Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Péntek plusz egy J-cult fest

Tune-chan 2009.09.27. 12:42

Oké-oké, a kirándulás még mindig talonban, de majd ígérem, amint emgírtam az útinaplót, mesélek, jó? xD Vagy ha összejön, délután gépelek egy sort, hátha összejön. De addig is, mi volt tegnap, tegnapelőtt? Főleg tegnapról fogok áradozni, mert az valami fantasztikus volt! x3

Szóval... Péntek. Reggel felkeltem, s kicsit magamba fordulva készülgettem: a héten csak egyszer tudtunk Kishivel együtt menni reggel, s ez kicsit elszontyolított. Ugyanis nem kedvencem az egyedül utazgatás, lévén, jobb esetben csak hülyeségekről gondolkodok, rosszabb esetben pedig sikeresen bedepizek, hogy lám-lám, már megint -még mindig?- egyedül vagyok. xD Ennek elkerülése végett velem volt a kis empém, ami hát persze, hogy lemerül - rögvest az egyes villamos megállójába menet. Voltam vagy három perce úton, igen. xD
Na sebaj, végül is, nem depiztem be, ki tudja hogyan... Évivel összefutottunk a villamoson, a héten harmadjára, és így hát vele dumcsizva érkeztem meg. Amúgy a csaj pozitív változásokat mutat, lehet, jót tett, hogy leültünk vele dumálni. Sőt. Tegnap... na azt még később.
Szóval bementünk, tesióra, kiköptük a tüdőnket, jó, király. Tuti megyek kiváltó futásra... xD 700 Ft, oké, de legalább nem kell időre lefutni az 1200 métert. Sétálunk/futunk helyette 3,5 km-t. x'D Utána telegettek lassan a órák, föcin aszittem kapok egy kettest, max egy hármast - de nem, a tézém ötös lett. épp hogy csak, de ötös lett...! Pedig úgy ültem le elé, hogy semmit nem tudok, s végig szinte tippeltem. Mert amit tudtam, az persze, hogy a bé csoporté volt, Níé. xD Sebaj, súgtunk egymásnak, szóval, csapatmunkával lett neki négyes, nekem ötös. Na rá kell gyúrni, hogy kövire neki is ötös legyen... ;) xD Aztán kémián kísérletezgettünk, és fuldokoltunk a cukorégetéstől. xD Bioszon röhögőgörcsöm volt, úgy elő tudja adni amgát a tanár, hogy nem igaz... xD Annnyira kééééész. xD Meg asszem az ő beszólása volt, hátulra a fiúkra, hogy Backstreet boys, kicsit halkabban. xD Szóval, Menyhárt tanárnő rulz. xD
A rajztanár meg... elhúzhat a francba. xD Kiültetett minket a folyosóra, hogy rajzoljunk. Két gócban voltunk, én természetesen a hátrébbiba. Mindig felnézek, kit látnak szemeim? A tanárt, s persze, hogy nem a folyosót. xD Meg mivel kaptam Évitől elemet, fél fülembe, halkan, fülhallgatót tettem, hogy hallgathassam az empémet. Jött, belekötött a rajzomba, majd észrevette a fülemben az ott figyelő fülhallgatót. Természetesen rögtön kvietette velem, olyan stílussal, amire vissza kellett szólnom, nem tehetek róla. "Tanárnő, kérem, én nem tudok rajzolni, ha nem hallgathatok zenét, vagy ha nem beszélgethetek közben másokkal." erre azt válaszolta, hogy ő is ilyen -Laura nézett oldalt, hogy ez megőrült? xD -, nem tud rajzolni, ha nem hallgathat zenét, mégis kibírta itt négy évig, anélkül, hogy zenét hallgatott volna. Majdnem visszakérdeztem, hogy és? xD De elment szerencsére, én meg rajzolgattam tovább. Aztán picit később visszajött, és közölte velem, így, hogy: "Csak hogy tudd, én ezt nem cseszegetésnek szánom. Én vagyok a tanár, te meg a diák, a tanárnak az a dolga, hogy tanítson, a diáknak meg az, hogy tanuljon." Mindezt olyan hangsúllyal és olyan "fúj, nem hiszem el, hogy ezt a söpredéket kell tanítanom"-fejjel mondta el, hogy legszívesebben leköptem volna. xD Majdnem fel is röhögtem szánalmamban, de visszatartottam a nevetést. Amúgy, csak hazafele sétálva esett le a tény, hogy azt mondta, cseszegetni. xD Na aszittem sírva röhögök fel. Rühellem azt a tanárt, mondtam már? Zsiga sem volt egy leányálom, s csúnyán berágtam rá a festményem miatt, amit tollal gyalázott meg, de ez a nő túltesz rajta... Jah, még valami vele kapcsolatban: Zsófival mentünk fel a másodikra a teremhez, mikor jött velünk szembe a tanerő. Ráköszöntünk, emrt közel, s távol nem volt más csak mi és ő, de ő természetesen nem köszönt vissza. Annyira magasan hordja az orrát... ha ennyire utálja, amit csinál, vagy a sulit, vagy a kölyköket, akkor miért jött a szent laciba tanítani?! Mindegy...
Az ének zenehallgatással telt, volt egy pár, amit felismertem - Chopin-művek, na igen, mire nem jó a La Corda d'Oro. x'D Az angol meg... aktív dögléssel, ha engem kérdeztek. xD És kezd kokóból is elegem lenni, kezd nagyon elsushysodni. Ami nem jó, lévén olyan bunkó paraszt lett, mint Sushy. És nem kell két Sushy... egy is bőven sok! Apropó fiúk, Zoli tök jó fej volt, és felajánlotta, hogy fütyül nekem valamit, miután kvietette a fülemből a rajztanár a fülhallgatót. xD Ott ült ugyanis félig-meddig előttem... xD

Jaj, kihagytam valószínűleg, mert az előző bejegyzésben csak panaszkodtam, meg váras metafóráztam, hogy kedden a tesiórán nem volt Boro, a fiúk tesitanárja, ezért össze voltunk vonva... és csoportos feladatok voltak, fiú-lány felállásban. Én Isti mellé kerültem, ami... hm... érdekes volt. xD Lévén ő sokkal nagyobb nálam, nagyobb lábbal, érdekes volt vele tartani az iramot. Meg amikor a hátán kellett, hogy vigyen, majdnem leejtett, de sebaj. xD Utána vele, Zsombival, a Kiss Viktorral, Rékával, Brigivel, s a később beálló Vivivel és Zsófival kosaraztunk. Annyira jó volt... x3 Úgy kifáradtam a végére, hogy nem giaz, de annyira jól esett fel-alá futkosni, és tök meglepődtem Viktor egyes mozdulatain... :o Isti meg a Zsombi meg tök jól kosarazik... Rékáról ezt eddig is tudtuk. xD

Na jó, ennyit a sulitól - neeee, holnap már hétfő... *cry* - akkor most lássuk a szombatot...! Reggel felkeltem, kicsit vergődtem, tévéztem, majd kimásztam: apuék készülődtek Auchanbe. Reggeli gyanánt egy finom-finom lángos várt reám -alaphangulatot biztosított: első conom alkalmával is ezt reggeliztem. xD-, aztán, miután megettem, őseim elrebbentek a madaras tescóba, vásárolgatni. Na több sem kellett, Tune felöltözik, közben gép bekapcsol, s leültem megnézni egy Star Ocean EX részt, csak a hangolódás végett. xD Kezdem unni, hogy mindig mindenkit Claude ment meg. xD És Bowman dokit még mindig csipázom. x3
Ez után készülgettem, és kicsit bekattantam, felpörögtem, és dőlt belőlem a hülyeség. Régebbi baromságok is előjöttek, úgy mint: "Ájm hír, véjting-varjú" vagy a "Szemedbe nézek egy gyönyörű szép királylányt." - ez utóbbi fájhat. x'D De jött újabb is, ami ébredésem után ütött szöget a fejembe: Néz, mint mozi a Roziban. Ejjj... xD Aztán spontán rám jött az Everybody (Backstreets Back) c. szám éneklése. xD

Ilyen állapotban hagytam el a lakást, és találkoztam Kishivel... próbáltam visszafogni magamat, nem tudom mennyire sikerült. Amúgy, az ilyen magányos bekattanásaimmal a stresszt akarom levezetni vajon...? Mindegy... Mentünk, majd épp szálltunk le a villamosról, mikor Évi felhívott. Órát néz - van öt percünk. Évi közli, hogy megérkezett, meg minden, én meg picit kiakadtam neki, hogy bakker, nyugi van, van még öt perc, s amúgy is már itt vagyunk. xD Mindegy... Eltaláltunk a a fasori evangélikus gimibe, ahol is tartódott ez az egész J-Cult Fest. Kaptunk kezünkre pecsétet, aztán már mehettünk is... x3
egy egész szűk folyosón néztünk körbe - alig kezdődött az egész, de sebaj. xD Kostólgattunk Oishi (szabad fordításban: finom) márkájú teát, (amit minden elmenetelünkkor megtettünk. xD) aztán találkoztam a nap folyamán először az AS pultján egy -inkább A- Hughes figurával, aki, mintha csak azt suttogta volna, hogy haza akar jönni velem. A valóságban is volt suttogó hangja, Kishi képében. xD Körbenéztünk, majd kdietereltek minekt, hogy lássunk egy papír vagy milyen sárkány táncot -ez nem kínai cucc?- aztán meghallgathassuk a megnyitót. Aztán átterepoltáltunk nézni az Aikido bemutatót - a bácsi nagyon stílusosan művelte a földhöz csapkodást. xD A végén meg vicces volt, mennyire élvezte a csaj, hogy földhözvagdoshata a pasast, s még viccesebb volt, hogy a pasas is élvezte... A kis mazochista. xD
Ezután beszivárogtunk, ismét csábítgatott Hughes, majd beültünk egy bentós előadásra, amit egy nagyon ismerős - és roppant vékony kezű- nő tartott. Olyan könnyű és jópofa dolgokat mutatt, amiket még én is meg tudnék csinálni! :O Aztán leléptünk ennek a végén, sakura virágot készíteni (Hughes mellett elhaladva, az ismét bűnbe akart ejteni...). Ekkor hívott az én egyetlen törpikém, Tadeshi, hogy na most hogy jut a Hősök terétől oda, ahol mi vagyunk. Öööö... Izé... átadtam a telefont egy közelembe lévő hölgyeménynek, aki elirányította Tadeshit, hogy merre kell jönni. Mivel elfogyott épp aktuálisan a sakura-szirom ezért mondtam, hogy kimegyek a törpe alkimista elé. Vártam, vártam... megkérdeztem, hogy merről is kell várni az embert, aki a Hősök tere felől igyekszik... meg is kaptam a választ, el is sétálgattam odáig, telefonomat bűvölve, hogy hívjon Tade-chan: lévén 11 Ft van a kártyámon, s nem enged hívni már az a rohadék teló. xD Végül hívott, s kiderült, hogy tök másmerre, nagyot kerülve jött, de nem baj, legalább ott volt! Bementünk, s csinálgattunk sakurát. Kishinek az enyém tetszett, a sajátja nem, én is így voltam - az enyém gagyi volt, az övé pedig tök jó, így hát, cseréltünk - csináltunk egymásnak sakurát. xD Tadeshivel aztán a hajunkba tűztük a készített virágot, és így mászkáltunk utána. :) Azután leültünk egy-egy darumát készíteni, ami ilyen kívánós izémicsoda. Az egyik szemét kell csak befesteni, ekkor kívánsz, a másikat meg csak akkor fested be, ha a kívánság teljesült. :) Nos, reménykedek benne, hogy a daruma-baba segíteni fog... :P
Aztán... Hughes végül hazajött velem, (1000 Ft-om volt, a figura meg 1200 volt - lenyúltam Évit, ha már annyi pénze volt. xD Jó oké, ő ajánlotta fel, sőt kitűzőt is akart venni, de sebaj.) s Évi vett hat pakli FMA kártyát... O.o Ezt bontogattuk, Tadeshi lenyúlt egy egész paklit, Edes dobozzal, én csak pár lapot - Royos dobozkával... Úúúú, de milyen jó érzés volt, bontogatni, nézegetni a lapokat...! x3 Ezek után Chibi-chan indulgatott, én elkísértem a földalattiig, majd vissza... A csajokkal hármasban beszélgettünk aztán, kint, eszegetve, majd Évi vásárolgtott még magának egy ördögbotot, majd tőle is búcsút vettünk... Immáron kettesben Kishivel kiültünk ismételten, beszélgettünk, nézelődtünk... Majd hallgattunk J-pop előadást néhány magyar lány előadásában... Hát, nem volt az igaz, az tuti... xD Aztán... Taiko dob együttest hallgattunk...! Na az fenomenális volt! Bár az akusztika... az a visszhang durva volt. xD Volt az előadók között egy Nana, akit mi neveztünk el így, mert... tiszta Nana volt. xD Kyaaa, de annyira jó volt! Nekem kell egy Taiko cd! Ha már van két indián zenésem, meg egy Indiai-japán zenésem. xD Mindezek után indultunk haza...
Amúgy vicces volt, mennyi japán táborossal találkoztunk itt. :) És sokan felismertek minket/Kishit! (sokszor nem látszódtam, na. xD) Egy volt szent lacissal is dumcsiztunk, darumázás közben. S a sok ismerős arc! imádom azt nézegetni, hogy kiket láttam már valahol... és hol, az a nagy kérdés. Na meg a helyes animés pasik stírölése sem utolsó, bár nekem nem volt itt igazán kedvencem, Kishi bezzeg...
Jaj, apropó helyes pasi, majdnem kihagytam! Tegnap két volt osztálytásrammal is összefutottam... Az első vicces volt: állunk a villamoson, ami begördül a Hős utcás megállóba... Találkozott tekintetem egy ismerős szempárral, amihez egy srác tartozott. Néztem, néztem, nem jöttem rá... Csak mikor a srác felszállt, s rám köszönt... Nem más volt, mint Bandi! Annyira megváltozott, s annyira orrvérzősen jól néz ki, hogy azt hittük Kishivel, hogy agyunakt eldobjuk. Brutálisan nézett ki... O.o

Címkék: anime fma tune animés rendezvény japó tábor star ocean ex j cult fest

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr271410404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2009.09.28. 17:56:34

Királylányt a szemedbe, mi? :)
Örülök, hogy jó volt a szombatod, még akkor is, ha nem élőben mesélted el nekem.
Ami a rajztanárt illeti, légy résen, mert tényleg ő a tanár, tehát Te fogod megszívni, ha berág; akkor is, ha Neked van igazad...
Ja, és ha legközelebb meghallgattatod velem azt a potteres-névmondogatós förmedvényt, addig csikizlek, amíg sinkongatni nem fogsz - tegnap este nem bírtam kiverni a fejemből!!! >:S

Tune-chan 2009.09.28. 20:36:11

@mickie: Nem tudom mi bajod a Mysterius Ticking Noise-zal... :P
De ha megszívom, legalább azzal a tudattal, hogy mehetek Ofőhöz árulkodni. xD
Mit meséltem volna? Ezek nem hiszem, hogy izgattak volna téged, mint témát... ^^"
Hát, azért ne az enyémbe, jó? xD
süti beállítások módosítása