Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Atomrobbanás - avagy Tune-nak elege van

Tune-chan 2009.09.17. 19:44

Elegem van, de kibaszottul! Elnézést mindenkitől, de full-káromkodás és panaszáradat jön, mindenkit szidva, akit érek. Mert most ezt ki kell írnom magamból, különben szerintem agyvérzéssel visz el a mentő.

Szóval... Már tegnap is írtam, hogy rohadtul fáradt vagyok, meg kivagyok, meg nem vagyok százszázalékos. Ezen dobott a mai napi tesióra - futás az esőben, bár akkor még annyira nem esett, jó. De futóiskoláztunk, megint, amitől ismét még jobban hasonlítok egy hullára. Ezen nem dobott jobban, hogy megtudtuk a végleges óraredet, ami mintha csak direkt lett volna úgy megcsinálva, hogy nekem szar legyen. Avagy japó át lett tetettve háromtól fél ötig hétfőre, na lám, hétfő: nulladik-első óra irodalom, második-harmadik: francia, aztán még egy töri, meg passz, hogy mi, de... nincs heted órám. Szóval van egy lyukas órám japóig. Remek. Bent leszek fél nyolctól fél ötig. Kilenc órát, abban az istenverte épületben! Kibaszottkurvajó. De tényleg.

Jól van, aztán a föci is kivett belőlem mindent, utolsó órán. Esett persze azt a rohadt eső, hazafele menet, hát, esernyő elő, Kishi épp jön... És nem hagyta, nem akarta hagyni, hogy az esernyőmet fölé is tartsam. Hát remek. Már törődni se törődhetek vele? Akkor mi a faszomnak vagyok, csak dísznek? Betegedjen meg még jobban, ez kell, igen? *Leállítja magát*

Aztán megcsinálom a leckémet, bepakolok, minden faszság, s ideülök... Levi - Tadeshi volt fatökű nője- rögvest megszólít - egész jóba vagyunk már, már majdnem a baráti szinten foglal helyet a srác-, nagyszerű... Azért írtam neki, hogy ne fárasszon, mert elkezdett... Aztán feljön Évi... Ő is, persze, hogy fáraszt, mi mást tehetne? Plusz megszólít Dani, menőzik, emnnyire gizda az ő órarendje, aztán megkérdezi, miért vagyok olyan szótlan, miért nem tépem a számat. erre kifakadtam neki, hogy semmi bajom sincs, csak hogy a végkimerülés határán vagyok, és hogy lemondta a találkozónkat egy kibaszott buliért. Természetesen ez olaj volt a tűzre, egy heves vita kerekedett belőle. Még most is remegek, idegességemben, mert nem hiszem el, hogy még neki állt feljebb! Aham, megbeszélte régebben, csak elfelejtette... Meg hogy nem is volt olyan jó... Hol szarjam le?! Meg hogy nem érdeklődök iránta... Jaj, mert nincs pénz a kártyámon, s mert nem látom, ha feljön msnre, mert lelőttem a bejelentkező ablakokat? Bocsánat, hogy azok a bejelentkezőszarok lefagyasztják a gépet!

Közben apám is belém kötött, hogy miért nem eszek, meg hogy, miért nem ettem meg mind a két virslit. Azért, öregem, emrt mindjárt idetaccsolok! Kibaszott szarul érzem amgamat, lelkileg sem vagyok a toppom, mert baszott nehéznek érzem a sulit, pedig még csak alig kezdődött el, de nem sikerült visszarázódni. Emellette most Évi-dilemmázunkc sajokkal, Kishi... az Kishi, Tadeshi is épp padlón van - és basszus, ez nekem már sok! Hiába akarok segíteni Kishinek - nem fogadja, nem hagyja magát, Tadeshinek meg hiába próbálok segíteni, az agyam bemondta az unalmast, csak mert múlt csütörtök óta zombizom!

Mindenki itt csesztet a kurva életbe már! Egy idegroncs lettem, vagy vagyok, már enm is tudom. Olyan nagy kérés egy kis pihenés? Hogy hagyják békén a szerencsétlen ideggörcsös lányt? Igen? Bazdmeg, még msot is tiszta remeg a kezem, plusz a gyomrom mocorog, a fejem dübörög, a nyakam beállt, a tagjaim mintha ólomból lennének. És holnap már hét órám van, kibaszott föcivel, és persze, hogy a legutolsó óra angol, csakhogy totál kikészülhessek! Oh, igen, bazdmeg, világ!

Szóval, totál kivagyok, s azt hittem, azzal, hogy kiírom magamból jobb lesz. Hát tévedtem. gyilkolni lenne kedvem - esetleg magamat. Csak egy kicsit... Amíg bele nem halok. xD Szóval, huh. Most kicsit zihálok. Kiadtam amgamból, de nem lett jobb. Kéne még valami... még valami... De mi a jó élet?! Wáhh, faszom!

...

...

...

Még mielőtt idegrohamot kaptam, találtam pár videót. Belinkelem őket, hogy legyen itt valami értelmes is. DN paródia mind, de hm. Az utolsó szerintem a legjobb, a középsőt Levi mutatta, a felső meg egy kis Potteres keverék, Snape is benne van. Meg azt is tudni kell, hogy az első az nem kicsit BL...

Címkék: videó káromkodás anime death note idegroncs tune

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr411389131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása