Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Csak sétálj a széllel!

Tune-chan 2010.03.28. 12:11

Here I am, once again! Na jó, nem csak egyszer. Nem szabadul meg tőlem az internet, úgy döntöttem. Szóval, hajrá, szemeteljük tele még jobban, igen, igen! Khm, jól vagyok. És most ömlesztve minden, ami eszembe jut.

Khm, csak úgy random eszembe jutott egy dalszöveg, amire rákerestem, és rájöttem, hogy Kelly Clarkson énekli. Nna ezt se tudtam, csak annyit tudtam, hogy ez egy jó szám. xD Behind This Hazel Eyes, amúgy a szám címe, és azt hiszem, most landol épp a gépen. Ez csak így az első bevezető mondathoz. xD Néha nem ártana odafigyelni a számokra, amiket hallok, és akkor nem dalszövegfoszlányok alapján kéne találgatni. x'D

UNESCO. Kezdjük ezzel. Csütörtök... elég strapás nap volt. Kezdve ott, hogy negyedik napja jöttünk be nulladikra, hogy legyen valami a dologból. Kedden volt a mélypont, úgy Ofőnek, és utána kezdett összerakódni a dolog... Ahhoz képest, szerintem nem voltunk rosszak. Már amennyit láttam belőle, mert hátul éppen nagyon nagy kavarodás volt, hogy mi, ki, hogyan. Ja igen, mert szerdán délután strukturálisan átalakítottuk az egészet. xD De tényleg, csak annyi hiányzott volna, hogy elpróbáljuk még vagy tízszer-tizenötször. És csak háromszor próbáltuk el... Ezzel együtt bezsebelhettük az ötből az ötödik helyet, yeah!
Mindegy, ezzel nincs gond... Lássuk a többit: A-sok, azaz Svédország... Nem láttam végig, mert az utolsó team-megbeszélés, akkor volt fönt, de elmondások alapján, meg a vége, amit láttunk... Hát zenével meg tánccal volt tele. A tánc is olyan volt, hogy inkább a fiúkra mentek rá, avagy a picsarázás netovábbja... Bár, mi is kaptunk fanservice-t, azzal a majdnem csókkal. A poénok annyira nem tetszettek, Nils Holgersson akkor is pasi, és Juditnak jól állt a szakáll. xD A történet sem volt egy akkora nagy eresztés, (beszélek én, mikor a miénk... jó, annak csak ki kellett volna forrni! xD) mindegy, szerintem nem nekik kellett volna nyerni, de hát, ha a zsűri így látta...
Utána jött az F, Egyiptommal, amire már kíváncsi voltam, Kishi elhintései miatt. Annyira nem volt rossz, de nekem különösebben nem tetszett. Viszont Anubis és a múmiatánc! O.O OMFG. Kishit meg amúgy először nem szúrtam ki a táncnál. És Deminek még mindig imádom az énekhangját. <3 Ők harmadikok lettek, amúgy.
Utána jött a... D! India. Mindent összevetve jumanji-szerűség mint alapsztori, de nem volt baj, a poénok tetszettek, a Kámaszutrás-twisteres rész meg külön poén volt. xD Ők szerintem még jobbak is voltak, mint mondjuk az A... De ez az én véleményem, a zsűri valszeg a kámaszutra miatt szavazta le őket. És itt is volt fiútánc - OMFG, Krisznek milyen felsőteste van... Ott nyáladzottam már szinte, komolyan.
Ezek után kövektezett az E, Görögország... Amit azt hittem, nem fogok látni. De végül sikerült - cuccokat megragadva lecsörtettünk, és tök jó helyet találtunk oldalt, a színfalakhoz közel, hogy ha majd váltás van, menjünk minél előbb... Szóval, E... Nem volt rossz, csak szinte egy az egyben ugyanaz volt, mint a gólyabál, de ja vum volt. Mert jó volt, meg minden -ejnye, annak a csávónak milyen izomzata van. O.o-, de azért mégiscsak már na. Ők a másodikak lettek.
Ezután jöttünk mi, amiről igazából nem tudok mit mondani, mert nem nagyon fogtam fel semmit belőle. Csak hogy Csillike nagyon izgult, Lóri is, mikor a színpadon volt -láttam oldalról szegényt, pedig annyira jól nyomták! Na igen, a fiúink tánca vitt mindent... xD-, aztán más nagyon nem maradt meg. Talán csak annyi, hogy nem szúrtam el semmit, pedig a halfejben nagyon nem lehet látni. xD Apropó! Elszakadt a halfejem... *cry*
Amúgy Dove-val és Brigivel voltam, szinte végig, Dove jófej volt, az Á-sok műsora alatt előrébb engedett, hogy lássak valamit -nem volt team megbeszélésen-, tök jófejség volt tőle. És tűrte a megjegyzéseimet - megszoktam, hogy Kishi mellett szoktam nézni az ilyesmiket, és dőltek belőlem. Ha valami pasira volt valami hozzászólásom, Brigi mindig meglökött picit. Nem értettem miért. xD Dove meg nyomta a hülyeségeket mellettem, jó volt, tényleg. <3
Utána kis lézengés, örömünnep, majd eredményhirdetés, és megtaláltam Ádámot, meg aztán Krisit is -képesek voltak megnézni... EJNYE!-, aki végül sietett, szóval Ádámmal lényegében kettesben maradtam. A csajokat ugyanis elvesztem, így hát sodródtam az árral, és Ádámmal beszélgetve indultunk vissza a suliba a KÖSZIből. Beszélgettünk, elmarhultunk, feljött a szekrényhez, megvárt, majd sikerült rábeszélnem, hogy jöjjön már hátra velem, nem akarok egyedül lenni. Beszélgethetnékem volt valakivel... ritkán jön elő, de akkor KELL. És kiderült, hogy ikrek csillagjegyű - ez mindent megmagyaráz. Hogy miért köcsög olykor, másszor meg miért olyan kedves. A kis tudathasadásos. xD Elengedtünk egy villamost, mert éreztem, hogy Kishi be fog futni - legalább is reméltem. Végül is nem tévedtem, de az a tekintet, amivel nézett...

Amúgy, Ádám, adott nem is tudom melyik... szerdán ebédszünetben, mikor lekísértem Annát ebédelni, Ádám adott a hozott kajájából, a lasagne-ból. x3 (Sikeresen letelepetdünk ugyanis Krisiék mellé, mert nem nagyon volt máshol hely. Vagy volt csak én nem érzékeltem? xD)
Picit amúgy zavart érzek ezek miatt a zzzzerőben...

Tök jó, hogy az UNESCO-nak vége, vége a stressznek (én nagyon ki voltam miatta, mert a lelkemet kidolgoztam ezért a szarért... Kedd délután apu is kapott a kifakadásomból, mert egész nap jó képet vágtam a dologhoz, de aztán kiakadtam... Tényleg! Kihagytam, hogy szerdán annyira pörögtem, hogy egyszerűen nem tudtam elfáradni. Hazafele futottam-sétáltam, mert kimaradt egy villamos... Érdekes volt. xD), ennek örömére, kijött rajtam a megkönnyebülés(?): pénteken olyan szarul éreztem magamat, hogy végül aztán az otthon melege mellett szavaztam. Ennek örömére, reggelire nem ettem szinte semmit, vagyis talán két minifalaltot a kenyérből. xD

Itthoni "száműzetésem" alatt végre rávettem magamat, hogy nézzünk egy kis Kuroshitsujit! Pénteken öt rész esett áldozatomul, még tegnap egész kettő, szóval, eresztek le, de nem akarok. xD De úúú, és úúú, és úúúúúúú. Jó, hogy nekiálltam. Kellett már egy kis anime nézés, főleg, amiben ilyen hímek vannak...! Vesézgessünk, amit akkor így hét rész után le tudok vonni.
Kezdjük a történettel. Remek! x3 Na jó, én annyit tudtam a dologról, hogy van Ciel Phantomhive, tizenéves kiskölyök, kinek vagyon egy komornyikja, aki nem mellesleg egy démon, Sebastian. Ennyit tudtam, így ültem neki. (Jól nyomom, mi? xD) Így különösebb elvárásaim sem voltak a dologgal, de jól meglepődtem, mikor az első rész közepén felröhintettem hangosan. Mert azért azt hittem, hogy komoly lesz, vérkomoly, erre a sok SD, poén... Ejnye. Jó, rájöttem, hogy nem gyerekmeséről volt szó, rögvest, mikor a csávót bezárta Sebastian a sütőbe... x'D (Én is akarok olyan társast, amivel játszottak! xD) Na jó, már előtte is, mikor ott szívatta/ták. Szóval, izgalmas... És persze, kell pár ráhangoló rész, de egy kicsit zavar, hogy egyelőre úgy tűnik a dolog, hogy csak így random feladatokat kap Ciel a királynőtől... (Grell még visszajön, én tudom. Ő vele lesz a főszál. Ne rontsátok el, ti, kik már látták, hogy megmondtátok, én csak tippelek. xD)
Szereplők...: szokásom választani egy főhímet, akire mindig fangirlködöm. A baj az, hogy itt még nem tudtam választani hét rész után! Túl sok minden szól Ciel és Sebastian mellett... Ciel... korához képest valami eszméletlen jól nyomja, komoly, szép kék szeme van (meg a másik is szép a pecsétes x3), és ahogy öltözködik, na meg a hangja! (ezt majd később) Ezzel szemben ott van a démon, Sebastian, a magas, feketehajú, vörösszemű, köcsög álladék - zsáááááner. Ilyen nehéz dolgom sem volt még! És ennek a dögnek is van ám hangja, de még milyen! És hegedül. És... és macskás. (Ciel ellenben vaú-zik neki. xD)
Amúgy Grell szerintem jobban nézett ki, mielőtt kiderült, hogy micsoda, kicsoda ő. Úgy olyan kis cuki volt. x3 Most meg... úúú, kész, idegrohamot kapok tőle, de vicces, mindenestre. (Amúgy miért pont láncfűrésze van?! xD)
Bard, Finny meg Meirin, Tanaka... Ők meg olyan karakterek, akik kellenek feszültségoldásnak. Mindig elvigyorodom rajtuk és a bénázásukon... :) (Bard közülük, aki favorit, Finny olyan lányos - amúgy ugye tényleg fiú?! xD, Meirin meg... a kis bénaság, együtt tudok érezni vele. Tanakáról meg inkább nem is beszélek. xD)
Aztán ki van még... Undertaker, na behalok azon a csávón. És mikor rájöttem, hogy ki a hangja...! xD
Madam Red... Szegényke, sajnálom, hogy az lett véle, ami...
Laut csipázom, helyeeees. Akit meg kinéztem még magamnak az a shinigami William. Ööö... Ennyi erről a részről.

A zenék tök jók, bár, mikor van a félidő, ott nagyon nem tetszik, mikor berakják azt a két komolytalanabbacska dallamot - főleg ha nagy eksön volt előtte (Mint a hetes részben...:x) Az opening... Vicces úgy openinget nézni, hogy ismered az alatta lévő számot, tudod kívülről, és imádod. xD Amúgy tök jó, bár nem értem, miért ezt a számot választották alá - szerelmes a szövege, vazzeg! xD Az ending meg tetszik - cukik a chibik. Meg a szám is jó. A háttérzenék tetszenek, csak a fentebb említett félidővel vannak néha bajaim.

És akkor, amire már vártam! Seiyuu dömping. Mert nekem fontos elem ez egy animében! És kaptam pár pofont. xD

  • Ciel Sakamoto Maayát kapta. Hallgattam az első részt, és majd lekapartam a falat, hogy vajon hol hallottam már őt? És kis híján hátast dobtam, mikor rájöttem... Az Ouran Haruhija volt! O.O (Ami még érint engem, az Hamona a Wolf's Rainből...) És jéééézusom, milyen jól áll a kis Phantomhive-nak a hangja!
  • Sebastion-nel kapcsolatban is úgy voltam, hogy hallottam már őt valahol. Nem kellett csalódnom, de sajnos csak mellékszerepekként... Ono Daisuke többek között a Honey & Cloverben is alakított háttérszerepet, de ott volt az FMP stábjában is, vagy a Wolf's Rainben... De ő volt többek között Enju hangja is a Rozen Maidenből... Szóval, tényleg hallottam már, a fülem nem csalt. xD
  • Ami igazán pofon volt még, az az, mikor ránézve ANN-en a seiyuu castra kiszúrtam Fukuyuma Junt. Emlékeztek rá? Egyik kedvencem, többek között Lelouch (CG), Shimizu (La Corda), Aidou (VK) Tsubaki (FMP), Albert (Gankutsuou -kát, hogy magyarul láttam), szóval neki, akinek annyi féle hangja van, akit úgy imádok... Szóval NEKI nem ismertem fel a hangját, mint Grell. Ejnye!
  • Aztán Undertaker... emlékeztem, hogy már valahol őt is... A nevéből nem jöttem rá. Suwabe Junichi. És utána fogtam padlót: OMFG, de hiszen múltkor maitta akadtam ki, Kain Akatsuki hangja, meg Greedé! Meg Cainé (Triblá)... meg még pár emberé. xD
  • Madam Red nem mást kapott hangul, mint a Paku Romit, aki szintén fent van a listámon. x3 (Asszem Suwabe-sama is felkerül a listára. xD) Ugye-ugye, Edward Elric, Tao Ren, Oosaki Nana? :D
  • Bard Touchi Hirokit kapta, Meirin Katou Emirit, Finny Kaji Yuukit... Ők sajna nekem még nem nagyon mondanak sokat.
  • Sajnos Lau is így járt - Yusa Kojival.
  • Ki van még? Ja igen, Will! Akit kinéztem magamnak, remélem még szerepelni fog. Már csak a hangja miatt is... Sugiyama Noriaki, aki még Rivalz (CG), Sasuke, és Ishida hangja is. 

Mindent összevetve, örülök, hogy belekezdtem. Egy bajom van az egésszel: a grafika. Alapjáraton nagyon jó, sőt annál is jobb, de Sebastian mosolyától a falra tudok mászni! Ilyen vonalú mosoly niiiincs! És még idegesít. xD Amúgy tényleg meglepődtem, mennyiszer fel tudtam nevetni, vagy csak mennyiszer vigyorodtam el a nézése közben. Plusz pooont! x3 Egyelőre erről ennyit. :)

Amit még akarok... Tegnap is, meg ma reggel is elcsíptem Ben 10-es élőszereplős filmet, és hát fintorognom kellett. Az egy dolog, hogy a tinis verzió, mikor ott van Kevin -a sorozatot is csak miatta nézem, ha odatalálok kapcsolni, mert amúgy már nem az igazi-, de hogy ennyire... Nem tetszenek a karakterek na. De néztem - elég zsé kategóriás film, jobban nézett volna ki rajzfilmben, na de Kevin színésze, Nathan Keyes...! Miatta a képernyő előtt ragadtam. Mert ő aztán tényleg Kevines volt, és kyaaa... x3 (És ő alatta jobban nézett volna ki az a kocsi, mint Ben alatt... :x Ben, még egy mínuszpont neked: nem hagytad odaülni! xD) Katt, ha látni szeretnéd a csávómat (Igen, videó, de ez van. xD). x3 Amúgy, így néz ki, ha nem Kevin: katt. Szerintem így is kyaaa. x3 Jaj, akartam még áradozni egy másik csávóról is, mert úgy látom, múltkor elfelejtettem. Na majd máskor...

Tegnap sétálgattam, arra utal amúgy cím. Megvan az út...! Közben énekelgettem, random, saját dallamot, dalszövegben jött az a sor. A sorpárja az "előtted van még az élet" volt. Felpörgetett, jól esett az a séta.

Címkék: zene anime kuroshitsuji tune ben10 seiyuu nathan keyes

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr581874539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.03.28. 13:43:55

Ím itt vagyok - jelenleg felmosórongy állapotban. xD
A ,,szemeteljük tele a netet" felkiáltás utalás akart lenni? XD
Kuroshitsuji. Bakkeeeer, be kéne fejezniiii. xD Csak mert nekem anno két havoerm is ellőt egy igen-igen durva spoilert... (Khm...) Úgy már nem az igazi. xD De, előttem a Tavaszi Szünet - előtte meg három doga... - és majd akkooooor! x3
Bakker... Paku Romi... És nem ismertem fel! Felkötöm magam, de komolyan. xD
És... bocsi, de jelenlegi agymosott és félig megholt állapotomban ne várj többet tőlem - max klaviatúrára tenyerelt ikszdéket xD - szóval... Nem tudok több érdemlegeset hozzászólni - majd ha újra tudok úgy bambulni, hogy ne bizseregjen a tarkóm, esetleg... xD

Tune-chan 2010.03.28. 17:08:02

@Tadeshi: Nem baj, hogy ilyen állapotban vagy, legalább talán nem akadtál ki a böszme nagy elgépeléseimet -amiket javítottam asszem. xD
Lehetséges, hogy utaltam, igen. xD
Én csak egy komoly spoilert tudok, a legvégéről, de hát na. És hajrá-hajrá, nézd meg! Ki fejezi be előbb? xD
Érdemleges volt, köszönöm. ^^

Zofiia 2010.03.29. 18:36:14

Örülök, hogy meggondoltad magad^^
Az UNESCO-hoz gratulálok, és szard le a zsűri véleményét:D Ez annyira szubjektív, hogy nem hiszem, hogy rajtatok múlt:D Egyébként nektek mi volt a téma?

Más: Húú, ezt a furanevű animét már én is beterveztem magamnak, de most egyenlőre D-gray man, aztán Vampire Knight.... Újdonsült animés barátnőim betervezik nekem a néznivalót xD De felvettem ezt is a listára:D

Ben 10-t én is néztem a hétvégén xD. Meg már hónapokkal ezelőtt is adták egyszer, és akkor is Kevin fogott meg:D Úgy látszik, egy az ízlésünk;)

El tudnád juttatni hozzám valahogy néhány dalszövegedet?:D Még régebben olvastam egyet-kettőt, és húú:) Szívesen olvasnék még^^

Tune-chan 2010.03.29. 19:01:45

@Zofiia: Én is örülök, ez a legviccesebb. xD
Köszi. :) Ausztrália voltunk - azóta ez a téma üldöz, valahogy mindig szóba kerül. -.-"

A Vampire Knight jó is, egyik nagy kedvencem, nézd csak meg! :D A D-Gray man meg nálam van várólistán... :) Szóval, nézegessél animéket mert az jó! (A Kuroshitsujit is. xD)

Ejnye. Azt hittem, csak én vagyok ilyen elvetemült. :) Örülök, hogy te is. És Kevin rulz! :D

Nincs annyira sok, sőt. Amik jönnek, általában elszállnak, és csak foszlányokban maradnak meg. ^^" De ha nagyon szeretnéd... :)

Ragnaros 2010.03.29. 23:11:03

UNESCO tényleg bunda volt. ÉS MI AZ HOGY CSAK 5.EK LETTETEK? SIMÁN LEHAGYTÁTOK A TÖBBIEKET! (A-n kívül)
Kár hogy nem voltam ott amikor nyálcsorgatva figyelted a táncoló bikinis csajokat. Szívesen megnéztem/lefotóztam volna XD Bár, sztem akkor nem azt néztem volna, te hogyan nézed :D
"Ádámmal lényegében kettesben maradtam... majd sikerült rábeszélnem, hogy jöjjön már hátra velem..." köhöm... hát igen... Máskor is elkísérlek :D De komolyan. Tudom milyen unalmas egyedül várni, én is utálok XD
Ben10 Alien Forceról már készült film? :O Meg akartam volna nézni -.- Bár az előző filmhez viszonyítva, és trailer alapján ez is hulladék lehet...
Ha befejezed a blogírást, nem kísérlek el többet, és nem kapsz lazannyát

Tune-chan 2010.03.30. 13:16:00

@Ragnaros: milyen táncoló bikinis csajok, WTF?! Mit olvastál te félre, vagy hol olvastad...? itt biztosan nem! :P
Ehm, köszi. :)
Nem is nagy eresztés, sőt, piszok béna, rajzfilmben jobb lett volna, és csak Nathan keyes miatt ragadtam ott (Kevin rulz! xD)
Ejnye. Ez bizony komoly fenyegetés...! :P
süti beállítások módosítása