Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Didáp

Tune-chan 2009.11.22. 19:23

Először is, rájöttem, hogy ha félbe hagyok egy bejegyzést, nem valószínű, hogy befejezem. xD Ahogy a mellékelt ábra is mutatja: előző bejegyzés, meg a MondoConos rész sincs még pótolva, meg ki tudja még mi maradt félbe a blog történetében. (azt tudom, hogy egy kirándulással is tartozok még, osztályossal. xD)
De tudjátok mit? Most sem pótolni fogok, hanem minden más!

Szóval... Kezdjük a címmel kapcsolatban, mert az még élénken él bennem. Árpi a múltkor, mikor feléjük jártam, kezembe nyomott egy könyvet, hogy ezt olvassam el. Fable-től a Szennyből az angyal volt ez, és én, mivel bírom Fable-t, s mivel amit Árpi ad, rossz nem lehet alapon már a hazajövetelemkor elkezdtem. Nem csalódtam. Ritkán röhintek fel könyveken, annyira meg tudom őrizni a lélekjelenlétem, de ez többször is sikerült ezzel a kötettel. Ez akkor a legcinkebb, ha épp tíz után vagyunk, nekem ugyanis hivatalosan tízkor takarodó - de ha egyszer csukott ajtón át nem szűrődik ki a fény...? Második legrosszabb akkor felröhinteni, mikor fürdőzés közben volt nálam a kötet - fogalmam sincs, anyu hogy reagálna, ha rájönne, hogy néha azért tart sokáig a fürdőzés, mert áztatás közben, elmerülve a forróvízben én éppenséggel olvasok. Na de mindegy, szóval volt, hogy felröhintettem a kötet hála, de nem buktam le, sehogy sem, szóval mondhatni ügyes vagyok - vagy anyut nem érdekli. xD
Azt hiszem, megvan a Mesemaraton emlékfutam trónbitorlója - eddig az volt a kedvenc kötetem, Fable, a sima Mesemaratonnal szorost a nyomában. De hát ez mindent visz Tonjevel, Barettel, Meta Harival, Púderrel, Proccal, Néróval, Zsötemmel, Lábjegyzettel és a többiekkel. x'D Veszett nagy könyv, az biztos, hogy a listámon kitüntetett helyet fog kapni, és hogy ajánlgatni fogom mindenkinek, akinek csak tudom.

Ahogy elnézem, még nem említettem nagyon Tadeshi által kölcsönkapott és már egy ideje kivégzett, és a kedvenc könyvlistámon második könyvvé előléptetett csodát: Lilith Saintcrow műremekét Az ördög szolgálatában-t! Pedig az a könyv aztán...! Hűűűű! Bár a vége rohadtul nem tetszett. Vagyis az egy dolog hogy *cenzúra*, de hogy úgy érjen véget, hogy berongyol hozzá kiló hússzal Jace és úgy ott ér véget, hogy semmi nem történik igazán, az nagyon kiakasztott. De a kedvencem egyértelműen Japhrimel, belezúgtam a démonkába, asszem biztosította helyét a pasi listámon (bemászik Morodur nagyúr mellé. xD Apropó, újra kéne olvasni a Gergő-könyveket, és el kéne olvasni az Álomvámpírok 2-t...), mert hát valami hűűűűűű! Az egész világostul megfogott a könyv, ez eddig még ily tökéletesen csak a Bartimaeusnak sikerült, ennyire elvarázsolnia... Mert hát teljesen elvarázsolni engem nem könnyű, ahhoz minimum egy Gackt-cédé kell ajándékba (ugye, Timi...?). De ennek a könyvnek sikerült belopódznia a szívembe. A polcomon a helye! És egyelőre ott is van a kölcsönkönyv, de Tadeshi elhintett olyasmit, hogy meg van mit ad nekem karácsonyra, s mintha már meg is vette volna... (azért majd meglepődök, Chibi-chan, jó? xD)

Apropó, még az se volt említve, hogy nekem van Gackt-cédém! x3 Bizony-bizony, karácsonyi ajándék lett volna, csak az én édes egyetlen nővérkém nem bírta kis, s odaadta. Én még úgy nem örültem dolognak, azt hiszem. Amúgy a Crescent a szerencsés, amin volt olyan szám, amit volt szerencsém nem is ismerni. ^^" A Dybukk azóta veszett nagy kedvenc, meg még egy, kanjineves, sz'al azt egy ideig nem bogarászom ki. Amúgy nincs is jobb annál, hogy ül az ember, a Gackt cédéjét hallgatva, dalszöveggel a kezében -az albumhoz járó eredeti dalszövegekkel- és figyelni a szöveget, esetleg énekelni, és rájönni, hogy az a kanji bizony egy "kimi" volt! Vagy valami más. Már nem tudom mi volt a másik, amire rájöttem. xD Amúgy a két számocska:

A videó nem lényeg, amúgy Vincent Valentine, ha jól vettem ki, FFVII. Először furcsálltam a számot,d e aztán beleszerettem, hogy nem végig Gackt énekel - és ha ő énekel, akkor is hangot változtat. Megint kiakasztott, hogy milyen magas hanggal tud játszani, mint az Illness Illusion elején... xD (azt ugyanis sokáig nem hittem, hogy ő énekli. Aztán egyszer fülhallgatóval, max hangerővel leültem mellé... Ő az. xD)

A másikat pedig keresem... keresem... szörcsing... előbb lehet a címét kéne megtudni... hmmm... lehet mégsem vagyok olyan hülye! xD Hah, mégsem! Csak be kellett pötyögnöm, TeCsőn, hogy Crescent, s mivel az utolsó pár szava a címnek hiraganával van, el tudtam olvasni! x3 Szóval, fogadjátok sok szeretettel a Kimi ga Matteiru Kara-t!

Mostani kedvenc Gackt. x3 Ha már kedvencek, akkor említeném, hogy az albumon olyan kedvenceim is megtalálhatók, mint a Tsuki no Uta, a Last Song, Lust for Blood, vagy a Orenji no Taiyou. Iiiiimádom! x3

Hm... tuti akartam még valamit...
Jah igen! Kicsit hadilábon állok magammal, megint. xD Pontosabban, ugye itt még nem említettem, de november 11-én összejöttem hivatalosan is Levivel - ami mind szép és jó, azóta össze is vesztünk egyszer, aztán találkoztunk párszor, utoljára pénteken és... és a végén majdnem megcsókolt. Azért csak majdnem, mert megrettentem hirtelen, s menekülőre fogtam. ^^" Akkor utána volt egy kis önemésztés rendesen, most is van. Rájöttem, hogy lehet, hogy én boldog vagyok a boldogtalanságban. xD Pontosabban Kishi írta ezt, de van benne valami... Ehhem... ^^" De még mindig nem értem miért nyusziztam be tőle. Magamtól... Az érzéseimtől. Mert azoktól félek, ez holt biztos. De hát, hmm...

Elkezdtem a napokban Tadeshi-drága Zenedobozára és a Please Don't Leave Me-re megihletetten egy szerelmetes sztorit. Meg kell mondjam, azóta is csak egy oldal plusz pár bekezdés, és nem akar alakulni... Akkor ott letagadott szerelmetes állapotban leledztem, és az a fajta-köd annyira nem és nem akar visszatérni. xD Amúgy vidámabbacska sztori, hiába a Please Don't Leave Me ihlette. (aki nem tudja ki-minek a száma, az katt) Természetesen megint tucatnevet használok, általam használt tucatnevet - a srác a Matt név büszke tulaja. A csajnak még nem nagyon van neve, ahogy észrevettem. xD

Hmm, még akartam valamit, csak Tadeshi elvette a figyelmemet a smiley-zással... Ööö... Na mi is volt az? xD Jah igen! Unalmamban mostanság buttonokat gyártogattam, termés jobbra oldalt található. :D Tadeshiére vagyok a legbüszkébb - lévén egy 119*119-es képből kellett 210*119-est gyártanom. :3 És veszett jól néz ki! De nagyon örülök, hogy Zofiiának is tetszik a neki készült, meg hogy Timinek meg Árpinak bejövős a Zserbis. Bár aggódtam utóbbi miatt - kékhez nem igazán tudtam olyan feliratot rakni, hogy ne üssön el, és mégis vidám legyen. xD Kishié még in progress, de ha talál rá feliratot, máris feldobom ide. :D

Jaj, és még valami! Múltkor rám jött spontán a BJD-nézegetés, hátha megtalálom Seant is, aki a második babám lesz majdan. És nem fogjátok elhinni, én sem hittem el, hogy találok egy trónbitorlót, aki elszedheti a LUTS Senior Delf Cirrus-féle Sirius jogot. De, van, találtam... Mégpedig őt:


A Little Monica Harmony Line Boy Dyuke! Hát ez srác eztán...! Megláttam a kisképét, ami először kint volt - szőkés barna, hát mondom, érdekesen fest. Utána ott gizdult a srác a rózsával... Na ott valami elindult bennem. De amint megláttam a fekete parcsiban, ott leesett az állam, s nem találtam sehol sem!

Nem hittem, hogy még egyszer megtörténhet egy BJD-re nézve, hogy elrikkantom magam, ez bizony egy Sirius! De megtörtént. És ő az. A baj az, hogy még a másik a Cirrus is nagyon akar Sirius lenni, de ezek után... Már fogalmam sincs. Amúgy képek, infók az én Dyuke-omról: az alábbi linken.

 

 

Fú, basszus, most rám jött a nevetés, talán a kínomban nevetés... xD Megszólított alig pár perce a volt "pasim". Elkezdte, hogy hallom, van pasid. Heh, remek... Mint kdierült a Mátyus látott minket. Ami igazából nem érdekel, de nem baj. Az viszont jobban zavar, hogy kiderült, hogy ők a haveri körében engem "csúnyának" neveznek. Aranyos... Én meg bevallottam neki, hogy én őt "barom állatnak" aposztrofálom. Itt kezdődött a bumm, hiába köszöntem el. Sikerült felhúznom, (úgy káromkodott, hogy az már fáj. Nekem bezzeg a legcsúnyább szókapcsolatom a "barom állat" volt, illetve a "hernyó". xD) hogy én közben jól szórakozom, sikerült pár sértését hárítanom, és visszakézből visszavernem. Már egész jól szórakoztam, mikor mondta, hogy Mátyus látja az egészet, s "lementi". Hol érdekel ez engem? Sehol. De sebaj. Aranyos egy beszélgetés volt... Aztán lelépett. Egy ilyen mondattal: "na én mek kajálni csöcsi kicsi csöcsi", na ez egy kicsit felhúzott. :/ De már nem érdekel az a rohadt nagy barom. NEM ÉRDEKEL. Rég lezártam, slussz... Akkor miért említettem egyáltalán...? Na mindegy. Azért a beszélgetést mentem, mert ezt körbe kell mutogatni... x'D
UPDATE! Meg is tettem a körbemutogatást. Reakciók: Kishi csípőből lefaszfejezte, Tadeshi le "faszfej barom állat"-ozta, Demi kiakadt, hogy hogyan lehet ilyen bunkó, Nitta leparasztozta, Levi meg akarja verni... xD Ha kéri még valaki, szóljon, elküldöm. xD Jól esik, hogy ennyien a pártomat fogják... :D

Hm... más asszem... jelenleg nincs. Mata ne!

Címkék: zene könyv videó történet írás gackt tune bjd

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr291544492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2009.11.22. 22:18:20

Tune, még egyszer köszi a Zserbós-buttont! :)
Örülök, hogy még mindig nagy számba megy a Gackt CD, ez volt az egyik nem titkolt cél ;)
Ami az exet illeti, csak egy kis adalék: amikor jöttünk hazafelé tőletek ma délután, a delikvens nem átallott szembejönni velünk egy kutyapóráz végén, és volt pofája Árpitól cigit lejmolni! Tuti nem is sejtette, hogy kik vagyunk. Olyan szánalmas volt, és azok után, amit itt leírtál, csak méginkább az. Hát, ha újra szembejön, nem biztos, hogy megállom megjegyzés nélkül. De nehogy már egy ilyen piti alak ossza Neked az észt!

Tune-chan 2009.11.23. 18:51:04

@mickie: Ugyan, nincs mit. :)
És nagy számba fog menni egy ideig... xD

Heh, aranyos. Legközelebb azért tényleg szólj be neki. xD Amúgy Árpi jó fej volt, adott neki? (Szegényke, már cigire sem telik...?) Hát elég szánalmas lett a srác, ez már igaz. xD

mickie · http://cicufer.blog.hu 2009.11.23. 19:21:36

@Tune-chan: Igen, kapott egy szálat. Árpi is csak utólag tudta meg, hogy kibe botlottunk.

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.11.23. 20:37:52

Örülök, hogy örülsz, de tényleg. :-) Mert sajnos sokszor van rossz kedved... Ami nem jó... (Én nemrég kb. depis lettem, erre kb. minden tantárgyból rontottam, köztük infóból is, amiből csak 5-ösöm volt, meg angolból, ami fontos, és szintén jól ment; majd ezek után lebetegedtem...és ezt mind a depitől...mikor visszamegyek a suliba, javíthatok mindenből xD)
Anyám! Eredeti Gackt CD!! Huhh! Jó neked :P S örülök, hogy örülsz, mint már mondtam. :-)

Sajnálom, hogy az ex egy ekkora állat... Meg nem is értem... Nem voltam még szerelmes, de azért úgy képzelem a dolgokat, hogy ha valaki az, utána (bármennyi idő teljen is el) nem ilyen nagy állat az exével. Bár, ki tudja... Mondom, nem volt még szerencsém szerelemhez (csak néha azt hittem, hogy...)
A lényeg az, hogy tényleg sz@rd őt le...
Ha már lementetted körbemutogatás céljából a beszélgetést, én is láthatnám?

Én meg itt pörgök, már tegnap óta... na mindegy, megyek, megnézem Zserbó blogját, úgyse szoktam. :$
Egyébként tényleg nagyon jók lettek a buttonok. Azért elég sok idő lehetett, meg ehhez kell ám türelem.
Na, asszem sikerült egy normális, kevésbé közhelyes kommentet írni. xD Sorry a hosszáért... xD

mickie · http://cicufer.blog.hu 2009.11.24. 17:21:43

:) Tune, Edo kommentjét olvasva - működik a Zsebi button!!! :D :D :D

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.11.24. 18:39:55

Mint msn-en is írtam Tune-nak, ez nem komplett, ez gyagya... Ez idióta... Ennek nincs IQ-szintje... Mármint az ex-nek, ugyebár xD

@mickie:
Olvasgattam a Cicus blogot. Hát, sajnállak Titeket, néha milyen éjszakátok lehet...:)

Tune-chan 2009.11.25. 12:16:19

@Edo12: Én már csak ilyen világfájdalmas vagyok. ;)
Én se vagyok szerelmes, nem is voltam, de ha mégis, erősen tagadom. xD Ezt bárki észreveheti. xD Mármint, hogy tagadom. xD
A vicces az, hogy nem voltak a buttonok sok idők, mindegyik egy óra munka után nagyjából kész volt - kivéve a Zserbis, mert először nagyon nem tudtam, hogyan fessem be kékre a nem kellő részeket. xD

Hát igen, a srác nem normális, ma is láttam őt... Elég röhejesen festett. xD De erre asszem kitérek mindjárt egy kövi bejegyzésben, ha már itthon ülök, punnyadok, haldoklom...(?) xD

@mickie: Persze, hogy működik, annyira béna nem vagyok, hogy elszúrjam a linkelést. :P

mickie · http://cicufer.blog.hu 2009.11.25. 18:01:25

@Tune-chan: Te lány! :) Én nem "úgy" gondoltam, hogy működik! Hanem hogy Edo máris meglátogatott bennünket innen, a Te blogodról startolva. :) Ebben reménykedtem, hogy hátha majd így több olvasóhoz eljutunk mi is. :P

Tune-chan 2009.11.26. 11:38:46

@mickie: Jaaa. Akkor jó. xD Működnek azok ott oldalt, legalább is a Saigami felé is volt már aki eltévedt így (Ugye, Zofiia? :P). De ne várj csodát - nincsen sok olvasóm, ami nem is gond. :D
süti beállítások módosítása