Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Szép Nyári Nap

Tune-chan 2009.07.19. 12:50

A vicces az, hogy a tegnapi nap időjárása egyáltalán nem emlékeztetett egy szép nyári napra. xD De sebaj, így mégjobb volt, a levegő felfrissült, este tudtam aludni, s a kocsiba sem sültünk meg, ahogy az Operetthez mentünk, nővérem, őseim, meg én, hogy meglessük a nem is olyan régen bemutatott musicalt, a Szép Nyári Napot! ^____^

Reggel felkeltem, AXN SCIFI-n Tsubasa kapitányt néztem (mint ma reggel), majd kitámolyogtam, hajat mostam, aztán elkezdtem a Tíz kicsi kommandós c. Fable regényt, majd befutott Tomi, később Timi Árpival, s juhú, teljes volt a létszám. Beszélgettünk, ajándékoztuk a kis-nagy ünnepeltet, majd jöhetett az ebéd.
Anyu valami újat csinált, valamiféle páclés csirkecombokat, ami annyira nyááámmi volt. x3 Sajnos, kicsit már úgy ültem le az ebédlőasztal mellé, hogy minden bajom volt, kicsit kavargott a gyomrom, de legyűrtem a kétféle étket (anyu csinált másmilyen húst is, hogyha ehetetlen lenne a páclés alapon), sajnos anyám-féle gyümölcstortából (amit most kivételesen nem narancsból és/vagy mandarinból, hanem barackból csinált) már nem mertem enni, mert már a taccsolás szélén voltam, de sebaj, később bepótoltam, mikor jött a vihar...

A vihar, ami valami hűűűűű volt. Sokáig a neten lógtam, figyelgetve valami időjárásjelző honlapot és hát hm. Igen nagy vihar volt, nem egy kép, videó bizonyította ezt. Szerencsére Budapest csak egy lightosabb verziót fogadott már, de hát azért így is félelmetes volt, hogy lógtam az erkélyajtón, s az ablakomhoz közeli fa annyira meghajolt, hogy az erkélyről láttam a tetejét... O_o
Annyira friss volt a levegő -és még most is eléggé az-, hogy lógtam az erkélyen, nézegettem a villámlások villanásait (naná, hogy soha nem lehet látni onnan, ahol vagyok a gyönyörűséges elektromos kisüléseket... Jah, nem említettem még, hogy iiiiimádom a villámlást? Tavaly nyáron is, nyaraláskor ültem a Balaton parton, Füreden, és néztem a túlpartot, ahogy a villámok nyaldossák, s gyönyörködtem - na meg bosszankodtam, hogy ehhez az én fényképgépem semmit sem ér. xD Aztán eleredt ott is az eső, és anyámék felhívtak, hogy hol a francban vagyok. ^^"), ami a szembe ház ablakairól verődött vissza... Meg össze-összerezzentem a dörgésekre, iiiiigen. xD (nem, nem félek tőlük, mint sok történet karakterem -hm, a nagyérdemű még nem is ismeri azokat a karaktereket, a francba (vagy csak nem tud eme félelmükről). xD Na mindegy. xD Lényeg az, hogy fél tőle a csaj Az én uram, a Halálban is, a Farkasdémont háziállatnakban a főszereplő lány fél a vihartól, és... Kitty se nagyon csípi őket az Emlékzavarból, s névrokona a TvaPból. xD etc., folytathatnám még a sort) Mondanom sem kell, egyszál itthoni sortban voltam, meg egy pólóban, szóval, a fagyás közeli állapotkor sajnos be kellett jönnöm (azért sokáig bírtam, még lúdbőrözve is ott álldogáltam, kortyoltam a friss levegőt, néztem az esőcseppek táncát, amire vacogó fogaim adták a ritmust. xD).
Egyszer úgy szeretnék olyan istenesen megázni, mondjuk egy rét közepén (akkor mondjuk ki: A Rét közepén, ahol a lóherék is vannak, ugye. xD), ahol a fűben fekszek, nézem a villámokat, és az eső könyörtelenül esik, és esik, a ruhám teljesen átnedvesedik, de én csak fekszek ott, és nézem a villámokat... Persze ezek után egy jó hosszú ideig tartó forrófürdő jár... xD (meg akkor esetleg kell hozzá a lóherés példából vett pasi, aki kint fetreng velem, aztán együtt zuhanyzunk/fürdőzünk -vagy akár az együttet ki is hagyhatjuk, de forrófürdő midnenféleképp kell xD-, majd végül hozzábújva lépem át Álombirodalom meseszép és hatalmas kapuját. x3 -Álmodik a nyomor. xD "Álom zárja le a szemem, álmok ura szárnyalj velem..." - nem baj, hogy ez a Végzet villámainak varázsigéje, cseppet sem... Asszem megártott a Slayers. De illik ide! xD)

Na de szóval, volt a vihar, és apu nem kicsit ijedt meg, mert nem tudom hol öklömnyi jégdarabok is hulltak az égből, így hát Liát leparkolta az Aréna plázában, hogy ne legyen gond vele. Aha, de hát ugye fővárosunkat csak egy gyengédebb vihar találta meg. Pontosabban már gyengült picikét, annyit tombolt. Mindegy, később, mikor már túl volt a vihar a csúcsponton, elindultunk érte, majd hazahoztuk, aztán beindult részemről is a készülődés.
Ami a legviccesebb, -és még viccesebb, hogy az én ötletem volt- az az, hogy képes voltam a fekete szoknyámba menni, ami alatt fekete harisnya figyelt (ami szúúúrkált, a kis szemét! xD), felül a fehér, háromnegyedujjas blúzom, alatta egy spagettipántos fehér felső, csakhogy a blúzt ne kelljen sokáig begombolni. Plusz a szép cipellőm, amiben nem jó futni. xD Szóval, egész jól néztem ki, magamhoz képest meg főleg. xD Van kép is, csak most lusta disznó vagyok feltápászkodni innen, hogy bebattyogjak a szobámba a fényképgépért, meg a madzagjáért. ^^"
Elindultunk, ott voltunk... És esett az eső, újfent. xD Mindegy, az Operetthez jutottunk egydarabban, kevéssé elázva -jó, apu és Timi ázott, engem nem hagytak, anyu ernyője alá be kellett állnom... -.-"-. Útközben szereztem egy szórólapot, ami a Rádpusztai nyári játékok nyitó musical koncertjére invitált. Éééés, ki lép fel? Na ki? Hát persze, hogy Szabó P. Szilveszter! x3 Júli 25. Akkor már Szepezden leszek, ami azt jelenti, hogy Rádpuszta nem lesz messze. xD Már elterveztem... Anitával elszökünk, s odamegyünk. xD Az igaz, hogy belépőjegyet is kellene venni, aminek ára az egekben, de... majd belógunk hátul, s találkozunk Szabó P.-vel életnagyságban. xD (és a szórólapon van róla kéééép!!! x3) Álmodozás, álmodozás, "I love You, You love Me"! xD (Ez egy dalszövegben volt eredetileg, ami a Real Ninjas-ban hallottam először. xD Az Epic egy barmulás, ildomos megnézni! Narutós, de... de. xD)

Na jó, ideje rátérnem magára a musicalre. Hm, jó volt! Bár nem landol a topban (1.) Szentivánéji álom, 2.) Oltári Srácok, 3.) Mozart), ami csak azért fordulhat elő, mert a.) nem szeretem azt a korszakot, amiben játszódik, s mert b.) a Neoton számok sem a szívem csücskei. xD
A történet...: A rendszerváltás előtti időkben járunk, s egy csapat fiatal megy építőtáborba, Bácsszentmáriára, ahol is sok-sok paradicsom van, lévén valami paradicsomüzemizé ahova mentek. Sokat kell dolgozniuk, de persze, ez őket nem tántorítja el, hogy nyár lévén, élvezzék a dolgot, az együttlétet, szerelmeskedjenek, meg ilyesmi. :) A táborhelyettes orosztanár (Szulák Andrea... O.o) lányacskája Juli beleszeret a Péter néven futó Szabó Dávidba (és viszont), aki már leérettségizett, és egyetemre akar menni, de ha ez nem jön neki össze, apja után szökik át a Jugo határon. Közben Juli apja is befut, aki meg hát, hm. A kormány titkos embere, s megfigyelés alatt tartja szegény Pétert. Ez a fő szál, de aztán ott vannak még a fiatalok: Ria, az osztály bombázója, aki még hát szűznek tűnik, de váltig állítja, hogy nem az, és bolondítja a pasikat; ott van még Öcsi, aki csapja a szelet Riának; Sanya, a kis macsó, Ria szerelme (s mellékesen Szerényi játszotta, aki az én új szerelmem, asszem, Szabó P. mellé. xD); na meg fontosabb még Margó, aki kicsit duci, s teljesen odáig meg vissza van Öcsiért.
Rövide, vagy kevésbé röviden ennyi, asszem nem spoilereztem hatalmasakat. Akit érdekel, tessék megnézni, mert nem rossz, sőt! Néhol röhögcséges, és a számok sem annyira rosszak, mint hittem. ;)

A szereposztás...:

Péter - Szabó Dávid
(Akinek a hangosítása nem volt a legremekebb, de hát a z első felvonás végére, mikor énekelték a duettet, akkor már rendben volt. :) Ehhez illik a hangja, nem ahhoz hogy a Halál szerepében teccelegjen holmi Nők Lapja koncerten. :P)
Juli - Vágó Zsuzsi
(Jó hangja volt a csajnak, főleg ezekhez a számokhoz illettek, már amennyire hallottam én Neoton számokat régebben. xD)
Margó - Peller Anna
(Szegény, mindig kikapja az ilyen bugyutácska szerepeket. A Szentivánéji Álomban ugye Helenát játszotta, ahol úgy nézett ki, mint egy sarki, itt meg a kis duci lányka volt ő. xD De hm, le a kalappal, ahogy emelgette Kerényit. -Kerényi meg őt... xD)
Ria - Vágó Bernadett
(Kezdem megjegyezni a nevééét! xD Azért nem ártana, igen, női színészeket is az agyamba vésni, nem csak a pasasokat. xD Ő volt Hermia is nekünk a Szentivánéjiben. Továbbra is jó a hangja, és tetszett, ahogy a szerepét játszotta. xD)
Sanya - Szerényi László
(Az úúúj szerelmem. x3 Milyen hangja van a csávóóóónak! Epic! x3 És az izmai is kyaaaa, szexisen néz ki. Csak a hullámos hajával nem vagyok kibékülve, azt szokni kell. xD De jól nyomta a féltékeny macsót az biztos. x3 És ahogy táncolt...!)
Öcsi - Kerényi Miklós Máté
(A kicsi Keró, hát, újra összehozott minket a sors. Szinte mindenben benne van, amit eddig láttam, komolyan. Még mindig jól táncol, jól mozog, még mindig jól játsza a hülyét, és a hangja is jó, bár kicsit irritált, hogy a magasságát kompenzálva nem egyszer beleordított a fejére szerelt mikrofonba. >.< Amúgy, hát, csoda, hogy nem esett össze a kis nyüzüge Peller Annát emelgetve. xD De az mondjuk epic volt, mikor Szabó Dáviddal verekedtek, és ott emelgették egymást -minimálisan mondjuk, de jól nézett ki, na. xD)
Panni néni - Szulák Andrea
(Juli anyja, orosztanár. Hmmm... Nem tetszett a hangja. xD Amúgy nem volt vele gond, de... nem bírom, asszem. xD)
Tóth Antal - Faragó András
(A táborvezető, aki többek között nekem játszotta már Orrondit a Szentivánéjibe. xD Hát nem kellett csalódnom egyik fő humorforrás az ő volt. xD)
Rózsika - Náray Erika
(Na ő az, akit a Janza Kata mellett, an meg Csengeri ottília mellett kapásból felismerek. Na meg mostmár asszem Vágó Bernadett is felkerült eme listára. xD Hát igen, nem kell ennyire pasiorientáltnak lenni. De ha egyszer én csak a férfi énekeseket szívlelem főként? xD)
Kovács - Dézsy Szabó Gábor
(Jóóól nyomta a Pago Pagonál. xD Hm, nem tudom mit írhatnék még hozzá... xD)
Pesti Művésznő - Csengeri Ottília
(Felismertem!!! xD Már, amikor trabanttal befutott -höh xD- és megszólalt. x3)

Hm, de tényleg, jó volt. A közönség meg állva tapsolt. (nem csoda xD) Sőt, még az emeleten is nem egy ember állt fel! :) A kezem égett utána, úgy, olyan intenzitással tapsoltam. xD Hm, de tényleg jó volt. Szerényi miatt (na jó, meg Szabó Dávid és Kerényi miatt), képes lennék megint megnézni, bár azért, annyira nem tetszett. x'D Nem az én világom na. Főleg, mikor oroszul kezdtek el beszélni, na akkor Timivel aktívan az angol feliratozást bámultuk. xD
Apropó felirat! Tökre megbotránkoztam, hogy a számokat nem úgy fordították le, ahogy voltak, teljesen más volt néha! Jó, oké, hogy azt is lehessen énekelni, de... de akkor is!
Úúú, de jó volt, tényleg. Jól táncoltak a fiatalok, sőt, az öregek is. xD Faragó azzal a csípőmozgással valami kész volt. xD
Katt, ha előadásképeket nézegetnétek. :)

Hm... asszem ennyit akartam mostra. Elmesélni a színházazást... x3 Na pá! Ma még lehet, hogy jelentkezem!

Jaj, várjatok! xD Még akartam értekezni a Tsubasa kapitányról, ha már ma reggel is azt néztem. xD Nem tudom elhinni, hogy egy meccset, hosszabítás nélkül hogy tutak eddig négy részig húzni. xD És most jön a hosszabítás! Amúgy japán bajnokság, Nankatsu vs. Touhou Gauken. Tsubasa vs. Hyuga. Aki mellesleg az animéből a kedvencem (Wakabayashi mellett, ugye. xD) Ma már azt hittem lekarmolom magam. xD Tsubasa már vagy ötször kifeküdt a fűre, hogy fáj mindene, nem bírja tovább -megsérült-, erre mindig sikerül felállnia. xD De az a passzolgatás már-már vicces volt, mikor a csavart labdáját Hyuga visszarúgta egy tigris rúgással (amit lövéseznek ebben a verzióban... -.-"), aztán Tsubasa meg ismét felkelt, és visszarúgta, erre a már földön fetrengő Wakashimazu, kinek a bal karja tropa, feltámad poraiból, hogy védjen... Megfogja a labdát, de olyan erővel rúgta Tsubasa, hogy repül vele a kapu felé. Erre jön Hyuga és megmenti a helyzetet... Borzasztó. xD De, ahogy a földön pihegtek, Wakashimazu és Hyuga, a fejembe villant valami... Ami elég beteg, de... HyugaxWakashimazu yaoi...? Hm... Jól festenének együtt... Hm... Hmmmm... Jól van, tudom, beteg vagyok. xD
Amúgy asszem Wakashimazu is felrebbent a kedvencek listájára, mert egész kyaaa a csávó. És jól véd. És hmmm... jól mutatna Kojiro mellett... xD
Jaj, de Tsubasától már kész vagyok. Ott drukkoltam, hogy essél már össze, meg ilyenek, de csak nem akar. xD Meg ott panaszkodik, hogy fáj a lába, meg hogy nem érzi. Hát akkor hagyd abba! xD Meg azok a nagy-nagy lövések... Mikor lendíti a lábát, már két perce lendít, s persze, hogy ott terem Hyuga és elcsórja előle a labdát. xD Vagy Takeshi. Vagy más Touhou-s. xD De tényleg, borzalom, ott szurkoltam, hogy essen már össze végleg. Bár, nem fog, hiszen meg kell nyernie a meccset (ekkora egómanót, komolyan... basszus, a foci egy csapatjáték!), na meg ő a főszereplő, szóval, nyernie kell! Hjaj... xD Akkor is, hajrá Touhou Gauken!!! xD

Címkék: színház anime szabó p szilveszter szép nyári nap tune tsubasa szerényi lászló

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr901254566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.07.19. 19:41:51

Na végre, engedett belépni, és most kommentelni is. De eddig majdnem megőrültem...

Én is az elején az erkélyajtóban álltam, ami majdnem kiszakadt a helyéről. Sípoló hang jött, süvöltött befele a zárt ajtón a szél. Amikor villámlott és dörgött, beljebb vonultam, bevallom, félek a villámlástól, és nem szeretem látni sem. :-(
De utána! Az a kellemes 20 fok!!! :-)
De... ami Bp-n volt, az a része lájtosabb volt a hó elejinél...

De jó neked, hogy ilyen helyekre mész! Minket elvisz a suli az Evangéliumi színházba, vagy a Szabó Dezső katakombaszínházba (ami egy sima terem, még csak nem is lejtős, és egy színpad, rendszerint nulla kellék), és ennyi... slussz. Általában az előadások sem olyanok, mint ami ezt a korosztályt talán érdekelné. Nagyival meg... nem is tudom. Nemcsak máni-gond miatt nem megyünk, hanem... nem tom, na XD
Jaj, már megint panaszkodom. :)

DVD-n van meg neked az a focis anime? Érdekelne, de tényleg... :)

Tune-chan 2009.07.19. 19:46:36

@Edo12: Mostanában nem annyira szuperál a blog.hu, mert épp valami átrakás/átállás vagy mi a fene van...

Én is csak nővéremnek köszönhetem... :) Ezt is ő pénzelte, meg ő vitt el rá, meg ilyenek. :) Jaj, ugyan, panaszkodj nyugodtan. :)

Neeem, tv-ben nézem, de ha nagyon szeretnéd, leszedhetem neked egy honlapról, asszem talán még magyar szinkronnal is van ottan. xD (AXN SCIFIn nézem)

Zelgadis 2009.07.21. 18:22:26

Ez a ríl nindzsáz ez úúúhhh xDDDDDDD

És igen, jellemző, "szép nyári nap" a legszebb nyári napon :DDDD (60 kép? uhh, azt most nem nézem végig sorry ^^"")

Focizni meg természetesen úgy kell, hogy megy a HŐS és TÁP :D A maradék 10 ember az senkit sem érdekel, a HŐS mellett :DDDDDD

Tune-chan 2009.07.21. 19:26:27

@Zelgadis: Dehogynem. xD Főleg, ha a kapuban Wakabayashi trónol. xD

Nem is kell, azért raktam oda, akit érdekel, az nézegetheti (meg nem kell azt egyszerre megnézni! =P Sőt, az összeset se muszáj! =P)

Ugye, hogy ugye? xD Real Ninjas are intelligent... Erre Kabuto ott jódlizik, Orochimaru meg büfög... xD
süti beállítások módosítása