Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Vörös repülő bika, sün, vadászó macs

Tune-chan 2009.08.20. 23:45

Mivel senki sincs fent msn-en, s mivel nem vagyok álmos, úgy döntöttem, hogy ne a conos élményekhez kelljen már írnom ezt a huszadikát, hát most, lássuk, mi történt, miután leléptem bátyámtól!

Mentem, és Timivel össyefutottunk a Margit hídnál, mivel kimentek repcsit fotózni. Nem voltam még ilyen RedBull airrace-n, nem is igazán ez volt minden vágyam, hogy lássak ilyen repcsiket, de ahhoz képest, a szám is tátva maradt néha. Na nem a versenyen: hanem inkább a rotorral lefelé repkedő helikopteren, na meg a négyes műrepülő Flying Bullson (konkurencia: Flying Pigeons. xD), illetve ayon a nagyobb, szürke gépen, ami... Jól nézett ki! O.o
Próbáltam fényképezni, természetesen Árpi képei jobbak lettek, de hát evvan. xD Azért én az enyémekre is büszke vagyok: egész jól festenek. Tényleg, holnap, amint hazaérek fel kell rakni töltőre, különben a Conon buuuuktam. Majd rakok fel képeket, ebbe a bejegyzésbe, csak nem most, lévén nem otthon vagyok. (szép is lenne, fél éjfélkor. xD)
Ettünk fagyit - magnum, fehér csokis, nyámi. xD - aztán indultunk fel, úgymond haza, hozzájuk. Itt aztán döglés ezerrel, macska szekálás majd kaja, majd Sudokuztunk Timivel, végül feljött Árpi bátyja, és a kislánya, s telepedtünk ki az erkélyre, lévén kezdődik a tűzijáték. Hurrá.
Azt tudni kell, hogy tavaly, mikor ment a nagy hepaj, Tune a gép előtt ült. xD Úgyhogy annyira nem hozott lázba. Láttam sünt - tűzijátékosat (tudjátok, az a fehéres, amely leesve olyan... olyan sünös. xD), meg fátyol-vízesés-fűzfa-alakú felrobbanó... hogy hívják azokat az izéket? Láng? Kép? Lángkép! Szóval olyat, meg voltak a vörös repülő Mikulás-dementorok. xD Néha hallani lehetett a zenét, és elvétve láttuk a görögtüzet is - fényleni. xD Nem volt rossz, bár nem értem, annyi ember hogy tudja szájtátva figyelni. xD Nem nyűgözött le, meg kell, hogy mondjam. Zserbi amúgy nézte velünk, nem ilyet meg a halkan hallható pukkanásoktól. :) Nézte, hogy valami, azt jól van. xD

Apropó Zserbó. Ma háromszor rám fújt. Mondjuk, szekáltam, az tény. Jaj, meg zavarba hoztam, kétszer is! A képébe másztam, és sokáig néztem a szemébe. Nem tetszett neki, nem győzött elfordulni... xD Meg vadászott a kicsike, annyira panaszos hangon kérlelte, hogy segítsek neki, hogy nem igaz. x'D Most is itt ül mellettem, és mintha megint látna egy bogarat... NA jó, lehet ideje lenne aludni? Hátha a kis vadász is kikapcsolja magát... ;)

Holnap meg már Con! Matsuri nap! Jaj de nem várom... xD (a szokásos... xD)

Címkék: tüzijáték tune macsos napok

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr11326580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zelgadis 2009.08.21. 00:07:07

Aaaawwwww, nekem meg úgy látszik sikerült negyed órával lemaradjak arról, hogy még fent legyél msnen? T_T.... csodálatos nap csodálatos zárása? ... igen, tudom, megérdemlem O_O... (btw akkor fordítva nem működik a telepátia ^^O)

No örülök, hogy azért tetszett a repülő show, ha már kimentetek a végtelen ember közé miatta ^^"

Tüzijátékot meg szerintem is bőven elég otthonról nézni, ha van kivel úgyis a társaság számít ^^"

Szép álmokat akkor, legalább holnap nem lesz gond időben felkelni! ^^O

mickie · http://cicufer.blog.hu 2009.08.21. 12:56:45

Nem értem Zserbót, hogy miért tűntet ki Téged folyton ezzel az undoksággal. Pedig mostanában tényleg "jó" cica... Legalább este melletted maradt, azért ez is valami! :)

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.08.22. 15:35:02

Szerintem tök szép volt a tűzijáték, mi a táborban néztük. :-P Huhh, hirtelen nem tudom, melyik adón xD, talán M1 ? :-O

Tune-chan 2009.08.24. 12:56:36

@Zelgadis: Hehe, ezt már asszem megbeszéltük. xD

@mickie: Azért tüntet ki, mert én nem vagyok a gazdija, nem vagyok "anyu" és "apu". :P És igen, mellettem maradt, el is szundított picikét... :)

@Edo12: Nem azt mondom, hogy ronda volt, de most komolyan, ezért kéne tolongani, hogy élőben a helyszínről nézd az egészet? Mert sok ember ezt teszi... De hát, ízlések és pofonok...

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.08.24. 19:00:00

@Tune-chan: Jó, élőben megnézni szerintem sincs sok értelme...
süti beállítások módosítása