Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Magányosan sétálni...

Tune-chan 2009.08.15. 19:05

Huh, de rég ragadtam billentyűt...! Azóta mennyi minden történt! Meg még előtte, amit nem írtam le. ^^" Hajaj, de most próbálok pótolni, ugyanis szétvet az írásvágy és az AtA is csalogat - de előbb a blog!

A Listás bejegyzésem után történt egy, s más, nem is tudom, hol kezdjem. Ciki vagyok, mi? xD Nna, szóval... Mi is volt legutóbb? (az előző csonkot nem számítom teljesértékű bejegyzésnek, csak a Lista, lista, listaaa!-t). Áhh. Megemlítettem, hogy kirakózok.

Nos, pár napja nem nyúltam hozzá, de szóval igen. xD 1000 darabos puzzle, egy olyan türelmetlen idegbetegnek, mint én. xD Most képzelhetitek. Közben két szám ment, ismétlőn, a Waltz és a To the Light. Ööö, ezt már a csonkban is említettem. Nos, sokszor volt, hogy ültem a puzzle fölött, és ezt hallgattam. Iszonyatosan lehangoltak, és gondolkodtam. Sokat-sokat-sokat. Mondjuk, ma már odáig fajult a dolog, hogy az empémen lévő számok keverve, de hát, ez van. xD Volt egy kis kornyikálás is, ennek folyományaként. ^^"
A gondolkodás nem jó, de tényleg, legalább is én mindig olyasmi vizekre hajózok el, amitől csak a kedvem romlik el. De hát, evvan, jobb a boldog agykikapcsolás. x'D

Vasárnap kaptam egy sms-t Kishitől, hogy a yukata-ügyet valószínűleg dobhatjuk. Természetesen nem értettem a dolgot, ment is az sms, hogy mi az, mi történt? Csak azt válaszolta, hogy nem sms téma. Na, itt már kezdtem rosszra gondolni. Fel is jöttem msnre, kicsivel később Kishi is megjelent, és a nevéből már szinte mindent sejtettem. A kiírt kérésének ellenkezően cselekedtem és megszólítottam. Szegénykém...
De, ahogy elnéztem, nagyjából minden megpróbált visszaállni a helyére náluk. Már amennyire ez lehetséges. Át is cipeltük a mi varrógépünket, miután anyu megmutatott mindent, mert Kishi egyedül nem tud mit kezdeni az övékkel... Szóval a yukata-project folytatódik, s nem akarok vészmadár lenni, de nem hiszem, hogy 21-éig elkészül... ^^" Főleg nem kettő, de tudom, ne károgjak, nem szép dolog - ne is legyen igazam.

Zel mutogatott sok-sok Star Ocean-ös dolgot, az első rész játékából, s egész megtetszett. Egyik előzetesben hallottam pár szót, mire felkaptam a fejemet. Ismerős hang... Írom Zelnek: ez biza Miyano Mamoru lesz. Áhh nem ő az! - jött a felelet, jó, meghallgatom, tényleg lehet benne valami. De nem hagyott nyugodni, így hát ANN-re fel, mit látnak szemeim? Non-anime szerepléseknél ott van az a karakter a játékból. Nna! xD A fülem nem mindig téved! Fukuyuma Jun hangja is ismerős volt, nem is véletlen! Csak a beazonosítás nem sikerült először... xD Csak kis segítséggel. Megjegyzem a wikipediánál ezerszer jobb az ANN. xD

Még aznap, asszem, Bree feljött csodák-csodája msnre, Nika csapat-összetrombitáló kérése nélkül, s jót cseverésztünk, és megmutatta ezt. Angolul van, de azt hiszem megéri, s érthető. xD Death Note-os agymenés, egy kis Yamato Nadeshiko Shichi Hengével megspékelve. Ez utóbbiról csak annyit kell tudni, hogy nagyon nagy marhaság, és a főhős csajszi ha valami szépet lát, légyen az fiú vagy lány, elkezd vérezni az orra. xD Mire nem jó egy Sunako-chan, ha egy mesterdetektív az ismerőse! x'D

Hétfőn, meglestünk nővéremmel a G.I.Joe-t. Alig voltak rajtunk kívül a moziban. x'D Olyan 15-16-an, ha lehettünk. Na jó, max 20 fő. Nem volt rossz film, bár az vicces volt, hogy a japán srácot egy koreai színész játszott, aki mellékesen egész jól nézett ki, bár annyira nem az esetem. Byung-hun Lee a csávó neve, Viharárnyat játszotta (röhejes egy név... - amúgy a csávó az, nem a csaj. xD :P Mielőtt valaki belém kötne. xD). Nem volt rossz film, bár a tömény akció... na az sok volt. xD Jól van, akció film, de azért mégis. Sz'tem legjobb jelenet, mikor Párizsban randalíroztak, meg a felkészítés. A csaták közül meg egyértelműen a Viharárny vs. Kígyószemek voltak a legjobbak. A film amúgy veszett hosszú volt, Timi is egyetértett ebben. xD Mindent összevetve a látvány, az akció, meg a történet is egész jó volt, de az biztos, hogy nem valószínű, hogy mostanság megnézem még egyszer. xD (és már ott megfogalmazódott bennem a dolog, hogy a Viharárnynak nem japán feje volt. xD Megérzés? xD Amúgy kyaaa, milyen képet találtam róla! O.o Katt ide!)
Aztán Timivel elsétáltunk a Stadiig, ahol is elváltak útjaink, majd én sétáztam tovább, haza. Itthon aztán észrevettem, hogy Kishi sms-t küldött, és sűrűn szabadkozva, válaszoltam, hogy jóvá tehetném-e, hogy eddig nem vettem észre. Így hát újra séta következett, ezúttal Kishivel. Csodálom amúgy Kishit, mondtam már?

Kedden aztán nyakunkba vettünk Edoval és még két egész jófej lánnyal, Zsófival és Judyval a lábunkat, és téptünk le Kismarosra. Egész jól elvoltunk, bár, nem értettem, hogy a két leányzó miért volt néha annyira nagyon klikkesedő, meg hogy, ha már vidéken vagyunk, miért ültek a szobában? Na nem baj, zabáltam szilvát, barackot, ribizlit, ettünk töltöttpaprikát, néztünk Edoval csillagokat, miközben a szúnyoginváziótól szenvedtünk a napágyon, két takaróval, és ismét rácsodálkoztam, hogy mennyire gyönyörű az esti égbolt. Hullócsillagot is láttunk, kívántam összevissza, ami eszembejutott.. xD Aztán ültünk kint a Dunaparton is, és ráébredtem, hogy már egynap alatt is beissza a bőröm a vízpart szagát. xD Ami nem baj, lévén az nem büdös, csak... más. De iiiimádom. x3 Csak idegesít, néha. xD
Dobálgattunk köveket, csak úgy, spontán lecsupaszítva magunk mellett a talajt, én kacsázni próbáltam, és lássatok csodát: volt hogy sikerült - nem pont lapos kövekkel. xD Szedtem három csigát is, házat, persze, vízicsigaház. xD A legviccesebb, hogy az egyik fehér, a másik pöttyös, a harmadik csíkos. x'D Kagylót is tettem el, de szegények nem élték túl a hazautat... :( Amúgy rengeteget költöttem ottlétem alatt: édességre. Egyszerűen kívántam, enni kellett, mese nem volt. ^^" Aztán, úgy is aludtam be, mint ahogy panaszkodtam Edónak: Nittácskám táborban egyszer úgy aludt be, hogy egy perccel azelőtt még szólt hozzám, aztán elhangzott tőlem három rövidebb mondat, és már nem válaszolt. xD A legviccesebb az egészben, hogy tudtam, mi volt az utsó téma... O.o
Aztán macskáztunk is, volt egy szürke, naggggyon kawaii macs, nagyon édes volt x3 Csak nagyon félős. De sokszor megetettem... x3 Aztán kutyák is jöttek (tényleg kutyák voltak, nem zsebcirkálók), velük is elvoltunk, bár Edó valahogy a jelenlétüktől kedv szinten leszívódott... Aztán pakoltunk, én is idegroncs lettem, amit a hazaút csak tetézett... xD Nem baj, mindent összevetve, tök jó volt... ^^

Aztán azóta Arénáztam egyedül, és sétáltam haza az Arénából, tegnap a nővéremékhez ugrottam át picit cicót nyúzni, aztán jöttem haza egész későn a 109-essel, ami hát... Nem volt a legmegnyugtatóbb. xD Egy hülye barom egy autóból mutogatott is nekem félreérthetetlen dolgokat... Khm... Mindegy, újabb ötlet pattant ki a fejemből... Kis novellaötlet. Ami jó, lévén hosszú történetből rengetegem van már. x'D Tényleg! Nővéremék macskás blogja, Zserbiről. ^____^ Timi most írja ezerrel, miver szabin van.

Olvastam kölcsön-Dharmát, 1-et, 2-őt, meg Edótól is kaptam könyvet, könyvtárból, mint a múltkor. Még nem olvastam végig, szóval, majd erről később... :P
Újrakezdtem a GBA-s játékot, a Shaman King - Master of Spirits 1-et, az emulátoromnak hála. Néztem további Star Ocean EX részeket... (Ashton rulz! x3 Meg Gyoro és Ururun. xD Illetve persze, Dias! Meg Bowman-doki. xD)

Meg egy csomó történetötletem van azóta. xD Plusz egy nagyon beteg képregényé, aminek megszületését Bree-nek köszönhetem, hiszen ő mondta, hogy a VK-ból csináljak hülyeséget akkor én. xD Megtervezve félig megvan, már csak normálisan neki kéne ülni megrajzolni... Ami nem lesz sétagalopp, de KELL. Annyira beteeeeeg. xD Mikre nem jók az esti üresjáratok, mikor nem tudok elaludni... xD
Eszembe jutott még két ötletem a farkasommal kapcsolatban, azzal a farkassal kapcsiban, aki az Emberbőrbe bújt farkas főszereplője. :) Na igen, őt mindig is ilyen kis novellahősként képzeltem el, vissza-visszatérőnek.
Aztán van egy olyan is, ami enyhén a pedofília határait súrolja. De nincs benne gyerekrontás! Max csak sejtetve. Nem vagyok beteg, tényleg nem. xD

Juuuuuj, Bree mutatott egy másik képregényt. xD Ez de beteeeeeg! xD Nem bírom abbahagyni a röhögést. xD De érthető okok miatt, nehogy valaki megtalálja, nem tehetem fel. xD Franc... x'D Ejjj, ejjjj... xD Na jó, asszem msot egy kicsit használhatatlan lettem (Bree, mindez miattad! xD), szóval ennyi mára! Pááás! (Hát ez... valami nagyon kész... xD Ez de üüüüüüüüüt. xD)

Címkék: film mozi anime ötlet death note tune star ocean ex

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr471311624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.08.15. 21:01:29

Na, a technika totál ellenem van. :@ Lépek be, nem dob tovább, hanem megjelenik újra az ímélcím és jelszó beíró mező. Ezt vagy ötször. Megyek Index fórumra, hogy majd ott belépek, ugyanis össze van kötve, de... mit látok? Mégis beengedett! ...

Örülök, hogy Kismaroson jól érezted magad, s főleg, hogy a hazaút ellenére! Sajnálom, hogy én is - a hangulatommal - szerepet játszottam a rosszkedvedben.
Igen, a csillagos égbolt csodás! Azt pedig én sem értem, mi a csodáért ül be mindenki a lakásba vidéken... Tényleg az a véleményem, akkor otthon menjenek át egymáshoz, legalább nem kell vonatjegyre költeni. (Tudom, ezt már mondtam, de szerintem sosem fogok napirendre térni fölötte :))
Az tök jó, hogy ahhoz képest, hogy más beállítottságúak, tudtunk rendesen is beszélgetni. Azok után, hogy a Zsófival, mikor ketten voltunk kint, három téma volt, kinézet, párkapcsolat, és egy kicsit sztárok... na jó, a nagyi jelenlétében a pályaválasztás is szóba került. De, a témái ellenére nagyon bírom Zsót. Mindig segíteni akar nekem, mindig felkarol! S kedves!

Érdekes, mióta beszéltük a vonaton azt, hogy ki bír egyedül utazni, menni valahova, és négyünk közül csak én, elég lúzernek érzem magam... E héten háromszor voltam el egyedül... Mondjuk, most is vagy nem ért rá senki, vagy olyan helyre mentem, ami nem tartozik senkire, nem érdekel senkit (Nagypapa sírjának meglátogatása...)
>> Ez csak az egyedül Arénázásodról jutott eszembe.

Tune-chan 2009.08.16. 16:42:23

@Edo12: Jaj, szegénykém, van, mikor engem is szívat a rendszer... ^^" xD

Jaj már, nem tehetsz róla, hogy érzékeny vagyok az ilyesmikre. :) És igazad van, még mindig. xD Ha már fizették a vonatjegyet, legalább a friss levegőt szívták volna!
Ohh szegénykém, három téma? :O Jó, mondjuk, én hozzá tudok szagolni minimálisan a sztárokhoz, szóval az újságlapozgatós résznél is hozzá tudtam szólni a dolgokhoz.

Hallod, én ha egyedül vagyok, elkezdek gondolkodni, ami most vagy jó, vagy nem, nem tudom. xD Ha vásárolni kell menni, akkor semmiképp nem szeretek egyedül menni, mert olyan vak vagyok, hogy nem igaz, Kishi mindig előbb kiszúrja a dolgokat. xD És amúgy mostanában egyre többet sétálok egyedül: és igen, asszem ezt igénylem. Egyre jobban érzem, hogy szükségem van, s akkor vagy az Arénából, Staditól, vagy a Könyvesről akkor sétálok haza. Szóval, nyugi, nem vagy lúzer. :)
süti beállítások módosítása