Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Go to the Light!

Tune-chan 2009.08.07. 12:14

A cím csak azért kell, mert épp az szól repeaten a lejátszóban. Pontosabban a To The Light Amika Hattantól... Belebolondultam a számba. x3 Na és mikről fogok most pötyögni? Természetesen Star Ocean EX, és... majd meglátjuk, nincsenek különösebb terveim. xD Go to the Light!

Tegnap végre feljött Zel msnre (nem sürgetésként, csak jó volt beszélgetni veled...:P), s hát beszélgettünk. S a következőket mondta: hogy a most következő részek epic részek. Hm. Asszem egyet kell értenem vele. Avagy Star Ocean EX 14-16.!
Nyáladzhattam Dias után, és megtörtént újra, ami megtörténhet: furcsa torokhangok szálldostak föl a torkomból. xD Általában ez akkor esik meg, ha olyat látok aki überkawaii, überkakkoi, és überegyéb, s természetesen egyedül vagyok itthon. xD Fura is lenne, ha anyámék előtt csinálnám... :x Mindegy, sok Dias volt, ezáltal sok torokhang is. xD
És volt egy megérzésem. Ami bejött (megint. xD). Mégpedig, hogy Dias lesz az Ohma kardforgatója. xD Az annyira adta magát...! Na igen, engem nehéz meglepni. =^.^= (No egó. xD) Dias-sama...!!! Kell egy Diasos poszter. MOST. Meg egy Ashtonos is akkor már, meg esetleg egy olyan Claude-os, ahol sexyn néz ki a főhősünk. xD Khm. Jól vagyok. xD
S annyira uuuutálom, hogy itthon nem lehet screenshotokat csinálni, csak mert allergiás rá a gép! Annyira jó képeket lehetne pedig...! (Diasról... Ashtonról... sőt, még Claude-ról is!)
Ja, amúgy Ururun hangja, Tomoyuki Shimura az FMAból Heymans Breda hangja. O.o Meg kell mondjam ez a felismerés nem kicsit ütött ki. xD Jaj, és ott röhögőgörcsöt kaptam, mikor Gyoro és Ururun összebalhézott, harc közben. xD Ashton tiszta olyan úgy, mint egy tudathasadásos. xD Komolyan, én azt hittem, Gyoro az agresszívabb. Hát nem, mert Ururun. (Aki nem tudná, Gyoro a vörös sárkány, Ururun a kék. Nekem is csak késve esett le, bár ezért ez volt a sejtésem. xD) Most ismét képek jönnek, mert olyanom van. xD

celine and ashton =] gyururu and ururu Pictures, Images and PhotosAshton, Gyoro, Ururun és Celine. Ashton itt tök cuki fejet vág... x3

dias flac Pictures, Images and PhotosAz én Diasom... x3 Hát nem kyaaaa? x3

dias flac Pictures, Images and Photos

 

Asszem most Dias maraton lesz. xD Reszkessetek! xD

Na jó, mégsem. xD Egyetlen mázlitok, hogy nincs photobucketen jó (minőségű) kép. Na de, akkor még egy Ashtont! x3

Ashton Anchors Pictures, Images and Photos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nna, itt is van... x3 Hát nem kawaii? x3

Claude with Celine Pictures, Images and Photos Claude fantáziálása. Avagy a falu, ahol olyan emberek laknak, mint Celine. xD

Amúgy hjaj. Laptopot akarooook! Mert ott biztos nyugodtan tudok képet vagdosni. Nem tudom miért allergiás a gépem a filmeknél/animéknél a printscreenre. Beillesztéskor és/vagy mentéskor, vagy miután becsukom a lejátszót elsötétül mindig a csinált kép... :S Valaki, valamilyen ötlet? (nekem van egy! Menjek a nővéremékhez, élősködni, csak mert ott sikerült, lásd, macsos napok La Corda d'Oro képkivágásai. x'D)

Szóval, ennyit most a Star Oceanről, csak mert nem tudok olyan jó kis nyálcsorgatós képet felrakni, mert nincs, legalább is én nem találok olyat az interneten... ^^"

Más. Tegnap elkezdtem az angol kötelezőmet, aminek már ideje volt, azt hiszem. xD Két fejezetet legyűrtem, és nem is rossz. És meglepő módon, értem! Nem minden szót, kifejezést, de a lényeget felfogom! x3 Amit meg nem... hát az így járt. x'D És tök izgalmas... x3 Várom már, mi lesz, ki a gyilkos. x3

Megint csak tegnap Kishivel kicsit összekaptunk, msnes szokásunkhoz híven. Rossz szokás, de hát... ez van. Mindegy. Nem is az a lényeg, hanem az, hogy csak egy történetet nézett így át a tegnap említett "anyag"-ból. Na sebaj. Én egész jónak érzem a másik kettőt ahhoz, hogy ne töröljem rögtön, shiftdelettel. Sőt, a harmadikat is. xD
Ha már történet, reggel elkapott a hév. Avagy felébredtem hat órakor, s csak fetrengtem, s jöttek az ötletek. TvaPhoz... x3 Spoiler veszély! Sőt, tuti Spoiler! Ne olvasd el! Szóval Ryan. x3 Mikor majd a végjáték fele elkapja a csipet-csapat Willt, lesz ott pár érdekes mozzanat. Avagy Will majd vergődik, s erre Ryan odaszól Markéknak: "Szabadítsátok ki Willy-t." xD És akkor elkezdenek azon veszekedni, hogy Ryan ne becézgesse Willt, meg ilyesmi. x'D Egyrészt ez jött ötletnek. Aztán... mi is volt még? Hmmm... Francba, hogy elfelejtettem. x'D szóval, mivel hülye vagyok: /spoiler danger off.
Reggel még jöttek ötletek Kishis szerepünkbe is. (Bár lehet, feleslegesen, hiszen... Elég rég szerepeztünk utoljára. Csak hát mindig összekapunk, s beáll a csend, s nekem nincs pofám megkérdezni, hogy szerepezünk-e. Apropó. Tegnap, vacilláltam, mielőtt küldtem Kishinek a Mikor éjfélt üt az órá...-t. Hogy inkább a szerepezést kérdezzem-e. Hát, jobban jártam volna, lehet... xD) Pár Sean-Tiffany jelenet tevődött össze az agyacskámban. Abból asszem kettő végződött úgy, hogy Tif felpofozta a srácot, majd elrobogott. xD Aztán volt egy Gorge-Saku jelenet is, szigorúan az összeveszésünk után... Ami hát, hol van még. xD Főleg, hogy nem is haladunk. Lehet, hogy már csak engem izgatnak a dolgok... Hogy hogyan tudom emgvalósítani Sakuék összekapását, meg hogy hogy lesz a kibékülésük... Na meg, hogy mi lesz Kathie-vel és Seannal. Meg a második Kira ügy... (hmm... most hirtelen eszembe jutott a Death Note. Vajon miért? xD) Jaj, nem is mondtam! Múltkor rájöttem, hogyan lehetne Léonardot is beszervezni, hogy ne csak egy háttérkarakter legyen. x3 Visszatérve a felsoroláshoz, érdekel mi lesz, mikor Kaitou elraboja Takedát, na meg mikor Takeda lelép, akkor mi lesz Kira reakciója... Meg, mikor Kaitou majd szépen megerőszakolja Mattet... Meg az is érdekel, hogy Tim és Saku hogy jön össze... Vagy ami előrébb van, Kathie és Daniel. Hjaj, meg annyi Sean csíny van még, amit meg se csináltam! Meg a de ja vu-nap is annyira jó lett volna, vagy a paintball no.2... Meg vannak olyan terveim, amiket asszem Kishinek még nem is vezettem elő. xD Annyi terv van, annyi mindent megbeszéltünk már, s akkor... most nagyon az az érzésem, hogy minden kárba vész, elillan, mert hogy eljátszani nem fogjuk, mostani látáspontom szerintem biztos. Legalább is majdnem biztos. Hjaj... Na sebaj. (Tudom, hogy csak Kishi érti a dolgokat, amiket felsoroltam, de sebaj. x'D Én is értem, s most az a lényeg. Gomen, minna!) Én attól még álmodozhatom a szerepről. Meg olvasgathatom a régieket. Tényleg, tovább kéne vagdosni...! Új feladat a láthatáron! xD

Mit is kéne még... mit is... Valami olyasmi, amitől legalább tartalmas lesz a bejegyzés, nem ilyen kis... semmi. xD Tényleg, ma megyek megnézni a Potter 6-ot. Már előre félek... xD
És képzeljétek! Nyolc bejegyzés (ez után) múlva ünnepelünk! 100. blogbejegyzés lesz! xD És fogalmam sincs mi jót találhatnék ki az alkalom miatt. Hmmm. It's so emberassing. >.<" xD

Na jó, nem tépem tovább a virtuális pofámat, mert úgyse lesz ebből már normális bejegyzés. xD Na pá!

Címkék: történet anime írás fma tune tvap seiyuu star ocean ex

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr181294504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.08.07. 18:37:17

100. nyolc bejegyzés múlva? Gratulálok! :-) Tényleg találj ki valamit, ezt meg kell ünnepelni... :-)

Tune-chan 2009.08.07. 20:11:02

@Edo12: Ugye, hogy ugye? x3 El se hiszem, hogy megéri a blogocskám ezt a napot. Nem hittem volna azok után, hogy egy csomó napló-kezdeményezésem befuccsolt. De, a blogom még él! x3

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.08.07. 21:26:36

@Tune-chan: Éljen is még, egy jó-jó darabig még olvasni szeretném! :)
süti beállítások módosítása