Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Gondolatok

Tune-chan 2009.10.21. 20:54

Néha ezek is jönnek. Sajnos a negatív fajta ismételten. De mit lehet tenni? Ez van. Hiába próbálkozok don't worry-be happyzni, nehezebben megy, mint valaha. Lassan már három napja eme állapotban... Vagy csak folyton visszaesnék?

Most leírhatnám, hogy mik értek vegyesen mostanság, hogy miért estem a legmélyebb depimbe tegnap, amiben valaha is voltam... Mesélhetnék az elcseszett dogákról, hogy mitől emésztődöm éppen... Mesélhetnék arról, hogy mennyire vágyakozom egy csodaszép fekete gitár után, hogy mennyire szeretnék csak úgy leülni, semmi felelősség, egész nap a benti gép elé, s írni, írni az örökkévalóságig, az új novellámat, a régieket, TvaPot, NyaTot és a többit... Kifejthetném azt, hogy ma bekattanva megstíröltem pár srác hátsóját és járóberendezéseit... Mesélhetnék arról, hogy kit hogyan lett volna kedvem felkoncolnom őrültebb pillanataimban, csak mert nem kicsit akadtam ki. Mesélhetnék arról, hogy megvan az a Szabó P. Szilveszter szám, amit a Broadwayen énekelt... De nem. Nem fogom egyiket sem kifejteni. Inkább jöjjön pár gondolat.

Kezdjük ezzel az utolsóval, amit spontán bökve az msnablakokon, Demivel is megosztottam (na jó, tudatosság is volt abban, hogy őt választottam, ne menjünk bele.). Ami pedig a következő: Az ember egy olyan életforma, ami sosem elégedik meg semmivel, aki még a saját barátaitól is elsajnálja néha, ami van, s akinek nem jó soha semmi, ha segít is másokon, pusztán azért teszi, hogy neki jó legyen, hogy a lelkébe jó érzés költözzön, et cetera, nem kell asszem tovább ragozni.
Soha nem alakulhat ki igazi, teljes, mindent áthidaló kapcsolat - hiába minden barátság, szerelem... Sosem fog tudni az ember úgy tekinteni a másikra, hogy a maga önzősége közre ne játszon.
És ez engem rohadtul zavar. Az emberek így eléggé... elzárkózottak. Ráébredve erre, nem csak a saját cselekedeteimet, de másokét is elkezdem elemezgetni, s valszeg odáig fogok jutni, hogy mindenki csak azért törődik a másikkal, hogy az egyénnek jó legyen. Azaz bárki megfelel a törődésre (vagy akár a másikba rúgásra, cikizésre, et cetera(igen, rászoktam erre, hogy et cetera...xD)), amiből az jön, hogy végül is holtmindegy, kivel van az ember, ha ki tudja élni törődési vagy mittudomén milyen vágyait. Amiből így egyenest az jön le, hogy a kapcsolataim... mind hamisak. De nem csak az enyém, a tiéd, vagy a szomszéd szobában ülőké, vagy bárki másé, aki épp az internetet böngészi. Azért ez durva, nem?
Mondjuk, sok mindent megmagyarázna... Azokat a pofonokat is, amiket mostanában kaptam Sors-pajtásomtól.
De így felmerül egy kérdés... Hogy csillapíthatjuk a szívünk mélyén rejtező magányosságot? Üljünk le, kötögessünk, vagy kockuljunk, netalán tán fussunk? Mindenkinek megvan a hobbija. Amit elvileg azért csinál, mert szeret. És ha mégsem azért? Vagyis az is közrejátszik a dologban... De ha azért hobbizunk, hogy ezt a magányt csillapítsuk? Na akkor mi van?
Ezt alá is tudom támasztani. Tegnap olyannyira bekattantam, hogy már tollal estem volna a kezemnek, hogy vajon ezzel fel lehet-e szaggatni az ereimet. xD Igen, khm, kicsit ki voltam. Na de szóval, leléptem szépen msnről, s mentem facebookra... Ott kiéltem magamat, játszottam, teszteztem, keresgéltem mellette TeCsőn, és a többi és a többi. Az amúgy tomboló magányomat és kétségbeesésemet, meg úgy mindent elnyomtam ezzel a tevékenységgel. Nem gondolkodtam, csak kattintgattam jobbra-balra... És azt vettem észre magamon, hogy jobban vagyok... Csitult a magány, úgy... minden jobb lett, úgy-ahogy. Visszamentem msnre is, hogy saját önzőségem, ami éppen úgy materializálódott, hogy bűntudatom volt, és én csak azt akartam, hogy megnyugodjak... ööö... na de szóval felmentem msnre, s bocsánatot kértem Kishitől. Csak azért, hogy az én kicsi bensőcskémben rendbe legyenek a dolgok. Belegondolva azzal takaróztam, hogy biztos megbántottam, vagy csak elég szarul esett neki, hogy ennyire kiakadtam oda, satöbbi...
Félelmetes...

Meg mi van még? Így ennek fényében, minden, ami eszembe jutott előtte... Hogy is mondjam, már olyan átlátszó. Olyan... érvénytelen?
Most, hogy levezettem mindezt, olyan üresnek érzem magam... Tadeshi és Levi kérdezgeti msnen, mi a bajom... ennek fényében? Már komolyan semmi. Csak asszem embergyűlölő leszek, hogy ilyen... ilyen elfuserált bagázs vagyunk, ennyire önző dögök. Ezen még változtatni sem lehet... xD
Ennek fényében eléggé laposnak tűnne most minden más gondolkodás. Na mindegy, a cím értelmét veszti, de ez már kit érdekel? Na de lássuk, engem mi érdekel!

Szóval, emíltettem, hogy megvan az a Szabó P. Szilveszter-énekelte szám, amit szó szerint körbeugráltam szinte ("...s már kezdődött is, amiért mentünk: bemutatók a Rebecca - a Manderley-ház asszonya c. musicalből, ami majd tavasszal kerül műsorra... És láttam Szabó P.-t! x3 És hallhattam élőben énekelni egy annyira jó számot... És annyira mogorván állt a szélen... xD De egyszer mosolygott! És az a belesuttogás, amit leműveltek az utolsó számnál... xD "Rebeccah!!!" xD Jó volt. Sőőőőt... x3 (...) De kyaaa! Kyaaa volt az a szám, amit Szabó P. Szilveszter énekelt és nekem kell!!! xD Sz'tem jövé hétvégén már vadászhatok TeCsőn, hogy átkonvertáljam aztán mp3-ba..." Az utolsó művelet aztán meg is történt, kicsit megkésve, tegnap. xD). A címe Jégmosoly, enjoy! :D

Annyira kyaaa...! x3 Illik hozzá a szerep. x3 Nagyon is. :D
S egy bónusz belesuttogós...! :D

Címkék: videó gondolatok szabó p szilveszter tune rebecca

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr691466320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2009.10.22. 18:37:37

Hú... Basszus... Ez rohadtul illúzióromboló, és fájdalmasan igaz. Sajnos az emberek télleg ilyenek, de mit tehetnénk ellene? (Semmit... xD)Mindenesetre érdekes volt ezt így elolvasni... (De azért ha szépen kérlek, nem depizel? Jó tudom, hogy ezt nem lehet irányítani, de akkor is! Utálom, ha valaki, akit szeretek depizik! Azt meg méginkább, ha nem tudok rajta segíteni... )
No, hát, ismét írtam egy talán még értelmesnek is tituálható kommentet... (Mert az előzző minden volt, csak értelmes nem. xD)

Tune-chan 2009.10.22. 18:42:49

@Tadeshi: Na ugye. Azt hittem megpróbálsz meggyőzni, hogy nincs igazam, de most koppantam... >.<
És nem depizek, pusztán csak... most picit negatív az életszemléletem. ^^" Az nem ugyanaz... vagy de? xD És amúgy én is így vagyok, rühellem, ha ez van, meg hogy nem tudok segíteni. De mindig ez van, sosem tudok segíteni, hiába igyekszem halálosan... Mintha szükség sem lenne rám...
Jaj ne csináld már. xD És ezzel rombolod le a komment szintjét, hogy ilyet jegyzel meg a végén. :P

mickie · http://cicufer.blog.hu 2009.10.22. 18:52:17

Tündi, imádom a filozófus elmédet, de miért kell ilyen szomorú dolgokon gondolkoznod?? Az emberiséget nem tudod megváltani. Maradunk ilyen önzőek. De ha a saját önzőségeddel jót teszel a másikkal, olyat, ami jól esik neki, akkor az már nem is annyira önzőség...

Tadeshi 2009.10.22. 18:52:17

@Tune-chan: Lerombolom? Well... I think so... xD Remélem azért a szünetben kipihened magad - ja igen, elfogytak az ebédjegyek. xD Az új SI-beli időmértékegység. xD
És szerintem tudsz segíteni másokon - lásd példának okáért az Őszi Depit, amikor nem hiszem, hogy kibírtam volna sírás nélkül, ha te nem hallgatod végig törelmesen a nyafogásomat... xD (Amúgy nem vagyok nyafogós, de az eléggé gyenge hét volt érzelmileg. xD)

Zofiia 2009.10.22. 22:38:41

Ej, de pesszimista itt valaki xD.
Az elméleted... nem egészen egyezik az enyémmel:)
Én már kb. egy éve elemezgetem az embereket, és sokszor rájövök, hogy a számomra legeslegkedvesebb személyeket is az önzés vezérli valamilyen szinten. De nem gondolom, hogy ezen az ember ne tudna felülkerekedni.

A barátság kétség kívül külön-külön, egyéni érdekeket szolgál, de én már ott tartok, hogy nem érdekel:) Az érdekel, hogy én jól érezzem magam (hohóóó xD), és ha eközben ő is ugyanolyan jól érzi magát, akkor kész a barátság, és semmi gond. (Értelmes ez? xD)

Azt erősen ellenzem viszont, hogy minden cselekedetünk öncélú. Az miért lenne pl. öncélú, ha odaadom valakinek a matekleckémet? et cetera:)
Persze értem, mire gondolsz, és igazad van... de azt hiszem, ezen egyszerűen túl kell lépni:)
A barátság az barátság, mindegy hogyan értelmezzük...az biztos hogy barátok nélkül szar lehet, és nem gond az, ha a "magamnak akarok jót" gondolata miatt cselekszünk az életben...persze bizonyos mértékig:)

mese vége.

Tune-chan 2009.10.23. 14:33:46

@Zofiia: Csak egy picit. xD De a pesszimistaság már jó régóta az ereimben csörgedez. :D
Én csak mostanában kezdtem az elemezgetést tudatosan, eddig csak olyannyira figyeltem meg a dolgokat, hogy a történeteimben felhasználjam az adott dolgokat...

Végül is, igazad van, de... de ez annyira izé. xD Nem tudok valahogy túllépni rajta. Egyelőre. Kicsit... olyan izé. Hogy a barátaim, akikért eddig tűzbe tettem volna a kezem, mind ugyanolyan önző dögök - ha nem jobban, mint én.

Meg tudom magyarázni a matekleckés példát: azért adod oda, hogy a.) érezd, hogy milyen okos vagy, vagy hogy milyen jó vagy, hogy megcsináltad, míg a másik nem, vagy b.) hátha majd neked is kell egyszer lecke. :P

Khm, de szóval igen. A barátság az attól még barátság marad, csak egy picit azért mégis átértékeltem magamban a dolgokat, ha nem is nagyon. Mikor a bejegyzést pötyögtem kicsit magamba roskadtam a felismeréstől, de már túltettem magamat rajta valamilyen szinten - azért még mindig nem tetszik a dolog, és pusztán csak véletlenül az agyam elkezdi elemezgetni barátaim lépéseit. Ej-ej. Na de sebaj.
Bocs, hogy ilyen hosszúra sikerült. ^^" Köszönöm a kis "mesédet", igazad van. :D

@Tadeshi: Most igazából akkor sem csináltam semmit, csak meghallgattalak, olyasmi belső önzőségem hangjának engedve: "fontos vagy, jót teszel, ha meghallgatod, tegyed hát!" Fényezte az egómat, vagy nem tudom. xD És nem is nyafogtál. :D Annyira. xD

@mickie: Jó kérdés, nem tudom. xD És dehogynem, önzőség, mert a saját önzőséged irányított... :P
süti beállítások módosítása