Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Bejegyzés a semmiről

Tune-chan 2009.08.30. 17:21

Úgy gondoltam, billentyűt ragadok, s pötyögök egy bejegyzést, de igen ám, rájöttem, hogy nem nagyon tudok miről írni. Szóval most bejegyzés a semmiről, de az hosszan tárgyalva. xD

Mivel nem jut különösebben semmi az eszembe, az elmúlt napok következn--... nének, ha tudnám, hol hagytam abba. Na de egy pillanat... Szerda, talán. Nna, akkor lássuk... Csütörtökön konkrétan döglöttem, VK DS-eztem, és alakítgattam át a blogot, mert miért ne. Ez amúgy folyamatosan tart, eddigi újítások:

  • Oldalt a Bemutakozások linkhely, Zoo link, illetve a Kívánság-álom listám linkje, meg a készülő "meglepi"nek való linkje...
  • A "Pets" menű a Valenthes állatokkal átköltözött a Zoo szekcióba, s újra működik!
  • A Zoo szekcióba raktam még Bree-nek köszönhetően -a linket ő mondta- bunnyhero labsról három cukiásogt, akikkel lehet játszani, etetni, simizni őket, próbáljátok csak ki!
  • Szintén Bree-nek hála egy macska is rohangál az oldalon, Egy webneko. Először a zoo szekcióba volt egy Kuromecha, csaka ztán rájöttem, hogy a fehér háttér előtt nem a legnyerőbb, szóval, leváltottam, s átállítottam általános megjelenítésre, bárhol is legyél az oldalon. Bal felső sarokban ott lesz! Ha rákkatintasz egy ideig tudja követni az egeret, de aztán ha lejebb görögsz, sajna nem tud követni... =(
  • Megint csak Bree-nek hála, hogy anno rátalált a webcounterre, szóval, már látom, hányan jártok az oldalon, egy időben! Szintén oldalt, legfelső dobozkában.

Amit még tervezek: Megírni végre azt a bemutatkozót; a titkos meglepi, amire úgyse lesz senki sem kíváncsi, mert elég gagyi ötlet; aztán... jah igen, a bannerek átcsinálása, s néhány új kirakása. Egységesíteni akarom, olyan B.É.T.A.R.A.ZS.-oldal méret szerűre... Szóval majd lesz egy gimpes hajrázásom. xD

Aztán... Péntek is a döglés jegyében telt, Danival, a volt pasimmal sétálgattunk, nem soka, csak egy fél órácskát, kutyát sétáltatni... :) mert hát, úgy áll a helyzet, hogy meglessük, hogy az eltelt idő alatt megváltoztunk-e annyira, hogy ne paszoljunk egymáshoz, vagy van-e esély az újrázásra... Hát nem tudom, vegyes érzések kavarognak bennem... xD Majd lesz, aminek lennie kell, vagy balga mód, ismét rosszul vagy nekem fájóan döntök, mint ahogy mostanság szokásom. xD

Tegnap Kishikém írt egy sms-t, hogy ráérnék-e. Éppen pakolásztam, hogy jövök át nővéremékhez, de mivel ez nem volt sürgős, azt mondtam, persze. És hát összefutottunk... Az sms hangvételéből sejtettem, hogy nem stimmel valami, s hát igazam lett, szegénykém kicsit ki volt bukva. Kimentünk a városligetbe, s csöveztünk kicsit a tónál a lépcsőn, meg áztunk és néztünk kacsacont, ahonnan elüldözték a sirály-cosplayert... xD Meg pogiztunk, és potyáztunk egy wc-t az Erzsébet királyné útjai Mc-iben. xD
Remélem, sikerült segíteni rajta, próbáltam prdokulni magamat, vagy csak elterelni a gondolatait, na meg meghallgattam, meg minden, hát nem tudom. De örülök annak, hogy szólt. És nekem úgy tűnt, hogy sikerült a mission... bár, a liget fele a villamoson... roahdtul nem tudtam, mit tehetnék. ^^" Annyira tudom magamat emészteni, ha azok bánkódnak, akik fontosak nekem, s bánkódok, emrt rohadtul nem tudom, mit kéne tennem, vagy mit tehetnék, hogy jobb legyen neki. Na de, mindegy.

Miután elváltunk a Szépvölgyi úton, Tune mászott felfele, Árpiékhoz. A buszokkal kiszúrtam, meg nem volt ekdvem várni, szóval másztam fel a hegyre. Ami azért ciki, mert amúgy is fáztam, és hdieg is volt, na emg kicsit megáztunk Kishivel, de sebaj. xD Ittam nővéremnek hála mele teát, s máris jobb volt.
És ha már itt járok, természetesen macskázok. Ma már több sbből vérzek, konkrétan... xD Na igen, a játék... most a cicmacs éppen... ööö... az előbb aludt, de aztán elkezdtünk zenét hallgatni, akkor kiment az erkélyre, de most... hol van? Kint pislog, álmosan... xD

Jaj, szereztem pár jó számot amúgy, most, nővéremtől, amiket bírok, csak rohadtul nem tudtam a címüket, vagy csak mindig elfeledkeztem a letöltésükről. Mik is ezek? Carlos Santanától és Chad Crogertől az Into the Night, aztán a Hoobastanktól The Reason c.-ű szám, aztán még egy Fatal Bazooka - Fous Ta Cagule (francia, de nagyon nagy. xD), na meg egy régi kedvenc, a Gorillaz Clint Eastwoodja. x3 Egyelőre. xD 

Most rákattantam amúgy facebookra. xD Meghívtam Nittát, meg még egy pár embert, kíváncsi vagyok, hányan fognak regizni. xD Ni már fent van, és elvoltunk tegnap azalatt a pár óra alatt, amíg fent voltunk mindketten. Töltögettük ki a teszteket... xD Jah, a görög istenek közül Hádész lennél, egyiptomiak közül Set, kutya lennék a ház körüli állatok közül, perzsamacska lennék, ha macska lennék; bolygóból Jupiter, aztán... mi is volt még? Nem tudom. xD Jah, a Jóbarátokból Monica lennék (én?! xD), aztán... banán lennék, ha gyümölcs lennék, és a szemem kékje azt jelenti, hogy egy kreatív ember vagyok. Hm... xD

Szóval, igen, elvagyok... Jaaaaj, Facebookon most találtam pár Szabó P. Szilveszteres képet... x3 Le is mentettem őket... ^_____^ Meg csatlakoztam ott pár közösséghez. xD Mint a MÁZs rajongóiba, meg a Kerényiébe... xD Szabó P-s meg nincs. :x Nem fair!

Szóval, igen. xD És most úgy elfogyott a mesélni valóm. xD Jaj, nem! Írtam egy nagy baromságot, Bree felhvására, hát nem tudom... xD Picit több mint négy oldal, és egy nagy baromkodás az egész, de nem baaaj. xD A feladat az volt, hogy pár szót bele kellett szőni egy történetbe, de olyanok voltak megadva... xD Gennyes fülgyulladás, rózsaszín tornacipő, csakhogy a kedvenceimet említsem... xD

Olyan kevés ez így, mit írhatnék még, mit... hmmm... fogalmam sincs. xD Nah bocsi ezért a semilyen bejegyzésért. ^^"

Címkék: tune macsos napok

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr581348834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.08.31. 08:51:11

Rákattintottam a macskára, hogy kövessen, aztán közben olvastam tovább, s egyszer csak megjelenik. Azt mondtad, ha lejjebb görgetünk, nem tud követni! xD

Hallod, az a Facebook... Az maga a megtestesült Bonyolultság! Azóta nem jutottam vele semmire, hogy regiztem... xD

Tune-chan 2009.09.01. 15:18:56

@Edo12: Elvileg nem tud lejönni teljesen a bejegyzés aljára, próbáltam. Csak odáig jön le - nekem, legalább is-, ami a lap megnyitásakor látszik, de ezt nem tudom így elmondani, s te se érted meg. xD

Nem is bonyolult! Csak meg kell szokni. :P
süti beállítások módosítása