Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Macska gyros

Tune-chan 2009.07.17. 20:45

Hm, jó kis hely az az Ázsia, lehet beszélgetni, és macska-gyrost enni. xD És van a sok segítőkész eladó, aki kérés nélkül is segítene (s akiktől a nővérem szabályosan a falra mászik)! xD

Na de, kezdjük az elején. Tegnap jósoltam, s úgy látszik a tegnapi jóslataim sorra bejöttek: alig aludtam az éjjel... xD Öhm, hm, sebaj. xD Pedig én mindent megtettem, már-már a nudizás határait súrolja, ahogy aludtam! xD Khm, na de szóval. Tudom, hogy tudatos állapotom is volt az éjjel, meg hogy több álom-félálom. Például szerintem az álom volt, mikor a farkas rám támadt a sötétből, meg amikor fekszek az ágyamban, és elcsap a villamos. xD Khm, na de szóval, igen. xD Aztán az szerintem a valóság volt, hogy jött a hülye szemeteskocsi a nagy zajával, de nem érdekelt, fordultam és vergődtem tovább. Olyan háromnegyed kilenc fele aztán meguntam a dolgot, és bekapcsoltam az AXN SciFit, hogy nézzek egy kis Tsubasa kapitány véget (a régebbit, aminek szar a grafikája... S ahol oldalnézetből senkiről nem mondod meg, hogy kicsoda, max Ishizakiról xD), egy kis Slayerst, meg Narutót. És hozzászoktam az elég borzadály szinkronhoz. És Gaarának tényleg Szalay a hangja, nagyon durva! xD És nem illik hozzá, de hát, csak jobb, mint az előző. xD De akkor is, miért pont a magyar Xellos hangja? xD Annyira gáááááááz. xD

Aztán idetelepedtem jött két vagy három (már nem is tudom mennyi, de ciki xD) H&C rész. Takemoto elindult! :D Ezekre a részekre vártam. Hanamoto-sensei nagy arc, ezt ismételten meg kell jegyeznem, és imádjuk Keiji Fujiwara hangját (Imádjuk? Skizo mód On! Áhh, értem...)!!! x3

Aztán berebbentem a szobámba, és csak úgy spontán elkezdtem írni, miközben a Waltz ment, ismétlőn. xD Mondjuk, olyan tizedik ismétlésre már beállítottam a keverőt, de szóval igen. xD És a legpoénabb, hogy én, aki a gépelés híve vagyok, körmölt, füzetbe! Kézleszakadásig, majdnem, ettől az állapottól csak nővérem telefonálása mentett meg, és én már készülődtem is, hogy kicsivel később a Thökölyn üldögéljek, reá várva, a napon. xD
Jó, tudom én vagyok a hibbant, hogy 120°C-ben a napon fődögélek, de ha csak ott volt pad?! Nem mintha nem ültem volna egész nap, de túléltem, volt nálam csapvíz! xD

Végül befutott Timi, s mi kilőttünk az Ázsiába, busszal... Közben beszélgettünk, veszett jó volt. De le se tagadhatnánk egymást. A bénázás az családi adomány, és a makacsság is. xD Avagy vetetni akart nekem valami ruhát, de nekem nem tetszett semmi, de ő mégiscsak. xD Jó, volt egy felső, ilyen zöldes vagy bézs, vagy már nem is tudom milyen színű -ehhem, öhm, ciki. xD-, ahol az első szoknyáját találtuk (egy darabért mentünk, hazajött három. xD Mert az első volt ugye az első, a második kissé elegántosabb, a harmadik meg álmai szoknyája, sz'al működött a gonosz hang üzemmód. xD), ami ilyen cipzáros-gombos volt és looooove! x3 De nem illett volna hozzám. Vagyis, pontosabban talán még hozzám illene is, csak az eddig felépített imidzsemhez nem, mindenki furcsállt volna benne. Mondjuk... kit érdekel a felépített jó kislány imidzs?! Csak akkor hozzá illő gönc nincs, és hát az a gáz... :S Na majd, ha pénzem lesz, sok, és én válogatom össze a ruhatáramat, ahogy én szeretném... Reszkess világ, Tune megmutatja igaz valóját! Már ha addigra nem lesz még szarabb a divat, mert valami borzalom szerintem, ami mostanság annyira klassz és menő, és tököm tudja... Hajaj, na mindegy.
Szóval, Timi nagyon oda volt, meg vissza, meg meséltem neki a gyrosos esetet, mikor Kishivel voltunk, ezért elhatározta, hogy meghív egyre. Na jó, belementem. És végig azt mondogatta, hogy, amit eszek, macskából van. (Csak mert kitudja, hogy húzott szemű barátaink, mit pakoltak bele... xD) A végére már-már ott tartottam, hogy visszajön a kaja, annyit mondogatja.
És összeesküvés elmélet, kettő! Nővérem nagyon izélt, hogy igyuk meg a sprite-ot, amit hozott az egyliterest, jó, mondom kidobom, úgyis van ott egy kuka. Megyek, bedobom, erre két darázs támad rám. xD Na mondom, Timi előre eltervezte... xD

Jó volt, az biztos. Hozott könyvet is nekem, Fable: Tíz kicsi kommandós, jelenleg a Vis Major kötetek utolsó tagja. Na de, nem kell félnem, Árpinak asszem van még Fable könyve, ha meg elfogy, majd kunyizok Stephen Kinget! xD Meg kaptam idézeteket is, csak mert múltkor azokat gyűjtögettem vicclapról. egyszer majd csokorba szedem őket, s felrakom. Mondjuk lehet, hogy akkor, mikor Szepezden leszek, előtte megcsinálom a nagyérdeműnek... :P

Aztán... úgy ennyi. Meleg van, dögmeleg. Holnap megyünk színházba, őseim is jönnek, na az remek lesz, tényleg... xD Meg családi ebéd is lesz holnap, Tomi szülinapja, hogy Timi és Árpi is eljöve. Dia nem jön. Hm...

Jaj, még valami! Most orrolok Tadeshire. xD Ha érdekel miért, go a blogjára. xD Most nem írom már le. xD De régebben fogadtunk, és asszem azt én nyertem, így lóg nekem egy moziba menetellel. És hm... ha majd nekem is megtörténik az első, akkor majd reszkethet! xD Beváltom egyik régi conos fenyegetésemet... xD

Jaj, és van Conra pénzem! Remélem kijutok majd... Tudom, hogy már újat nehezen tud nyújtani,d e szeretem a cosplayeseket fényképezni, meg a performence-s őrültségek is állatok. xD

Mééég akarok valamit. xD Avagy, a másik Gackt-számot, ami rajta van a Flower nevezetű single-jén. In Flames a címe és awwwww... x3 Mondjuk, a Flower viszi a vadászpuskát, de mögötte ott liheg a top számért való küzdelemben. xD Sajnos csak videósat láttam, de mivel a számnak nincs klipje, így... Hm, nézhetitek Gackt-samát! xD

 

Címkék: zene anime naruto gackt slayers tune tsubasa honey&clover

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr131252121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása