Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Star Ocean EX

Tune-chan 2009.08.03. 13:43

Hm, most bocs, de nem regélek tovább egyelőre a táborról, hanem inkább animét vesézek, a mostani aktuálisamat, mert hát kell. Van pár észrevételem ugyanis, amit meg szeretnék osztani a nagyérdeművel. ^__________^

Szóóóóval, Star Ocean EX. Mese a másik világból jött hőssel, a gyógyítós elfcsajjal, a sexy kardforgató bishivel, a bogárfélő varázsló csajjal, és a kétfejű sárkányt cipelő kétbalkezes sráccal. Hat részt pipáltam ki eddig a huszonhatból, ami úgy nagyjából a sorozat 23%-át teszi ki. (igen, asszem valami bajom van, hogy képes voltam ezt kiszámolni. xD)
Magamtól nem valószínű, hogy leszedtem volna, de ha már Zel volt olyan jófej és aranyos, és kölcsönhozta, hogy "nekem ezt látnom kell" (mutatott egy jelenetet még előtte Diasról. Már ott beleszerettem. xD), hát mit mondhattam volna? Legalább nem kell a gépet terhelnem, hogy leszedje a részeket. :) (Nna, végre valaki, aki animét ad nekem. Mert eddig mindig csak én adtam, mert én voltam letöltögetős. De most komolyan, Kishi mindig mesélget az animéiről, hogy így meg úgy, de nem töltené le, nem, nekem kell leszednem. Ha meg én nézek valamit, úgy megyek Kishihez, hogy a dvd-t a kezébe nyomom, hogy "ezt nézd meg, jó, hidd el". De hát, na. A Kuroshitsuji is csak ezért nem került még terítékre mert lusta vagyok letölteni, amúgy érdekelne. Ha valaki kezembe nyom egy animét Tune megnézi előbb vagy utóbb, attól függ, van-e mit néznie.)
Az első két részt még japós-hét csütörtök estéjén néztem, csak mert olyanom volt, Honey & Clover második évad leszedéséhez túlsággal fáradt voltam. Úgy ültem le elé, hogy "lesz, ami lesz, a grafika a látottak alapján nem olyan szörnyű, bár, oldalról mintha nagy orruk lenne a szereplőknek, de sebaj." Az opening után bizakodtam, hiszen megtetszett a szám, és a képkockák is egész jók voltak, amik alá voltak vágva. Bár picit zavart, hogy a karaoke nincs ott, csak angolul és magyarul, de hát ne legyünk telhetetlenek, nemde? Így a hatodik rész után már nagyjából úgy is tudom a szövegét, hiszen annyira jó. x3 Rögtön felszabadul a sóhajom 50 másodpercnél, hogy itt van az én feltehetőleg újdonat szerelmem. (Dias)
Nah, jól van, szóval kezdődik... Bólygó, űrhajó... wow de jól néz ki... Aztán cím, végül egy futó Rena. Akkor még nem tudtam a csaj nevét, de a lihegése rögtön irritált, nem csíptem a hangját. Aztán vissza az űrbe... Claude filozofál. Remek. Mozog a kamera, bemegy az űrhajóba... S én szinte rögtön kiakadok. Mi az, hogy a legénységnek ugyanolyan gönce van, csak a keptön fia, Claude-on van ilyen világító ruha? Ami egyébként jól áll, csak a szürke alapon szürke ruhák mellett (na jó, fehér-szürke ruhák vannak) a fűzöld az komolyan világít. xD És amúgy Claude nem is hasonlít az apjára! Na de sebaj, a kezdeti sokk után jön a meteorzápor, a főhősék zutty, lezuhannak, egy bolygón, ahol találnak egy nagy golyóbist, amit az elején is mutogattak a készítők. Remek. Golyóóóó... Mennek felderíteni, Claude lázadó kamasz üzemmódba vált, átkerül egy másik világba... Aztán megmenti Renát, Rena őt nézi a másik világból jött hősnek, a nyuszi cuki... Úgy ez az első rész. Nem indul rosszul, de... de annyira nem tetszett. De hát nem szabad egy részből ítélni, ezért rögvest indítottam a másodikat.
Amúgy az ending is frankó, nekem legalább is bejött, nincs bajom vele. Tetszik. Bár az op jobban, de ez egyéni vélemény.
Második rész... Rena berángatja a falujába Claude-ot. Juhú, de jó. A második kiakadásom itt volt. Miért csak Renának van elffüle? Mi ez a kitüntetés? Én már rég kitagadtam volna a falumból. ^^" Meg mondjuk az első részekben még a hangja is irritált, na de szóval, de. De most komolyan, miért csak neki van elffüle, míg az emberek mellette tök normálisak? És miért nem tűnik ez fel senkinek? Claude se akadt ki rajta! xD Mindegy. A részben feltűnik Allen, aki a tipikus "szerelem első látásra" figura. (akárcsak Dias... x3) Kár hogy kifordul magából, na de sebaj, az már másik rész. xD
A részek során gyűlnek ám az emberek, kiderül, hogy Renának van spéci gyógyítóereje, aztán találkoznak a pasifaló Celine-nel, aki mellékesen rovarfóbiás varázslóhölgy, aztán feltűnik az ötös részben az én szív szerelmem Dias... Aki szépen szétveri egyszer Claude-ot, egy Kuhazan nevű technikával. A kiakasztó az, hogy a rész vége fele Claude-nak sikerül lemásolnia a technikát, bár gyengédebben, pedig... bakker, csak egyszer látta, pontosabban akkor is már enyhén K.O. volt, és Dias kiütötte vele! Na de sebaj,a  főhősöknek ugye mindig is ilyen hiperereje van. -.-"
Aztán a hatos részben feltűnik Ashton, a barna hajú, zöld szemű nem túl csúnya szerencsétlenség, és bumm, megtörténik a balsors, két sárkány akad a vállára. xD Gyoro és Ururun, ahogy Rena elnevezte őket. Kééééész. xD Az az alak valami elképesztő! És... nézem... hallgatom... Ennek tiszta Shindou Shuichi hangja van! És amiket vergődik az is tiszta Shuichi. Nem lehet, hogy nem ő... És tényleg ő a hangja! Tomokazu Seki, aki nem másnak adta még a hangját, mint Sagara Souske (amin kiakadtam induripindurit).
Ha már hangok, megyek, seiyuu vadászatra, ugye, mint szokásom, hogy hátha ismerem még a hangot... Rákattintok Claude seiyuujára... És szíven üt a tudat, hogy... Egy nő a hangja! De neeeeem, nem lehet! Ez hazugság! Hiszen... Claude ama mély hangja... Wáhhháááááá!!! Jól van, nagyjából a kezdeti sokkon már túltettem magamat, amúgy. Bár, sokáig tartott. Úgy három napon át ezen agonizáltam. xD A hölgyemény amúgy a Yuuki Hiro névre hallgat, ás igazából nekem semmi olyan animében nem játszott olyan szerepet, amiért megemlíthetném. xD ^^"
Rena seiyuuja Iizuka Mayumi, aki többek között Kasumi (Misty - Pokémon) hangja. Aztán ott van ugye az én Diasom hangja, Taketo Koyasu, aki már többmindent érintett, amihez közöm van: Angels Sanctuary Kirája ő volt, a Tsubasa Road to 2002 felnőtt Hyugája, Graviból Sakano-san is az ő hangján szólalt meg, aztán Faust VIII a SK-ból, a KS Fantomja is az övé volt, de a Slayers Rezoja is neki köszönheti a hangját. Aztán Hatenkou Yuugiban is szerepelt, de nem tudok rájönni, hogy ki volt az a személy, akinek a hangját adta. xD A Hétszamuráj herélt Ukyo hangját is megkapta (már akkor imádtam a hangját. Tudni kell, hogy a Samurai7 sokáig ment az AXN Sci-fin, felirat meg úgy semmi nélkül, simán, japán hanggal. Nézegettem, mert jó volt. xD). Aztán nem láttam még ugyan, de tervbe van véve, s egy újabb indok, hogy megnézzem: az Excel Saga bődületes nagy baromságban Ilpalazzo-sama hangja is ő! x3 Aztán még...
Celine hangja kéne, mert ő is ugye ilyen főbb szereplőnek tűnik nekem eddig legalább is. Kingetsu Mami a becses neve a seiyuunak, és... és semmit nem tudok róla mondani. xD Illik Celine-hez a hangja. Ahogy mushizik az külön poén. xD

Akkor most az opening, ending:

Szerintem fergeteges mind a szám, mind a képsor alá. A legjobb persze az, mikor Dias kihúzza a kardját... x3

Az ending személyesen. Azért tetszik kevésbé, mert csak Rena haldoklik benne. Pontosabban nem haldoklás, de szóval igen. xD De a szám egész jó... x3

Akkor most, hogy értsétek, ki-ki, itt van pár kép...:

 

Ő lenne Rena. Hát nem tudom... beleesett a csapdámba: főhősnő + nem bírom a hangját = nem kedveljük. xD

Claude C. Kenni. A főhős. Nem csúnya a srác, de nem az esetem, feltehetően a szőke hajzata miatt. Illetve Dias miatt. xD

Ashton és a két sárkányfej Ururun és Gyoro. xD Amúgy Ashton, mikor megszállják a sárkányok és szeme zöldje (ami így is nagyon kyaaa), átmegy vörösbe, na akkor nagyon sexy. De kék szemmel sem utolsó... x3

Celine, a Heardlic Mágiát használó varázslócsaj. Kicsit soknak találom a ruháját, de haláli a csaj, amíg meg nem jelent, alig nevettem... xD Csak a King Cross-on... (így hívták a királyt. xD) De a bogárirtózása az valami kéééész. xD

És végül az én szerelmem: Dias. Hát nem kyaaa? És ahogy viselkedik... A gönce... A magassága, a kardja, a technikája, a haja, a szeme, a hangja... minden annyira kyaaaaaa!!!!!! x3 (*Tune fall in love*)

Ezen a képen ketten vannak, Claude és Dias. Asszem köpeny fétisem is van. xD Dias-sama...!!! És figyeljétek meg, mennyivel magsabb Claude-nál! Így kell azt! x3 És az a szépséges hosszú haja... awwwwww... *Tune olvadás közelben*

Khm. Szóval, igen. És Dias ezerszer jobban csinálja a Kuhazant! És jobban is áll neki!!! x3 Le Claude-dal!
Jaj, amúgy, visszajőve a táborból, kicsit szíven ütött, hogy a főhőst a SO EX-ben Claude-nak hívják. Mert hát Hair-eztünk ezerrel, és... Igen, abban is van Claude. xD "Manchester England England / Across the Atlantic Sea / And I'm a genius genius / I believe in God / And I believe that God / Believes in Claude / That's me, that's me." Ez a szám jár a fejemben az "I got life, mother"-ön kívül, szinte mindig. xD

Mit hagytam még ki? Ja, persze! A zenék. Szerintem egész jók a háttérzenék. Főleg azt bírom, ami Ashton barmulása alatt megy. xD A grafika elmegy, bár oldalról hosszallom a karakterek orrát, és kicsit idegesítenek az effektvonalak a háttérben, harcnál. ^^" Na de, ahhoz képest, hogy 2001-es anime, szerintem annak elmegy. Szóval, kalandra fel, falom is majd tovább a többi részt! Nem most, az is biztos. xD

Címkék: videó anime tune seiyuu star ocean ex opening ending

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr631285984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zelgadis 2009.08.04. 18:25:10

Heh heh heh :DD
Jó kis sorozat ez az biztos :D
Az Openingje az számomra a mai napig a "minden idők kedvenc anime openingje" címet viseli :)

Nemtom mi bajod van Rena hangjával, szerintem teljesen jól illik a karakteréhez :)

Dias meg hát rulez :D Kedvenc pasi karakterem nekem is, és hát...

köpeny fétiis? :D De hisz nekem is!! xDDD iiimádom a köpenyeket, nagy kár, hogy mára kimentek a divatból T_T

Tune-chan 2009.08.05. 09:58:30

@Zelgadis: Iiiiigen, ezer hála, hogy kölcsönadtad! x3 Azóta, hallod, már Ashton mániám is van. xD Nem csak Dias. Öööö... Izé... xD

Az a bajom, hogy olyan nyávogós, magas frekvenciás, amitől a fejem megfájdul. Nem szeretem az ilyen karaktereket. (mondjuk, az angol szinkron ezerszer szarabb... xD)

És hát? Fejezd be a mondatod! :P

Bezony, annyira jól tud állni egyeseknek a köpeny. x3 Annyira menő, ahogy a szél lengeti, meg úgy alapjában véve annyira darkos, és ilyen titokzatos imidzset ad a viselőjének... x3 És hogy egy vámpírnak milyen jól tud állni! Meg Diasnak. xD

Nekem is a "rulz-opening"-ek között landolt a nyitója, az nem vitás. De nem lesz a kedvencem, mert arra jelentkezett már más még anno. :)
süti beállítások módosítása