Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Ilyen nincs...

Tune-chan 2009.10.28. 01:03

És mégis van. Nyugalom, semmi eget rengető - na jó, de! -, de... szóval. Megtaláltam. AZ én szív szerelmemet. Ugye, említettem már, nem is egyszer, hogy nekem kell egy BJD. Nos, eddig nem nézegettem, félve attól, hogy csak szívfájdítás az egész. Ma csak úgy spontán rám jött, hogy én babákat akarok nézni (asszem Trisék tehetnek róla...), így hát felmentem a LUTS oldalára - ez volt az első, ami eszembe ötlött, s csak el kezdtem nézelődni, spontán. Az első úriember nem igazán tetszett, aztán, jött a második, és minden megváltozott.

Hogy miért? Szembe nézett velem, Sirius, álmaim babája, akiről tudtam, hogy létezik, s tudtam róla, hogy me kell keresnem. Hát megtaláltam. Egy LUTS-os, Super Senior Delf CIRRUS ő. Dobtam is egy hátast majdnem. Sokkoltak a képek, sokkolt a fiatalúr arca, elég hamar be is csuktam az ablakot. xD Nézelődtem tovább, jelenésnek gondolva a srácot, aztán nem bírtam tovább, újra felkerestem. Igen, Ő az. Bár a frizuja nem ilyen lesz, és a szeme se, de megtaláltam. Sirius...! És hogy honnan tudom, hogy ő az? Tudom. Érzem. Őt nekem találták ki. Az én kicsikém... Kyaaaaaaaa...!!!

Ez a kép volt az, mikor majdnem hanyattvágódtam a széken, ez volt az a pillanat, mikor megértettem, ő az. Az én Siriusom. x3 Amúgy az adatlapja, meg minden: itten látható. Durva... Minden stimmel. Azt hittem, tovább fog tartani a keresés... Na akkor jöhet a nagy pénzfélretevő akció! Nem veszek semmit, soha többé, vagy nem is tudom. xD 500$ a kicsike... és akkor a szállítóköltség még hol van... Az én 70,5 centis szépségem... *sóhaj*

 

OMAKE
Ezt az orvérzős srácot nézzétek... O.O Katt.

Címkék: bjd

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr781480469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.10.28. 22:49:05

Olyan aranyos az a baba... :) De tényleg! :)

Tune-chan 2009.10.28. 23:07:38

@Edo12: Én nem az aranyos jelzőt használnám rá, lehet. xD

Tadeshi 2009.10.31. 13:58:18

Hűűű, azért milyen már, hogy második kattintásra megtaláltad. xD (Ha elsőre lett volna, írnám, hogy Szerelem első kattintásra, de így... XD Szerelem második kattintásra. =P)
Amúgy télleg édi... (Kár, hogy már nálam nem fér el több baba a polcon... xD Bár, azok lány babák... Talán az egyik fiú, de még sajna, mióta megvan - két éve köbö? - nem sikerült beazonosítani a nemét, így a Nicole/Nicolas nevet viseli. xD Lényeg, hogy mindkettőt lehet Nicy-nek becézni. xD)

Tune-chan 2009.10.31. 17:51:01

@Tadeshi: De azok biztos nem BJD-k, édesem... :P Nem 500$-os szépségek. x3

Tadeshi 2009.10.31. 18:01:27

Valóban nem azok, hanem sima porcelán babák, pontosan kilenc. xD nyolc lány, és egy hermafrodita. xD

Tune-chan 2009.10.31. 18:04:55

Cöh... én sosem voltam nagy babázó, de hát egy -több- BJD-nek nem lehet ellenállni... :D

Tadeshi 2009.10.31. 18:08:23

Én se játszani vetettem őket... XD Gyűjtöm a drágákat. ^^ És való igaz, nem lehet ellenállni. (Egyelőre én még ellenállok, de ha egy ifjú elcsavarja a fejemet, én kajra beleszerelmesedem. xD)
süti beállítások módosítása