Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Gép, színezés, Sirius-chibi.

Tune-chan 2009.08.19. 12:08

Tegnap, csak úgy spontán fogtam a GIMPet délelőtt, hogy na én most megpróbálkozok egy linearttal. Na uccu, meg is csináltam, olyan jó óra meccsezés árán (első ilyen próbálkozás volt, na xD), de elkészültem, kicsinyítem le, majd ráébredek: bakker, én ezt az ecsettel csináltam, nem a ceruzaeszközzel. O.O Ami csak azért baj, hogy attól függően meddig tartod az ecsetet a kép azon részén, ahova rakod, ahhoz képest lesz... szürke, szürkébb, még szürkébb, fekete. Hoppá. Aztán közben idő is lett, amit kicsit elnéztem, így téptem malacozni. //update! 14:26-kor kezdtem el pötyögni és lementettem 14:43-kor//

Na de, hazajöttem, s miután sikeresen levágtam magamat a gép elé, és kicsit elpiszmogtam mindennel, ismét nekiültem. És nemhogy a lineartot megcsináltam, ki is színeztem, háttért rá, szignózva is lett... És én büszke vagyok rá!!! x3 Mondjuk, vannak hibái, például, kicsit darabos az arca -szar az egér, na. Ezért írtam speciel a tabletet a kívánságlistámra még anno, tudtam előre, hogy ez lesz. xD-, aztán szerintem kicsit túl sápadt lett, de egyeseknek tetszik így - mondjuk nekem is, de lehet mondani, hogy az arc miatt olyan sápatag szegény. xD Aztán az aláírás sem a legjobb, ezen még csiszolni kell: mondom, az egér. xD És a legnagyobb hibája: ahhoz képest, hogy mit összeszenvedtem vele (csak mert nem nagyon értettem a dolgokat, és később javítgathattam, amit elszúrtam az egyes rétegeken...), rohadt kicsi. De hogy lássátok, miről beszélek:

Ő az én babám! x3 Sirius Black chibi, ami a képen, amiből elindultam és itt megtalálható a gépen, így fest:

Kicsit rohadt halvány volt, és megpróbáltam kontrasztolni, hogy azért nem szívjam a fogam annyira. De azért sikerült így is... xD Ennyire homály, hát nem igaz. Felnagyítva még rosszabb. xD De akkor is. Első ilyenem, és én rohadt büszke vagyok őrá! És későbbi projectjeim is vannak már, rögvest ketten várakoznak kifestésre. Bocs, hárman. x'D Az egyik Siriusom eredetije, ahol nem chibi (és azt is én, én én rajzoltam!!! x3 És annyira jó lett szerintem... x3 Nekem tetszik. És nekem kevés rajzom tetszik, de az igen...), ahol ott van a maga valójában, azzal a sexy mosollyal az arcán... x3 és abban a sálban. xD Visszatérve az én kis chibikémre: szar az egér. xD Az arcát így is vagy hatszor-hétszer újracsináltam, mert még az elfogadható szintet sem ütötték meg... A haj tetejével is rengeteget szenvedtem... ^^" De szerintem az árnyékolás elég pöpec lett, arra büszke vagyok. Az a villám az egy S rajta, ami azt akarja jelenteni, hogy ő Sirius. xD James-t is rajzoltam, az van a nagy rajzon a sok chibivel a az überkakkoi Sirius mellett, és persze róla is van pár chibi, azon meg egy nagy J betű virít. :) De Jamesről lerí, hogy Potter, szóval rá is büszke vagyok. x3 Raknék fel képet, de csak majd színezés után... Lehet élőben kunyizni, mert úgy jobban néz ki, a fotó az... nagyon szar lett, na igen, nem egy szkenner a drága fényképgép. ^^"
Kyaaa, de akkor is annyira jó lett. x3 Elsőre. x3 Megérte nézni azt a pár videót még régebben TeCsőn, avagy, mangarajz színezés, sok-sok Kaname-sama meg OKHC-s képek... Awww... (Pár link: egy, kettő Bakker, nem engedi azt a videót lejátszani, ami a Kaname-Yuukis...! Pedig az a legjobb...) Igen, arra gyúrok, hogy én is tudjak ilyet. xD Bár az a jövő zenéje... Meg még, olyan terveim is vannak, de ezt csak így még nem biztosra súgom meg, hogy doujinshi-barmulásokat csinálnék, s azokat felraknám a netre, deviantartra, vagy valami... :) Van is már pár ötletem (Sakkozók, ugye, Bree? xD ; de van egy Shaman King-esem is, a Kabala harc első oldala már fel is van skiccelve, na meg sok-sok szerepbeli -Gorge, Sean, Saku- ötletem van, amik chibisek - ergó könnyebbek, mint a sakkozók...), csak rajztudásom nem nagyon van. xD Chibibe még elhülyülök, de azok sem valami remekek... Hajaj. Na mindegy, lesz, ami lesz. És lesz, mert nem adom föl! Wehehe. Max keresek egy rajzolót, és megrajzoltatom vele. x'D

Na de, más. Nem lesz yukatám - kár, kár, máskor üssetek, le, ha károgok -, vagyis lehetett volna, de most nem szivatom Kishit, így is mennyit varrt már, a con meg itt van a maival együtt két nap. Szóval, no way, nem akarom, hogy miattam pocsékolja az erejét, idejét, etc. De aszonta, hogy így ő se fog yukatában nyomulni, amit... rohadtul nem értek. Így nem poén. Dehogynem. De hát, tuti az én értékrendem a más...

Kéééépzeljétek tegnap, az én bátyámtól való kattintásomnak hála az én egyetlen Severusom is kikelt... x3 Annyira boldog voltam! Te vagy a legcukibb chip, akit valaha láttam, Severus! x3 És kijavítottam a kajáltatását, mert rájöttem, hogy rossz tápot adok neki, ha én Tainted-omegás Varaniust akarok kihozni belőle. O.o De nem baj, feladat megoldva. ^^ És ugye örökbe is fogadtam még tegnapelőtt, négy újonckát, úgyhogy, bemutató, kiből, mi lesz?

 

 

 

 

 

 

 

 

Ilyennek szeretném az én kicsikéimet. Sorban: Nathaniel, Severus, Kazuki, Sirius, Alen, Yunoki, Fawkes, Hawkgirl, Ryan, Takeshi. Hát nem lesznek imádnivalóak? x3 Amúgy, egész jó az arány: 4 Vital (élettel teli kaját kap), 3 Natural (normális kaja), 3 Tainted (mérgezett, kevés életes kaja). Ha rajtam múlik, még lesz pár állatkám... x3 Csak kelljen ki mondjuk... Alen is, és akkor jön a következő adag örökbefogadása... x'D
Köszi, mindenkinek, aki kattintgatnak rájuk! (akik meg nem... azokat kérem, hogy kezdjék el. xD Csak egy katt, minden vadra, olyan nagy kérés ez? ^^)

Tegnapelőtt este, pontosabban éjjel, lefekvés előtt megnéztem az Argo c. filmet, csak mert olyanom volt. xD Annyira beteeeeg az a film, ezt ismét emgjegyeztem. Lévén nem először láttam. Hát, tényleg egy suttyófilm. xD Néha csak úgy poénból megnéztem az angol feliratot, mikor káromkodtak benne halomra, hát persze, hogy a felirat visszafogta magát. Bezzeg, a magyar felirat ugyanúgy ontotta magából a bazmegeket... xD
Igazából a Magyar Vándort akartam megnézni, csak aztán rá kellett, hogy ébredjek, hogy azt csak gépen fogom tudni: lévén gépről lett kiírva, ergó a dvd lejátszóm hülye a lejátszásához... Kis finnyás...! Ezért nem néztem még meg se a Transformert, se a Szerelmes Shakespeart, (bár ez utóbbit meglestem a gépen, csak pusztán kívácsiságból, minőség ügyileg) bár, mostanság rám jött a filmnézés. Pedig nem vagyok filmes, kevésszer ülök le úgy, hogy na most én dvd-zek vagy valami. xD

Tegnap esti programom meg Okosságok gépelése volt, lévén Timi kölcsönadott még anno két kisfüzetet, ami tele van a legkülönfélébb ilyen egysoros barmulásokkal. Na én a benti gépen a jobbakat kiszemezgettem, és már ott is van egy jó hét oldalas word dokumentum. xD Pedig még csak az egyik füzetet végeztem ki! (próbáltam emlékeimre hagyatkozni, s olyanokat nem begépelni, amik itt kint is megvannak... na majd meglátjuk. xD) Szóval, van baromság, bőven. x3
Miután ellubickoltam a fürdőkádban, kapcsolgattam a tv-t, de semmi jót nem találtam. Hát, akkor jött az ötlet, hogy én Szabó P. Szilveszter hangját akarom hallani. Hát uccu, Romeo & Juliet dvd előás, jelenetek, Ez a kéz utolér. Meghallgattam/néztem olyan háromszor... x3 Annyira jól játsza az őrület szélén sántikáló Tybaltot, hogy kyaaaa... x3 Tessék, vidit is kaptok:

Amúgy, ez a szám nincs rajta a musical CD-n, amitől picit kiakadtam. :x De, mire nem jó a TeCső és egy online converter? Máris repült a listámra a szám. x'D És csak úgy poénból, meglestem, milyen franciául. Első sokk: a francia Tybalt szőke, göndörke. xD Második: nem Szabó P. hangja van (inkább raktam volna be Rómeónak, ezzel a hanggal, vagy Benvolionak.). Amúgy nem rossz, csak akkor sem Szabó P. xD A gönce amúgy tök jól fest, és úgy egybevéve a szám is egéz jól hangzik franciául. A díszlet is tök jó, hát nem oylan, mint nálunk, az már biztos. xD De nem rossz. Franciául is emg kéne nézni egyszer... Na de, itt a vidi, hogy lássátok, miről dumáltam:

Szóval, most Szabó P. Szilveszter fanatic vagyok újfent. xD Tegnap kijött rajtam. És ennek örömére, rájöttem, hogy a kövi valenthes állataimnak mi lesz a neve, legalább is kettőnek: lesz egy Tybalt, és egy Oberon biztosan. x'D

Tegnap, a Boshounen Paradise oldalán elolvasgattam a Vampire Knight DS játék leírását, és beleszerettem... x3 Így hát repült is a gépre, az nem baj, hogy japánul van a játék. x'D Még nem igazán nyitottam meg, de szerintem ma meg fog történni a csoda. Szóval, ha délután nem nagyon lennék msnen, az ezért lesz. xD

Nem rémlik (és nem is találtam visszekeresve), hogy említettem volna valamikor, hogy újrakezdtem a Shaman King Master of Spirits 1. nevezetű GBA játékot (emulátor szeretleeeeek xD), és lassan megint ott tartok, hogy a francba már, de nem tudom, merre menjek. Mert ha folytatom az utat, zsákutcába jutok, és nem tudok visszamenni, de ha visszafordulok... arra nincs olyan pálya, amivel tovább mehetnék. Hajaj... Majd csak lesz valahogy. Amúgy a játék lényege, hogy Yohval nyomul az ember, és van valami gonoszság, aki terrorizálja a népet, és mindenkit Yoh ellen fordít, vagy zsarolással, vagy hipnózissal. Le kell győzni a többieket, miközben mászkálsz a pályákon... És nincs meg az a pálya, ahol Junnal kéne megmérkőzni, mert hát Lee Pai Long jól jönne... vagy Lyserg sincs meg, pedig újabban Cloé sem ártana... De hát, majd csak előjönnek, nemde?! A SK MoS 2-t amúgy egyszer már kivittem, Haos meccseket külön élveztem... x3 Mert igen, több is volt, az egyben egyelőre se híre, se hamva... Majd csak előjön. ;) Addig is Mic-kel ugrálok (Chocolove legyőzve!), Totem Attackal pusztítok (Silva legyőzve!), Corey segítségével fagyasztok (Trey legyőzve!), Tokagerohval dobozokat tologatok (Ryou legyőzve!), és próbálom túlélni a pályákat. Amit elég nehéz, főleg, ha köcsög íjászok akarnak lelőni. *sigh* utálom azokat a parsztokat... A csontvázíjászokat legalább ki lehet játszani, őket meg nem! Kérdés: photobucketen miért csak a kettes MoS-ből van fent kép? Ez arra ösztökél, hogy printscreenezzek játék közben, hogy felrakjam ide blogra a képeket... x'D

Na jó, mostra ennyi. Megyek játszani, most a leírás hatására megjött a kedvem. xD

//akkor, ami elsőre kimaradt://
Tegnapelőtt feltévedtem a Naruto-kun website-ra, meglesve van-e fent új Egy akatsukis élete epizód. Volt! Ráadásul rögtön négy! Asszem kicsit régen jártam arra... xD Nem vagyok én nagy Narutard, sőt, kicsit sem, de az a fansorozat epic. xD TeCsőn asszem fent van, érdemes rákeresni. csináltam maratont is lévén nem emlékeztem az elejére, így hát megnéztem sorba, és dőltem a röhögéstől. xD Hidan a legnagyobb! x'D Mindegyik rész üt. "Ő a társam volt, aki olyan szinten elbűvölő személyiség, hogy legszívesebbn kibelezném." xD Szerintem jobb, mint az Omnistrife-féle Fun With Akatsuki, bár... Crispy és a vak Itachi ott van abban is. xD Mindegy. "Mi a faszt csinálsz Itachi, hmm?!" "Csak körbenéz..." Mindkettő beteg, ez a lényeg, és akatsukis, nem arról a nikkelbolha, idegesítő Narutoról szól! xD

Apropó Naruto, mivel mostanság ismét felébredek olyasmi időbontban, újfent nézem az AXN Sci-Fi műsorát. Mondjuk, a Tsubasáról lemaradtam ma is, tegnap is, de sebaj. xD Detective Conan-t nézek most nagyban, meg Narutót. x'D És megfordult a fejemben, hogy el kéne kezdeni nézni és/vagy olvasni a Naru mangát. Mert nem rossz, csak hosszú. És most, hogy már lecsillapodott nagyjából a fanolása, már én is jobban állok hozzá. xD
Jaj, a ma reggel Conan... japánul volt, no magyar felirattal, vagy szinkronnal. És a végén pofátlanul kiírták stáblistába a magyar szinkronosok magukat!!! xD Aszittem leesek a székről röhögésemben. xD Amúgy sokkal jobbak japánul a hangok... Mondjuk, én mire nem mondom ezt, ha a magyar szinkron vs. japán van terítéken? xD (Shaman Kingre és Kaleido Starra!)
Vissza Narutóra: imádom Crespo Rodrigo hangját. Ő a magyar Kakashi. x3 Meg ő a magyar Maximillian Pegasus is a Yu-Gi-Ohból. x3 Meg még a CSI: Miamiban is szerepel. x'D

Most, így bátyámhoz jövet vettem egy fagyit. Zöldalma - vegyes erdeigyümi volt és valami awwwwwww, rohadt finom volt... x3 a rendőrpalota közelében lévő cukrászda 8szerűség) fagyija nagggyon finom... x3 És nagy gombóc! Legközelebb a citromot illetve az áfonyát kéne emgpróbálni.. x3 Imádom a finom fagyit!!! x3

Címkék: potter game videó színház rajz anime naruto vampire knight szabó p szilveszter tune valenth shaman king detective conan

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr781321711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zelgadis 2009.08.19. 20:22:49

Lehet kunyizni eredeti képet?
Kéééééérek széééééépeeeeen *______* !!!! ^^""

Tybalt meg rulez :D Még mindig :D
A francia csávó meg kinézetre is röhejes (bocs, ha ezzel megsértek valakit), a francia nyelv sztem amúgy is röhejes, szal a kettő együtt :DD nagyszerű vígjáték! :DDD

Narutó meg: ok. aki ismeri narutót, biztos értékeli a Narutós vicceket, én asszem kihagyom xD"" (új összevont smiley! :D)

Fagyi iránt meg nem vagy egyedül! Fagyi POWER van! :D

Tune-chan 2009.08.20. 10:32:08

@Zelgadis: Conon, esetleg. xD

És mindörökké. xD
Amúgy a csávó tényleg röhej, de a nyelvet ne fikázd, ugyanis Tune azt fog tanulni második nyelvként (harmadik, nekem a harmadik... xD)! Mondjuk, spanyolt akartam, de hát, az nem jött össze... :S

Én nem ismerem a narutot, annyira, mégis élvezem a poénjait, mert naggggyon beteg, s nem is kell sok naru-tudás az Egy akatsukis életéhez. :P Majd egyszer megmutogatom, akkor is, nem úszod meg. xD

Én nem mindig akarok fagyit enni, vagy kívánom a fagyit - csak nagyon ritkán, de akkor megállíthatatlanul. xD
süti beállítások módosítása