Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Just a little bit confused

Tune-chan 2010.02.12. 21:21

Hát ööö... ez most egy kisebb pofon volt az élettől, azt hiszem. Úgy ez az egész nap. De üsse kő! Most azért sem erről beszélek. Talán majd a végén, hiába érzem úgy, hogy megfulladok fojtogató könnyeimtől, amiket egyelőre még nyolc lakat alatt tartok. Csak a baj az, hogy feszegetik a láncukat... Sebaj.

Hol is kezdjem... Mondjuk, hétfőn. Nem mentem suliba... <3 Mehettem mondjuk helyette szemészetre, éves kontrollra. Közben elég sok mindenről merengtem... Meg majdnem megvakultam a napfény és a hó kombójától. Gyilkos...! xD Amúgy, amint megérkeztem a Heim Pál szemészetére felsírt egy kisgyerek... ööö, nem kombinálok. xD (Én nem... *nyel*) Amúgy azt a helyet csak azért nem kedvelem különösebben, mert az átlagéletkor az 5-öt sem haladja meg, már ami a betegeket illeti. Na meg, hogy hiába van időpontod, tuti nem jutsz be akkor... Hamarabb odaértem, és vártam az időpontomtól számítva fél órát... Nem baj, olvastam könyvet addig is. xD Meg elbeszélgettem egy idősebb hölggyel (nagymamával?) aki egy négy-ötéves forma lánykának mesélgetett. Szegénykenek nem volt időpontjuk, szóval egy csomót ülhettek ott, biztos... :S ezzel együtt rájöttem, hogy bármily kínos is ezt bevallani, de társas lény vagyok, ÉS szeretek beszélgetni. xD
Hazafele termelődött pár haikum... Amúgy mindent összevetve, 11-re hazaértem, pedig beugrottam a boltba is - és megleptem magamat és anyut egy csokis pudinggal. x3 Megkívántam, na. Amúgy a héten rengeteget bűnöztem így... xD

Kedden, lévén elmaradt a nulladikom olyan hétfő érzetem volt. xD Szerdán már viszont várt a nulladik... És láttam lent a villamosmegállóban Karcsit. A volt-volt osztálytársamat... Ötödikben ment el, vagy hogy? És ezzel együtt elgondolkodtam. Vajon... a számomra régen fontos személyek (pölö ő is. A ma reggelre virradó álmomban pedig Ilka szerepelt. Meg az a színház, ami már többször is volt... (Meg ott volt a Gackt koncert is valamelyik álmomban XD)) gondolnak még néha rám? Mert én szoktam rájuk. Hogy vajon mi van velük... főleg, ha kezembe kerül valami tőlük, vagy csak látok valakit, aki rájuk emlékeztet... Mert van, hogy hiányoznak. Bárhogy is váltunk el... (az a vadbarom is van, hogy eszembe jut, s néha nem csak savanyú szájízt érezve, hogy mekkora egy tapló volt.)

Hmmm, mit is akartam még... Ja igen, panaszkodni! Hó! Esett! Ma is! Elegem van! Tavaaaaaaszt! Más besokalltam a hótól. Jó, hogy esik, jó hogy sok esik, de... de. (Tegnap, mikor olvadt, a tetőről vagy a suli melletti fáról leesett egy olyan lavina...! Hoffgard majdnem szívrohamot kapott. xD Nem mellékesen én is közel álltam hozzá. Vajon mi történt volna, ha alatta állok...? xD)

Randomkodtam egy párat, megint. És rájöttem, hogy nem másolom be, se a haikukat hétfőről. Hogy miért? Mert ha mindent megmutatok mindenkinek, mik fognak belekerülni a novellás/versesköteteimbe? xD vagy ha bele is kerülnek, akkor ki fogja megvenni, ha mindet közszemlére raktam már itt? Mondjuk erről a honlapról hála az egeknek kevesen tudnak. Talán.

Holnap AFM! Ennek örömére és mert anime hiányom volt, ma néztem DN.Angelt. Többet akartam, de csak egy lett belőle, mert a második akadozott... (ezt utálom, hogy néhány mkv baszik rendesen menni...) És erre a részre emlékeztem... x3 Note: A kicsi Daisuke még mindig halál aranyos, s arra is rájöttem, hogy itt, ebben a részben kedveltem meg anno Rikut. És Dark...! Kyaaa volt, ahogy megmondta Risának a véredényét. És ott, az egyszer megesett Risán a szívem... pedig nem szívlelem a csajt. És amúgy Risa ruháit a részen belül kétszer is elirigyeltem... két különbözőt persze. xD

Fogok írni a hétvégén szerelmes verset, a könyvtáros versenyre. Szerelmes vers valentinnapra... Már most tudom, hogy a végén valaki meg fog halni. xD Vagy csak utalok rá, de az biztos. xD

És jövőhéten kampány! Ami azt jelenti, hogy töménytelen program, tanárrablás, cetli, étel, s ital vár reánk! (Sz'tem megint elrontom a gyomromat a kampánycsendre. xD) Már alig várom! :D De haragszom. Ofőre. Berakta szerda nulladikba a nyelvtantézét. Következetes volt: akkor még szinte el sem kezdődik a kampány, nem tudjuk kivitetni... -.-" (Tavaly amúgy vicces volt, hogy valaki(k) hívta('k) a tanárrablókat és Joker (annak volt öltözve a srác) ott üldözte a padokon (!) át. xD)

Na akkor most... berakok egy képet. xD

 

Tadeshi mutatta. Szerintem halálos. xD

Meg van még egy... Azt csak linkelem. Azon felháborodtam. :x

Itt is a link. Picit nagyon felhúztam magamat rajta... De szerintem nem csoda.

Farmvillen megvan a hetedik mastery signem... x3 És most van kistigris! Venni lehet és... cashért! Rohadt sok cashért! Nincs igazság! >>.<<

Mostanában... nem volt új kedvenc számom. Most is a nagy lista megy. Talán beteg vagyok?

Hmmmz, mit is akartam még...! Ja igen. Régebben kihagytam, mert... mert. De most megint előjött. Asher, Aya és Island új BJD-je elindult haza... És a szívem facsarodott belé ismételten. Mióta azt álmodtam, hogy Sirius Joshua Lawrence (ez a teljes neve. xD) megérkezett hozzám... Nos azóta egyre jobban és egyre több alkalommal tör fel belőlem az érzés, hogy én a kezeim között akarom már végre őt tartani. Végigsimítani a haján... és lefotózni. Rengeteg fotót csinálni vele. És nézzetek hülyének, de beszélgetni vele. Sokat-sokat-sokat. Hjaj. De ez egyelőre még álom... Bárcsak újra álmodnék vele legalább...! A bajom inkább az, hogy az a volt álom nagyon valóságos volt... Hjaj.
Amúgy nem tudom, említettem-e, de rájöttem, hogy a második BJD-m (előbb Sirius legyen meg! xD) egy hosszab szőke, vagy ezüsthajú Léonard névre hallgató baba lesz. Beceneve Leon, és egy kicsit arisztokrata beütéses lesz. x3

Még tervezés a jövőre! Ma úgy megrohant az ihlet a harmadik tetkómat illetően. Mert az első kettő ötlete ugye már fix... (bal vállamhoz sárkány, jobb csuklóm karkötőféle és...) dobpergést! A harmadik egy a bal bokámat felölelő futó róka, amely a saját farkát kergeti (?). Na jó, fut, de szóval értitek. xD

Amúgy a tegnap az agyhúzásom napja volt. Kezdve a wakan kanjiszótárral, ami a gépen van. Kinga adta oda, még a suliban - ott ment is. Itthon kockáz... Jól van, nagy keresések árán, de leszedtem egy japán nyelvkészletes font packet, felraktam, újraindítottam a gépet, nézem... kockázás. Csak poénból átkattoltam a kínais szótárra... az látszódott. Hrrrmrrrgrrrr. xD Ezt tetézte, hogy tegnap be akartam állítani Timinek a videót, hogy felvegye a Rescue Inket, igen ám, csak hogy a távirányító nem nagyon hagyta magát. Nagy nehezen beállítottam, s a csatorna jött, ugyanis a videón nincs ott a natgeo. Végigpörgettem négyszer a tetves keresőt, semmi. x'D Egyszerűen nincs a helyén (csekkoltam a tévén, hogy melyik két adó között kell lennie. xD) Szóval szivatott... Na de majd... nekiesek én még. xD

Amúgy, mintha sejtettem volna a mai utolsó (remélem utolsó - lekopogom *kopp*) pofont - animézni már az én csacsis párnámmal jöttem ide. *sóhaj*

Na de mindegy, holnap AFM! x3 AFM, vigyázz jövök!

Címkék: kép álom anime tune bjd dnangel jövőkép/álomkép

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr441753339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása