre vicces, meg játszani a beépített játékkal. Nagy gondom még, hogy zenehallgatás közben nem lehet játszani, vagyis lehet, de akkor nem hallod a zenét. Blutooth-om is van, végre először az életben - örülök neki, alkalmam mondjuk még nem volt használni.

Nna, most felrakom az anyagokat a mobilra, a délutáni projecthez. Bocsánat, ezért a semilyen bejegyzésért.

Címkék: tune

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr452198004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.08.04. 17:17:55

Szerintem nem semmilyen... xD
És nini, megint én írok először, végre. xD Áhá, szóval ezért pangunk annyira! XD (Jó, mondjuk tengap mondtad, hogy FG-t nézel, gondoltam, akkor hagylak nyugton. xD Nem akarom gyarapítani a ,,9 ember" kategóriáját. =D
Én neked drukkolok a projecthez. ^^ És szerintem sikerülni fog! (Mellesleg, semmi nem lehet tökéletes. Gondolj csak Nereusra! XD)
Hű... Asszem ennyi az az értelmes, amit hozzá tudnék szólni. xD Szóval... Sok sikert a rajzoláshoz, grat a ruckhoz, a telefonhoz, és ne légy antiszocka. xD =P
Bye-bye! *chuu*

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.08.04. 19:32:31

Sikerült belépnem! :P (A változtatás óta még mindig nem tudom, hogy ez mivel is enged be, s próba szerencse...)

Nővéred is mondta, hogy fura a hozzáállásom a macskákhoz, de miről volt szó? Nem értem... :( Mi volt fura? Keveset tudok róluk vagy mi?
Egyébként tényleg sajnálom, hogy még mindig többségében fárasztó vagyok, de hidd el, nem tehetek róla, hogy nincs normális érdeklődési köröm, stb., és egyébként alig bírnak az emberek elviselni... :S

Neked is mozgalmas napjaid voltak... De legalább nem ilyen kötelező meg uncsi programokkal, hanem normálisakkal xD

Új mobil? Király :P
Én egyébként bolondulok az érintőképernyősökért.
Telószámod u.az maradt?

Kishi 2010.08.04. 23:01:56

Hátöööö... /Az értelmes kezdés/
Hogy mitől lehet ilyen kedved, azt nemtudom, de jobbulást hozzá.
Az interjút kérted, a Fable-t meg csak kaptad kölcsönbe, miért ne alapon :P /Folytatni kéne a leltárazástXD/
Mi az az L&V project...?
Bocs, de most többet nem tudok reagálni^^"

Tune-chan 2010.08.05. 10:21:51

@Tadeshi: Hát, jó, ha szerinted nem az, akkor nem vitatkozom. :P Miért jó ez az elsőzés? Nem értem... (Pedig nálad is én szeretek lenni az első. Megnyugtat. xD)
A "9ember"-dolgot megbeszéltük tegnap msnen...
Hát, köszi. :D Ma befejezem, és rettegjen Kishi, mert át is viszem. xD
Köszi, köszi, köszi és igyekszem. xD *hug*

@E1d2o: Jáááj, akkor írd fel mondjuk a kódot...?
Hát hogy... Olyan furákat vártál tőle. Hogy letépi a lábadat, vagy nem tudom. xD Nem vagy fárasztó! Csak nem értettünk ott néhány dolgot. És van normális érdeklődési köröd, és én nem hogy elbírlak viselni, szeretek veled lenni...!
Telószámom ugyanaz, és én is megvagyok veszve értk és most erre tessék...! :D

@Kishi: Cuki volt az az értelmes kezdés. xD Köszi.
Hát, igen, de na. xD Kifosztalak a könyveidből. xD Főleg, hogy még nekik sem álltam... Na majd a project után. És nem véletlen, hogy te azt még nem tudod, hogy micsoda... (Egyedül Tadeshi tudja rajtam, az értelmi szerzőn kívül. xD Értelmi szerző és biztos kivitelező - Tune Bt. xD)
Köszi, hogy egyáltalán pötyögtél valamit. :)

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.08.05. 11:37:34

Megvaan! Az e-mailemet hagyta úgy, de a jelszót megváltoztatta. Szeretem, mikor a technológia nem azt csinálja, amit én "parancsolok" neki...

Na, amit félreértettetek, az az volt, hogy feküdtem az ágyon, lelógott a lábam, és azt hittem, h egy kölyökmacska van olyan játékos, h odarohan, ráugrik a lábamra és pl. felmászik, v vmi. Tehát nem vérkomolyan értettem a támadást. xD

Na, akkor nem csak én veszek az érintőképernyősökért... De a Dunás-mobil már a múlté, ezek szerint! :P

Tune-chan 2010.08.05. 13:15:36

@E1d2o: Sosem azt csinálja, csak úgy megsúgom. ;P
Kölyöknek tűnik? Már nagy dög, inkább Mazska. xD Jó-jó, de az picit furi volt. Pölö.
Nem a múlté - még msot is nézegetem néha, a szívemhez nőtt a kicsike. x'D

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.08.05. 16:15:56

@Tune-chan: Nem tudom, mi volt még fura. xD MSN-en érdekelni fog... ;
Szerintem - legalább is én - felnőtt koromban is emlékezni fogok a Dunás esetre.
(Nyugi, én is s*ggeltem már bele párszor, csak a szerencse műve, hogy nem telóstul)

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.08.05. 16:17:32

Most elnyelte vagy lesz kettő kommentem?? ÁÁÁÁ.... xD
Szóval, hogy miért voltam fura a macskákkal, arról msn-en faggatlak majdan. :P

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.08.05. 18:21:43

Hahó. Kicsit megkésve. Csak kettő komment, hétfőn nem az Ázsiában voltunk együtt az Astorián (mert az ott nincs) ;) ésés Mazsi meg nem egy "dög" (grrr!!) :P
Azt a zöld parfümöt megkaphatod, ha kéred, nem használom. Akkor ez már három... :)

Tune-chan 2010.08.05. 21:19:56

@mickie: Jól van fogalmazási hiba. xD Csak egy kicsit az. :P És tényleg? És elfogadjam? xD
süti beállítások módosítása