Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Szabadsááág!

Tune-chan 2009.10.26. 16:48

lkezdődött már pár napja a szünet, de csak most jutottam odáig, hogy be is jegyezzek. Na nem azért, mert nem volt időm, hanem csak... hangulatom nem volt, vagy nem is tudom. Vegyesen jöhet hát minden!

Kezdjük is az egyik legfontosabbal: szabadsáááág van, lévén őseim leléptek otthonról őszelni egyet, enyém hát a kéró. A legvicesebb az egészben, hogy jelen pillanatban nővéreméknél ülök, és nézem a különböző kitekert pózokban mosdó macskát. xD

Még egy fontosnak tartott momentum, ami látható is: a fejlééééc! Hogy mit össze kellett vele szenvedni... Kezdve azzal, hogy a GIMP kezelése. Mert persze én csináltam, miért nem, nem csináltattam. De mire rájöttem mindenre, ami kellett nekem a GIMPben... xD Amúgy a háttér szerintem fantasztikus lett, pedig azt úgy csináltam, hogy befestettem az egész réteget feketére, firkáltam rá pirossal és azt maszatolgattam el, a különböző ecsetekkel. xD Érdekes volt, és tök szép lett. x3 Utána ment a szenvedés a képek olyatén elrendezése végett, hogy az jól mutasson és valamennyire kifejezzen engem. Asszem sikerült, de annak a maszatolásával is miket kínlódtam... avagy legnagyobbon van az ecset, maszatolnám el a Gacktos kép szélét, erre sitty, már le is vágtam szerencsétlen fejét. xD Ez többször előfordult. xD (mert korrigáltam közben a háttér szépségét - és ahhoz a nagy ecsetet használtam. xD) Miután mindez megvolt, s a feliratokkal is szenvedtem egy keveset, hogy úgy álljanak ahogy, előszedtem egy linket, mit még Timi adott, s amivel márt alálkoztam egyszer régebben, hogy hogyan is kell berakni azt a fejlécképet... Mindent csinálok, ami le van írva, még sincs semmi... Eléggé felhúztam magamat, szegény Kishi, nem sajnálom, hogy msnen pont vele kommunikáltam. Bocsi, ezúton is, hogy annyira kiakadtam!
Mert igen, rohadtul felhúzott, hogy olyan két óra munkám lényegében pocsékba ment, hogy nem tudom kirakni. Már midnent átírtam a CSS-ben, de még akkor sem volt jó. Na akkor untam meg, és hagytam ott... Kicsivel később eljöttem a géptől, s csak spontán belenéztem a fürdőnél a tükörben: bevérzett a jobb szemem, annyira felhúzta az agyamat a dolog. xD
Na de sebaj, tegnap vért izzadva - na jó, azért annyira szörnyű nem volt - Árpi segített, így hát ki lett nevezve a nap hősének! Még mindig nagyon-de-nagyon köszönöm, hálás vagyok! :D
Szóval, Árpi a hős.

Hmmm... Szombaton mentek el őseim, korán, reggel, meghagyva, hogy ne nagyon jöjjön majd fel senki. Már délután Edoval voltam, fent, nálunk, természetesen, mert Tune lusta disznó lenni vala. xD Elbeszélgettünk, röhögcséltünk, elvoltunk. :D
Vasárnap azaz tegnap pedig IKEÁba mentünk Kishivel. Bevallom őszintén én még sosem voltam emlékeim szerint IKEÁban, szóval... remek volt. x3 Körbejárni, mindent kipróbálni...! Bár néha beszédültem a szagoktól, no levegőtől, de sebaj. xD Asszem oda fogok járni majd, ha be akarom rendezni az álomlakásom, mert láttam ám olyanokat, hogy "hűűűű, nekem is kell!". :D Aztán itten voltam Timiéknél, s most is itt vagyok...
Azért ma hazamegyek, hadd aludjanak békében nővéremék. :D Ma szimplán mérgeztem magam, Mc-is kajával. Ha már itt tartunk, aszittem tartalmasabban fogom etlölteni a szabadságomat - és az lett belőle szinte, hogy all day gép előtt ülök. xD A legvicesebb szombaton volt - pontosabban már vasárnap, Kishivel fél kettőig vagy hogy szerepeztünk, s csak utána fürödtem meg, s olyan kettő fele ágyba is keveredtem. És nem bírtam elaludni, ez volt a legszebb. xD Jah, és reggel felébredtem a -régi- nyolc óra húsz perckor, szóval köbö hat órát aludtam, de nem voltam álmos! xD Bár az óraátállítás kissé megkavart. Azért a tegnap se volt jobb, csak picivel, előre meg voltam fürödve, de így is éjfél után feküdtünk. xD

Más. Végre befejeztem a Star Ocean EX-t! Ideje volt, azt hiszem. Bár a legvége nem tetszett. A Renás dolog tipikus volt, de a vége... bakker, most komolyan, milyen vég az már, hogy állnak a teleport kapu előtt, hogy akkor most mehetnek, ha meg akarják menteni a bolygót?! xD Mondjuk utsó részekben jóslatomhoz hasonlatosan megjelent Dias, és... a végén rájöttem, hogy nem volt felesleges karakter a sorozatban - mind feltűnt többször. xD És nem sikerült rájönnöm a talányra, hogy az Op-ban ki öleli át Celine-t...! :O Borzasztó, nemde? Senkinek sincs még csak hasonló gönce, direkt néztem. xD Pedig a három baromarc közül a vezetővel elé tudnám képzelni... Meg végül is, semmi nem záródott le.
És kegyetlen volt, ahogy Claude apja otthagyta őt...! Köccsööög...

Tegnap... előtt elkezdtem spontán játszani a pokémon FireReddel, megint. xD Természetesen az alapok stimmelnek: karakterem lány, neve Tune, vetélytársam a Hao nevet viseli, Charmander az első pokémonom, aki a Yugi nevet kapta. Az első elkapott pokémonom egy lány Pidgey, aki szokásokhoz híven a Hawkgirl nevet kapta. Na de...! Itt jön a csavar. Harmadik pokémonom egy Gourry névre keresztelt Monkey lett. x3 És nem lány, hanem fiú Butterfree-m lesz! Bár egyelőre még csak Caterpie, de... majd idővel. S a Kanayan nevet viseli. xD Nem tudom miért Kanazawa-senseidről neveztem el, de sikerült. xD
Plusz el szeretném kezdeni újra az Amnéziát, de most tényleg tökéletesen... De ennyire nem hosszú sajna a szünet, vagy komolyan, egész nap fölötte ülhetek. xD

Jaaaj, kihagytam, hogy annyira bekattantam szombaton a szabadságtól, hogy karaokéztam. xD Itthon, toll-mikrofont használva, egyedül. És rájöttem, hogy a True Lighthoz és a Futatsu no Kodou to Akai Tsumihoz még talán hangom is van. xD Persze mindkettőt alapjáraton pasi(k) énekli(k), de sebaj. xD

Rohadt ratyi idő van kint... nem akarom megkockáztatni a lábkitevést, pedig muszáj lesz. xD Nem akarok Timiék nyakán lógni...

Címkék: game anime amnézia pokémon tune macsos napok star ocean ex

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr911476659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2009.10.31. 13:54:48

Hát hello életem! Régen jártam errefelé - három bejegyzéssel vagyok lemaradva. xD Semmi vész, már itt is vagyok, s írok neked, egyetlenem. ^^
Bár az én őseim is így döntenének, hogy rámhagyják egy hétre a lakást! Pedig még anno, volt vmikor egy hosszú hétvége, amikor azt mondták, elmennek wellness-ezni egyet, de nem lett belőle semmi. És hálát adok érte, mert akkor én pont gólyatáborban voltam. xD
A fejléc meg bazi jó lett, gratu érte. ^^ Ügyes vagy! (Én nem tudok ilyen jót csinálni... Talán egy JS-es fejléc lett jó, vagy kettő, még amikor anno szerkesztgettem az oldalamat - khm... két éve...? van az már három is... - és akkor lett egy-két értelmesebb...)
No, hát bocs hogy így megkésve, csak írni akartam, mert írni jó, és mert te is szereted, ha olvasok és még kommentelek is. xD
Na, légy jó Darling, és élvezd tovább a szabadságot! ^^

Tune-chan 2009.10.31. 17:49:55

@Tadeshi: <3 Hát-hát, igen, jó magaviseletűnek kell lenni - khm... - hogy itt hagyjanak. xD
És elhiszed, ha azt mondom, hogy az első ilyen próbálkozásom? xD Mert tényleg az. És nem is nehéz... de azért el lehet piszmogni vele. xD
És köszönöm, hogy írtál! (L)

Tadeshi 2009.10.31. 17:59:18

Szívesen, máskor is. ^^
És... megdöbbentem. xD Első próbálkozás! Hm, elismerésem! XD
Jó magaviseletű...? Khm... Hát... xD

Tune-chan 2009.10.31. 18:04:14

@Tadeshi: A GIMP-é az érdem, azzal csináltam, s az segített a sok eszközével. xD
Na ugye, na ugye... :P
süti beállítások módosítása