Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Hairt dúdolva - szepezdi élmények vegyesen

Tune-chan 2009.08.05. 20:20

Nna, most elhatároztam, hogy levésem az összes fennmaradó szepezdes élményemet, vegyítve, nem sorba, röviden. Asszem az elmúlt napoknak és elmélkedésemnek külön blogbejegyzést szánok majd, ha összejön. :)

Szóóóóval... Először is, a cím első felét értelmezzük. Két filmet néztünk ottartózkodásunk alatt, az egyik ezek közül a Hair volt. És hogy hogy nem azt kaptuk feladatnak, hogy csapatonként húztunk egy részt, s azt, egy dallal együtt elő kellett adnunk. Remek... O.o Mi, az ökrök azt a részt húztuk, mikor Berger az asztalon táncikál. Hmpf. A szám az "I got life mother" címre hallgat. Iiimádom, beleszerettem, szinte elsőre... ^___^ De akkor is, az a felsorolós rész a közepén gyilkos...! Aki még nem látta volna a filmet, vagy csak nem emlékszik, tessék a szám:

Sajnos, csak videóval találtam meg, de sebaj. A mi Bergerünk a Zoli volt, s onnan kezdtük az előadást, hogy őfelsége pisil. xD Én voltam a pincér csávó, three in one szerepben. xD Mondjuk, Áron, aki a Claude-ot játszotta még Steve is volt. xD A próbákon elhangzottak különböző poénok, amikből csak egy maradt meg... Na de mik is voltak ezek:

  • - Ez az a lovas csaj! - Áhh, nem ő az, ez Jacko! (Best magazin volt az újságunk. xD)
  • - Egy parti? - És közel van, Kőbánya.
  • - Egy discóhajó? - És közel van, Révfülöp. (erről később)
  • - Csúcs ez a parti. - Nem vitás. (ez, mikor Steve-t odainti magához a pingvin. xD "Jó ez a parti..." vagy valami ilyesmit mond amúgy. xD Na, de ezt játszottuk el valóban is. Pedig, sztem az első és a harmadik is még ütött volna. xD)

Végül csak előadtuk, bár én a próbákon mindig elröhögtem magamat, mert az a fej, amit a Zoli vágott, mikor felém fordul, hogy "Igen...? Jaj, úristen..." hát azt nem lehetett kibírni. xD És a számot tanulgattuk több napon át, erre, mivel nem próbáltuk el asztallal, s mikor Zoli rááll, elröhintettük magunkat: megbillent szerencsétlen, aztán a fejét is sikeresen beverte később a lámpára, billegett, meg majomkodott, mint ahogy Berger is, mi meg... próbáltunk énekelni, de nem ment, csak röhögtünk szinte másfél percen keresztül. x'D

Amúgy ez a számtanulás is viccesen ment, ahogy tanulgatták mellettünk más csapatbeliek a számokat, már mi is tudtuk. xD Szóval, szinte kompletten tudjuk a Hair-ben felbukkanó számok szövegét. xD Személys kedvencem még a Machester, England, England.

Ezt Annáék kapták, a kis mázlisták... :) Mondjuk, ők nem voltak szerencsések, mert a beszívott számot is ők kapták, s még az I'm black-et is énekelték... Mondjuk, Gábor nagyon jól mutatott beszívott Claude-ként. Eleve olyan feje volt szegénynek, mintha beszívott volna... xD És Dove volt Berger... Nem állt rosszul neki, és a hangja is egész jó volt, de Bergernek jobb ahngja van. :P

Ha már mások... Tibi, akibe most úgymond szerelmes vagyok, az Age of Aquariust énekelte. És ő énekelte. Awww... Amúgy bírom a srácot: általában félmeztelen tartózkodott, csupasz felsőtesttel. ÉS az a felsőtest az awwwww... Úgy is énekelt, és Nittácskámmal egy tartórúd közelébe ültünk le, az előadások ideje alatt, Ni volt közvetlen ott, és... Tibi táncolt a rúdon és bemászott Ani ölébe... O.o Awww, orgazmus a csávó, s még a hangja is tökély! x3 Meg kedves, aranyos. És én voltam a kakaócsinálója. Az egyik. xD Mondjuk, én mindig csináltam neki, ha megkért és szépen pillogott rám... ^__^
Amúgy, a nagybés fiúk énekhangja valami nagyon durva... Akinek a hangjába még beleszerettem az Johnny. Na de hogy mesélhessem, hogy hogyan előtte más momentum:

Retró diszkóhajó...! Voltunk, bizony, ami Révfülöpről indult vala. Amiről azt kell tudni, hogy az elején táncolgattam, bár úgy mentem oda, hogy "már pedig én nem fogok". Nem is tartott sokáig. Pár szám erejéig, aztán lecövekeltem a cuccainkhoz, az üléseknél, Zoli mellettem cigizett (ami veszett jól áll neki), Kokoval együtt. (Vicces, Kovács Petinek a beceneve is Koko. Bátyám egyik haverjának is... xD) Nem élveztem, mivel nem az én világom volt se a számválasztás, se a tömeg, ami összegyűlt, ahogy fordultunk a déli parton. Eléggé meg is viselt a dolog, mert előtte, pár nappal újra kijött a Dove iránti érzelmeim valamelyike. Aztán... Ahogy táncikáltunk még ott az elején, pusztán csak véletlenül próbáltam úgy helyezkedni, hogy a közelébe kerüljek. De mikor, mit ad isten, sikerült, ő arrébb ment, mintha csak zavarta volna a cseppet sem közeli közelségem. Ez kicsit elszomorított, mi több teljes letargiába száműzött. Szóval, ültem, fejemet a korlátra támasztva, úgy figyelve a vizet, a sötét eget, és szinte már könnyeztem.
Az elején, mikor először leültem, és még semmi bajom nem volt, Nika odajött, hogy "Minden rendben?". Természetesen azt válaszoltam, hogy "Persze, minden OK.". Nos, ennyiből ki is merült az irántam való érdeklődésük szépen eltáncikáltak, nélkülem, felém se nézve nagyon. Kicsit bántott, de legalább nem kezdtem el valóságosan sírni. Tervbe vettem egyszr, hogy felkutatom őket, de csak Rét szúrtam ki épp, oda is mentem, hát mit látok? Réka, azzal a sráccal táncikál, Koncz-cal, akit kinézett magának. Hoppáré. Gyorsan megkérdeztem, hogy a többiek merre, Réka vállat vont, hát oké, sűrű bocsánatkérések közepette elszeleltem onnan...
Még egy pillanat volt, mikor elhagytam az őrhelyemet, lementem, hátha oldalt, a víz közvetlen közelében kevesebben vannak, nincs nagy tömeg. Letámaszkodtam a korlátra, s kortoltam a levegőt, próbálván nem sírni. Egy olyan öt perc után visszamentem, Zsófi tiszta feldúltan ül a helyemen: "Hol voltál? Annyira megijedtünk, hogy eltűntél, Niék elmentek megkeresni". "Csak sétáltam egyet". Most komolyan ezt nem értettem. Már fejetszellőztetni se mehet az ember? Már ott tartottam előtte, hogy belevetem magamat a Balcsiba, most jobb lett volna, ha maradok és megteszem? Na midnegy.
Természetesen visszafele nem volt már vonat, így másfél órás sétának néztünk elébe a sötétben, földúton. Frankó... eleinte a dupla Ni páros mögött/mellett battyogtam, hallgattam, amiről beszélnek. Közben dalszöveget kreáltam, amire már nem emlékszem, de nagyon dark volt, és olyasmi volt a lényege, hogy örökké egyedül maradok, s megkeményítem a szívemet, nem kell nekem senki sem, bla, bla... Szóval, a magány fellegvárának megépítésébe kezdtem bele ott. Aztán valahogy összemarakodtam a lányokkal, s előrébb siettem, ott is depizgettem még egy kicsit. A zseblámpámat nem használtam, szinte a sötétben bukdácsoltam, előttem pár nagy lány világított, s szórakozott. Észleltem a fölém magasodó, pipaszár lábú, ám igen magas Johnny sziluettjét, aki szintén a sötétben bandukolt, némán, magába fordulva. Így sétálgattunk, mikor erőt vettem magamon, és leküzdöttem depresszióm és megszólítottam amolyan "hát te, miért egyedül sétálsz?" szöveggel. Elég gáz volt, de a beszélgetés beindult, sé egész jól elcsevegtünk a visszaúton.
És azok a csillagok, amiket az égen láttunk...! Awww, ilyet Pesten nem látni, még a planeáriumban (direkt nincs t. Ki látta? xD) sem. Annyira gyönyörű volt! Ott gyönyörködtünk, és szívtuk magunkba az élményt mindketten. x3 De megnyugtatott a tudat, hogy ő is csak a nagygöncölt ismeri fel, mint olyat. x3 És a srác hangja! A csajok elkezdtek előttünk énekelni, és ő is beszállt. Asszem, szerelmes vagyok a hangjába. Méééég, még akarom hallani! Annyira mély és kellemesen, lágyan cseng, az a bizonyos "megborzongok, annyira jó" dal. Mondtam is neki, hogy szerelmes vagyok a hangjába. xD Erre csak nevetett, kicsit zavartan, és mondott egy köszönömöt. :) Amúgy, ő betöltötte a 17. életévét asszem a tábor alatt. Kapott tortát is, ami finom volt. Meg egy Bob és egy Gus nevű tevét. (ez a két leggyakrabban használt név tőle. xD Folyton Bobozott. xD) Sütizés után aztán már csak elvétve voltunk bent az ebédlőben, főként csak nagyok, s már nekem is mehetnékem volt, mikor odajött hozzám, győri keksszel a kezében s felém nyújtotta. "Barátság kekszet?". x3 Persze, hogy kértem! És láss csodát, szívecskealakut vettem ki véletlen, de tényleg. :) Mondjuk, utána mindenkihez odament a keksszel, de... hozzám az elsők között, a barátai után. ezt be lehet tudni annak, hogy jó fej, meg annak is, hogy nem akart kerülni, ha már ott voltam. xD

Róla neveztem el amúgy a nyereményemet, mert hát igen, a Jupiter ökrei lettek az elsők. x3 Egy kis kulcstartót kaptunk, az egyém oroszlánt formáz, és... hm. Annyira ééééédes. x3 És a Johhny neve viseli. :) Szerzemény még egy narancssárga műanyag zsiráf a Zsiráf Cukrászdából, aki a Berger nevet viseli. x3 Meg egy ijesztegetős dobozka. Weheheh. Apropó Zsiráf Cukrászda, ott annnnnyira finom vagyik vannak! Meg süti, a Balaton nem tudom mi. Nem emlékszem a nevére, de annnnnyira nyáááámi volt, hogy hű. x3

Más. Említettem feljebb, hogy néztünk még másik filmet is, az pedig nem más volt, mint a Szerelmes Shakespeare. Annnyira jó volt! Lehet, hogy csak azért tetszett, mert színház, amúgy nyalas volt, de... nekem bejött, na. Meg is szerzem, elhatároztam. (A Hair mellett. Amihez kell angol szinkron és magyar is. Na meg magyar felirat és angol se ártana...) Ezzel kapcsolatban olyan feladat volt, hogy kellett rajzolni egy plakátot... az aszfaltra. xD Hát, a miénk lett a legszarabb, de segond. xD Zoli és Zsófi lefeküdt, és körberajzoltuk őket: ez adta az alapot. Amúgy vicces: addig egy autót se láttam nagyon arra járni, csak Tévé (Tóth Viktor) és Pista bá' (a szepezdi "gondnok", vagy "mindenes") kocsiját,d e akkor kapásból kettő is arra mászkált. Öööö... Hörr? xD

Mit hagytam még ki... Jah igen, hétfőn mi csináltuk a vacsorát. Pontosabban Kristóf vezérlésével minden teamből két-két ember segétkezett a "krumplileves" elkészítésében, ami Dove és Kristóf véleménye szerint: "paprikáskrumpli zellerrel bő lére eresztve". És lőn. Krumplithámoztunk (s ráébredtem, hogy utálom ezt csinálni), majd szeleteltünk, aztán zöldségeket aprítottunk, majd, páran még a lángoknál is segétkeztünk, meg kavargatni a hagymát, nehogy leégjen. De hát, hm... A kondér kicsi volt, a tűz meleg, és a csipetkekészítés se úgy sült el, ahogy terveztük. Avagy összeragadt, és főszakács Kristóf úr beszólt: ezt egybe nem tesszük be. Vagy hogy gondoltuk, dobáljuk? Dobáljuk hát! Így egyesével dobálgattuk bele a tűzbe, ilyen öten-hatan, csipegetve a nagy masszából. Volt ami félre ment, de volt oylan is, ami beletalált. xD Jah, amúgy már eleve az előkészület csipetkézés se volt semmi: lófaszkákat kellett gyártani. Mert Kristófnak nem volt elég, hogy csak lecsippentünk (ezért csipetke, desu ne?) egy egy darabkát, hengergessük is meg, legyen hosszúkás! Így hát, gyártottuk a lófaszkákat. A tál mellett féltérdeltem, és képzeljétek el... az a redvás szúnyog, a tűz, a füst közvetlen közelében (arrafele volt a talpam), belecsípett! A talpamba! Borzasztó... xD
Amúgy, higiéniai követelményeknek, szerintem a kaja nem felelt volna meg, de sebaj. xD Jaj, amíg mi leveseltünk a csapatok fennmaradó része palacsintát csinált, hogy a zsűri, a tanári kar ehessen. Köcsögség? xD Azért én is ettem, egyet. Erre is egy csomó pontot kaptunk, amúgy, Alex csokival berácsozós ötlete fantasztikus volt...!

Apropó szúnyogcsípés: hiába zabáltam a polybé nevezetű vitamint a szúnyogok jöttek rám. Kullancsot nem találtam... De a szúnyogok rohadjanak meg! Jah, a hangyák is megszeretgettek néha, mint kiderült, az ágyunk, Anitáé és az enyém úgy volt, hogy hangyajárkálóhely közelben... Remek... :S Na de sebaj, kibírtam a pár napi csövezést a hálózsákban és a hangyaáltali megpróbáltatásokat... ;)

Hm... volt még rókavadászat is, tudjátok, mikor sok-sok cetli hever elszórtan a placcon. Nos, olyan volt, és a cetliken... kérdések voltak. x_x Cetli megtalálás egy pont, válasz a kérdésre még egy. Szóval hm. Én kettőt találtam (a 150-ből? x'D), de mindkettőre tudtam a választ. A többiek szerencsésebbek voltak, a fiúk rengeteget összeszedtek meg Dorka és Klau is. Megjegyzés: Tune ilyenben béééééna. xD De a mi csapatunk kapta itt is a legtöbb pontot... x3

Meg volt kvíz is... Na ott is taroltunk. Klauval, főként, hiszen ő nagy kémikus-biológus, hiszen orvosnak készül. Kilőttük a kémiás kérdéseket, jó volt. x3 És kaptunk néha potyát is, amit az előttünk lévő csapat nem tudott, de mi igen. (Egy ilyen a sorozatok kategóriában volt, Ofő sorolja a neveket, Attila, még vége sincs a sornak benyög valamit. Ofő folytatja, "Stui". Höhö, bukták, mert Attila rosszat mondott be. Erre én, mivel mi vagyunk a kövik, nagy gonoszan: Family Guy! x3) Az se volt rossz. De bár lett volna olyan, amire a csapatból csak én tudom a választ... olyan hülye voltam, nem tudtam szinte semmit. Csak olyat, amit más is... -.-" Na de, ki észt kapott az égiektől, ki mást. A kérdés csak az, nekem mi az a más? xD

Zsófival rengetegszer összebalhéztam, amúgy. Imádom a csajt, tényleg, de a folytonos morgásával, vészmadárkodásával és azzal a "mindenbe beleköt, mert semmi nem tetszik neki" nézettel kiharcolta a beszólásaimat. Csak mert az anyámat juttatta eszembe, s nem azért mentem, hogy távol legyek a bajaimtól, az ősöktől, meg úgy mindentől, amitől itthon fusztrált vagyok? Meg az se tett jót, hogy annyit voltam vele. Mert vele csináltuk a muszáj feladatokat, amikre jelentkezni kellett (Konyha/ebédlő takarítás - persze, szívtunk, mert előző nap volt a nagy kajacsinálás, s nekünk kellett elpakolni azt a rengeteg cuccot... O.o ; társalgó felnyalás; illetve mosogatás. Ne, ismétlem NE mosogassatok táborban, mert brutál! Negyven ember cuccát... Utálok mosogatni, nem tudom, hogy vett rá engem Zsó...), na meg a strandon is rengetegszer maradtunk kettesben: Ré elszivárgott a nagyokhoz teammegbeszélésekre, meg csak úgy lógni, a két Ni meg elment sokszor órákra, sétálni ki a strandról Szepezdet körüljárni. Na remek. Sokszor csak ültünk, ő újságot olvasott, én meg a Tíz kicsi kommandós című Fable könyvet. xD
Meg... néha kicsit erőszakor volt a csaj. A többiek nem szóltak semmit, pontosabban Nika és Nitta, mert ők "csendes típusok, kerülik a konfliktust". De... Most istenem, ha parancsolgat valaki, le kell törni eme kedvét, szerintem, mert az elég gáz, ha behódolsz, mikor azt a bizonyos akármit nem akarod csinálni. Szerintem legalább is...

Szegény Rékának meg szerdán kijött valamilyen allergiája (feltehetően nap és/vagy meleg), minek következtében az arca szépen feldagadt. Elvitték orvoshoz is, s bogyóznia kellett szegénynek... Ennek folyományaként nem nagyon mászhatott le a strandra, így hát én önként jelentkeztem csütörtökön (lévén szerdán váltottam Zsót havibaj ügyben), hogy fennmaradok vele, ha szabad. Ofővel megdumáltuk, szabadott. Így olyan hárman leledztünk fent: Ré, Ofő, meg én. Meg olykor Pista bá' is. Scruble-öztünk Ofővel, és képzeljétek! Kemény menet után, de négy ponttal sikeresen megvertem őt, s én nyertem! x3 Rének nem volt ez az ő játéka... ^^" Aztán főzőcskéztünk, ő rizst, és meg finom zacskóslevest... Amiből adtam Ofőnek is, és nagyon ízlett neki... x3 Ré adott a rizséből (levesemből nem kért, mondván "műkaja"), amihez daraboltunk dinnyét, ami előző estéről maradt (diszkóhajó után -ez volt szerdán- kaptunk dinnyét a tanároktól, megleptek minket, így éjfél fele dinnyézett a tábor... Én kakaóztam. xD Meg Tibinek is csináltam... xD), meg almát, sajtot, és voilá! Isteni kaja! x3 Annnnnnyira finom volt. És Réka mondta, hogy rizshez csomó mindent lehet rakni, kísérletezzek nyugodtan, nagyon finomakat lehet összehozni. x3

Volták ám áldozatok is: Roy-baba, azaz a Royos kitűzőm kamikázét játszott a vonaton, és lerepült a tatyómról. ezzel még nem is lett volna baj, de beesett az üléseink közé. Jól van, mondom, kiszedem. Benyúlok, hát mit érek el? Az ülés fém váza alá bekúszik a drága, és természetesen nem lehet kiszedni. Höh... Na de ez van. Ez még a Conos Roy, a kis piros ebben a bejegyzésben a cucc börzés képen van jelen.
Amúgy a két Kanamés kitűzőm is le akart lécelni, amik az oldaltatyómon leledzenek. Elcsíptem mindkettőt és még időben visszaaplikáltam. :P (Ennyire nem szeretnek? vagy csak a túlsággal nagy fanatizmusomat nem csípik, amit irántuk tanusítok? Kaname-samaaaaa!)
A visszaút vicces volt, ahogy négyen (Ré előbbi vonattal ment az allergia miatt) leültünk, aztán, mindenkit, mint akit fejbevertek elaludt, s közel egy órát durmoltunk, s szinte egyszerre kezdtünk ébredezni. x'D

Mi volt még, mi volt még...? Más nem nagyon jut az eszembe, szóval, asszem mostra zárom soraimat. Ha valami még eszembe jut, később majd mondom. :) Meg majd képek is lesznek egyszercsak, csak én lusta voltam csinálni, sz'al meg kell várni Zsó szállítmányát... ^^" Majd csinálok cuccbörzés képet is, mert az is kell... x) Na pás!

Címkék: zene videó hair tune oszttábor

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr571291243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.08.05. 20:48:36

Észrevettem, hogy a Planeáriumba nem raktál t-t! :-)

Mint MSN-en is írtam, végre valaki, aki szereti a csillagokat!
Én is, de csak a nagygöncölt ismerem fel. Hiába magyarázza bárki, mi hol van, még a kisgöncöl sincs meg. :S

Sajnállak a szúgyogcsípések miatt. De Kismaroson is rengeteg van! Hozz majd kenceficét, ha jössz!

Remélem, Zsóval a jövőben is majd jól kijöttök. Sajnálom, hogy sokat veszekedtetek.
Egyébként, velem is ilyen bajok szoktak lenni, ha valaki velem kettesben marad. :$ :$

Tune-chan 2009.08.06. 10:12:19

@Edo12: Iiiiigen, emlékszem, mikor kettesben voltunk Kismaroson. Volt egy este, mikor összekaptunk... >>.

Tune-chan 2009.08.06. 10:19:40

Ööö... A blog.hu nem szeret. ^^" Na akkor komment még egyszer:

@Edo12: Jaj, ugyan, csak az volt Zsóval a baj, hogy rengeteget voltunk együtt, többnyire kettesben. Emlékszem, Kismaroson, mikor kettesben voltunk, akkor is volt, mikor összekaptunk... ^^"

Nem észrevenni kellett, hanem kapcsolni, hogy "áhá, ez ebben volt..." De ezek szerint (mint ahogy sejtettem), te nem nézel South Parkot. (egyedüli felismerés esélyes az Nitta, de amilyen sűrűn erre jár... :P xD)

Nna, örülök, hogy nem csak én (mi, Johnnyval... xD) vagyok olyan hülye, hogy még a kisgöncöl helyét se tudom. xD De éjfél fele a csillagok, awww...! Gyönyörű volt. Na de, majd rágyúrok arra a csillagtudásra! Azért még pár csillagképet nem ártana felismerni. xD Ez is asszem a jövő zenéje... xD

Ugyan, nem kell sajnálnod. :) Mindig csipkednek a dögök. Én meg sosem kenem... ^^" Mert van elég lelkierőm, hogy ne vakarjam sebesre, csak majdnem. xD És jövööööööök! Itt nem hagytok. ;D :P xD

Zelgadis 2009.08.06. 18:34:39

Yo!

Hát a Hair az Hair. Rulez :D Vita nincs. XD

Awwww, szegény Tune T_T Tessék nem magányoskodni, mert az irgalmatlanul sz** tud lenni >_

Tune-chan 2009.08.06. 19:06:07

@Zelgadis: Bezony ám, a Hair az epic. :)

Tudom, hogy az tud lenni, hidd el. xD Nem vagyok rugdosódó típus. Apropó rugdosás. Taekwondozni akarok. x3 Bár, nem vagyok olyan hajlékony, hogy a fejrúgásokat prezentáljam... xD Szerinted? xD

Nem vitatkozom. :P
Na ugye, hogy ugye! Végre, valaki, aki egyet ért. Mondjuk, sz'tem a tábor végére pont hogy mindig "leteremtettem élből". ^^"

Miért kéne belőle film...? :o És majd Conon veszek másikat, hátha lesz megint. xD

Zelgadis 2009.08.06. 20:40:22

Szerintem annyira lehetsz hajlékony amennyire csak akarsz XD kizárólag azon múlik, hogy veszed-e a fáradtságot, hogy nyújtsál :D Ha 200 kilós lennél, azt mondanám, "azé először fogyj le, és majd utána nyújtsál", de mivel nem vagy annyi nem mondok ilyet xD

Barátom barátnője (te jó ég egy hogy hangzik együtt) is Taekwondozott (amíg ráért, most már munka mellett nem megy neki), és tááp is volt :D

Tune-chan 2009.08.07. 09:23:31

@Zelgadis: Hmmm... nyújtani... Áúúú. xD Az a gyenge pontom (többek között). Nem tudok nyújtani, egyszerűen nem megy, és olyan hajlékony vagyok mint egy fémdarab. xD

Na de, felkerül a végzendő projectek listájára. Talán. xD
süti beállítások módosítása